- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bubu79
addikt
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #13003 üzenetére
Hát annyira nem alap.
honda 1.6ja tud 9alatt sőt 8alatt tartósan bp.n!!!sokak szerint persze.
m43b16ra is 7lityot mondanak városba...ahah városba, de nem budapesten.
barátnőm cordobája is 7et eszik.ha pesten hungáriázik 10.e90 316i hát nem tudom képes e rá.ha dinamikusan mész és nem ugy mint egy matíz valszeg az is 9et eleszik.
20i elméletben tud 9et városban.de nem budapesten.hanem más városban.
enyém 250e+km után 17éves technika és tolva 11 az annyira nem is ronda."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13006 üzenetére
Itt egy aranyos kis téli gumi teszt az ADAC -tól.
Nekem Continental ContiWinterContact -om van, de valahogy nem tudok egyet érteni a tesztel. Nekem nagyon nem jött be, isten bizony mintha a nyári még így 10C alatt is jobban fogna. Itt meg az lett a 2.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #13007 üzenetére
én kora reggel késő este sosem megyek kocsival.amugy meg megvan a 10 fok még simán.most is süt a nap ittenség.
nekem a nyári pirelli p6, anno tesztgyőztes.tényleg jó gumi.egyszerűen nem lehet megcsuszni vele, pedig probáltam már párszor eléggé határon és nem
a téli régi fos.nem tom valami dayton anno erre volt kes.de nem vészes.tény hoba, jégen necces.de hátsókerekes autonak mind az.
nekem 195\65\15 a téli nyári is.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dízelracer
senior tag
válasz MPowerPH #13007 üzenetére
A Nokian WR G2-t is szépen lehúzták pedig jó téli gumi (a havas Finnországból). Más teszteken általában dobogós helyezést ér el. Itt már majdnem sereghajtó szerepet tölt be. Érdekes. A legutóbbi adac személyautó meghibásodási statisztikájukon is röhögőgörcsöt kaptam. Tipikusan a "mindegy mi csak nehogy japán legyen" elven megírt átlátszó statisztika volt. Röhej. Egyre szánalmasabb az adac tesztek végeredménye. Ahogy ezé a téli gumiteszté is erősen vitatható...
-
MPowerPH
félisten
válasz dízelracer #13010 üzenetére
Na igen, pont a finnek akik majd egész évben azon járnak. Mondjuk az tény, hogy a gumitesztjük átlátható. Pl. 100-ról fékezések. Az soha nem hazudik, hacsak nem direktben manipulálják.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #13011 üzenetére
muti már tesztet téliről rég láttam.táblázatosat.
én pirelli w190et vennék ha lenne rá de 70k lenne a 4db nem futja rá(195\65\15)
fékezéssel egyik guminál sem volt gondom.max ha puha volt. .mondjuk a pályán nem a legjobb de ezt a hátsó dobféknek irom oda.ja meg ugye nemrég volt cserés a tárcsa lehet jobb lenne.hidegben nem voltam még pályán nem is leszek.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13013 üzenetére
Ott linkeltem alul, képeknél van a táblázat.
Az új fékekkel még én is szenvedek, idézőjelesen. Iszonyatosan harapnak, mintha egy másik autóban ülnék. De kicsit lenyomva még mindig nyikorognak, elég jól hallhatóan.
Múltkor direktben felgyorsítottam 200-ig(ne háborogjatok, kis mellékút), majd padlóféket nyomtam. Hát ez alapján a régi fékekben már nem sok power lehetett, azok elfogytak.Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13015 üzenetére
Azért sokat kibírtak.
Dunlop -ot soha nem vennék, nagyon szar gumi, legalábbis a nyári kerekek. Ismerősök közül mindenki fikázza, sokan már cseréltek. Anno a céges Mondeo -on is azok voltak, most Bridgeston van a kocsikon, és eddig bevált.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
lorcsi
veterán
ha nem volt még
csúcs ez a gép -
Cxgrav
senior tag
válasz MPowerPH #12996 üzenetére
Inárcsra a Heimlermotosportba. Jófejek meg minden csak momdta a srác hogy a múltkor nem vették figyelembe hogy törve volt a gép és valami elem nem volt a helyére pattintva amit nem néztek és emiatt ázott be ismét. Na majd ha elkap ismét az eső úgy is kiderül...
