- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #31948 üzenetére
Meg valami. Ez ugye 2012 -es, tehat F10 -nel meg az FL elotti modellek futottak. Ebbe mar a rendes nappali DRL kerult, az eros fenyu, ugy, ahogy az FL F10-be. Es ugye a motor is a frissitett verzioju mar. Mi a helyzet a computerrel/idrive/navigacioval? Ez mar az a fejlesztett, ami az FL utani 5er -ben van? Nekem az lenne a logikus.
6er -nel vannak tapasztalatok a megbizhatosagra nezve? Milyen tipus nyugjei vannak? Mindenki azt mondja, hogy minimum 60-70k merfolddel vegyek ilyet, mert annyi ido alatt az osszes tipus betegseg orvosolva lett.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
majnkopf
tag
Szevasztok, nem igazán pörög a GPS topik azért kérdezem itt így off lesz, de tudnátok segíteni GPS ügyben? Ezt ajánlották első körben [link] Szerintetek ez megéri vagy esetleg más ajánlás?
ami fontos számomra:
- könnyű kezelhetőség
- folyamatos frissítés, ne kelljen napokat töltenem azzal amíg ráimádkozom a frissítést
- magyar nyelv (bár ez nem hátrány ha nincs)
- 50-60e Ft
- tartós aksi (1 töltéssel bírjon azért elég sokat) -
crissprivat
senior tag
válasz majnkopf #31954 üzenetére
A tartós akksit felecsd el ,ezeben minimális kapacitású akku van. Muszáj lesz kábelt használnod.
Amúgy családban van kettö TomTom és nagyon jól teszik a dolgukat. Ingyenes térképek folyamatos frissítése egész EU,magyar nyelv és könnyü kezelhetöség. Érdemes lenne utánaolvasnod ezeknek is vásárlás elöttJézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
-
ADAM1337
nagyúr
E46-ban lévő pillangó váltó ugyanazzal az automatával található meg mint a sima triptronicos ugye ?
Tehát semmivel se jobb gyorsabb váltó ugyanaz az 5 sebességes automata.Egyik nap láttam egy coupe-t, elég jól nézett ki, belenéztem és meglepett.
-
brickm
őstag
Ezredes Úr és a többiek, akik voltak hasonló helyzetben!
2000-es E46 320i-m 2hete kezdte a következő jelenséget.
Ha megyek mondjuk 130-cal és egy mélyebb szakaszhoz érek, vagy hirtelen lemegyek pl hídról kigyullad sárgán az olajlámpám. Ujraindításra eltűnik, nem jön elő mgint, viszont rendszerint ezután ha huzamosabb ideig megyek 90-100al, akkor gyujtás levétel után még sárgán ég tovább.
Városban járkálva 3-5-8km-es távokon (alföldön, nem hegyvidéken) nem csinálja.
Nézném a nívópálcát de normális egyenes nem lejtős helyet nem nagyon találni, ha meg lejt a motor nyilván felesleges nézni.
Olajcserém kb 3 hónapja volt azóta nem mentem 3000km-t. Eneos 5w40van benne.Olajcsere előtt volt hasonló gondom, de azóta most jött elő csak.
Olajszint jelző lehet a gond? Vagy keressek egy autószerelőt és emeltessem fel síkba és nézzek olajszintet?Olajcserénél szerelőműhelybe mentem, max szintig töltöttem, azért ha most minimum alá ment több mint 1liter olajat kellett volna megegyen, az füstöl is gondolom, meg hát...ahhoz nagy gondnak kéne lenni, nem?
Csöpögni nem csöpögök.[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #31948 üzenetére
Egy gond van nincs 30D csak 40D Persze,hogy megkaptak mindent. Ülésbe van komfort ülés csak ugye extra. Ha látom a gombokat vagy az alvázszámot mondasz akkor megmondom Ha tudsz akkor egy 2013-as v fiatalabb 640D-t nézzél . Isten igazából nem tudok olyan típus betegségről ami miatt nem kéne megvenni de azért még fiatal kocsik... Ami alap,h a benzines főleg az első generációs 50i fos.... 40i-t sem vennék.... A váltó pazar a motor szintén. Azt ne feledd,hogy 4 személyes ez lehet negatívum. Meg hát a súly... a 335D-hez képest jelentősen nehezebb...
(#31959) ADAM1337
SMG-be van ilyen. De az SMG egy robotizált kéziváltó... Egy fos... röviden tömören.... De !! Valaki kifejezetten imádja.... Gondolom azt,hogy nem neki kell váltania mégis kézi váltó feeling van.... Nem tud olyan szépen és finoman váltani mint automata.....
