- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Yettel topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
Ezeknél nem magas az olajfogyasztás de mint minden kocsi egyedi lehet. Nagyon sokat számít,hogy milyen állapotú a kocsi valós futásteljesítmény , szervizelés ezek fontos tényezők. Minden kocsit vásárlás előtt át kell nézni !!!!!
(#27236) CharlieDrop
Nem írtam de nem E30... Egyenlőre egy fos volt ami kint van közel sem jobb mint az itthoni piac... 70E euros kocsiért mentek ki egy fullos F01 750D-vel és úgy kezelték őket mintha egy szakadt ladával érkeztek volna trabantot venni.... Ez már eleve nem volt szimpatikus törött volt régebben nem jól álltak a hézagok nem vette normálisan az 1-est stb stb.... Volt baj gazdagon... Elmentek egy másikat megnézni az melegedett abba is volt-ez-az amaz így nem került megvételre..... De tegnap kimentek apámmal és hoztak egy Alpina B10 biturbot De lesz E30 M3 E39 M5 lehet még Z8-is és még vannak tervek
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Nem egyszerre volt minden csak ha osszeszamolod akkor bizony osszessegeben rohadt sok. Viszont az auto olyan is
(#28838) ADAM1337
en automatara szavazok es 30 v 35D Velemenyem szerint E60-ba nem illik a 20D es a kezivalto. En 30D neznek inkabb 25-30D kozott szervize igazabol nincs kulonbseg.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
MPowerPH
félisten
Ezt megcafolom, hogy elirtak. En meg ennek az oldalnak nem hiszek. Ok honna szedik az adatokat? Itt van nalam a kiskonyv, amiben benne vannak az ertekek. Nem lehet a 20i 1520kg, mikor az en 35D-m, 1580kg korul van. De fugg az extrazottsagtol is. Csak a napfenyteto +40kg.
Miert hazudna az auto sulyat illetoen a gyar? Ott nem koti oket semmi sem, nem olyan mint a fogyasztas meg a karosanyag kibocsajtas. Ellenben az extrazottsag nincs feltuntetve, igy az csak egy megkozelito ertek.sziku69: Ez esetben egy kombi Golf IV is jo valasztas, abba legalabb lehet pakolni. De kimondtad a lenyeget, nem hetvegi hulyulos autot keresel. E36-bol nagyon keves a normalisan karbantartott. Akinek meg olyan van, az nem fogja eladni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
hdman
őstag
Ha engem kérdezel, és egy mk3 Octi RS-be ülnék be.
DSG,Pano,CANTON hifi, nagynavi, bixenon és kész. Fekete vagy fehér és persze kombi legyen
Persze a többi finomság is jöhet ( sávtartó, keyless entry, elektromos csomagtérnyitás, módválasztó gomb, ülésfűtés hátra, stb)
Az egyik kollégámnak van egy pont ilyen, 44 ezer euroért vette, 1,5 éve. 2 év mulva akarja eladni, akkor majd lecsapok rá Kb 70-80 ezer km lesz benne addigra. A multkor konfigoltam egyet, mindent betelettem, 14,7 milla volt. Vicc azért, bár ha belegondolsz, a multkor teszteltek egy A4-et, több mint 16 milla volt, és még bőven mehetett volna feljebb, közel sem volt fullos...
Sorry az OFF-ért
Sopron city :)
-
MPowerPH
félisten
Na most ezzel en is igy voltam, amikor egy fapadba beultem. Akkor volt egy rossz eloiteletem, amit aztan ez a majd fullos teljesen megvaltoztatott. Persze vezetesi elmeny nincs, se a kormanybol, se a hajtasbol, se a futomubol. Meg ugye a BMW motorja azert messze jobb konstrukcio.
Don't Tread On Me
-
maajsz
senior tag
Elvétve látok 30i-t de azok 2M+, sok az smg-s, 25-28i tényleg kevés ami nincs lerúgva. Ami szerkezetileg jó állatpot, bőrös-félbőrös manuális mondjuk ülésfűtéssel aligha akad.
