Hirdetés
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cxgrav
senior tag
-
zsolt1225
aktív tag
E46 sedanba gondolkoztak bőr belsőn, egyik ismerős 25-ért vette, kihagyhatatlan ajánlat volt neki, ültem benne, nagyon tetszik.
Mi a reális ár egy ilyenért?
Találtam egyet helyben 75-ért középső kartámasszal konzollal, ajtókárpitokkal, fűthető üléssel. -
ADAM1337
nagyúr
Szerintem pofás, hol vetted ?
Most úgyis kell majd vennem vesét, még karosszériáshoz megy a gépen mióta megrángatták az elejét.
Aztán lehet ilyen vesét rakok én is bele, ha menthető a gépháztetőm, a bal fényszórónál előre hajlott.
M-es első lökös biztosan kerül bele mert úgyis fényezni kellene az egész elemet olcsóbban kijövök M-es elemmel. -
H.Ezredes
őstag
válasz qantum #31752 üzenetére
Apámmal voltam nála de eljöttem és most sajátot szeretnék Ha megvan a hely végre és berendeztem minden régi és új ügyfelet várni fogok szeretettel Továbbra is BMW-ket szeretnék javítani de ha nagy rá az igény más kocsikon is általános és kisebb munkákat is meg csinálunk majd.
(#31750) CharlieDrop
Semmi baja nem lesz annyitól.... Télen könnyebben indul a dermedésgátló hatása is van.
(#31753) negro
Na hát nincs is miről beszélni akkor
(#31755) zsolt1225
Az jó ár reálisan 100K körül mozognak nyilván egy nagyon szép állapotú fűthető elektromos memóriás sport belső drágább is lehet... Ha a tiéd nem fűthető akkor be kell húzni szálat ha pl elektromost raksz be nem elektromos helyére az már neccesebb
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #31760 üzenetére
A kérdés jó. Nem teszteltem a benzin/gázolaj kombót ilyen téren Azóta elhasználtad ezt a keverék üzemanyagot és teljesen "új" gázolaj van benne ?
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
negro
őstag
válasz ADAM1337 #31758 üzenetére
Rendeltem meg annno Amazonrol vagy fene tudja. De mondom nagyon regen. Ott lapult a garazsban eveken at. Igazabol vesebol van vagy 5 param. Kicsi, kicsi fekete, (facelift) nagy krom, nagy fekete, meg ez
Olcsobban? Azert egy M-es lokos bontottan 2,5x-3x annyi mint a sima.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
-
MPowerPH
félisten
Tegnap megneztem az olajat, es a nivo kozepen van a szint. Kb. 5000km -el ezelott, meg indulaskor ellenoriztem, akkor meg full volt. Az olajban 8000km van... Az hany liter hiany kb? Eddig soha nem fogyott az olaj, ez az elso. A sok padlogaztol, porgetestol lehet?
Jojo5: nem kell annyira parazni, a 6 hengereseknel nem jellemzo. Elofordul, de en nem koltenek a cserere. Mashogy fogalmazva, nem a lanccserevel kell kezdeni, kidobott penz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
Anubris
őstag
Sziasztok!
Ismerősömnek a következő problémája van. Nem lehet kettesbe tenni az autót. Többi sebességbe rendben bemegy, de a kettesbe nem. Manuális váltó, E90 benzines.
Váltót bontott autóból szerintetek milyen árban lehetne szerezni?
Nekem 200-250-et mondtak, ha egyáltalán sikerül kapni. -
-
BeZol
őstag
válasz MPowerPH #31767 üzenetére
Cseréljen csak láncot, nekem M57TÜ2D30 170kW-os a motor (2008/05), és azt hiszem 167ezer km-nél cseréltettem a láncot. Már több mint fél cm-rel meg volt nyúlva, azt mondták max. 10ezer km és tuti elszakad, még jó h megelőzésből cseréltettem. A szerelő pedig pont egy láncszakadt 525d-t vett meg használtan.
