- Android szakmai topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Realme GT 5G - versenyképes
- Így állítsd be a gyermeked androidos készülékét
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
NyalokAA
aktív tag
feketében jobban fest ? e91 318d meg f30 318d egyik alpina tuningos volt a másik meg ac schnitzer.
de az e91-ről megmaradhatott neki a felni mert ugyanaz van az f30-on ahogy nézem
-
ADAM1337
nagyúr
-
Jakab66[hun]
senior tag
-
MPowerPH
félisten
En meg lehet elorebb hozom az autovetelt... Nemsokara megyek vissza, addigra meg csak meg lesz ez az 535D. Leiras alapjan pont ilyet keresek, full-full. Kepek lesznek kesobb, felhivtam a tulajt.
Vegen csak rabeszeltek, hogy maradjak markahu.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
válasz NyalokAA #31600 üzenetére
Pont a múltkor láttam egy hasonlót. Furcsállottam is, hogy nincs hangja, mert egy 4 kipufogós rendszernek már araszolva is hangja van, ennél pedig pont mintha dieselességet fedeztem volna fel, szóval ugyanilyen szitu volt
Most Balatonfüreden láttam homokszínű E93ast angol rendszámmal 3-4 max 20 éves lánnyal. Hát, mondanom sem kell hangja semmi, kívülről elől sima lökös, belül a lenyitott tető miatt simán látni, hogy navi sem volt, erre hátul meg látok 4 kéményt mint az m3-asnál és hozzá az m3as lököst. Közben a kocsi meg sima futóműves, és kb. terepjárónak tűnt ezzel a hátsóval. Gondolom 20d volt...
Láttam egy román rendszámú 4es coupe-t minden létező m performance-os külső idommal és matricával, ordító m-es jelzésekkel. Hátul csak 1 sima csövecske volt, talán 418d? Ettől függetlenül látványra tényleg nagyon szép volt.
Ma áttekertünk bicóval a déli partra a kompot igénybevéve , és láttam egy régi 6-os coupet. Dieselhang, de m6-os kötény + 4 kipufogó hátul, közben ezen sem volt sportfutómű, 40-50 körüli nők ültek elől, +1-2 kisgyerek hátul.
Azért BP-en is rengeteg vetítést látni, de itt a Balatonon 2 nap alatt kiégtem
Pesten múltkor egy 3gt jött a seggembe végig, úgy megelőzött jobbról amikor lehetett, hogy kb. koppant a kocsijának az alja a szar úttól úgy megküldte neki (itt már 2 csövecske volt bal oldalt, tehát akár 35d is lehetett), pedig ha vár egy kicsit rájön, hogy balra kanyarodok és marhára nem akarok vele versenyezni, de ő megmutatta ki a király
Én most azt érzékelem, hogy az m-paket már annyira nem feltétlen menő, ha látni is, akkor vagy 16d-18d-20d, vagy 35i-40i, persze utóbbi a kisebbség. Aki ezt fokozni akarja, az berendeli az m-performance-os alkatrészeket, a nagyobb problémám ezzel csak az, hogy itt eddig tényleg csak 1etlen db 435i-t láttam, az összes többi nem hogy bal oldalt 2 csöves lett volna, mindegyik sima 1db-os volt, tehát max 20d-20i. --> Tehát aki tényleg igazán ki akar tűnni, az az aktív ledes lámpával rendeli a kocsit, nem a sima xenonnal (bár néhány típusnál már a xenon is extra ), és pont ez az aktív ledes lámpa az, amit nagyon-nagyon keveset látok, pedig aki "szakért", az már 3-4 kocsinyi távolságból megmondja nappal a különbséget, este pedig kb. egyértelmű, mert akkora brutális fényárral jár egy ilyen autó.
