- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
-
horvathkrisz
addikt
válasz Declare #26129 üzenetére
"Gyárilag xenonos bmw ben ha auto állásban felkapcsolja a DRL t az biztos hogy jó."
Az automatikus kapcsolónak semmi köze a nappali fényhez, utóbbit ha bekapcsolod (beállítod), mindig világít.Szóval nálam mindig be van kapcsolva a nappali fény, egyébként meg automatán van, Magyarországon mégis folyamatosan villogtatnak hogy kapcsoljam be a lámpákat.
-
CharlieDrop
veterán
-
horvathkrisz
addikt
válasz Declare #26147 üzenetére
Úgy értettem, hogy a DRL-t az automatika nem kapcsolja be, hanem a menüben lehet be- ill. kikapcsolni. Természetesen ha bekapcsol az automata tompított, akkor kikapcsolja a nappali fényt.
Szóval akkor megnyugodtam, hogy szabályos. Ja, és közben utánanéztem, a nappali világításnak semmi köze a hátsó világításhoz: [link] -
urban racer
senior tag
válasz Declare #26270 üzenetére
Amikor még a 330i cabriom volt, elmentünk haverommal cabriotúrára, neki 320i cabrioja volt. Elkezdtük tolni neki, 5-ben, ugyanarról a sebességről. kb 3 kilométert mentünk, alig 300 métert verhettem rá. Miért? Az enyémnek sokkal hosszabb a diffije, és azon a fordulatszámon, ahonnan indultunk neki majdnem azonos volt a teljesítménye-sőt-lehet akár még picivel több is volt neki. A végén én már 240ről fékeztem, ő 205ről
Hidd el, egy 330, ha rendben van, nagyon komolyat tud menni De a fogyasztása nem 7 liter"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz Declare #26944 üzenetére
Veszprémből indultunk, salzburg előtt 60km-el vettem át a kocsit, addig 6,8 volt a fogyi, amit 6,7ig levittem a német határig. Onnantól ahol lehetett ott nyomtam neki, majd 7,3 lett az átlag az első tankolásig. Onnantól csak 200 km-et mentünk utánfutó nélkül, szintén szép sebességgel. Utánfutó vásárlás után már majdnem dél volt, úgyhogy kezdődött a péntek délutáni dugó-áradat: Dugó Stuttgart előtt, dugó Ulm előtt, dugó München előtt, dugó Münchenben, dugó Bécs előtt, és éjjel 2kor még az M1esen is dugó volt(pedig csak győrig megyünk rajta) A visszafele út átlaga 7,6 lett(115 tempomattal, de időnként egy-egy előzésnél több)
3-an mentünk, végig klímáztunk, még éjszaka is, visszafele meg utánfutón a csónak és a kocsi hátuljában minden alkatrésze, motor meg pár tálca sör
177 lovas 25d, elég ramaty állapotú légtömegmérővel."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz Declare #26946 üzenetére
Engem azzal riogattak, hogy havonta kell valamilyen modult cserélni, gatyám rámegy stbstb...
Az enyém kézi váltós, digitklímás, panorámatetős, csomagtér-pakettes, félbőr-fűthető-részelektromos-sportbelsős, nagynavis, körbe pdc-s, és már 4 napja vonóhorgos is Az előző tulaj(ok) igényesek voltak, nemrég cseréltem az egyik xenon izzót és osram nightbreaker volt benne Nincs okom panaszra"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Lavidaloka
aktív tag
válasz Declare #27170 üzenetére
Megjelentek most pl ezek a BBS RS Replika felnik......azt hallottam hogy tényleg qwajók minőségileg/esztétikailag egyaránt..Én is erősen gondolkozok rajta,hogy eladom az M3 felnit aztán veszek egy ilyen csudaguriga szettet...
[ Szerkesztve ]
ホンダシビッククーペ
-
-
Henry1990
tag
válasz Declare #28804 üzenetére
Igen, teljesen igazatok van, nem is vitatom hogy függ az előző tulajtól a dolog, meg hogy tekergetik ott is az órát. Viszont előbb elhiszem egy németnek, hogy csak 2. vagy 3. kocsinak volt tartva egy 535I, és azért van csak benne 200 000 Km. Míg dízelt jellemzően nem hétvégi autónak veszel, így nem kizárt hogy az amit 300 000km-el árulnak abban valójában 500 000 van. Persze nem szerencsés az óra állásból kiindulni, viszont amíg nem néztem meg őket, addíg sokmindenből nem tudok. És pont ezért is fordulok hozzátok, hogy ti melyiket választanátok, és ha valaki esetleg a dízelre szavazna, és meg is tudná indokolni... lehet hogy meggondolnám magam.