Nekem formára az e46 jön be, de elhiszem hogy egy e39-el jobban járhat az ember fia.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Szerintem meg nem, legalabbis ami a tarcsat illeti. Van meg rajta abbol a fekete retegbol nehol, igy meg kimelem. Hetvegen autozok majd tobbet, akkorra meglesz az 1000km veluk.
De eddig nagyon jo, nem hangos, hidegen fog. Aztan a tobbi majd kesobb kiderul.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Igen, valszeg meg a betetekrol sem kopott le a bekoptato reteg, arra is olyan 1500km -et irnak. Ami jo, hogy en most majdnem csak varosban megyek, tehat hasznalom is a feket. Lehet az ATE -vel anno en rontottam el.... 1 hetem volt bejaratni oket felrakas utan, es csak autopalyan mentem, ergo sokat nem kellett fekeznem. Utana meg hazauton mar nem volt lehetosegem figyelni, hogy ovatosan fekezzek.
Holnap viszont hoallo festekkel lekezelem a mart reszeket, mert rozsdasan nem fognak szepen mutatni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ilyen most, szoval meg lehet latni, hogy nem kopott be. Ha ez bevalik, akkor telen a hatsokat is lecserelem.
Ma irtam egy mobil felni szervizesnek is, hatha olcson kijavithato a korrozio a felnikozepeknel, meg az a par padkanyom is eltuntetheto. Diamon Cut eseten ez mindig lutri, de mivel csak feluletiek a serulesek, igy talan olcson kijonne. Csak nem birom ki....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Be. Fokozatosan terhelem, de hetvegen nem birtam ki, es nyomtam egy veszfeket 200-rol. Belso szervek egybol atrendezodtek, elsu gumikat sajnaltam.
Mod: es utolag is kosz a tanacsot, a betet nagyon bevalt. Bizok a tarcsaban is.
Adam: red az kicsivel olcsobb, mint a yellow. Pedig amikor en kerestem, volt nekik mindegyik. Ha kell, akkor viszek haza Neked.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Benzinesem nem lesz soha tobbet.
320D ellen eleg a 6. felgaz. De ma az M6-on jott egy E38 750i. Az ellen azert mar jol jott, bar meg mindig nem egy liga. E46 M3 -at viszont a nemeteknel jo volt megizzasztani. Meg igy a villogos 3.0 TDi -k sem hagynak el. Ritka, de olykor jol jon. Egyebkent pont felesegem mondta, hogy ha cserelunk, akkor nem lehet gyengebb. Imadom ezt a motort, alom, mig en az E92-ot nem szeretem, nem lett a kedvencem a valtoval egyutt. Jo a 30D is, de ez a ket turboval mas liga. Szerintem a BMW legjobb motorja, amit valaha gyartottak. Sot, a piac legjobb diesel eroforrasa cimet is siman megadnam neki.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
yanna
őstag
Sürgősen kellett autó, a keret adott volt, meg az elvárás is. Ezekből kellett kihozni a lehető legjobbat. Persze hogy nem volt meglepetés egy lepukkant 600 ezres, sőt a végén volt az igazán kellemes meglepetés, hogy a kereten belül összejött egy sokkal normálisabb autó, mintha a 600-asra rá lett volna költve még vagy 300.
-
MPowerPH
félisten
Ez full gyari. Thule jobb, mert a jobb aero miatt nem annyira hangos, viszont dupla annyiba kerul. Ha egyszer osszeszereled, akkor onnantol 3 perc. 4 csavar tartja az egeszet, azokat csak meg kell huzni. En egyben tartom, szoval csak siman raemelem az autora, ha kell.
Ahhoz a hatso tartohoz kell vonohorog, nem?Igen, lehajthato. Ha egyedul megyek, akkor kikapom az elso kereket, es ugy befer a bringa. Sot, igazabol 2 is befer, ha nagyon akarom, de az nem egeszseges.