Szóval a 3literes dieselek is szakadnak, csak nem olvasol róla annyit, mert talán tized annyit ha eladtak belőlük, és nincs akkora sírás miatta, tehát jobb ha cserélteted 300+ ezer Ft-ért. A 35d-den is kicseréltetném, azok közül is elhalt már több darab is emiatt. Az meg majd egyszer nagyon fincsi lesz, mikor 200 felett elszakad aztán se fék, se szervo
Ez egy hiba, erre költeni kell, aztán nincs para miatta. Mint a szívósor dugózás, ez is az, csak ezt nem lehet olcsón megoldani. -
H.Ezredes
őstag
Így van utána volt váltás. Mindegyiken 6 hengeresen is
(#31767) BMW001
Mikor nézted,hogy max hidegen melegen ? És mikor volt mikor középen állt? Min-Max között 1L van Ha "csak" ennyi attól nem kell félni...
Az baj,hogy sajnos de... Nem lehet kiszámítani,hogy melyikbe szakad el... Elve azért egy 4-500E Km után illene azért kicserélni alapból is... Nyúlik a lánc mindegyikbe ( régebbiekben kevésbé ) csak 2007-2010 között sajnos szakadnak/szakadhatnak és több esetben elszakadtak... Ismerősnek is most szakadt el 35D-be LCI E60 2009-es 35D X5-be 250E Km-nél szakadt és még lehetne sorolni....
(#31772) BeZol
Az övé még "régi". Neki nem szakadhatna és jellemzően 2007-előtt nem is volt ilyen probléma semelyikbe se.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #31773 üzenetére
Melegen neztem, leallitast kovetoen 1 oraval. De az a fel az inkabb 2/3-ad. Szoval igy csak 0.33l az, ami elfogyott.
BeZol: En az elso evben megnezettem markaszervizben kint UK-ban, miutan Muhaa mondta, hogy erdemes lenne ellenoriztetni, mert szakadhat. Kint a markaszerviz nem hallott ilyen problemarol ezeknel a hathengereseknel, allitasuk szerint a lancot nem kell cserelni, mert elettartam garis, ami annyit tesz, hogy ha elszakad, akkor lehet claim-elni, es ingyen helyrehozzak.(ahogy egyebkent pl. az osztrakoknal es nemeteknel is teszik) Csak Mo.-n van ebbol is lehuzas, szoval en egyebkent sem fizetnek ezert egy petakot sem. Mivel az auto vigig markaszervizbe volt hordva, igy megneztek a lancomat, free of charge, 1 napig ott kellett hagynom. Minden rendben volt vele, nem volt nyulva, lanckerek rendben volt. Ez bekerult a digi szervizkonyvbe is. Azota persze eltelt 80k km, de kotve hiszem, hogy addig a pontig 100% -os maradt, majd nalam megnyulott. Nem csorog, csendes a mai napig. Megeshet, hogy ez a problema az UK modelleket nem erinti, vagy csak nekem jutott ebbol is a jo szeria.
En mar semmit nem csereltetek ki az auton, az biztos. Most visszaerunk, es mar raallok az uj auto felhajtasara.Egyebkent kint ez a lista a lancproblemas modellekrol. A 3er nem szerepel a listan a 6 hengeresek kozott...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ganz-[HUN]
addikt
Hali!
E46 316i-ben hogy lehet azokat a díszléceket a műszerfalon lekapdosni?
Köszi előre is!Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
whitezo88
nagyúr
Előjött pár nyavaja az autóval, ha tudná valaki ezeket mi okozza, azt megköszönném ha segítene. Most megy úgyis revízióra, de érdemes azért tudnom előre, tapasztalatok alapján. Autó: E46 1999, 318i, M43 motor.
-Régebb óta fennáll, hogy egyesben és néha Rben is, egy nagyon szűk távon kuplung csúsztatásnál meghülyül az áttét, azaz hátulról bambambam hanggal és kis rángatással jár a menet, de amint elhagyja ezt a távot a kuplungpedál megszűnik, nem is mindig jön elő, főleg ha gyorsan és egyenletesen engedem rá. Felsőbb fokozatokban nem jön elő, bármekkora is a sebesség. Diffi nyűg?