(#31962) brickm
Típusbetegség az olajszint jeladó. Értelemszerűen akkor világít sárgán ha nem megfelelő a szint. Ha rossz pl beindítás után nem alszik el v nehezen v mikor kevés a szint egyáltalán nem jelez..... Nem feltétlen fogod látni pl elfolyhat eléghet úgy,h nem látod a füstöt a katalizátor miatt meg végképp.... De ha indításkor hidegen kéken füstöl az nem jó jel ha melegen is füstöl az már tré Nézd meg hidegen a szintet első körben. Így a távgyógyítás azért nehézkes :/
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #31963 üzenetére
A suly az suly, ezek ilyen nehezek. A 4 szemely nem gond, de legyen 4 ajto, es isofix, hogy a gyerekules rogzitese megoldott legyen.
30D -nel az 5er -re gondoltam persze. Egy dolog miatt fosnek a 6er -nel, meghozza a keret nelkuli ablakok miatti szelzajtol. Nalam 160-ig csondes, 200-nal hangos, 250-nel mozognak az ablakok. Van egy sejtesem, hogy a 6-os is pont ennyit nyujt a fizikai korlatok miatt... Vagy tevedek?Don't Tread On Me
-
-
zsolt1225
aktív tag
válasz mézespálinka #31965 üzenetére
Nekem is vagy 2x villan fel sárgán indítás után. Kiolvasva írta a gép, hogy az olajszint jeladó rossz.
-
Cxgrav
senior tag
válasz ADAM1337 #31959 üzenetére
Csak érdekesség képp:
TIPTRONIC váltó van, TRIPTONIC nem létezik.
A BMW-ben STEPTRONIC váltó van.
A 2 váltófajta között működésbeli különbség valóban nincs. Manuálisan végig lehet kapcsolni a fokozatokat.Tiptronic is Porsches' trademark/technology for manual shifting of a car with an automatic tranny
Steptronic is BMW's trademark/technology for manual shifting of a car with an automatic trannyPicture me Rollin' by 2pac
-
majnkopf
tag
válasz crissprivat #31958 üzenetére
(#31957) BMW001: értem, köszönöm. még akkor utána járok ezeknek!
de, hogy egy kicsit ON is legyek, ennek az autónak lettem a tulajdonosa múlt héten! [link]
saját képeket hétvégén osztok meg 1 kiadós mosás után -
majnkopf
tag
válasz ADAM1337 #31969 üzenetére
Köszönöm, reméljük nem lesz vele baj, hétvégén rám ijesztett egyből, nem tudtam beindítani pedig elvileg új aksi van benne. őszintén szólva a navigációra nem tértünk ki, szerintem gyári, de majd kijavít egy tőlem komolyabban hozzáértő ha tévedek
(#31970) BMW001: igen, igo primo. elvileg a legfrissebb szoftver van rajta, de az őszintét megmondva nem mélyedtem még bele és fogalmam sincs, hogyan működik.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz majnkopf #31971 üzenetére
Az nem gyari fejegyseg(orulj neki, mert a gyari eleg elavult minden teren), viszont valszeg valami markasabb darab, ha friss verzios Primo fut rajta. Ha mazlid van, akkor az is boven eleg lesz, es nem kell beruhaznod kulon navigacioba, mert a Primo egy eleg jo soft, csak tudd a terkepet rajta frissiteni. Melyik android fut rajta?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Don't Tread On Me
-
-
Clapaucius
tag
Sziasztok!
E92 325i manual
Milyen kormányszervó olajat ajánlatok bele?
Nagyon a minimumon van.Után tölteni (nem tudom milyen van most benne) nem ajánlott gondolom..
Köszönöm!
....
-
Möhe
addikt
Hamár navi: e39 gyári nagynavi helyett milyen u.gy. kütyüt? Aminek a hangja is jó alapja lenne egy közepes sztereo rendszernek?
-
ADAM1337
nagyúr
Nekem se az az igazság azért esett ki, jelenleg egy pár ezer forintos transmittert használok zene célra.
Enyémbe nokia erősítő van, van aki lehúzza van aki szerint normális minőség.