H.Ezredes: Erdekes egyebkent, mert komfort nem romlott, es mig a gyari csillapitokkal+rugokkal mindig leert az auto alja, mikor felalltam a haz ele, ezzel ha ovatosan csinalom, akkor nem erinti.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Az az indulo ara. Most a muszaki allapotat nem tudom megmondani azoknak. En tudom, ebben mi van kicserelve, szamlakkal tudom igazolni. Leirni magyarul nem akarom, mert hosszu, angolul megtettem.
Egyebkent ez a Mo.-n valo eladas csak egy otlet volt. Kivancsi lennek, valaki harapna e. Sokan elvannak otthon jobbkormanyos autoval.
18 oraja van fent a hirdetes, de csak gumtree -n, es mar harman irtak, egy ajanlat is jott, ami mondjuk meg nem az igazi. De valszeg a hetvege utan felrakom autotraderre is, csak legyen biztos, hogy az 5-os itt all a haz elott aznap este. Eleg draga egy hirdetes itt, £56 a 6 het.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
A sportules az a sajat velemenyem. A simarol pedig sokat olvasni kulonbozo forumokon. Egy Astra avagy Corsahoz kepest persze jobb, sot, az MK3-as Mondeo ulesnel is jobb az alap.
De ez tipikus BMW politika. Premium autot adunk, de ha nem fizetsz, akkor nem premiumot kapsz, mert mindenert kulon lehuznak.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Azt a megjegyzest az egyik kijelentesere reagalva irtam, ki is masoltam idezetbe.
"Persze, biztos nagy élmény 300 -al villogni le a "tanyasiakat" a pályán egy 500 lóerős 4 turbós ultramodern autóval, de számomra nem épp világos, hogy ebben hol a vezetés élménye?"Egy regi E36-ban a megfelelo modifikaciok nelkul nincs vezetesi elmeny, nagy sebesseg viszont ott is lehet. Nem jon at nekem, hogy milyen tudasrol beszel, ami a regi autokat vezetve megmutatkozik, az ujaknal meg egyaltalan nem kell, es a leghurkabb is siman keresztbe rakja, vegigdriftelve vele tobb kanyart. Az E36-rol pedig azert irok ilyen biztosan, mert mi egy olyat nyuzunk evente ketszer, egy 28-as motorral. De csak azert jo, mert a kormannyal nem kell ketszer letekerni a foldgolyo atmerojet, es a fek+futomu+gumik az auto ala atszamolva megutotte a 2 millat, es akkor meg a bukokeret, uleseket nem is irom. Az autot pedig 200k -ert vette... Azt vezetve, persze szigoruan palyan, van elmeny. A hetkoznapokban ez viszont pont az ellenkezoje lenne, iszonyat utalnam.
Ha minden jol megy, akkor jovore eladova valik ez a bizonyos E36, amikor is 3-an befizetunk ra.(meg egy autoszallitora is) Annyi, hogy a mostani 28-as motorral azert eleg gyengus nagyobb palyakra, igy ugyan segitseggel, de harman bevallalunk egy hajtascseret valami M3-bol, 300-400k korul mar lehet talalni 3.2-est kompletten, megkerik az arat.chess001: Neked ugyan ez, tudom az E36 feelinget, a rendeset. Valszeg kozuton abban halalfelelmem lenne, leven teljesen kibelezett a suly vegett. De palyan ott a bukoter, meg senki nem jon szembe. Maximum felre kell huzodni a gyorsabbak elol.
