- iPhone topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Realme GT Master Edition - mestermunka
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
r.levente75
addikt
Sziasztok, a hét végén voltam az egyik ismerősömnél, volt neki egy Izettája. Hát mit mondjak, érdekes kis autó.
-
Rockstone
tag
Sziasztok!
Mint kisse temaban kezdo, laikus szeretnem kerni a velemenyetek, nem varok pontos diagnozist, csak korulbelul.
Van egy 98-as E46os manualis 318i-m az alapjarat ugral es mostanaban hideg inditasnal elso gazadas utan, egyre nagyobbakat ugral a fordulat majdnem lefullad alapjaraton majd egy perc utan kb megszunik, viszont az alapjarat ugyanugy kicsiket dadog, mi lehet vele a gond ? Valakinek volt mar hasonlo problemaja?
[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz Rockstone #31853 üzenetére
Szia!
Alapjárati motort cseréld. Ugyan ez volt a helyzet, csak nekem nem feltétlen hideg indításnál csinálta. random egyszer-egyszer lement 500-ra felhúzta 1000-re lement 400-ra felhúzta 1500-re. Megcisnálta ezt 3-4x majd vagy abbahagyta vagy lefulladt. alapjárati motor mechanika hiba ha diagolod, így fogod látni.Tud olyat is csinálni, hogy az alapjáratod állandó 2500lesz.
[ Szerkesztve ]
-
STC Speed
őstag
válasz CharlieDrop #31858 üzenetére
Ugye más?
Köszi,ilyet akarok
-
NyalokAA
aktív tag
Mennyire lehet biztonságos egy ilyen beavatkozás után a kocsi ?
[ Szerkesztve ]
-
STC Speed
őstag
válasz CharlieDrop #31862 üzenetére
Ezer köszönet!!!
Nem akartam peremezni. -
majnkopf
tag
Tudnátok egy kis leírást köríteni nekem arról, hogy miért ne vegyen az ember elektromos tolótetős BMW-t? Egyik ismerősöm nagyon ellenük van. Van ami szinte elkerülhetetlen ezekkel kapcsolatban ami miatt nem feltétlenül éri meg vagy igazából ha van is vele némi gond könnyen és olcsón javítható így pusztán emiatt ne kerüljön "tiltólistára" egy autó? Válaszokat köszönöm.
-
brickm
őstag
válasz majnkopf #31865 üzenetére
Hát gyakorlatilag ez is egy extra, ami tönkre tud menni, és akkor nagy fejfájást tud okozni, pl nyitva marad télen, vagy esőben...
De ez van az elektromos ablakkal is, meg gyakrlatilag mindennel, amit korunk csodái gyanáűnt elrejtenek egy autóban.
Egy 15--20éves kocsiban, bizony ezek tönkre tudnak menni meg szoktak is, de nézd a jó oldalát (bár nem tudom neked ez mennyire megnyugtató) egy BMW-ben 20év után megy tönkre az, ami egy új rönóban vagy seatban(vagy ismerős esetét hozva skodában[féléves 13M-s autó megragadt motorral...], illetve toyotában félév után. -
majnkopf
tag
válasz stickermajom #31866 üzenetére
(#31867) brickm:
értem, hát nekem nem kitétel, hogy most legyen meg az sem, hogy ne legyen akkor a szervizelése sem egy bonyolult, drága költség szerintem ha esetleg egy olyan autót fogok ki amiben érdemes talán cserélni az összetevőket azon a részen.
[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz majnkopf #31868 üzenetére
Én ha most vennék olyat vennék, amiben van. Ki kell próbálni ennyi.
Én a klímával sz ptam be, mert mikor vettem a kocsit nem tudtam kipróbálni. Illetve kipróbáltam, de akkor hideget fújt(hideget fúj ha hűvösben állt, csak ha süti a nap, akkor nem...) Kompresszor csere, gázszűrés és rendszermosás... Elsőre 120ezret mondtak rá, másodjára 40 plusz munkadíjat, harmadjára 15ezer+munkadíj lett.
Szóval nem kell bef sni ha elsőre drágának is mondanak egy javítást...lesz az olcsóbb is, mindig. -
Jojo5
őstag
Lenne egy kérdésem, az E46 330CD pl. ami 204 lovas mint ez is most akkor tartalmaz DPF-et, vagy DPF nélkül teljesíti az Euro 4-es emissziós normát ?