Nem szól rosszul, de sokkal jobbat is halottam már, igaz az lexus-ba volt rc300h, de pár évtived és jó pár ezer euros különbség is van a 2 között. -
NyalokAA
aktív tag
kicsit off: van pár eladó cuccom f30-hoz
eladó
ha valakit érdekel esetleg privát. -
atila4
senior tag
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Olyan 1,5 millióból milyen típust érdemes venni? 3mas szériás bmw-k nagyon tetszenek. De nem igazán tudom melyik típus belőle megbízható. Olyan kellene amit nem nagyon kell szervizelni. Van ilyen vagy felejtsem el így a Bmw-t? Előre is köszönöm a segítséget!
Windows 10 / Galaxy S 7 / Asus ROG
-
atila4
senior tag
válasz stickermajom #31982 üzenetére
Benzin. 10 éves korul igen. Amúgy ha esetleg még gyűjtenek hozzá. Mennyiből lehet ki hozni egy normálisat? 2-nél feljebb nem nagyon tudok menni. Fiatalabb kocsiba dízel is jó. Csak legyen a motorja Euro 4-es
[ Szerkesztve ]
Windows 10 / Galaxy S 7 / Asus ROG
-
Anubris
őstag
Ti milyen benzint ajánlotok a kocsiba?
Nagyon eltérő véleményeket olvasgatok erről.
Szerelő nekünk mondott olyat, hogy 100-as oktánszámút ajánl, mert igaz, hogy drágább, de jobb a motornak és állítólag kevesebbet is fogyaszt a kocsi vele, illetve hogy csak Shell, OMW, MOL.
Máshol azt olvasom tök mindegy, mindegyik kúton ugyanaz van. Meg az is mindegy milyen oktánszámot tankolok bele.
-
JanR
addikt
válasz Anubris #31984 üzenetére
Nem is az, hogy ugyan az, de szerintem az uzemanyag teljesseggel szimpatia alapon megy. En eddig minden autommal vegigprobalgattam a nevesebb kutak uzemanyagait. Pl. az omegamnal (benzin) kiderult, hogy nem szereti az omw-t, tobbet evett, lomha volt. A signumom diesel volt, ott a shelltol fustolt, de mocskos mod ment, az omw-tol nem fustolt, de nem is volt annyira robbanekony. Most shell 95 nitro-t tankolok, vagy mi a neve, teljes megelegedettseggel. E39 528i.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz atila4 #31983 üzenetére
Az a baj, hogy a 1,5 nagyon az alja a kínálatnak még egy 20i-nél is, plusz ugye akkor átírás, első szerviz stb. Olyan 1,9-2 körül már vannak értelmesnek tűnő példányok így első blikkre, persze mind 170 ezer km környékén. Micsoda meglepetés.
(#31985) JanR Nekem a 20d érdekes módon a sima Shell dízeltől kopogósabb, sima OMV-vel semmi különös, prémium OMV-vel meg többet fogyaszt.
[ Szerkesztve ]
-
atila4
senior tag
válasz stickermajom #31986 üzenetére
Köszi! Akkor ez úgy néz ki felejtős lesz. Más alternatívát kell találni
Windows 10 / Galaxy S 7 / Asus ROG
-
r.levente75
addikt
Sziasztok
Bmw e30 indítom leáll, megint indítom leáll, ha egy pár másodperces pici gázt nyomok neki, akkor beáll. Alapjárat jó és egyenletes. Nem mindig csinálja! Mi lehet az ok kb. Köszi.
-
yanna
őstag
válasz atila4 #31990 üzenetére
Ez rohadtul változó. Attól függ mibe sikerül belenyúlni...
Talán már írtam, barátom keresett E46-ot, minimum sor 6-ot. Megnéztünk vagy 8-10 db-ot, kb. 600-800-ig, mindegyikre kellett volna legalább 250-350 ezret költeni. Autóztunk összesen vagy 2000-2500 km-t.
Mikor már majdnem feladta, találtunk egy 328i-t ami nagyságrenddel jobb volt a többinél. Papírozva megállt 1.050-ből, és csak féket kellett csinálni (tárcsa+ betét, és persze a kötelezőket). Persze szabadon választva került az autóra 18"-os felni, most gondolkodás tárgya az eladás 1.5 millióért. Ami még hozzátartozik, hogy vásárlás után volt egy 3000-3500 km-es kirándulás, de olajhoz, vízhez nem nyúlt a bömi.A lényeg, hogy ki is lehet fogni, de bele is lehet csúnyán nyúlni.