-Tavaly óta van, hogy minden indulásnál jelez kb 6-8 mpig az olajszint, majd kialszik. Azt olvastam gyakori hogy a jeladó elromlik és akkor van ez. Ám kb 1-2 hete néha, kanyarban, azaz utána inkább, kb fél-1 másodpercekre a nyomáslámpa is kigyullad pirosan, de se hangban se teljesítményben nem érzek semmit. Egyenesbe sose csinálja, bármekkora is a sebesség.
-Szintén nemrég jött elő, hogy minden indulásnál pár másodpercig dízeles hangja van a motornak. Utána szépen helyreáll a szép egyenletes hang stabil alapjárattal. Nemrég volt hasonlóról szó, gyújtótrafó volt asszem?
-Pár napja jött elő az is, hogy 2800-3000 körül ha gyorsítás után elveszem a gázt, fura, súrlódó-reszelő (nem éles, vagy fémes) hangot hallat az autó alulról. Felhúzott ablaknál nem is lehet hallani. Azt hittem váltásnál van, de nem kell benyomni a kuplungot, csak elvenni a gázt. Alatta vagy felette hangtalan, és ezen felül se érzek mást, csak a hangot.
Na ezekre keresem a választ...
[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz whitezo88 #31777 üzenetére
Ezekre nehéz választ adni, csak tippelgetni lehet így.
Gyujtótrafó hibát ELVILEG kiírja a diag, bár nekem pl nem írta ki...De általába ki szokta.
Ez az egyesben és R-ben lassan menős dolog lehet még kéttömegű is szerintem, de...
A motortartó bakokat is ellenőrizném, mert indulásnál lehet félrebillen és ettől van b zi hangja, az gyujtásszög hibát is tud okozni még az alapjáratot is felborítja időnként.
Az olajos dolog lehet szenzor, ha jó az olajszinted.Bár nekem olajszint hibát okozott szűrő is.[ Szerkesztve ]
-
Jakab66[hun]
senior tag
Van valami ajánlott olaj?
Utoljára annyit mondott a szerelő, hogy gyári BMW olajat rak bele, ami 30k volt.
(a bajom az hogy nem is láttam)Szóval megvenném én az olajat, hogy biztos az kerüljön bele!
E61 25D 2004
10ezres csereperiódus kell neki? (ha jól rémlik a fedélzeti valami 30ezret ír, azon azért el mosolyodtam...)
Gipsz Jakab
-
brickm
őstag
válasz Jakab66[hun] #31779 üzenetére
én 10ezrenként cserélem, Eneos 5w40 van most benne(full szintetikus) castrolt meg úgy általában a 10w40-et nem szerette.
Repsol-Motul 5w40-et is imádja -
Champ1on
tag
Sziasztok!
Úgy néz ki hogy haldoklik a CCC navim az E60-ban. És ha már cserélni kellene, akkor CIC lenne. A kérdés hogy alapból van usb bemenet rajta? Nagy macera beszerelni? Ja, és honnan vegyem?
2004 E60 30d(218le)-ről van szó.
Köszi! -
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #31767 üzenetére
Most a hazauton megtett 2200km alatt semmi nem fogyott, szoval passz, ugyan ugy 2/3 -ig van. Viszont az olajcsere kinez neki a km miatt egyebkent is. Most az meglesz, utana jo lenne tavaszig kihuzni vele, es akkor eladni, meg meglatom addig.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
lali81
tag
Sziasztok!
Téma volt a lánccsere.
Nekem is nemrég óta M57TU2-es van (306D3) 145 kW, 2009-es... 525d..Akkor itt is láncprobléma adódhat ha jól értem. Most 211e km van benne, ha minden igaz..kíváncsi lennék mennyire van megnyúlva?!?!Valami előjele van a láncszakadásnak? Zörgés, csörgés ilyesmi? -
Speeedfire
nagyúr
A jövőben autó cserén gondolkozok és szóba jött nálam az E46 325/328CI/TI. Kérdés, hogy mennyire igazak a mítoszok velük kapcsolatban? A népítélet oldalán olvasok hideget/meleget a 323/325/328 típusokról. Nem vagyok egy bmw fanatikus, viszont a sor 6 hangja nagyon tetszik. Illetve akadnak sperrel megáldott típusok is néha a használt piacon.
