- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Netfone
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Felújított okostelefonokat kínál a Rejoy
- MIUI / HyperOS topik
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeZol
őstag
válasz Highend55 #31649 üzenetére
A fogyasztás szerintem oké lesz, gondolom 300 lóerőre húzták fel. Nekem anno fél literrel csökkent a fogyi
Most tedd a szívedre a kezed, és őszintén írd le, hogy szerinted lenne-e még további értelme egy 35d motornak (50d-nek eleve nincsen mert brutális a felára a 35d-hez képest). Anno jött egy 535d az autópályán mögöttem (f10-es nem e60-as), és mire 200-210-zel mentünk 110-130 közöttről, csak akkor tudott feljönni a fenekem mögül annyira, hogy majdnem vissza tudtam sorolni mögé, tehát durván 2 autónyi táv ha kialakult. Nem sok, tekintve h valaki úgy is ki jön eléd ilyen sebességnél. Ha 200kg-mal könnyebb coupe-ban ülök, akkor gondolom még ennyire se futotta volna neki, de a lényeg pont az ebben, hogy durván 180 felettől szarul mérik fel az emberek a távot és sebességet, és kivágnak eléd. Egy átlagos forgalmú napon el se jutok 200ig, és örülök ha 160nal végig tudok menni gázelvételekkel. Nem mondom h nem örülnék, ha 35d-m lenne (e93-ból ugye nincs is), de már nagyon korlátozott még autópályán is a lehetőség arra, hogy kiautózza a kocsiból az erőtöbbletet, ami leginkább 200 felettől jelenik meg egy 30d-hez képest (legalábbis kocsikban mért távolságban ekkortól lenne szembetűnőbb).
Létezik egyébként lehetőség arra, hogy az E93-asomba egyszer egy újfatja 313 lovas 35d motor kerüljön a 8fokozatú automatával?
BMW Z4-esbe már építettek be 35d motort. Közben gyorsgoogle-zva találtam is egyet. Pont E93asba rakták az 50d motort
Vajon ki vállal ilyet Magyarországon? Egyszer sok év múlva egy bontott 50d motort váltóstul beszereltetnék azért -
MPowerPH
félisten
Mondjuk azt azert megneznem, hogy mihez kezdesz pl. velem. Bar Neked van plusz suly is, amit cipelsz, de szerintem az az F10-es meg igy is nehezebb volt. Az nem er, hogy az agyig huzott 30D-t hasonlitod a stock 35D -hez. Ahogy a kicsit elviszed chippeltetni, ugy a nagyobbat is elviheted. Es akkor mar kikezdhetsz az M szeriakkal is, meg a nagy benzinesekkel.
Szvsz en hazafele talalkoztam E90 330D -vel, akinek nagyon sietos volt. Azt ugye nem tudom megmondani, hogy chippes volt e, de ugy otthagytam, mint a sz@rt. Es tudtommal a 35D meg csak nem is eszik sokkal tobbet, tehat miert ne? Az osszes nagyobb premium katos limuzin 3.0TDI, kivetel a Merci E350CDi, ami mar twin turbos(ezt sem tudtam, azt hittem az is sima, csodalkoztam is a 600NM-en), tehat kicsit jobban megy, mint az Audi vagy a BMW sima 3.0 -as diesele. A 35D pont erre jo, kicsit kiemel a 'kommersz' kozul. Na meg tudtommal a legmegbizhatobb diesel motorja a BMW -nek a szerelok/szakik/forumok elmondasa szerint. Kerdes az az, hogy megeri e a hatalmas felarat, mert az van neki hasznaltan is. En is ezen agyalok, mert a 30D-t mar 30%-al olcsobban is megveszed, ugyan azzal a felszereltseggel.mod: 50D folosleges, de egy 35D hybrid turbokkal boven 400 loero folott van kozel 900NM-el, ha annyira teljesitmenyhajhasz akarsz lenni. Persze az mar gazolajbol is abrakol rendesen.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
Nem, nem abból megy, attól a rugalmassága jó. Mivel tök mindegy mennyivel tud menni az autó, ahhoz hogy előzni tudj, ahhoz kell a nyomaték. Persze vissza lehet váltani, de akkor is inkább egy 23i, mint egy újabb 20i, ez a véleményem...