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #31964 üzenetére
Még anno mikor kijött 2012-be volt nálunk 640D Gran Coupe és nem emlékszem,hogy lett volna különösebb szélzaj. Fejlődik azért a technika elég szépen
(#31992) yanna
1M-ért átírva olyan E46-ot még nem láttam amire nem kell költeni Sőt nagyon-nagyon ritka az a kocsi amire nem kell költeni.... És elég sokat csináltam ezekből. Olcsón jót 1000-ből egy... Ráadásul ~16 éves kocsikról beszélünk.... Mondjuk sok ember nincs tisztába,hogy miket kell cserélni mi az ami szar félszar stb... 16 éves kocsinál óra szerint 200-250-300E Km-es kocsiknál (fölötte nem is mondom..) pl gátlókat igencsak illik kicserélni de rengetegbe gyári van benne és még meg is akarnak győzni,hogy jó De lehet sorolni 1000 dolgot.... vízpumpa görgők hűtők tágulási tartály termosztát vízcsövek ezek mind-mind imádnak széthullani és rengetegen gyári nyáron csodálkoznak,h ledurrant a 15 éves vízcső v elpukkant a hűtő v leszakadt a vízpumpa idén nyáron is slágerek voltak ezek de lehetne erről napestig beszélni. Olyan autó amin ne lehetne mit kicserélni nincs csak pár elvetemült ügyfelet aki x-y kocsijába belekölti a kocsija értékének a 2-3-4-5-szörösét és igen csak tapasztalat az elmúlt évekre visszatekintve....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Skimaster
senior tag
válasz H.Ezredes #31993 üzenetére
Azért sok szerelő azt is szereti cserélni,amit még nem kell....hadd fizessen a paraszt,úgysem ért hozzá.230e kmnél volt az előző szervizem,szerelő mondja,haaaat a vizpumpa tengelye kicsit mozog,cserélni kellene,mondom én lehet még bír 5 ezret,szerelő,áá nem hiszem....most viszem újra kötelezőre,15 ezret mentem,vizpumpa jó most is.....ennyi.
-
yanna
őstag
válasz H.Ezredes #31993 üzenetére
A barátom is szerelő, jó néhány tucat BMW -főleg E46- megfordult már a kezei között, ismeri a betegségeinek döntő többségét. Ebben az autóban is 300+ E van, de látszik rajta a törődés. Német autó volt, régen kivándorolt magyar volt a tulaja, legalábbis papíron.
Az általad említett hibaforrásoknak gyakorlatilag nincs jele, ami persze nem jelenti azt, hogy nem jöhet elő bármikor valami nyűg. Karosszérián 2-3 kritikus helyen jelentkeznek a szokott bajok, de csak töredék mértékben az átlaghoz képest.
Szerintem ez az eset közelíti az 1000-ből egy-et. Remélem be is igazolódik. -
H.Ezredes
őstag
válasz Skimaster #31994 üzenetére
Teljesen baromság amit mondasz....El se tudod képzelni mennyi leszakadt vízpumpával szíjtárcsával lerobbant kiegyenlítő tartályokkal vízcsövekkel visco turbo és egyéb dologgal találkoztam már... És rengetegen a te hozzáállásoddal oldották meg.... Egy vízpumpának nézed pl a tengelyét érzed,hogy mozog rendellenesen persze lehet,hogy még nem mozog annyira. Van amikor iszonyatosan. Nem lehet behatárolni sokszor,hogy még elmegy 60 ezrest vagy 5-ezer és lehullik.Viszont ha kéred,hogy nézze át az autót és nem szól mert tudja,hogy ilyen az ember hozzáállása és mégis lehullik a köcsög szerelő a hibás hát,hogy nézte meg a kocsit..... Vannak megelőző karbantartások ezeket így hívják egyébként Saycz-is ahogy írja pontosan ezért van sok autó olyan állapotban és pont ezért fikázzák,hogy a BMW megbízhatatlan lerobban stb... Pénzt költeni nem akarnak rá de ha széthullik akkor jaj a köcsög autó v szerelő... És rengetege embert mentettem meg azzal,hogy időben kicseréltük az alkatrészeket és nem nyaraláskor a családdal vagy üzleti úton vagy bármikor amikor szükség volt az autóra akkor hullott le pl egy főtengely ékszíjtárcsa.... Mert Balatonra is kellett helyszínen cserélni.... Egyik fórumtársunknak is most hullott le szerencsére közel az otthonától így a helyszínen kicserélünk de pont nyaralni akartak menni vele de így másik autóval mentek el örült volna ha odaúton vagy a helyszínen széthullik.... Sőt olyan ember is volt idén nyáron aki fullra pakolt