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
MPowerPH
félisten
válasz Declare #29273 üzenetére
Minosegre en azt mondom, hogy ugyan azok. Bar sokan szidjak az ATE -t, hogy vannak gondok. Nekem is pl. a jobb elso tarcsa 5000km utan kicsit kezdett hullamosodni. Nem volt erezheto, de a gep kimutatta. Azon segitett a pro cut. Azt mondjak, a gyari tarcsaval nincs ilyen. Mondjuk nekem azokkal is volt ilyen gondom meg az e39-en. Amiben jobb ez mint a gyari, hogy ezen van coating, ami elejet veszi a rozsdasodasnak belul. A regi gyari tarcsaim eleg ramaty allapotban voltak belul. Na meg fele annyiba kerul.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Declare #29279 üzenetére
Egyszer palyaztam az autoval, oda kevesek voltak a fekek, mert egy ido utan ereztem, hogy tulhevultek. De a mindennapokban nem vettem eszre, hogy gyengek lennenek. Pedig a nemet palyan sokszor van olyan, hogy 200 fole gyorsitasz, majd eros fek 130-ra, majd megint gyorsitasz, es igy tovabb.
A keramia fekek mindennapokra nem tul jok, pont azert, mert hidegen nincs fekero, kell nekik egy alap homerseklet, amit csak fekezgetesekkel tudsz szinten tartani. Kozuti autora foloslegesek. Eleg, ha veszel lyuggatott, vagy hornyozott sima tarcsat, azok jok kozutra, meg palyazni is alkalmasak lehetnek. En a lyuggatotton filoztam, de mivel fekezesnel furcsa hangot adnak, ezert letettem roluk.mas: Beraktam ma a hatso ledes lampakat, gyonyoruek. Csak nem talaltam embert, aki kepes felprogramozni oket. Annyi 'szakinal' jartam, es annyi f@szsagot meghallgattam, hogy miert nem jo...egy eletre elegem lett beloluk. Csak a BMW-hez nem mentem be, de lehet bemegyek... Azt inkabb fizetek, csak legyen jo.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz Declare #29273 üzenetére
Nalam kb ez es a torony csapagy ami nem gyari BMW ugymond most az autoban. Minosegre van olyan mint a gyari mar csak azert is mert az E39 re a gyari bmw fektarcsat is az ATE gyartja. A gyari BMW kenyergen ott virit az ATE logo is. Azt nem tudom ujabb tipusnal ki a gyarto. En amugy vagott verziot vettem de semmi gondom nem volt vele. Palya napott is kibirta.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
válasz Declare #30057 üzenetére
Igazabol haladni azzal is lehet, csak a fun factor marad el. Evente ketszer oda-vissza jarom meg ezt az utat, ekkor jol jon a plusz power, mert meg sem kottyan az autonak a tartos 200 folotti haladas, meg tenyleg jo buli, de ezt leszamitva teljesen folosleges az ilyen eros auto a hetkoznapokra. En banom mar, hogy anno ragaszkodtam a legerosebb dieselhez. Egy 325D -vel is ellettem volna....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Declare #30060 üzenetére
Most itthon egy Octaviaval megyek. 140 lovas TDi, egy remap utan ugyan meg jobb lenne. De elvezem, mert a fedelzeti rendszereket tekintve okosabb, mint egy E60, E90. Ugyes megoldasaik vannak, tetszik. Es alig fogyaszt.... Igaz nem mentem gyorsan, betartva a szabalyokat a 221km -en, de klimaval egyutt 9.1l -t tudtam visszatankolni. Viszonylag kenyelmes, csondes, es leszamitva az elso kerek meghajtast, meg a billegos futomuvet(cserebe nem olyan, mint egy szeker), jo vezetni. Az esoerzekeloje jobban muxik, mint a sajatome, a fenyszoroje(igaz halogen) jobban szor, foleg a tavolsagi. A manualis valto kivalo, imadom, az automata utan igazi orom. A navi eg es fold a BMW gyari navihoz kepest. Mutatja a megengedett sebesseget, a TMC jobban muxik, piszok gyors, es nem gyoker utvonalakat tervez, pluszban van lehetoseg hozzaadni egy megtervezett uthoz koztes celt, amit a BMW szinten nem tud. Ugy az egesz navi mar nagyon ott van, a BMW meg mintha leragadt volna az MK4 -nel. Van kulon napi szamlalo mindenre, meg egyeb hasznos info, pl. olajhofok kijelzes. Mert ugye a gyoker BMW meg egy vizhofok jelzot is lusta volt betenni. Ha oraba nem is, akkor a boardba berakhatta volna. Nekem az is bejon, hogy a sebesseget digitalisan mutatja. Az anyagfelhasznalas teren pedig szinten a Skoda a nyero. Sokkal igenyesebb, osszerakottabb, mint az E92. Es a Skodaban meg a klima is jobban mukodik, messze nem csinal olyan huzatot, mint a BMW -m.