Pláne, hogy az m54 6100-nál éri el a 170 lovat, az m52 meg már 5500-nál
Persze, hogy jobban megy egy 20i, mint egy 23iA, momentán a 20i-nek rövid áttételei vannak, a 23iA-nak meg majdnem dízeles...
Ezért is más a fogyasztás, a végsebesség, ilyenek...
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Highend55
tag
Mindenki olyan autót vegyen amit szivesen vezet,és tetszik neki.Én ìgy választottam,most az autóm pariban van az F10 535D vel legalább nekem ez volt a célom bőven elég ! Amúgy minimum 1L nőtt az átlagom ha nem a nagy átlagot nézem. 1.45 ről 1.65- re emeltük a nyomást meg még rengeteg limitert kiszedtünk ès sok finomhangolás ami órákig tartott de megérte.Ez a váltó hihetetlen jól mozgatja az autót öröm vezetni nameg beraktuk a H&R ültetőrugó szettet is végre kanyarban is tetszik.
U.I: Valaki kijavithatna a linkem telorol vagyok nemtudtam normalisan linkelni[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #31653 üzenetére
Abban nincs vita, hogy egyertelmuen az M52B25TU jobb mint az M54B22.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
BeZol
őstag
válasz MPowerPH #31652 üzenetére
Papiron 1810kg az én kocsim is, meg az F10-es 535d is, csak én 95%-ban 2 fővel utazok és teli csomagtartóval + a kocsi is majdnem full-extrás, szóval biztos több a valóság. Vajon hol lehetne ezt BP-en lemérni? Eskü érdekelne már.
A te kocsid papíron 1645kg, tehát +2 80kg-os embert beültetve lennénk egyenlő súlyúak, ám mivel az automata coupe 30d-hez képest 30kg-mal nehezebb vagy, az E93-asból a nem létező 35d automata váltóval 1855kg-os lenne (1825kg az automata 30d cabrio), tehát igazából 210kg-nyi súlyt kéne belepakolnod a kocsiba (tehát üljön mindenhol egy 70kg-os ember), és akkor lennénk "igazi" mércében a súlyt és a motorizáltságot illetően, meg akkor el tudnád mesélni, milyen eredményt érsz el pl. 80-200km/h (hartge videók is itt készülnek, lehetne azokhoz is mérni!) között akár videóval alátámasztva egyedül vezetve, ill. ha még +210kg-ot cipelsz, legalább tudnám mit tudna a kocsim, ha 35d-t árultak volna anno, vagy egyszer a jövőben 35d átépítést szeretnék, és azt is látnánk mennyit ront 210kg-nyi teher.
Tudom, hogy a chipelés sokat segít rajtam is, de rajtad is És nekem nem is elmeroggyant 299 lóerős változat van, hanem csak egy egészséges közepes fajta (mondjuk akkoriban csak 2 cég árult ilyen terméket).
Én továbbra is a fórumtárs gyári E93 335i-jével tudok dobálózni, ami gyárilag gyorsabb és erősebb a 335d-nél (cabrio ugye nem létezett 35d ezt tegyük még1xer hozzá, a 4esben meg már gyorsabbak a 35d-k). Az keményen 1 kocsihossznyit távolodott el 210ig, bár mire nálam 240et mutatott a mérő, már 1 kamionnyi hossz lett belőle, de ezt a 30-30km-res szakaszon egyetlen egyszer tudtuk összehozni, mert még a gyér forgalom ellenére is folyton le kellett fékezni max 220-230 környékén, ergo mire tényleg rendesen "otthagytak volna mint a sz@rt", addigra fék és vissza le 130 alá.
Hát igen, más kategória kettőnk kocsija. A kabriózásnak ára van megvételkor, súlyban, menetteljesítményben, fogyasztásban, kanyarodáskor, és mindez azért, hogy beleaszalódj a kocsiba ha 28 fok felett lesz a hőmérséklet
Haverom most h megvette a 440i-t, előtte pár héttel ült a kocsimban, pont mikor eladta az E92 320d-jét, és az első dolog mikor hozzáért a kocsihoz: "végre van súlya az ajtónak, nem ilyen pille sz@r"
Hát a merevítések ugyeHétvégén összehozok egy 80-200km/h videót, majd feltöltöm.