Szerintem egyébként az a helyzet, hogy kb. 11-12 mFt-ért vesznek egy 418d-420d-t, jobbik esetben +600-700ezerért automata váltóval, erre pedig jöhet a sok külső szépség, és max. 15ből meg is áll a kocsi, jobbik esetben 14. Ha sima 3as bmw-ről van szó, akkor -1,1mFt, míg ott már 316d is lehet, ami még -400ezerFt ugyanez. Azért ezek az árak egy 25mFt-os m-paketos full extrás (de nem m-performance-os) 440xi cabrio árától nagyon messzi vannak, a kiváltott hatás pedig végül is ugyanaz lesz, az emberek 90+%-a nem fogja tudni megmondani a különbséget, aki pedig pont ezt akarja elérni, az 13-15mFt-ért el is érte a kívánt hatást HA új autóról lenne szó, DE én itt nem a faceliftes kocsikat látom N-es rendszámmal rohangálni az f30asoknál, hanem a jobbik esetben 1 éveseket, ám a többség tuti 3 éves, tehát import kocsik fél áron árulva, és lehet a kisujjukat sem mozdították ahhoz, hogy így nézzen ki a kocsi, hanem már eleve így vették meg a régi német műmájer tulajtól. Tény és való, hogy kicsit visszatetszéstkeltő a dolog, de azért a többség még így is legalább 6mFt-ot költött a kocsira, ami nem kevés pénz még így sem, viszont ez majd le fog csorogni a többség által megfizethetőbb 3mFt-os összeg alá 3 év múlva, na akkor nagy buli lesz itt
A mostani E9x-eket nézegetve ez már valóság, bár ott m-paketnál megállt a történet, a kipufogóvégek alapján még könnyen belőhető a teljesítmény, az F3x-ekkel elég nagyot bővül majd a színskála
Azért ha józanul átgondolom, akkor nekem is elég lenne a 30d helyett egy 20d, sőt még egy 18d és akár 16d is. Mostanság ritkán megyek 200felett (öregszem vagy csak már meguntam a száguldozást), és már inkább csak 140-160 között mozgok, oda pedig még a 16d is elevickélne, igaz nem úgy mint most , mert kb. egy pöccintésre ott is van a kocsi 130ról. A gyorshajtásban is már inkább csak azt látom, hogy a végén hamarabb mehetek tankolni (amit utálok), mert 100-150km-rel csökken a hatótáv, 180 felett közlekedve pedig már nem elég a gázelvétel, hanem mindig fékezés lesz a vége ha kijönnek elém, totál pazarlás. A 6henger persze minden egyes alkalommal egy öröm számomra, a teljesítmény pedig bőven jó, legyen az országúti előzés, vagy autópályán leautózás, ám a +2 henger ugye enni is kér , és az idei év már a 2. év, hogy még nyáron sem nagyon megyek sehova, tehát az élményautó faktor kb. kiesik, marad az A-ból B-be és ritkán C-be ingázgatás, ekkor pedig már más faktorok válnak fontossá. Nagyobb csomagtartó kéne, a teljesítmény feleslegesen sok, városban a 6henger lassabban melegszik be és úgy amúgy is többet kér enni. A kabriózásos részt durván 5-6 év alatt kimulattam, most már inkább olyan amolyan tudja ezt is dologgá degradálódott, és ha úgy van (rövidebb szakasz), már le se nyitom a tetejét, az ingázásos szituknál meg annyi cucc van mindig a csomagtartóban és még olykor a hátsó üléssoron is, hogy a tetőt le se nyithatom, tehát azért a jelenlegi talán évi 20 tetőlenyitásért (a régi talán 60-80hoz képest) totál felesleges azt a +200kg-os merevítés és mechanikatömeget cipelni a coupehoz képest, ami szintén kaját kér, a csomagtartóból pedig elveszi a helyet.
A rakhelyhiányra szerintem még a coupe sem lenne tökéletes (ezek a nők évről évre több cuccot pakolnak be, hihetetlen!!!, de a nagymamakoszt miatt megéri ), tehát a 3as sedán, kombi vagy gt jöhetne szóba. Ezeknek ugye egyáltalán nem sportos a formája, tehát a max. 20d motor mellé biztos választanék egy estoril kék vagy fehér színt m-pakettal megvadítva, hogy azért vmennyire legalább tetszen is és ne mint egy igás ló tekintsek rá, és akkor már el is érkeztünk a műmájerek szintjére, ahova egyszer én is biztosan megérkezem , igaz nem a magamutogatás miatt. -
BeZol
őstag
válasz stickermajom #31619 üzenetére
Sokan megveszik ezeket a 20+ milliós kocsikat, amik élményautók, nem hétköznapra valóak. A többség 30-60ezer km-t ha beletesz, majd 3-6 évesen eladják negyed-félárban, közben pedig 400km-enként mehetnek telitankolni a kocsit. Értelmetlen pénzkidobás az egész ha engem kérdeztek, persze ha valaki kisujjból kirázza, akkor miért is ne Persze még egy E92-93-as M3-asnak is elég magas ára van így közel 10 évesen is, de ha már vmennyire ésszerűbb keretek között hajtanék egy ilyen kocsit, akkor így használtan gondolkodnék benne, bár így is brutális lenne a költsége fenntartani.