Azért kérdezem, mert pl. mobile.de-n jóformán csak EU3-as E46 330CD-ket találok pl... ami EU4-es abban ott megemlítik, hogy DPF-es
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
haddent
addikt
válasz kenguru99 #31875 üzenetére
Meglepődés: úgy tudtam/olvastam/hallottam, hogy euro3 -asok a 2 lityósok, a 2.8 -as a 2 -es. Mindegy, nem mintha ici-picit is érdekelne
Igen, tudom, a zöld 4 matrica nem egyenlő, viszont összefügg vele, nem? Tehát egy euro2 -es 20 éves autó nem igen kaphatná meg, ott is volt egy kis rásegítés, mint most itthon nekem NKH -val -
kenguru99
aktív tag
válasz haddent #31876 üzenetére
Semmi mutyizás nincs abban hogy zöld matricás az autód. A benzines autón ha van szabályozott katalizátor akkor már megkapja a zöldet. Ezzel szemben egy euro 3-mas dízel maximum sárgát kaphat. Tudatosan büntetik a német hatóságok a dízelautókat. Ezért hoznak be németországból sok euro 2-3-as dízelt, mert ott már nem hajthatnak be a városok belső zónáiba illetve magas adókat vetnek ki rájuk.
-
haddent
addikt
válasz kenguru99 #31877 üzenetére
Értem. Azt hittem van összefüggés a kettő közt. Úgy értem, mint laikus a témában, aki sosem nézett utánna, úgy gondoltam, hogy ha valami EURO2, akkor az károsabb, mint az EURO3. Függetlenül attól, hogy tudnék bármi más adatot az autóról. De ezekszerint a dízel eu3 szarabb mint a benya eu2.. logikus.. janem
-
Leonardo91
senior tag
Sziasztok
E46 (nem facelift) coupehoz ha valaki tud hátsó ledes lámpát akkor vevő lennék rá| Samsung Galaxy S24 Ultra Titán 1TB | Watch 6 Classic 47 LTE | Galaxy Tab S8 Ultra |
-
Highend55
tag
válasz Leonardo91 #31879 üzenetére
Hello,
Nekem lenne egy pont ujszeru allapotban :(Budapesten van a lámpa az autót nem rég adtam el gyári lámpájával igy ez megmaradt)
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Na. Jól bes******am a lónak azt a kedves nemiszervét. Olyan nagyon nem lepődik meg az ember ilyen árban és ilyen korban. Most kérlek segítsetek, hogy vigyem véghez végső akaratom, azaz, hogy legyen egy jó E36 kupém:
1. verzió: beszéltem az eladóval, jó persze ő semmit nem tud, tudja ő is, én is, semmi jogi alapom semmihez nincsen, de ha ad el autót és lesz pénze / vagy talál rá új vevőt akkor jó 100-200 kilós bukással szabadulok a történettől ami hányinger, de van esélyem nézni egy jobbat és betudom annak, hogy az annyival drágább. Min. 20 éves autókról beszélünk, fix, hogy költeni kell arra is, talán nem ennyi megy el a lakatolásra, de az új futómű szvsz. záros időn belül beköszönt, ahogy az új fékrendszer is. Ha meg már most új, akkor annyiba is kerül (1.5M ?)
2. verzió: beszéltem a szerelőmmel, aranyember, megbízható. Mondtam, hogy ne piaci értéket nézzünk meg ne racionalizáljunk, nekem E36 kupé kell, ha E46 árban megy akkor is. Azt mondja van lakatos, van az a pénz, a motornak szép a hangja, a belseje szép. Ez a verzió azt jelenti, hogy legis-legis legrosszabb esetben mindennel, átírással a nevemen 2 év műszakival lesz egy feltehetőleg hibátlan, vadonatúj "alszó kasztnis" padlólemezes, vadonatúj felfüggesztéses, vadonatúj fékes, fékpadon bemért, tesztelt autóm, annyiért, de talán kevesebbért, amiért a teteje van a kínálatnak.
Azt hiszem én a 2. felé hajlok, azért, mert az 1. -ben, azaz az eladóban nem bízom. Egész megértő és segítőkész volt még most is, de semmi garancia rá, hogy tényleg látok tőle egy fityinget is, illetve inkább szépen csendben és békességben váljanak el útjaink. Illetve, eredetileg is úgy voltam vele, hogy inkább én csináljam meg, és tudjam, hogy na, ez rendben van.