Picture me Rollin' by 2pac
-
dragonfx
veterán
válasz lorcsi #13018 üzenetére
mindig is az volt.
csak 200e felett kalulálj be egy 500k+os költséget ha ezt ráölöd akkor valszeg sok örömed lesz.az hogy megéri e valakinek a 6ois fogyi egy bmw.be megfelelő menetteljesítmények és automata váltó mellett azt mindenki eldönti."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
Kickass
őstag
-
dragonfx
veterán
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #13023 üzenetére
lehet a benzinkutat is hozzá???
710 ló.ez a ferkát is legyurja mega turbo.
manhart racing.
te jo ég miket cseréltek ebbe.
váltó tuti nem bírja a gyári 1000nm tuti megvan.más:
ma olvastam etsztet 530d.ről.te jó ég vezetővle szinte sosincs 2tonna alatt és mégis a 30d turbo moci 6.4at rugja 100ra ..mit tud aza dízel ha ez valós."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Tálydi
senior tag
válasz Kickass #13022 üzenetére
azt a büdös kur.....
(#13026) BMW001: Annyira nem szar az(kinder példája...), de múltkor, 1 hete, 5en, full teli csomagtartóval, E60 535d-vel mentünk pár km-t kiszálltaunk és kb 1,5-2órán át fájt a nyakam +500kg pedig simán volt benne, állat a dízel, és ahogy látod, hogy a fordulatszá mérő pákk-pákk végállástól végállásig, és közben folyamatosan tol,b@szott jó
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #13027 üzenetére
535D az azért teljesen más kategória. Az állat egy gép, úgy ahogy van.
De az 530D csak chip után lesz brutális, addig semmi extra, hiába a 231 ló. Egy mezei 218 lovas 530D -t még én is elverek, az 230 lovassal meg pariban vagyok. Ellenben az 530i.... 140 fölött annak ha lenyomod, jujj. Engem olyannal úgy szoktak otthagyni, mint a szart. Múltkor egy E90 330i volt, de nem is erőltettem.
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
válasz MPowerPH #13028 üzenetére
30D-t én is chippelném, kinder rá a példa, hogy lehet használni, és jó is.
Amúgy meg 535i Kár, hogy nincs belőle XI kézi váltóval...
3er-be meg ezek a 30/35 ös motorok, egy vicc Még sosem ültem olyanban, de ha az 5ös ilyet lép OMFG...
Azért 28i-vel nepanaszkoggyá'
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #13031 üzenetére
Lejárt az időlimit...
Most felénk rengeteg méregzsák jelent meg. Van egy Calibra, 320 lóerő körül van, lambo ajtókkal, diffuzorral...gyönyörű, piros-fekete színben. Van egy Nissan 300ZX, tulaja teljesen felújította, fényes fekete, dupla feltöltéses intercooleres szörny, 450 lóerő körül van. Van 3000GT, az mondjuk földvári, tűzpiros, fekete felnikkel. Vr4-es, de átalakított motorral, szintén 450 ló körül. Mondjuk most áll, a nyomaték elnyírta a kuplungot, a srác nem ép kímélő üzemmódban használja. 3 utcával odább van egy Saab 95 2.3T aero, most vette 1 hónapja. Kicsit át lett alakítva, az elején még pariban voltunk, azóta vissza se kell váltania, úgy is ott hagy lazán. Szintén olyan 300 ló körül van, de futóműben elég gyenge, kanyaros részen sehol nincs azzal. És hiába van 2db M3-as is Pakson, egy E46 és egy E91, a Saab -on kívül mindegyik földbe döngöli. Szóval jó lenne nekem is egy ilyen verda, még mindig bánom egy kicsit, hogy anno nem a Calibra turbo -t vettem meg
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
válasz MPowerPH #13031 üzenetére
Ha már elviselésnél tartunk akkor a favorit E60 V10
De legszivesebben be mennék gyárba és közölném, hogy csináljanak egy
-E60
-35i
-kézi váltó
-X drive
-nagy navi,vajbőr, fullos ülésAutók is vannak arra felé? Inkább e39 528 mint calibra,pedig nagyon szeretem az opelokat
[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
válasz Tomics #13034 üzenetére
Jól... Az összes a PARt -hoz tartozik, jók a fizetések erre felé. Ezek mind fiatal srácok, nálam 3 évvel idősebbek.