Ha már lúd, legyen kövér. Ha egyszer átépítésre kerülne sor, akkor 50d megy bele , de az sokára lesz, diplomám is lesz addigra, remélhetőleg zsíros állásom is, és lehet meg se tartom ezt a kocsit.
Azért egy X5-ös eleve 10litereket eszik a súlya és légellenállása miatt, tehát szerintem még simán 10 liter alatti értékek lehetségesek egy 50d-vel is, ha nem suv-ról van szó. -
MPowerPH
félisten
Az enyem 1592kg, kb. 70% uzemanyaggal, lemertek.
Nekem van font videom, azzal osszehasonlithatod.Ma elmentem megnezni egy F10-est itt Mo-n. Sajnos csak 530D, de majdnem fullos. Volt osszehasonlitasi alap is, mert ez komfort uleses volt, mig volt sport es egy alapuleses flottas is. Csak a komfort! Egy alom az az ules. Most probalgattam a navit is, es azt kell mondjam, boven eleg a hardware ala, pedig FL elotti. Az ero nekem keves volt, kell a 35-os, meghozza csak a 2012 utaniak. Azok mar 312 lovasak, mig a 2011-es meg csak 299.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz ADAM1337 #31659 üzenetére
Gondolom itt is az van, hogy a frisebb verzio a jobb, ahogy anno E60 -nal is a 272Le vs 286Le -s verzio eseten volt. Nagy az auto, elveszik ez az ero, igy is lassabb lesz, mint a mostani coupe-m.
Es a 30D -bol nagyon nehez jol extrazottat talalni. Mig a 35D -bol eleg sokban van HUD is, meg komfort belso is.
rvilike: Nehez ez, hogy is fogalmazzak... Egy eros konnyu autobol nem tudnek atulni egy gyengebb, de joval nehezebbe. Uzemeltetni semmivel sem kerul tobbe, itt Mo.-n 6,5l/100km -el jarok a mostanival is. Tehat akkor miert ne? Az a plusz loero eleg sokszor hasznos. Nem hasznalom ki, de amikor kell, akkor ott van.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Benzinesem nem lesz soha tobbet.
320D ellen eleg a 6. felgaz. De ma az M6-on jott egy E38 750i. Az ellen azert mar jol jott, bar meg mindig nem egy liga. E46 M3 -at viszont a nemeteknel jo volt megizzasztani. Meg igy a villogos 3.0 TDi -k sem hagynak el. Ritka, de olykor jol jon. Egyebkent pont felesegem mondta, hogy ha cserelunk, akkor nem lehet gyengebb. Imadom ezt a motort, alom, mig en az E92-ot nem szeretem, nem lett a kedvencem a valtoval egyutt. Jo a 30D is, de ez a ket turboval mas liga. Szerintem a BMW legjobb motorja, amit valaha gyartottak. Sot, a piac legjobb diesel eroforrasa cimet is siman megadnam neki.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
majnkopf
tag
Szevasztok, autóvásárlás előtt állok és hát a pénztárcámat nézve új kocsira nem futi.
Ezt az autót néztem ki: [link] kb. ez lenne az árkategóriában is amit még megengedhetek magamnak. Elég laikus vagyok a témában nem szeretnék olyanokba beleugrani ami még ránézésre sem érné meg. Vélemények erről vagy arról, hogy inkább milyen autóba fektessek bele, mit érdemes megnézni?"kikötések" amikre alapoznék
- bmw
- benzin
- 2.0<
- 6 hengerNormális válaszokat köszönöm.
-
brickm
őstag
válasz majnkopf #31664 üzenetére
Szia.
számolj rá, hogy légtömegmérő, abs szenzorok, gyertyák, gyujtótrafók, levegőcsövek, esetleg klímakompresszor, szervószivattyú lehet cserés. Sajna ezek ennyi idősen ki szoktak pusztulni. remélhetőleg érdemleges futóműve van, ha nem, akkor teleszkóp csere, félkarok cseréje.