Na emberek, jöhetnek a vélemények. A szapulás nem kell, tudom fasz vagyok, de szerelmes egy olyan autóba amilyen többet nem lesz. Hogy jövök ki jobban, hogy lesz jobb a végeredmény?
Köszi![ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Semmi, ennyi. Ránézésre teljesen rozsdamentes, befeküdtem alá lámpával, alvázvédő tök épp, egyik első sárvédőíven láttam pici rozsdát amit én kijavítottam. Szerelő aláment és kézzel át tudná lökni hátul a padlólemezt azt mondja.. Beszéljünk akkor számokról. 630 volt német papírokkal. Most még rá kéne locsolni 600 -at, utánna még névre rakni, kereket alá, hát.. 1.5 mire nyugodt szívvel benne ülök, nem hibátlanul, de faszán, jó autóban.
..vagy, HA ki tudok szállni még ebből 100-200 bukóval, akkor nekimehetek egy min. 900-1.1M -ós E36 -nak, talán alapból több cuccal, talán nem kell egyből lakatolni, futóművezni, csesztetni, de legyünk őszinték 20 éves autónál eljön ez az idő, a kérdés mikor, szerintem. (de most épp nem vagyok észnél, javítsatok)
Én azon vagyok jelenleg, hogy rohadjon az egész ott ahol van, legyen rendberakva, és akkor tudom, hogy erre én mennyit locsoltam el, a szerelőm azt mondja rá, hogy autó, akkor az az stb.. Főleg, mert 20 éves autók, bárki bárhogy vigyázott rá és imádta, biztos rohad már valahol, biztos ráférne új gátló biztos előbb utóbb, talán később és darabokban, de eljönne ez az idő. most meg egyben letudom és talán autó lesz a hülye seggem alatt
Tényleg segítőkészek legyetek, láthatjátok, nem az van bennem, hogy "na, mindenki mondta, a BMW -vel csak szopni fogsz, szar a bmw".. hanem az, hogy hülye voltam, vagy inkább csak szimplán beszoptam. Én hibám, senki másé!
[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz haddent #31883 üzenetére
Az a baj, hogy olyat, amire 6-700-at rá kell költened kapásból, hogy bele merj ülni, kaptál volna itthon is, 3-400ért... Haverom 5éve vette 600ért németből és eddig nem költött rá 100ezret, na már most mondjuk megérett az is a 600ezres felújítás kategóriára, de érted. Nem mindegy, hogy nulladik percnél, vagy 5-6év után kell az árát megint ráverni.
-
haddent
addikt
válasz brickm #31885 üzenetére
Én értem, világos, beszoptam, elbasztam, én, nem a BMW hibája, 20 éves autó ilyen bármelyik. Csak magamat okolhatom. Ettől függetlenül imádom, és kell nekem. Vagy ő, vagy egy ugyanilyen E36 coupe. Na mármost itt a kérdés az, hogy ha már halálra szivatom magam, akkor mi legyen?
Az eladóval járjak egy keringőt, és HA baromi jófej akkor bukjak 100-200 -at és nézzek valami magyar papírost 900-1M -ért ami így nekem 1M - 1.3M -ba lenne, és előbb utóbb azzal is bejön ez... csak nem egyből. De nincs garancia.. ez ilyen. Hát nem tudom merre hány méter..
Ha meg rendberakatom, lakatolás, új gátlók, új fékek, akkor tudom, mi van benne. Egyedül az aggaszt, hogy a lakatolás lesz-e olyan erős struktúrálisan. Ezt át kell még beszélni.. Meg mondd/mondjátok a véleményeket, mindent szívesen fogadok
-
#56573440
törölt tag
válasz haddent #31886 üzenetére
Minden attól függ szerintem mennyire van valós, specifikus tudása a szerelődnek, avagy mennyire tuti hogy motorikusan nincs valami rövid időn belüli gixer.
Ha tényleg "csak" ennyi jelen pillanatban, akkor én megcsináltatnám, akkor tuti patent, a következővel megint ott lennél, hogy üres lap, ki tudja megint hol az apró betű, mert az mindig van.
Én ettől függetlenül tuti elvinnem szakihoz, lásd ezredes, vagy aki tényleg ezekkel kel és fekszik, egy zörejből tudja merre kell túrni, és annak tükrében döntenek. Jók a márkafüggetlen szakik esetenként, de én már láttam sok mindent, jobban bízok azokban akik tényleg dedikáltan ezzel foglalkoznak...