Tálydi: Az a Calibra akkorát lép, hogy még az a V10 M5 is csak magas sebességnél tudná befogni. És működik a 4x4, nagyon keményen betapad induláskor. És van benne overdrive funkció is, ezt mesélték. Kis potméterrel lehet emelni a turbo nyomáson. Induláskor nem, mert a 4x4-et egyből elnyírná, de 140-nél azt rácsavarod, akkor csókolom van.
Én még azt is elfogadnám, régi gyerekkori kedvencem volt. (A GTA 2 intro -ja óta szeretem az E39-et, ugye ott azzal nyomul a faszi, attól kezdve az volt a favoritom, süldő gyerek voltam nah )[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #13033 üzenetére
Egyébként van a városban 4db F01/F02 -es BMW, mindegyik diesel, csak az egyik 40D. És van 3db F10-es is, szintén mindegyik diesel, sima 30D-k. Szóval vannak autók is, persze.
Most csak BMW-et mondtam, de van itt RS4-RS6-S8-E55 AMG..ált. felsőbb vezetőknek.Tomics: Ez külön Neked, ha már rákérdeztél. Van 1 családnak 2db 2008-as Leon Cupra -ja, mindegyik sárga, piros nyergekkel, fekete felnivel, lesötétítve. Külön rendelésre készültek, egyik az asszonyé, másik a faszié. Mama azzal szokott járni bevásárolni, meg vinni a babát az oviba. Szerintem még az életben nem lett megkergetve, de még az is kétséges, hogy 50km-nél nagyobb túrákra elmentek vele.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
válasz MPowerPH #13035 üzenetére
a calibra teljesen más mint egy bmw, én lesz@rom,hogy mennyivel lépné le, fontos, hogy hátul is elférjenek, és a BMW nyújtotta (luxus)érzet.... haggyá" má a calibrával feeling....
Jó hely ez a paks, 40d ről jut eszembe, tegnap 760I-vel talákoztam kis v12 az oldalán, meghallgattam volna szívesen
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #13037 üzenetére
Dehogy jó hely...Meg lehet élni, de mindenkinek akkora arca van, mert ők a janik a nemtom melyik osztályon. Szörnyű egy hely, sznobok gyülekezete.
Más:
És te hova kéred a traffipaxot?
Traffipax-túrát hirdetettek a rendőrök; az állampolgárok jelzéseit várják arról, hol tartanák szükségesnek a sebességméréseket.Dugják fel maguknak vagy a főnöküknek, és méricskéljék a micsodájukat...
Kell a pénz, most újítják be a járműparkot, és valamiből ki kell fizetni. Ide is dobtak 2db Octavia RS-t, civil mozgó mérő autónak.Kommenteket érdemes elolvasni...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #13036 üzenetére
azért egy 335d chippelt nagyobb turbokkal kovácsolt dugattyúk miegymássale gy neves tuningmühelytől lehet elkapja az m3at is.
535i van e60ból.ez volt téma.csak nem nálunk német honban.nálunk is lehet látni néha.fehér holló.