Es ezt ugy irom, hogy egy majd full extras e92 -t hajtok kozel 3 eve, mig a majdnem fullos Octaviaval meg csak kb. 500km -et mentem.Tud valamit a konszern. Eddig gondolkodtam egy 2011-es E91 -ben, de tekintve a latottakat, nem kell, mert buta, es puritan. Meg az is lehet, hogy most frissen szerviz utan inkabb egy Passat, SuperB, vagy egy RS Octavia. Sajnos a technikai szinvonal az magasabb. Lehet az F30 az mar jobb, de az se kivul(touringban, Performance packal szep), se belul nem tetszik, sot, eleg visszataszito az a belso design.
whitezo88: Tudom mirol beszelsz.... Ugyan ezt tapasztaltam/tapasztalom nap mint nap. Bar mostanra az Audisok sem kulonbek. BMW-s fiatal hulegyerek meg mindig lesz, ezzel nem tudsz mit tenni. Az ilyeneket en siman ignoralom, egy szot nem ernek meg.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Declare #30576 üzenetére
Azonos arszinten levo autokat tudok csak osszehasonlitani. Egy 2010-es 335d meg mindig 15-17k. Irhattam volna sedant is, E60 535D. Ugyan ugy tartjak az arukat. En arrol beszeltem, hogy azonos penzen vett premium vs kommersz markat nezve melyiken buksz tobbet. Nyilvan premiumbol csak idosebb jon ki ezen a penzen.
Charlie: Csak vigyazzon, mert kedvelt tipus a tekergetesre. Es sem az injektor, sem a kettostomegu nem olcso hozza, es a turbot is szereti eldobni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
qantum
senior tag
-
MPowerPH
félisten
válasz Declare #31341 üzenetére
Egyszeru, sajat peldat tudok mondani. En anno vettem egy 6 eves BMW-t 10,5k -ert, most 8,5k -ert barmikor eladhato. Baratom 2 eve vett egy 5 eves Insigniat 10k -ert(a hitel miatt 10.8k -ert), es jelenleg 4,5-5k korul tudna tuladni rajta. Szoval mig nekem 3 ev alatt eddig 2k a bukta, addig neki mar min. 5k. Nem tudom, hogy ez csak angol spec, vagy mashol is igy mukodik, de itt csak a premium tartja az arat, es inkabb a nagyobb motorosok. Kevesebb is van beloluk, reszben ez lehet az oka.
Vedd ugy, hogy a premium mondjuk 2 evvel idosebb, es dupla annyit futott ennek koszonhetoen. Igy ugyan annyiba lenne pl. egy E Klasse, mint egy 2 evvel fiatalabb CC. A CC majdnem uj auto, 6 eves koraig kevesebb, mint felet fogja erni, mint 3 evesen.
Egyebkent VW tobb okbol nem lesz. Konszern topikban lebeszeltek rola, mert csak kis motorral elerheto, amit nem igazan ajanlott chippelni, nem birja. Igy az a 170 lo mar nagyon keves egy 1650kg -s kaszniban. Nekem az most annyit jelentene, hogy fele annyi power, es +80kg. A Mercinek van jo dupla turbos 2.0 -as mocija az E250CDi neven, ami talan mar eleg lenne. De az idealis a 3.0 diesel, amit csak premium kategoriaban kapsz meg.
mod: Megneztem az LCi -s F10 -eket, de meg nem fer bele a keretbe. Meg visszaneztem H.Ezredes kommentjet az F10 -rol, es ujra sikerult elvennie a kedvem tole. Mert mig O azt mondja, valami keves km -est nezzek, addig a mercinel forditva. Mindenki azt irja, hogy nyugodtan nezzek 200k km folotti futassal is CDi-t, mert elpusztithatatlan, kimegy a vilagbol.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Declare #31359 üzenetére
Teny, jo aron is vettem anno, alkalmi vetel volt. Alapbol olcsobban arultak, mivel az hatso lokosbe beletolattak oldalt, es horpadt volt. En meg persze tudtam, hogy az elso dolog az lesz, hogy M pack megy korbe, tehat hidegen hagyott, de az ilyen nagyon leuti az auto arat itt. Aztan mondjuk elore nem az ment, de nekem jobban bejon igy, meg kulonben is, az osszes 320D M-Packos.
