- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Hirdetés
-
3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
ma Négyzetesebb külső panel várható a következő szétnyitható Samsungban.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
it Lassul a gamingipar, ennek keretében pedig már a Microsoft Xbox részlege is nagy költségcsökkentéseket eszközöl.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cxgrav
senior tag
válasz erikke17 #30750 üzenetére
Láncfeszítő már nem szuperált megfelelően, indításnál 3-4 secig csúnya lánc hang volt, aztán ha már úgy is szét kellett szedni az elejét, akkor már kapott egy teljes vezérlést. Hengerfej is le lett véve, rendbe lett rakva, porlasztók beméretve, jeladós az kuka is volt, az is csere, egr termosztát csere, sima termosztát csere, stabilizátor pálcák, stb. Egy csinos kis lista van 100-200 hsz-el hátrébb
Amúgy egy nyugodt kirándulós autónak tökéletes, főleg ha rendbe van rakva és nem vérzik a torka.
Kényelmes, főleg ez, mert szénné van extrázva szerencsére. Bőrön kívül azt mondanám rá, hogy minden van ami kell. Ülésfűtés. xenon, napfénytető, pici navi (ami nem jó semmire) automata, stb.Picture me Rollin' by 2pac
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #30744 üzenetére
nah erről piszológussal beszélj
-
H.Ezredes
őstag
válasz erikke17 #30748 üzenetére
Én CR dízelt ajánlom jobban. Véleményem szerint kulturáltabb véleményem szerint megbízhatóbb és jobb.
Egyébként Garrett turbo van rajta a Mitsu pedig az M47TU2D20-on van. Jeladós porlasztó nyűgje lehet az adagolók állandóan lehantolnak és egyéb szokásos dízel nyűgök. De ha lehetne választani M47TU motort javasolnám inkább.
(#30747) CharlieDrop
Szerintem sz@rul megy.... Milyen lehetett előtte ?!?!?! Mondjuk a szívó benzin 177 Le ebben a karosszériában elég halovány alapból is szóval csodát nem lehet várni azért....
Alakul a motor
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Jakab66[hun]
senior tag
Srácok, hogyan tudnám át állítani e61-ben, hogy ne km/L írjon a fedélzeti, hanem L/100km -t?
Illetve egy olyan kérdés, hogy normális helyen történő csippelés ajánlott, vagy inkább mellőzzem? (pl rigotech)
E61 525D automata 2004-es évj.
szerk: Még annyi hogy nekem is fiatal fékek vannak rajta mégis berázza a kormányt amikor már bemelegszik, és nagyobb tempónál fékezek... tárcsacsere?
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
H.Ezredes
őstag
válasz Jakab66[hun] #30756 üzenetére
Szia!
Írj nekem privátba segítek mindenben
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
whitezo88
nagyúr
szigszalaggal ragasztották le a hibalámpát, 3 nap után lerohadt a kocsi
nem esett le nekik hogy egyáltalán nem világított gyújtásnál se?
-
ADAM1337
nagyúr
válasz stickermajom #30759 üzenetére
Nekem E39 van, egyesállásba a motorcheck az olajjal együtt felvillan, és utána veszi el gyújtásnál.
-
CharlieDrop
veterán
srácok, e60-ba, vagy e90-be van olyan extra, hogy üléshűtés?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #30761 üzenetére
E60 ne viccelj... Az ilyen komolyabb extrák 5-7-es ma már kúszik lefelé de a legjobb ill ( extrémebb , extra kényelmi extrákat ) az 5-7 tudja klasszikusan. És mindig a csúcsba jelenik meg elsőnek. Pl üléshűtés E65-be de ez csak egy példa
Többször találkoztunk már ilyennel
főleg E46-nál... Szánalmas...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPeter87
őstag
válasz CharlieDrop #30761 üzenetére
E60, de nem túl gyakori extra sajnos...
-
Isual
veterán
válasz MPowerPH #30765 üzenetére
A komfort ülés kellett hozzá, de az aktív ülés nem volt előfeltétel. Van jó pár E60, amiben van ülésfűtés-hűtés aktív ülés nélkül.
Az mondjuk tényleg vicc, hogy egy 2003-as Mondeóban van, de még a mostani F30-ba se rendelhető ez az extra. Bár nem tudom, hogy az új C-osztály meg az új A4 hogy áll ezzel jelenleg...