[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
válasz Leonardo91 #31890 üzenetére
Egy + kivetiele az M csomagosnak. Kuszob mas bent, illetve a betetek, ules bor textura talan. Hatso szarny gyarilag, elol kis splitter ha jol emlekszem. Kb. ennyi.
Szeretem ezeket a ~2 eveg futo kiviteleket, ritkabak, egyedibbek.
E39 -ben pl a Lifestyle Edition jon be nagyon. Ha talalok, olyan belsore cserelem a mostanit az biztos.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
haddent
addikt
válasz kenguru99 #31887 üzenetére
Hát köszi srácok, tartjátok bennem a lelket. És akarom és kell, mert ilyen már nem lesz
Más baja: nem igazán, csak ami egy 20 éves dögnek, kicsit kell foglalkozni a kárpitragasztással az ajtón meg ilyenek. De a félbőr ülést még varrni meg taknyolni sem kell VIN alapján gyári M packet és rajta is van a lökös, szóval hát ja, igen, szeretném és szeretni fogom, ha egyben lesz. Vigyázni fogok rá és szívesen bütykölöm amit tudok rajta én is.
Én is úgy vagyok vele, hogy ezt ha kilakatoljuk akkor most zéró rozsda, utánna valami agybeteg alvázvédelem és akkor fasza. Négy új gátló, négy új fék oszt akkor jótérez.Szívesen megmutatnám én bárkinek, hogy segítsen, de hogy veszi az ki magát, hogy elhozom egyik szerelőtől, hogy egy másik ránézzen, majd visszaviszem, hogy de azért csináld meg, meg a te lakatos haveord oldja meg, és jó szemmel nézzetek ám rám, mert amúgy dúl ám a bizalom (Egyébként ő is bömössel jár)
Na jól van srácok, ilyen ez a popszakma, szerintem lassacskán belevágok, és egyszer lesz egy pacek E36 -om, amire ha vigyázva van akkor egyben is marad.
-
negro
őstag
Keresek E39 sedanra Shadow Line ajto diszleceket korbe komplett!
El kovettem ugyan is azt a hibat, hogy a kromot lefestettem fenyes feketere de mar most borzasztan szar. Fel van repedezve par helyen es mar pattog le rola. Szoval kellene egy matt fekete amit mar szepen le lehet festeni fenyes feketere. High Gloss lesz igy belole. Nem nagyon talalok neten most hirdetve igy megprobalom itt hatha.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
haddent
addikt
UPDATE (mint leendő / fél lábbal már topik látogató):
hossznyúlvány fasza, padló/taposólemez kuka. Szóval ki lesz lakatolva, felfüggesztési pontok (ahol át szokott szakadni) még ha most jó is, meg lesz előrelátóan erősítve. Új gátlók, rugók, féktárcsák, fékpofák, gumifékcsövek. Motoro-,difi-, váltóolajcsere. Fékolajcsere. Aztán akkor autó lesz belőle, jó kezekbe kerül, szóval az is marad a jövőben is (e36 320ci) -
Szada85
aktív tag
Sziasztok,
Az Opeles fórumból javasolták többen is, hogy hasznos lehet számomra ez a csoport, ugyanis a következöben szeretném a véleményetek/tapasztalatotokat kérni.
Jelenleg egy G Astra OPC Caravant használok, azonban jövö tavasszal/legkésöbb nyáron szeretném lecserélni az autót, a kritériumaim ( 2006+, 200Le+, circa 12 - 15 Ezer € közötti vételár, Benzinmotor, kéziváltó ) alapján utódként egy E90/91 lenne a kiszemelt, méghozzá a 325i ( N52B25 ) vagy 330i ( N52B30 ).
Visszaolvastam pár oldalt, láttam az Ezredes által összegyüjtött hibalehetöségeket, a kérdésem az lenne, hogy használ-e valaki, vagy valakinek az ismeröse ilyen motoros autót, van-e esetleg némi bennfentes infótok róla?
Eddig föleg külföldi oldalakat olvastam, ott elég pozitív a megitélése ezeknek, strapabíró, megbízható motoroknak tartják öket, viszont ott jellemzöen régebbi bejegyzéseket találtam, 40-80 Ezer Km körüli futásokkal, így nagyon hasznos lenne tudni, hogy ugyanezek 140-180, esetleg 220 Ezer Km környékén ugyanígy igazak-e. ( Tudom persze, fenntartás, karbantartás, ápolás függö. )
Minden információt örömmel fogadok, elöre is köszönöm!