Elég sok megkötéssel jár egy ilyen autó használata, és én arra jutottam, hogy x mFt felett igazából teljesen mindegy, hogy most ott az a lexus is, vagy a jaguar f-type is, és ugyan alul maradnak az összes konkurenssel szemben a teszteken, itt ez már nem tétel. Drága, látványos, és lehet h hétköznapi használatban ezerszer kényelmesebb, funkcionálisabb mint az elvileg nála jobbak, de ennyi pénzért ordas nagy különbség nem hinném h lenne, és akkor már azt veszem, ami nekem tetszik, nem azt, ami a tesztgyőztes az 1 napot használtam a kocsit bandától.2 napja sétáltam a barátnőmmel itt az utcákban, és közben egyszer csak megjegyezte, hogy "milyen gazdag itt mindenki! Csupa új-autó mindenütt és boldog emberek a kocsikban." Na ekkor előjött belőlem a szakértő, és szépen elmagyaráztam neki, hogy a többségükön eleve leasing céges rendszámtartó van, ergo céges autó, míg a másik fele ugyan új autónak tűnik (pl. új 5ösök), de ezek mindegyike facelift előtti, természetesen típusjelzés nélkül, tehát hangolódjunk inkább az 520d irányába, és legjobb esetben is 2,5-3 évesek legalább, akkor pedig az 520d-ből kiindulva fapad közeliek is lehetnek, és nagyon max újkori ár feléért vették mindet. Gyors utánajárással 5mFt-ért már bőven kapni ilyeneket, nesze neked "gazdagság". Természetesen azt hitte a bnőm, hogy mindegyik 10+ mFt-os kocsi, hát a nagy francokat
Természetesen akad mindig 1-2 kivétel, de az új X5 m-pakettal a fényezését nézve sem volt már teljesen új, hiába hirdette a rendszáma azt (természetesen itt sem volt típusjelzés). A legtöbb tényleg új új-autó az mind külföldi rendszámos volt, a magyar új-autó pedig inkább 1-3 évesen került magyar forgalomba. Azért a nem hozzáértő többség többet néz ki belőle, de mindegy is, legközelebb én is így veszek majd kocsit, bár ilyenkor mindig felmerül bennem a kérdés, hogy ha én vettem volna újonnan egy kocsit, miért adnám el 3-6 évesen? Annyival többet nem tud az újabb generáció, hogy legyen értelme váltani. Mi akárhányszor adtuk el a kocsinkat 3 évesnél fiatalabban, ott mindig gebasz volt a kocsival (yaris 14-15 litereket evett a végén és 150-180km-t bírt egy tankkal, de 210zel ment a kis 1.33as, autópályán sípolt a széltől, a scenicben folyton kiégtek az izzók, ami miatt mindig szervízbe kellett menni, elektronikai problémák, és a többiek számára hányingerkeltő futómű). Ami kocsik beváltak, azok meg már 12 és 8 évesek. A régi családi egyterűt pedig csak azért adtuk el 14 évesen, mert már túl sok kilométer volt benne és remegett a motor lakókocsit vontatva és már néha anélkül is, közben pedig senki nem jött rá mi a baja, hiába cserélték már ki a fél motort. Használt 5008as lett véve a helyére, hááát, már vannak furcsa bajok, nem hiába adták el azt is anno.
Tehát sajnos lutri az új autó is, és a használt autó is.
-
MPowerPH
félisten
Egy auton a rajta levo fekekbol lehet latni, hogy milyen motor is van benne valojaban. Menet kozben pedig ha tolja neki, akkor az is sokatmondo. Haver pl. a regi e39 25i -re rakta ra a 40i -t, meg oldalra a V8 -at. Hogy mi vitte erre, az mar mas kerdes. De lattam mar 40i -n is 20i feliratot.