[ Szerkesztve ]
Egy a lényeg, hogy egészség legyen… meg beteg
-
MPowerPH
félisten
Jah, ugy is irtam, hogy a komfort ules feltetele volt a hutes, meg az aktiv mod. Nagyon keves E60 van a mindennapokban hasznalhato, esszeru motorokkal, amiben egyaltalan komfort ules van. En amikor kerestem 6 komfort uleses 535D-t talaltam, abbol 1-ben volt benne a hutes, igaz az egyben aktiv is volt.
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #30764 üzenetére
Most akkor a BMW-be meg már 2001-be rendelhető volt.... Na bumm Már a 2000-es E38-ba is lehetett ACC-t rendelni és ?!?! 2003-ba jelent meg a 760 de 2001-be kész volt kulcs nélküli indítás stb... Akkor most ?!?! Nem olyan szar azért a BMW Dinamic Drive is 2001... E60-ba 2003... 2003a-s E60-ba is kérhető extra volt.... Az a baj,hogy rengeteg jó extra van csak nem kérték bele a vásárlók Azért mert más kocsiba volt és x BMW-be nincs az nem a BMW hibája hanem aki nem rendelte bele. Igen 3-asba nem lehet... BMW perveziója,hogy X-Y extrákat csak a nagyobb kocsikba lehet megvenni... Valahogy elkülönítik a kategóriákat...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Isual
veterán
válasz MPowerPH #30767 üzenetére
igen igazad van, rosszul értelmeztem.
Hát az aktív ülést nem próbáltam, de az üléshűtés bőr ülésen áldás.
Mondjuk nekem F30-ban az M-csomagos alcantara sportülések megvettek kilóra. Nagyon jó minőség és nyáron se éget, mint a bőr és láttam már 180 ezret futott példányt, szerencsére nem mállik, mint az E39-ben. Az úgy oké üléshűtés nélkül, de bőr ülés az tud néha kellemetlen perceket okozni...(#30768) H.Ezredes : Igen, teljes mértékben igazad van. Én az F30-nál csak azért említettem meg (de mondom, lehet a konkurencia se tudja), hogy azért rengeteget nőtt a 3-as az E46 után. Az F30 az kb pont akkora most, mint egy 2006-os Mondeo, kb mint egy E39. Ettől még tök érthető a BMW policy és valahol jogos is. Bár sztem a jelenleg futó C-osztály és az új A4 tudja... de most nincs kedvem utánaolvasni
[ Szerkesztve ]
Egy a lényeg, hogy egészség legyen… meg beteg
-
H.Ezredes
őstag
Persze,hogy nem Még nem... Majd ha jó 6-8-10 évesek lesznek vagy még öregebbek...
Üléshűtés teljes mértékben favorizálom én is Szépen lassan "lekúszik" minden extra csak tovább tart. Mondjuk véleményem szerint is lehetne benne üléshűtés ha masszázs nem is mert igény lenne rá. De úgy gondolom,hogy a következő generációban benne lesz. És sok más is Egyébként is 1-2 év alatt is annyit fejlődnek,hogy x-y extrát már beraknak az éppen futó szériába vagy az LCI-be. Ha meg akkor akkora "nagy durranás" meghagyják a következő generációnak.[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Isual
veterán
válasz H.Ezredes #30770 üzenetére
Jah, lehet az idő a döntő faktor. Mert ültem E39-ben, amiben elvileg szintén csak 185 e km volt és az az M-es ülés már "hámlott". 2012-es F30-nál meg még szinte új volt hasonló futásteljesítmény mellett. De jah, gondolom az időfaktor a döntő végső soron.
mod.: sztem az új 3-asban már mindenképpen benne lesz. csak utánanéztem, mind a C-osztály, mind az új A4 tudja már az üléshűtést.
[ Szerkesztve ]
Egy a lényeg, hogy egészség legyen… meg beteg
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #30772 üzenetére
Ha E60-at veszel van rá mód ha nincs benne gyárilag. Venni kell egy komplett belsőt és be kell rakni persze kell programozni meg kötözgetni attól függően,hogy milyen volt előtte de megoldható !!!
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz MPeter87 #30774 üzenetére
Az, hogy erosebb kanyarokban magatol felfujja magat az oldaltamasz, belefeszit az ulesbe. En anno ennek is utan jartam, hogy veszek egy komfort belso nelkuli E60-at, es kulon bele egy belsot. Azert ez nem olyan egyszeru, foleg, ha az ules hordoz plusz funkciokat. Sok kabelezes, programozas, szivas. Nagyon sok penz, nekem £1500 lett volna a belso csere, mindennel egyutt.(de nem huteses lett volna, mert olyat majd lehetetlen talalni)
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #30775 üzenetére
Amiről te beszélsz az csak M-esbe van !!! És az is "csak" kérhető extra. Egyébként a "sima" nem M-es ülésbe fűtés/hűtés/masszázs volt. És ülésből is van a fél elektromos motor motoros memóriás ortopéd gerinctámaszos dönthető minden....