kocsival épp elindult nyaralni és úgy hullott szét.... Szerintem ezekért a dolgokért igen is ki kell cserélni bizonyos alkatrészeket. Én amikor elmondom,hogy pl régi ékszíjtárcsa van rajta lehullhat cseréljük ki az azért van mert meg akarom előzni a bajt.... Van az a kategória is amit te mondasz jaj a köcsög szerelő le akar húzni.... Volt olyan is jött egy E38 750iL-el,hogy hangos valami mondjuk az AC pumpa egyértelműen a végét járja ki kell cserélni de ő megy nyaralni mondjuk a sarokra ne menjen így vele de ő nem meg így úgy később Olaszországból hívott,hogy baj van nem indul a kocsi.... Megéri ??????? Hála istennek vannak azért olyan gondolkozásmódú emberek is akik azt szeretnék,hogy bármikor beülnek a kocsiba akkor nyugodt szívvel elmehessenek vele bárhova a családdal... Tudod mikor bejön az ügyfél és azt mondja,hogy mindent cseréljünk ki ami olyan lehet mert az asszony megy a gyerekkel és nem állhat meg az út közepén akkor főleg nem fogok megkockáztatni egy ilyet ,hogy lehulljanak róla azok a dolgok amit írtam. Nyilván az ésszerűség keretén belül értem ezeket a cserélt alkatréseket én is... Megfigyeltem az is,hogy azok akik költenek is kocsijukra megelőző karbantartást is azokat valahogy ritkábban látni ritkábban robbannak le.Mit érsz el azzal,hogy később cseréled ki a vízpumpát pl ???? Megvárod hátha lehullik ? Vagy jobb érzés ha később fizeted ki ? Vagy eladod így a kocsit,hogy jól van az úgy majd másnál lehullik vagy nem mert nálad se.... Egyébként tök jól jársz ha beáll a tengely pl és megfőzöd a motort.... És igen vannak olyan szerelők biztosan akik lehúznak de könyörgöm ne általánosítsunk már... Én kikérem magamnak és a normális szerelők nevében is.
(#31996) yanna
Kocsit venni szerelővel együtt érdemes. Szerencséje volt akkor. De jobban belegondolva kb 10 Db-ot megnézni úgy,hogy szerelő és alapból a ránézésre kotványokat nyilván meg se nézi és elautókázni ~ 2500Km-et ezért valóban mutatja a Magyar realitást....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Skimaster
senior tag
válasz Hikvision #31995 üzenetére
Nem veszem,nekem munkaeszköz az autó,hidd el költök rá,rendben is van!
Ezredesem általánosítottam,azt mondtam amit te,hogy vannak szerelők,akik azt is cserélik,amit nem kell....Nem kell magadra venni!Én költök az autóra,amikor kell,és igen,ha még tudok menni 15 ezret,akkor majd akkor cserélem a vízpumpát...Az autóm szép és jó,és még nem hagyott ott sehol!Igen van megelőzés is,de aki rendszeresen szervizel és korrekt a szerelője,az akkor cserél valamit,amikor kell.Én 6 hónap alatt mentem 15 ezret,valaki másfél év alatt és nem mindegy,hogy az a vízpumpa még másfél évig jó annak,aki kevesebbet megy!Azt érem el,hogy akkor cserélem,amikor kell,ilyen egyszerű,az meg már csak rosszindulat részedről,hogy így adod el....hagyjuk már,nem olcsó jános köcsög bmw-s vagyok....én meg ezt kérem ki magamnak.
-
CharlieDrop
veterán
válasz H.Ezredes #31997 üzenetére
Így van, tökéletesen egyetértek, pedig nem vagyok szerelő.
Én elvárom, hogy ne robbanjon le az autóm (nyilván ésszerűség határán belül) ezért meg is teszek mindent. Azt mondja: kezdődik, akkor cseréljük le, de miért, mert ki tudja mikor áll meg.... ennyi
@(#31998) Skimaster
Bocs, de nem így hangzott, a 15K km-t senki sem garantálja, mi van ha hamarabb széthullik?[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #31997 üzenetére
Ez ennyi. En anno 2,25 ert vettem az E39 M Sport 528i- t es miota meg van ra ment meg ennyi. Gyari alkatreszek 90%-ban. Igy viszont ut szelen meg nem hagyott az auto. 8 ev alatt. Most 350e km van benne. Viszont ennek ara van. Ha eladnam annak is lenne ara.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Autós topik
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- CASIO órák kedvelők topicja!
- OLED TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
- További aktív témák...