Nem írja a fékek típusát, érdemes rászámolni azt is, minimum betét szinten. Illetve olaj és szűrők cseréje.
Akkumlátort nézd meg, az is egy 20-as ha befo sik.Amúgy magánszemélytől érdemesebb venni talán, erről semmit nem ír, szinte 100% hogy nem ennyi km van benne....
[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
-
majnkopf
tag
Köszönöm a válaszokat, hát a 2. autó annyira le lett ültetve, hogy már nincs is meghirdetve valószínűleg elvitték
-
majnkopf
tag
válasz majnkopf #31675 üzenetére
[link]
Az évjárata, közelsége (kb. fél óra) és a belső kinézete miatt csábítónak találom viszont az, hogy Cabrio kicsit eltántorít, ráadásul én kicsit sokallom az árát is.---
2 másik szintén elsőre csábítónak tűnő ajánlat. Viszont a távolság miatt jól meg kell gondolnom, hogy megéri-e felruccanni érte egyáltalán -
-KP-
addikt
2001-es non facelift autó 1,8-ért? még akkor is sokallom, hogy 330i-ről van szó.
-
BeZol
őstag
válasz MPowerPH #31657 üzenetére
A papíron 1645kg egy 75kg-os sofőrrel, 90%-os tankkal, és minden más folyadék maxra töltve van megadva minden kocsinál.
Ezek szerint nem ültél a kocsiban? Ha a 75kg-ot hozzáadjuk, már 1667-nél járunk, a 20%-nyi üzemanyag (tehát 12-15liter) ötletem sincs mekkora súllyal járhat, de a +30kg tutira meglenne a gyári értékhez képest
Gondolom akkor ennyit a papírformáról. -
brickm
őstag
válasz ADAM1337 #31684 üzenetére
az mindegy, ha törve nem volt. Lehet beletolattak. Vagy csak simán le lett szedve a két lökös és nem ment vissza a helyére. Enyém is azóta lóg.(a hátsó) Eltört az utolsó fülecske. Majd kitalálok rá valamit, mert zavar eléggé.
Jut eszembe, ma megnyomtam 1-2-3ast 5500-on. Húhe. Nem kell nekem dízel. Ne füstöljön ha lépem
-
BeZol
őstag
válasz MPowerPH #31686 üzenetére
Szuper Akkor felfele csalnak
Már több E60-ast is láttam füstölögni, talán a nagyon koraiak lehettek, vagy szimplán igénytelen volt a tulaj.
Én olyan 4800 körül érzem azt, hogy elfogy a lendület, hiába tud továbbpörögni, nálam legalábbis nincs értelme (6.-ban is itt ér véget a történet óra szerint 263-nál, ami mobilos gps szerint 253-255 ha jól rémlik) -
MPowerPH
félisten
Megkeresem azt a papirt, pontosan nem emlekszem ra. Meg itt helyben csinaltak a mazsanal, ahol a termenyes kamionokat merik.
DPF out, es mar fustol. A korai E60 -akba ugye olyan meg nem is volt.
Nekem sem erdemes 4400 fole porgetnem, de nincs is ra szukseg. Ma beleraktam a gepbe 600km -et, voltunk a Kekesen is. 7.1l/100 az atlagom a tura utan ugy, hogy palyan minimum 90mph -val mentem, neha meg kicsivel megnyomtam.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
válasz MPowerPH #31688 üzenetére
Összekockáztam a videókat. Súlyt nem mértem, de 2 fővel, kb. 40kg-nyi csomaggal és a kabrió plusszsúllyal 100-180 között az a különbség, hogy mire 180nál jársz, én 165nél járok.
A 80-200-am pont 21 másodperc (2 fő, de negyed tank, viszont vagy 40kg cucc is hátul. Az út végig vízszintes.). (hehe, őt pont megeszem még nehezen is, hiába 310 lovas)
A 100-180 kereken 15s végig 4est kihuzatva (lejtőn ugyanilyen súllyal szintén 4esben kihuzatva 11,3s), de ha beváltok 5ösbe kb. 155nél, akkor 13,1s lesz belőle. (tehát kb. 110kg-nyi rakományt levéve 11,3s is reális lehet sima egyenesben, főleg a téli 225ös hátsókkal az simán farag további 0,5 secet)
A 100-200 18,5s.