Mennyire megbízható és mennyire prémium szervizelni ezeket a kocsikat? A jelenleginél biztos, hogy drágább lesz.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
r.levente75
addikt
válasz Speeedfire #31787 üzenetére
Egy BMW-t szervízeltetni mindig prémium kategória!
-
H.Ezredes
őstag
válasz Champ1on #31781 üzenetére
Egy CIC szett ára beszerelve ~ 3X annyi mint egy CCC modul.... Mit jelent,h haldoklik mit csinál ?
(#31779) Jakab66[hun]
Ennyire nem bízol a szerelőbe ????? Castrol, Eni, De akadnak más márkák is én 10 max 12E Km után érdemes cserélni abszolút !!
(#31785) BMW001
Ne agyalj rajta ha nincs probléma...
(#31786) lali81
Írtam
(#31787) Speeedfire
Ez konkrét példánytól is függ nagyon. Ha nem volt karbantartva rendesen akkor azért akad mit kicserélni a kocsin.... Egy adott kocsit azért könnyebb behatárolni
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
brickm
őstag
válasz Speeedfire #31787 üzenetére
ha mindent szervizben és gyári alkatrésszel(új alkatrésszel) csinálsz, akkor elég húzós lehet. De amúgy ki lehet bírni magyar fizuval is, vannak jó cuccok használtan bontva, amit nem feltétlen kell zsírújra cserélni, azt érdemes használtan venni. Gondolok itt pl klímkompresszorra, ami 130e helyett csak 15-20e, vagy generátor felújítva 20-40 között, ilyesmik.
Költeni egy sz r opelre is lehet annyit mint e46-ra, de az élmény mikor kinyitod és beülsz meg elindulsz sose lesz egy kategória.
[ Szerkesztve ]
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz Ganz-[HUN] #31776 üzenetére
Valaki esetleg?
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
H.Ezredes
őstag
válasz Ganz-[HUN] #31776 üzenetére
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz H.Ezredes #31792 üzenetére
Köszi!
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
Anubris
őstag
Sziasztok! Féktárcsa,fékbetét csere érik. Szerelő Ate márkát mondta, hogy rakna bele. Ez a márka mennyire ajánlott?
Olajcserére azt mondta 3800ft/l ez mennyire reális?
-
Speeedfire
nagyúr
válasz r.levente75 #31788 üzenetére
Nyilván, de nem mindegy, hogy olyan, mint egy S8 vagy mint egy passat.
H.Ezredes: Konkrét nincs, egyelőre csak a terepet mérem fel, hogy melyik kocsi miért/miért nem tetszik. Ezekkel szemezgetek. Árban nem a teteje, de nem is alja. Előtte nyilván teljes átvizsgálás szervizben. Nem akarok nagy buktatókat már az elején.
brickm: Ezek egész jó árak. A kopókat is megnézem majd unix-on.
A jelenlegit se szervizbe hordom, de egy nagyon jó és főként megbízható szerelőhöz szoktam vinni.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
fullextra
tag
Üdv,
Ha valakinek ilyen gondja merülne fel, gondoltam leírom a tapasztalataimat, mivel amit eddig találtam róla külföldi és hazai fórumokon, mindenki csak a hibáig volt érdekelt a diskurációban, miután megoldódott nem osztotta meg mivel és hogy sikerült.Nemrégiben volt egy kis problémám a Vanos kipufogóoldali mágnesszelepével.