Te erről beszéltél és ez csak M5 ( Ne tévesszen meg senkit,hogy a képen nem M5-be van )
Egyébként mi is raktunk be komplett M5 motor memóriás M5 belét sima 25D-be kellett programozni meg pár szálat bekötni. Szóval meg tudjuk csinálni E38-ba komplett EDC-sítés + aktív ülések na mondjuk az nem kis meló volt . De sok ilyen "extrásítás" megyEz a "mindenes"
Egyik ügyfelünknek az E60 35D-je ilyen
E39 be meg ilyen a fullos
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPeter87
őstag
Köszi az infókat.
Más kérdés: Aktív kormányos E60nál ha esetleg behal a kormánymű, bonyolult művelet 'simára' alakítani? Miket kell cserélni hozzá?
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #30776 üzenetére
Ugyan ilyen felszereltsegu volt az 535D, amit az orrom elol vittek el meg anno. Annyi kulonbseggel, hogy az mar FL -es, mas a gombok elhelyezese.
Ma megvoltak orulve a BMW-sek... Ha 4-es BMW-t latok, az 90%-ban 420i M Sport. Mi betegseg az? Csak mert mindegyik tulaj akkora taho, es azt hiszi, hogy ove a vilag. Ma 3 ilyen villogott le... Ugy kozlekednek, mintha 300+ lovas gepben ulnenek, tolnak lefele mindenkit, pofatlan modon, 1 meterre a masik auto hatuljatol. Amikor meg megurul elottem az ut, es csak 6. -ban ralepek a gazra, majd elmaradnak, akkor meg ok integetnek nekem felhaborodva, hogy miert nem engedem oket el.
Pedig mar kezdtem azt hinni, hogy ezt a szerepkort atvettek az Audisok.mod: Holnap elmegyek megnezni egy autot. Es meg van egy ugyan ilyen, kombiban, az vasarnapra marad.
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
válasz MPowerPH #30779 üzenetére
Itthon is ez megy, csak még E9x/E6x-es 20d-kel csinálják ugyanezt, ráadásul a feléből ömlik a korom ilyenkor (lenyitott tetővel óriási öröm...). A súlytöbbletem miatt ha egy chippeltet fogok ki és nem váltok vissza 6.-ból 5.-be, akkor 160-ig nem is tudom levakarni őket, amitől gondolom gyakran rendesen felizgulhatnak ilyenkor, aztán jön a meglepi, mert 160tól már értelmesebb fordulaton pörög a motor 6.-ban, aztán mire 200zal megyek már kamionnyi hosszra leszakadtak.
Ilyen mercit láttam pár éve. Fehér szín, amg csomag, kabrió, talán már faceliftes volt, nagyon szép volt. Le akart hagyni, de nem ment neki. Azért vicces, hogy vászonnal nehezebb az A5 és az E kabrió is, mint a 3-as és 4es kabriók keménytetővel. Sőt, a 4es most még hízott is, pedig a coupe könnyebb lett. Mi lesz itt, ha az új 4es széria vászont kap
Az ülésszellőztetés az egyik dolog, amit hiányolok most (viszont 4eshez sem kérhető...), de nem égető a probléma, mert más az összetétele a kabrió bőrülésnek, mint a többinek. Nyáron is rá tudok ülni akár fecskében is, még ha előtte több órán át lenyitott tetővel állt a tűző napon, mert nem melegszik fel annyira mint egy normál bőrülés. Ellenben ha beülök a mini-nkbe, ami ugye coupe, na ott rendesen szétéget a bőr.
Sunreflective technológia a neve.