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
Azert az, hogy "lekapartak" a tipus jelzest az inkabb regen volt es az is inkabb 316i 318i-d -re vonatkozott inkabb. 5er-en ilyet azert nem tesznek suron hisz meg ha csak 520d is az F10 az is 180 lo szoval... vagy egy E60 520i is 170 lo volt az M54-el es sor6. Azzal nem kell szegyenkezni ahogy egy E39 20i -vel se.
En meg special sokszor latom, hogy pont az 535d es 35i nincsen semmi. Egy szo mint szaz az a korszak mar elmult mikor ha azt lattad nincs tipus jelzes akkor az a leggyengebb verziora utalt. Nekem is spec E39 528i M sport van es meg sincs rajta semmi hatul. M logo se
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
runner 125
nagyúr
válasz CharlieDrop #31625 üzenetére
Tesztek szerint a 20D lazán körbeautózza azt a benzinest.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #31625 üzenetére
Miert kene? Kicsit el vagyunk mar szalva ugy erzem. Anno egy 25tds-re kivertek ami csak 143 lo es meg nehezebb is... emlekszem mikor eloszor vezettem E34 meg M20-as 520i -t ami csak 130 lo megis baromi jol ment es hogy szolt...
Meg a 318i hez kepest meg 20d hez kepest kellene pl. kozeleteni nem? Attol, hogy a 5os-ben ez belepo volt egyel lejebb ez mar "felso" kozep szint volt.
De tenyleg aruld mar el miert kell szegyenkezni egy 170 lovas sor6os benyas auto tulajnak? Vagy akar a 150 lovasnak? Mert nem birja a 250-et palyan? A mai 1.6 - 2.0 turbo dieselek melett is megalljak a helyuket csak epp nem traktor hangal. Vagy hozzak azt amit a modern 1.4 turbo benzinesek. Illetve a teljesitmeny nem minden. Hanem az osszkep. En spec. sokkal tobbre tartok teszem azt egy E46 320i-t mint egy 330d-et markan belul maradva. Pedig az a d meg 6 henger ugyanugy. De akkor azt mondom egy 6-os golf 2.0 tdi- hez kepest meg plane.
De erted a koncepciot? Ez olyan minha az M3, M5 tulajok az osszes sima bmw-et semmi nem neznek... vagy van egy 530i autod es egy 540i tulaj mikor azt mondod milyen jol megy az kinevet... Rossz oldalrol kozelitel.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz runner 125 #31626 üzenetére
hat az megneznem azzal a + 7 loval hogyan autozzak korbe de biztos. de ismetlem onmagam illetve nem... egy szo mint szaz ha meg ugy is lenne az egy 4 hengeres diesel! errol ennyit...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
Nem a loerovel autozza korbe, hanem a rigalmassagaval, ami a hatalmas, extra alacsony fordulaton jelentkezo nyomatekabol ered. Sokkal kellemesebb auto a hetkoznapokra a diesel. En is odzkodtam, de a tenyek melle nem beszelunk. A modern turbo diesel motorol 1500-4500RPM kozott hasznalhatoak, barmelyik sebessegi fokozatban. Ugyan ugy lepnek, nem kell nekik ido, hogy osszeszedjek magukat. Mig pl. a regi 28i -re gondolva azert inkabb pont 4000rpm-tol kezdett elni. Mikor elozgettem, allando 3. -ban hagytam, vagy mindig visszadobtam. Azt hittem ez hianyozni fog...de nem. Az uveghangon porgetest meg meghagyom a Hondasoknak.