Motor: N52
Modell: E92
évj: 2007Elsőre kb 1hónappal ezelőtt dobott rá hibát(kis check engine lámpa műszerfalon), lerakott csökkentett teljesítményű módba, ekkor még nem tudtam mi lesz ez, újraindítás után a lámpa égve maradt de a teljesítmény rendben volt, így másnap elrohantam szerelőhöz, odafelé menet már a hibalámpa is elaludt, kiolvasva a hibakódot egyértelmű volt, hogy a kipuf. oldali vanos-hoz van köze.
Műhelyben mágnesszelepcsatit lehúzták, megtisztították, visszarakták, elengedtek, hogy ha megint előjön akkor nézzek vissza.
Biztos ami tuti, otthon miután lehűlt a motor, kikaptam őket és megtisztítottam, könnyen hozzáférhető, kb 15perc nettó a ki és be szerelés és még 20perc a tisztítás.Egy hónap csend.
Na múlthét pénteken megint előjött, országúton, de most már újraindítás után se jött helyre.
Időközben lett egy diagnosztikai kábelem, egy notim Win XP-vel és Inpával így már otthonilag oldottam meg a kiolvasást: 2A87 - "outlet VANOS mecanic" volt az eltárolt hibakód.Angol nyelvű fórumokon utánaolvasva leggyakrabban a Vanos mágnesszelep okozza a hibát, de a tisztítás sokaknak ideig-óráig megoldja. Ha nem akkor csere, ha az sem segít akkor zsebbenyúlós. Megint kiszedtem őket és kiáztattam alkatrészmosóban, utána vissza a motorba. Hibakódot töröltem de kb rögtön indítás után dobta is be, elkezdtem parázni a rosszabb forgatókönyvtől.
Na ekkor ugrott be, hogy a két szelep ugyanaz(szívó és kipuf oldal, előbbit már valszeg cserélték mert más cikkszám van rajta, most az került a kipuf. oldalra) felcseréltem a kettőt, töröltem a hibát és az eltárolt Vanos értékeket is.
Vártam hogy most majd a szívóoldalra dobja be ugyanezt a hibát, de ez elmaradt, valószínűleg a megváltozott pozíció miatt ott még képes működésre, de egyértelműen megérett a cseréje.
4 napja hibátlan, mindenesetre megrendeltem az új OEM mágnesszelepet. -
Cxgrav
senior tag
válasz Anubris #31794 üzenetére
Szia!
Ami ajánlott márka fék kapcsán: ATE, Brembo, Jurid, Textar, TRW, Zimmermann
A 3800/L reális lehet, ha pl BMW logós Castrol az és nem Tesco 10W40 - de ennél olcsóbban is lehet jó olajat kapni.
Amit még BMW-be szoktak rakni: Motul, Agip, Xado, Mobil 1Ganz-[HUN]
How to video a lekapáshoz. KATT IDE[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz Cxgrav #31797 üzenetére
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
negro
őstag
válasz Cxgrav #31797 üzenetére
Nem engem kerdeztek de azret bele pofazok az olaj temahoz.
Castrol sajnon, ilyen logo oda, olyan logo oda, van eselye, h hamisitvany. En is csak ezt a markat hasznaltam jo sok evig de pont ezert inkabb valtottam, biztos ami biztos.
Szerintem:
Motul - atlag
Agip - atlag
Xado - sose hallottam rola...
Mobiil 1 - felso kozepAz emlitett ? minosegu Castrol okan En spec Total-ra altam ra! Az meg sokat el mond, hogy 10e km utan meg mindig arany szinu mikor meg nezem a szintet.(Persze ez motor fuggo is)
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
Xado nagyon jo olaj. Tartalmaz plusz adalekot is, ami a piacon az egyik legjobb. Magat az adalekot kulon is meglehet venni, es barmelyik olajjal kompatibilis.
Ha nem biztok a hazai Castrolban(ahogy en sem), akkor rendeljetek Nemetorszagbol. Ott nem fogsz hamisitvanyt kapni...
Egyebkent volt cikk rola, hogy az egyik ilyen hamisito brigad lebukott, es bizony nem csak Castrolt pancsoltak....Nekem az olaj 500km utan fekete. A benzinesben jo hogy arany....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Renpho talpmasszírozó