A lenyeg a karbantartason van. Oreg autok mar, es ha nem volt gazdajuk, akkor siman elszivhat a vetel utan meg tobb ezer eurot.
Ez volt akkor a 2. legolcsobb 335D coupe a listaban, de elotte megneztem 3db dragabbat, es mikor kiderult, hogy egyiknek sincs se szerviztortenete, igy kovetheto multja, pluszban latszott, hogy 'angol ciganyok' tulajdonaban voltak, mert mindegyik lelakott volt.(ahogy az angol hasznaltautok nagy resze) Ez meg egy penzes pakisztani autokereskedoe volt, aki egy 911-esre cserelte le, es magankent arulta a kereskedesen belul. O ott tolta el, hogy nem jol hirdette, hiaba autokereskedo.(aztan lehet csak tojt ra, mert volt zseton dogivel) Ha csak a serult lokost lecsereli, es a hirdetesben feltunteti, hogy nemhogy BMW-nel vezetett szervizkonyves az auto, de az egesz szamlatortenet is megvan hozza egy mappaban, akkor siman +2-3k -val tobbet is kerhetett volna erte. Tulajdonkeppen majd 2 honapot szivtam az autovasarlassal. Sokszor volt olyan, hogy mielott indultam megvenni, akkor kozoltek, hogy mar elkelt. Fullos E60 535D, penz mar le volt veve, es mikor indultam volna 60 merfoldre elhozni az autot, akkor hivott a tulaj, hogy sajnalja, de most vittek el. De talan a sors akarta igy.CharlieDrop: Teny, se az auto, se a PC nem befektetes, mert csak buksz rajta. Ellenben en mindkettonel probalom tartani az egyensulyt, es ugy csinalom, hogy minel kisebb legyen a bukta. Ha tele lennek loveval, valszeg en is tojnek ra.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz Declare #32139 üzenetére
Pont ez a vicc, hogy a legtobb ember 10e km-et megy atlag / ev.
De amugy ha szamolsz egy massziv 20.000 km-el es 5 ev hasznalattal ergo 100.000km -ert es peldanak okaert 25i vs 30d -et veszel alapul ahol kb. atlag 2liter a kulombseg 100-on akkor erre az 5 evre ~700e forint a tobblet uzemanyagra. (ha jol szamoltam ) Es ez mar osszeg ugyab de meg igy is eleg nagy a sansz arra, hogy ennyit meg re koltol a d-re 5 ev alatt. De ha ennyit nem is szamomra meg er annyit a benyas tobblet koltsege, hogy ne rettegjek, hogy ott hagy e az ut szelen az auto mikor epp Montenegroba megyek pl.
Mikor ut szelen latok BMW-et 99% -ban diesel mind. Ahogy ma is egy 5 GT -et es egy E38 30d-et.
A masikhoz: En nem tudok rola. 160k van az autoban.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
szőröscica
addikt
válasz Declare #32560 üzenetére
Nekem nincs bajom a fával, asszonynak nem tetszik, de nem ez fog dönteni nyilván. Inkább ilyen koszolódó, világos, fabetétes belsőben ülök, mint egy sötétben.
De mivel nem új autót veszek, és a kikötéseim eléggé leszűkítik a kört (benzinmotor, nagy navi, komfortülés), ezért nem válogathatok a színek és kárpitok között. Amelyik jó állapotú, és a 5eres átvizsgáláson rábólintanak, azt megveszem.
Már múlt héten majdnem vettem egyet, de annak a külseje-belseje sokkal lelakottabb volt, és nem tudtam alkudni semmit (de ezt a másik topicban megbeszéltük), pedig 1500 eurót kellett volna még rákölteni, és akkor is csak műszakilag lett volna rendben.