535d is angyot lép de ugye a 3as könnyebb."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Tomics #13041 üzenetére
"Aztán majd 20 év múlva feszítek valami 20 éves gyöngyszem 7-esben"
SOk segget kell ahhoz nyalni... Itt egy átlagdolgozó fizetése 220-230k, ami netto. Ebben még nincs a túlóra, a jutalom. Átlagosan 250-70k körül visznek haza/hó. Erre jön az áramkedvezményük, a vitaminpénztár, és az egyéb juttatások, amit már üdülési csekkben kér mindenki. Évi 100k meleg étkezési is jár. Szóval a mezei dolgozók is jól elvannak eresztve. De ha valaki feljebb akar lépni, akkor nem azt nézik, mit tud, és milyen a végzettsége. Hanem, hogy kit ismer, és hogy tud nyalni.
dragonfx: Hát, ha azt nézed, hogy a 335i majdnem megfogja, sőt, chippelve meg is fogja az M3-ast, így a 335D is simán megcsinálja ugyan ezt. Jah, 535i -t alig látni, tán egyet ha láttam valaha. 535D elég sok van ehhez képest. 545i is nagyon kevés van, E39-ből sokkal több 40i volt. És akkor már meg sem említem az 550i -t, ami az igazi fehér holló.
Don't Tread On Me
-
Tomics
addikt
-
MPowerPH
félisten
válasz Tomics #13046 üzenetére
Az az én hibám, hogy nem szeretek nyalni, és nem szeretek 'beosztott katona' lenni. Jó ez a pénz, de diplomával Németországban 8x ennyit keresel. Nálam ez az életcél, itt nem látok jövőt.
Tálydi: Hát igen, ez a V8 durván begyalázza a V10-est. Hiába, F1-ben is nemsokára itt a 2. turbo korszak, igaz kisebb és gyengébb motorokkal.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tomics
addikt
válasz MPowerPH #13047 üzenetére
Igazad van, lehet hogy én is lelépek innen, ha befejeztem a sulit, mondjuk minimum 2-3 évet azért jó lenne itt is dolgozni hogy ne tapasztalat nélkül induljon útnak az ember Más ország-más kultúra, félek is kicsit ettől, de ha semmi nem köt ide, akkor miért ne...de ehhez a nyelvre is nagyon rá kéne állnom, jelenleg csak az angol megy, németet utálom mint a sz@rt, de itt a környéken (ausztria-németo) jobban elterjedt mint az angol...Angliába meg nem laknék
ON: Sunáznám
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
k.
őstag
válasz MPowerPH #13047 üzenetére
"Az az én hibám, hogy nem szeretek nyalni, és nem szeretek 'beosztott katona' lenni. Jó ez a pénz, de diplomával Németországban 8x ennyit keresel. Nálam ez az életcél, itt nem látok jövőt."
Két részben reagálnék:
1. Alapjában véve, én is igy gondolom. Ha aztmondanák, hogy nyaljak segget, havi netto 200k-ért, röhögve huzok a picsába. Na de, ha aztmondják 700k. Hajaj.
Szóval van az a pénz amiért hajlandó vagyok "kedves fönököm én tégedet úgy szeretlekre".
2. Én is elköltöznék. Egy feltétellel nem. Ha sikerül majd céget alapitanom, -legyen ez akár egy Apple bolt mondjuk- és az úgy megy, ahogy szeretném, akkor maradok. De sima kis alkalmazott aki robotol 8000000 órát, az sosem lennék. Nem birnám ki. Ezért mennék én-jövőre megyek fősulira- valami féle kommunikációs/piár szakra, hogy egyfelöl jól tudjak az emberekkel kommunikálni-boltnál eléggé jól jön-, vagy akár egy cégnél jó reklám anyagokat összedobni. Gyakorlatilag nekem az ittmaradást csak az tenné biztossá, hogyha bejönne az élet, és úgy keresnék, hogy összejöjjön egy fiatal-akár új- 3as BMW-re egy normális lakásra-nem kell feltétlen kertesház, elvagyok én egy 70nmes lakásban is, ha szép környéken van- el tudjak menni külfödre, és meg tudjam venni azokat amiket szeretnék. Ha pedig kuporgathatok évekig a fapad suzukira, ruhákban nem fér bele minimum az adidas szint, akkor elhuzok innen..