Fejlodik a technika, es a regen nagyon jonak, tan ubernek szamito 170-150 loero mara mar keveske a 2000ccm-es kategoriaban. Egy Calibra azert meg mindig jol megy a 2.0L 150 loval, de az erzes ott is becsap, mert egy csaladi diesel auto lazan elsuhan melletted.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Declare
őstag
Hat meg a masik, hogy nem csak az szamit, hogy 0-100 at hany sec alatt futja, meg 250 nel tilt e az elektronika...en siman megertem, ha valaki vesz egy zsir uj 520d bmwt, de mondjuk azt full extraval, ujjonan. Kenylemesen akar utazni, jo zenet hallgatni, szep hangrendszerrel, gondtalanul.....szerintem pont mosolyogva fogja letojni, ha a 15 eves spoileres 6 sportkupufogos akármicsoda legyorsulja a piros lampanal...mert mondjuk nincs raszorulva, hogy a piroslampanal bizonyitson barmit is barkinek is
Nem veletlen halad sajna a bmw is az elsökerek hajtas fele Az igeny arra van, hogy olcsobb legyen az auto, kezesebb (nöi/öreg/hetköznapi soföröknek akkor pedig elsö kerek kell), jobban fogyasszon (azaz könnyebb legyen, tehat a hatso kerek hajtassal megint csak plusz suly van). Akinek meg vadsag kell ott az M kategoria, manualis kezifekkel es több hengerrel Nyilvan aki a vezetesi elmenyt/hangot keresi kar hogy egyre kevesbe talalja meg olcsobb kategoriaban.
-
negro
őstag
válasz runner 125 #31631 üzenetére
atttol meg nem fog 2x jobban menni. csak azt hiszed mert alacson furdulaton mar ott van. illuzio.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
-KP-
addikt
én elhiszem, hogy lenyomja a 20d a 20i-t.de mégis negroval értek egyet, mert szerintem is kezd elszállni a ló még egy 20i is gyorsabb mint a magyar utak 80%-a (vagy több). biztosan gyönyörű szépen lehet közlekedni magyar utakon egy 20i-vel is. persze ha Németország és Magyarország közt pályáznék rendszeresen, szerintem én se 20i-vel tenném, függetlenül attól, hogy minden bizonnyal lehetne vele.
[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #31630 üzenetére
nem keves az ha a turbot le veszed! a ma csucsnak szamito sky active mazda 2 literes szivo benzin tud 160 lot. amit, erdekes modon mindenki hozza erto(!) istenit. a turbo kicsit el butitotta itt az erzek szerveket. en pont azt szeretem a 28i-ben ahogy 3500-nel valt a vanos es 4000-tol huz es jon meg az erzces sor6.
barmilyen teszteben ahol az uj turbos erosebb m4-et dobjak csataba az e46 m3 ellen mindenki az e46 -ot akarja haza vinni! en tudom miert.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
CharlieDrop
veterán
18d-m van 116 lóval. A 20i, mint írták annyira nyomatékszegény, hogy akkor inkább egy 170 lovas 23i, mint az.
Nem feltétlenül a húdemenniakarok, de a 170 lovas 20i más sebből is vérzik, annál már csak a 136 lovas 20d volt a vérszegényebb...
Persze a középkategória, meg most találkoztam egy FL előtti e39-el nagyon pöpec állapotban volt. tetszett
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
brickm
őstag
válasz CharlieDrop #31638 üzenetére
AZ m52B20 az egyik legjobb bmw motor, de mindegy.
-
H.Ezredes
őstag
válasz brickm #31639 üzenetére
Pont,hogy gyenge.... A fogyasztása sem alacsonyabb mint egy M52TUB28-nak igazából... M52-ből a 28i a legjobb. Főleg a TU. Egyébként pedig az M54B30 a régiek között.
(#31629) [rvilike]
Sőt 83-ba az E28 524td volt világ leggyorsabb sorozatgyártású dízelmodellje. 115Le Intercooler-al 140Le-t tudott. Ez is iszonyatosnak számított és igen mikor az M57 megjelent szintén ilyennek számított. Most a B57D30 tud 400Le-t és ez számít ismét a leggyorsabbnak és legerősebbnek
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
Majd megtersz Te is. En is sokaig ketelkedtem, aztan belattam. A hasznalhato fordulatszamtartomany mereten es szintjen van a hangsuly. Dinamikarol egy jo dieselnel ez 1500-4500RPM, de akar 4900 -ig is elmehet. Mig egy szivonal, lasd 28i, 4000-6500RPM. Azert nem irtam 3500-at, mert nekem anno ott meg gyengenek tunt, hiaba volt ott a nyomatekcsucs, 4000-tol indult el. Tehat ez 4000 vs 2500 a diesel javara. Es mig a szivo benzinnel ezt a dinamikat jelento fordulatszam tartomany eleg messze van az idealistol, addig a diesel mindig, minden korulmeny kozott benne van. Nagyon keves az a tartomany, amikor nem megy. 1500 alatt, meg nemelyik 4500 korul kezd gyengulni. 100-nal csak rataposol a pedalra, es repul. Neked ott kell az 5/6. -bol a 3. -ba kell gangolni. Kozben a gatyadat leeszi... A hangja az szep a sor6-nak, de megsugom, a 3.0 diesel is gyonyoruen szol, mikor padlozod.