Ezen normális nyárigumi van (2013-as Hankook), és külön felnin TS850-es Continental, így legalább gumizni nem kell rögtön, kívül-belül szép. A műszaki tartalom meg holnap kiderül. Számítok rá, hogy 3-400 ezret rá kell költeni minimum kezdésként.
-
MPowerPH
félisten
válasz Declare #32579 üzenetére
Puhabb a belese, mint a sportulesnek. Azert ortoped, mert a hattamla felso resz kulon dontheto, igy a sima ulesekkel szemben tamasztja a lapockadat akkor is, ha normalisan ulsz, es nem fetrengsz. A fejtamasz is allithato nem csak fel-le, hanem elore-hatra, es ugy van kialakitva, hogy jobban fogja a fejedet oldaliranyba is. Szelloztetes is csak ehhez kerheto, ami azert nem csak 1 ventillator. A bornek at is kell engednie azt a levegot.
Mindent osszegezve klasszisokkal jobb, mint a sportules.Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz Declare #32655 üzenetére
A zöld szebb színösszeállítás, de nekem ezzel sincs problémám. Angolul és németül írtam neki, augusztus eleje óta hirdeti a kocsit, ha nem válaszol, nem tudok mit csinálni. A zöldbe szívesebben ülnék be, de annyira siralmasan szar kint is a kínálat, hogy nem lehet válogatni. Év végéig pedig kocsit kéne szereznem.
A motor meg ha nem lenne elég, könnyen 218 lovassá varázsolható, attól nem tartok.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz Declare #32664 üzenetére
én szubjektív véleményem következik:
Szerintem dízelnél nem is érdemes leállítgatni, ilyenkor jön a kokszosodás, meg a nem megfelelő bemelegedésből adódó bajok...
Persze a mérnökök nálam okosabbak és több diplomával rendelkeznek ezek témában...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
H.Ezredes
őstag
válasz Declare #32675 üzenetére
De ennek nincs köze hozzá... Ez nem sérült és nem kérnek érte keveset se. Abszolút egy teljesen normál hirdetés normál árral....
(#32673) joamilestoné
Nem értem miért vergődik....
A 30i megbízhatóbb motor sokkal. ( Persze azért kell költeni mindegyikre,hogy jó is legyen ) De isten igazából még ezzel a motorral sem az a szélvész. A nagy súly elvesz sokat. A 23i jelentősen gyengébb "még akkor is okosítva van" illetve nyűgösebb motor. Ha Km valós akkor a 23i csábító fiatalabb és a felszereltségei is egy picit jobb mint a 30i-nek. A motor miatt inkább a 30i felé húzna a szívem de ha lenne lehetőség mindkettőt megnézném és utána dönteném el
(#32658) BMW001
Végre A végén csak sikerült visszabeszéljelek az F10-re Írtam....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz Declare #32694 üzenetére
Hiaba elek kint tobb mint 4 eve, nem szeretek merfoldben meg yardban szamolni. MPG -ben meg nem is tudok... Siman at lehet allitani.
Saycz
Itt bogarbol nem sok van. Viszont ha hazamegyek, akkor mindig megszedi magat. Az elso lokost, lefoliaztatom a kovek es a bogarak miatt, tan ugy takaritani is konnyebb lesz.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Declare #34001 üzenetére
Annyi volt talán hogy előző este kemény volt a fék de indítás után visszapuhult a normálisra.
Mozizni voltam barátosnéval, utána jöttem haza akkor indításnál néztem, hogy okés de akkor jó volt.
Másnap pont a délutáni csúcs után akartam edzeni menni, ez volt a szerencsém mert nem volt forgalom. -
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz Declare #36261 üzenetére
Pont az a lenyege, hogy mit okoz, mert jelenleg szabadon szall tova, a helyett, hogy hasznositanank. Nagy resze metan(amiben a fold is dugig van, ahol permafrost) es CO2. Minel nagyobb a metan tartalma, annal jobb, leven az energiatartalmat onnan szamokhatjuk ki. Igy magaban az autok mukodtetesere nem hasznalnam, de keszitheto belole biometan, aminek a minosege mar megegyezik a foldgazeval, es a kenhidrogen tartalma egyenlo a nullaval. Megujulo energiaforrasnak szamit, eleg csak arra gondolni, hogy az allattartas(ami az egyik legjobban szennyezo agazat) mennyi metant juttat a levegobe.
En nem latom a karos oldalat. Szvsz ez lesz a belso egesu motorok fennmaradasanak egyetlen jovobeli eselye.Don't Tread On Me