Ismétlem, ez mind-mind +110kg teherrel a korábban általam kalkulált +210kg-hoz képest is.Neked 100-180 8,25s-9s közötti (eléggé rázkódik és pont a rövid vonal a km/h)
100-200 11,2s (ez tisztábban látható).Tehát 100-180ig durván 2,5-3 másodpercet kapok. A hartge videókban egy chipelléssel általában pont 3 másodperc körüli értékkel javul a 80-200. A 3s 8-10 kocsihossz lehet, tehát ez az, amit pont kamionnyi távnak mondok, ami már nem rossz (érdemes volt chipelni, különben nem vakarnál le egyhamar)! Én is kb. pont ennyire nyomom le 180ig a 20d-ket, viszont chip nélkül nem tudnál ekkora távot ilyen hamar kidolgozni, csak 240 környékén járva (tudom, kétélű dolog ), mint ahogy a 335i kabriós kollegánál is kijött, hogy 210ig +1 kocsihossz lett csak. Veled a coupe miatt 2-3 és 8-10 kocsihossz közé, tehát olyan 5 körülre menne le ez az érték chip nélkül 210ig.
A lényeg ebből az, hogy még van értelme a 35d-nek, mert ugyan autópályán 130ról gyorsulgat az ember, mi meg 100ről méricskéltük (130-180 2s különbség köztünk, de 130-200 már 8,5s vs 14,7s. Beindul az erőtöbblet és súlyelőny rendesen, és ezen kb. 1,5-2secet foghatok, de még úgy is 4,2-4,7 előnyről van már szó, ami már tényleg rohadt sok).
Hidd el sopánkodni fogsz, ha ezek után új 35d-be ülsz át. 3-as és 4esben már csak összkerékkel adják (+100kg), és ugyanott leszel mint most. Ha 5öst veszel, akkor meg olyan nehéz leszel mint én.
Azt vágod, hogy van ac schnitzer 150D, ami 7,9 alatt tudja le a 80-180at Mienk meg eleve 100-180. Durva cucc lehet.
Ha lesz rá alkalmad, csinálj egy 80-200-at, és akkor látod a hartge videók alapján is, hogy hol vagy tényleg tizedmásodpercre pontosan. Én már tudom Olyan 19s környéke lehet egyedül menve. Neked sanszos a 14s-es idő is. Amint egyedül mennék bárhova csomagok nélkül, újra méricskélek, hogy mennyi az annyi pontosan. Az biztos, hogy 210 felett már nagyon megennél, de neked nem leszedhető a teteje (kabriózás 254-gyel? brutál hangos már egyébként )
Jó hosszú és katyvaszos lett végül, de már nem szórakozom vele, mentem aludni
-
breakout123
aktív tag
Origin: malysztor
-
brickm
őstag
válasz breakout123 #31690 üzenetére
Mivel kereskedés adja sokallom az árát, nem is kicsit.
Magánszemélytől, aki el tudja mondani, hogy ezek-ezek cserélve lettek, ennyit költöttem rá az elmúlt fél évben, attól oké. -
zsolt1225
aktív tag
válasz breakout123 #31690 üzenetére
Trixonról még nem hallottam jót, egyszer néztem egy kocsit ott még KÉPEN és oda volt írva, hogy törésmentes ilyen-olyan állapot, és már képről lehetett látni, hogy az egyik hátsó ablak felett be volt nyomódva és simán látni képről, hogy volt vele valami. Akkor ne írják oda... Valószínű élőben még több hibát lehetett volna találni.
-
zsolt1225
aktív tag
Szakik!
Ha van egy nem távirányítós másodlagos kulcsom, azt ha beleteszem egy távirányítósba akkor működik vagy programozni is kell? -
stickermajom
addikt
BMW001, ti voltatok ma délután Silvertkartban? Nagyon patent a 35d
-
MPowerPH
félisten
válasz stickermajom #31697 üzenetére
Igen. 2 baratommal voltam kicsit korozgetni, most ertunk haza. Mikor lattal? Esetleg talalkoztunk?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
stickermajom
addikt