Es akkor diesel-nel ott a nem apro tuning potencial, mig szivonal ez csak minimalis.En vezettem e39 520i -t baratom altal, a 150 lovasat. Szurnyu volt, foleg a 28i -hez kepest. Azzal a motorral utoljara az E36 ment jol. Es meg csak nem is tartosak, pont irtam, hogy baratom tesojanak a 2L 170 lovas E46 coupe -ja 1L olajat evett 100km -en 240k futassal.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-KP-
addikt
válasz CharlieDrop #31643 üzenetére
elhiszem, de alig van eladó 30i. ha meg van, akkoris aranyáron.
-
Anubris
őstag
Nem tudja valaki, hogy az F30 dizelnél melyik évjárattól lett megoldva ez a vezérműlánc szakadásos probléma. Korábban mintha olyat olvastam volna, hogy a szérián belül ezt valamikor javították.
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #31638 üzenetére
most nem azert de nem a nyomatektol megy az auto. jo pelda erre az regi big blokkos amerikai autok. 500-600 -as nyomatek 150-200 loval es a 2,5 tonnas autok olyan tohonyak voltak hogy meg.
egy 20d- nek akkor nyomateka van mint az E46 m3 3.2-es motorjanak. ugyanugy mennek?
de erdekes azt gondolod a 115 lovas diesel jobban mnegy mint egy 150 lovas szivo... azt erezhetet, hogy 2-3 ezres fordulat kozt a tied jobban megy de a hangsuly az erezheteden van de valojaban epp ellenkezoleg.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #31640 üzenetére
Innen neznve persze. Azt mindenki tudja az M52-ok nagysagrendileg ugyan annyit esznek atlagban. Ha vereti az ember akkor azert lehetnek 1-1 liter tobbletek. De en is ultem 20i, 23i- ben is es egyaltalan nem tunt veszesnek egyik se. 140 felett nem lepnek ugy kb ennyi. Raadasul arra tisztan emlekszem, hogy a 20i manual volt es jobban ment mint a 23i touring automata. Mert a kombo se mind1 am
Volt szerencsem M21 hez. Apamnak volt anno. Es igen az is tok jol ment a 115 loval.
Na de errol beszeltem, kicsit mar el vagyunk rugaszkodva.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #31641 üzenetére
Na de te 28i rol 335d re valtottal meg meg huztal is rajta. persze, hogy azt mondod megerte hisz van tobb mint 100 lovad. De mas lenne ha teszem azt 25d -vel lennel.
Nyilvan "nem megy" egy 20i ha egy 300+ lovas autobol ulsz at. M52B20 - al nincsenek gondok az olyan mint a tobbi teso csak az M54B22-vel szoktak.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Highend55
tag
4000km fölött jàrok mióta elindultam Angliából eddig 7.5l volt az átlagom Belfast-Budapest között tempósan.Otthon remappoltattam most felment 8.2l re viszont brutàl ahogy megy..Èpp az Adriàn vagyok 1-2 kép az autóról :
[IMG]https://postimg.org/image/khjpibk9h/
[IMG]https://postimg.org/image/obv5waeat/
[IMG]https://postimg.org/image/a16hh49ij/[ Szerkesztve ]
-
drosan
tag
Sziasztok! Tudnátok esetleg ajánlani egy gyors és megbízható szervízt Budapesten vagy a környékén? Sajnos jövő hét csütörtökön indulnék egy hosszabb útra, de jelenleg vmiért elindulást követően lekapcsol az összes segédasszisztens, olyan szervíz kéne ahol van diag.