Szerintem az E90-ig nem volt gond ezzel az oldallal, palyazni persze csak manuallal lehet jot, de a kormany, a fek, a gazpedal(meg ha nem is bowdenes) boven kapsz annyi visszajelzest, mint a regebbiekkel, es az elmeny is megvan. Ezt az egeszet az elektromos szervo lerombolta az F30-ban, az mar nagyon mu, nagyon mas. De a gazpedal ott is villam.STC Speed: A D2S az izzo tipusa. Van belole tobbfele, a kinaitol az Osram -ig.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
chess001
aktív tag
Azért az új állítható futóművekkel, okos motorvezérlővel eléggé ki tudják tolni a határokat ugyanannál a kocsinál. Milyen durvák már a villanyautók...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Szada85
aktív tag
Igen, én is Németországban nézelődök - ugyan eddig nem írtam, de idekint élek egy éve kb. -, valóban nem olcsók a szép darabok, 4-4,5ezer €-tól láttam olyanokat, amik szóba jöhetnek( ezek nem M-esek) ,M csomagosok pedig akár 6-6,5 ezerért, plusz innen felfelé, ez valóban nem kevés pénz, de a jelenlegi OFF autóm is lassan mindennel együtt 8e €-ban van...
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
Lehetséges, hogy más a személyes szürönk, amire én azt gondolom, hogy bevállalnám, az másnak lehet bontószökevény.. Km futást direkt nem nézek, ugyanis azt gondolom, hogy az már idekint is egy ideje elvesztette a funcióját, egy ilyen idös, többtulajos autónál legalábbis mindenképp csak tájékoztató jellegü adatnak gondolom, így nyilván a végsö döntést a személyes megnézés/állapot befolyásolja.
Amiket a jelenlegi kínálatból - csupán a hírdetés, adatok alapján - megnézésre ítélnék:
1: [link]2: [link]
M-Paket-esböl pedig:
3: [link]
4: [link]
Nyugodtan lehet öket savazni, nem holnap tervezem megvásárolni, ez csupán a jelenlegi kínálatból kiemelt darabok, amik tetszenek. Jöhetnek az ítéletek.
-
Szada85
aktív tag
Sajnos nagy mintám nincs az " Unfallfrei " témakörben, eddig két autót vettünk idekint, megnézni közben 4-5öt voltunk, de azt gondolom, hogy itt is hozzáállás kérdése a dolog, ki mennyire link/becsületes, az eddigi tapasztalataim alapján aminél ott az Unfallfrei az valóban törésmentes volt.
De ebből még persze nem szabad messzemenő következtetést levonni azért. Soknál aminél ott a javított státusz, ott le is írják, hogy mi volt sérülve, de persze ez is lehet mese habbal..
Mivel közlekedős, túrázós autónak szeretném, emiatt nézek elsősorban Touringokat, a szedán is csak opció inkább, ha abból lesz épp jó állapotú akkor lehet elcsábulok.
Egyelőre nem voltam megnézni, ahogy írtam előbb szeretném eladni a meglévő autót, pénz nélkül csak szívfájdításnak érzem elmenni, kipróbálni, aztán ha tetszik, akkor csak enném a kefét, meg naponta nézném aggódva a mobilét, hogy fent van-e még.
De ha lesz megnézési tapasztalat leírhatom szívesen persze. -
szőröscica
addikt
Bécsi volt az autó, vezetett szervizkönyves, 196 ezer km van benne, ez ennyi, lekérdeztem. Az itthoni tulaj egy éve használja.
Apróságokat kell rá költeni (szelepfedél tömítés, olajszűrőház tömítés, oldalsó difi szimmering, egy lambdaszonda utáni szenzor és egy olajszint-jeladó), egyébként nagyon szép állapotban van. Elég jó felszereltségű (panorámatetős, nagy navis, kívül sötétedős tükrös, kapunyitós, elektromos üléses, elektromos csomagtérajtós, stb.).
Idővel szerzek bele komfortülést, illetve le van kötve a cd tára és a bluetooth egysége, azokból majd vadászok bele bontottat.
A 5eres srácok mondták, hogy ritkán mondanak ilyen E60/E61-re, de ez egy jó autó.
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Cyberpunk 2077
- Windows 11
- Hobby elektronika
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Politika
- VPN topic
- EA Sports WRC '23
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- További aktív témák...