Azért a váltókar és az övnek a fém része iszonyat forró tud lenni mikor becsatolom, és mindig meglepnek
A másik, amit hiányolok, hogy nagy ritkán mikor kint áll télen a kocsi, akkor hideg a kormány és ráfagy a kezem, de m-es kormányhoz nem járt kormányfűtés régen, ami most már elvileg kérhető.Én továbbra is ott tartok, hogy ha kocsit váltanék, akkor az 3gt 35d motorral, és akkor kényelmesen elférnének a csomagok végre, ill. súlyban ugyanott lenne, csak kicsit erősebb
Ha viszont nagyon magamba nézek, akkor arra a pár nyári hétre minek kabrió, jó lenne egy coupe is, abban sincs viszont sokkal több hely, akkor limousine de inkább kombi ha nagyon kell a hely. Motorból elég lenne egy 20d, de minek, ha egy 18d (vagy akár 16d) is megy 150nel (ami fölöttől ugye tutira jár a büntetés). Ha kell a megjelenés, jöhet az m-paket, meg közben lehet költeni még 3-5millát arra, hogy jól fel legyen extrázva a kocsi, és lesz kb. 14 millió a kocsi ára. Na akkor megint elgondolkodnék, hogy kell ez nekem ennyiért? Akkor ha már ennyit költök, akkor legyen már nagyobb motor benne, mert ez így tiszta szégyen, VAGY menjünk lejjebb az árban más márkával, és akkor 2/3 árból megvagyok egy hasonlóan felextrázott, hasonló dinamikájú, de nem ennyire jó megjelenésű és prémium érzetű beltérrel. HA még ez is sok, akkor ugyanezek a variációk jöhetnek, csak 50-60%-os áron max. 100ezer km-rel 3 évesen. Annak sok baja még nem lehet, ha tekert a kilométer, még az sem gáz, az én évi 15ezer km-emmel számolva ennyi spórolást simán meg is ér az, hogy csak 3 évvel később van meg ugyanaz a kocsi, viszont 3 évnél idősebb kocsiba jelen állás szerint soha nem mernék beszállni. Még ha úgy adódna, hogy rá lennék szorulva, akkor is inkább vennék egy eleve max 5 millióba kerülő kocsit 3 évesen, tehát 3 milla körül. Mióta robogózok, azóta tűnt fel igazán, hogy milyen drága is az autózás, és mennyi de mennyi pénzt meg tudtam fogni már, meg rájöttem, hogy elég otthonülő típus vagyok, csak muszájból mozdulok ki
-
CharlieDrop
veterán
Most olvastam ilyet
"Bármilyen új típusú BMW valós futott km-erét megállapítjuk 100 m-es pontossággal !!!
Bárminemű km tekerés hatástalan a módszerünkkel szemben. "Ezt meg hogyafenébe? Állítólag e60/e90-től újabbakról van szó...
Ott sincs átírhatatlan km tároló, nem?
(#30780) BeZol
nekem az üléshűtés nem is felforrósodás miatt kell, hanem mert beleizzadok, pár km-re (15 alatt úgy gondolom) meg nem ér semmit a klíma...[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
laci laci
addikt
Üdv mindenkinek. Ha off-olom a fórumot, előre is elnézést. A barátomnak van egy 116i gépe. Külföldről jön haza, Pesten keresztül hétfőn és kifelé menet a pihenő indulása után a csekk controll lámpa. A könyvből annyit tudod ki olvasni, hogy a katalizátorral kapcsolatos. A kérdésem/kérésem az lenne, hogy mit tehetünk, vagy hova vihetemvihetem? Előre is köszönöm a gyors választ.
Xiaomi mi3-4-5-6-8-pro8-9-9t-9tpro,mi note 10,10,10pro,redmi k30/4g,pocof2pro,mi 10 ultra,mi11 ultra,11pro,11t-pro,11 lite 5g,12x,12s
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #30781 üzenetére
Még nem volt szerencsém ülésszellőztetéshez, de mikor kánikula van és úgy ülök be a kocsiba, akkor eleve izzadt vagyok. Ha napon állt a kocsi, akkor ablakok le, pár sarokkal odébb meg a klíma már hűt rendesen és mehetnek fel az ablakok. Brutál kánikulában nagyon max 5 perc és rendben van a dolog. A honda jazz-em viszont szar volt, az alig tudta lehűteni a kocsit. Lehet, hogy nem 100%-os a klímád.
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #30784 üzenetére
8 éve nyaraltam Máltán. A szállodában nyomatni kellett a klímát, mert 30+ fokok voltak és brutális pára. Kimentem az utcára, és 30 másodpercen belül már csurom víz voltam, mintha ruhástul szaunáznék. (soha többet nem fogok ilyen brutál párás helyre menni, kivéve talán egyszer Szingapúrba ha megtehetem)
A lényeg, hogy kb. non-stop nyomatni kellett a klímát, de a szűrője rossz lehetett, vagy nem tudom, de 2 hétig meg voltam fázva, köhögtem, lázas voltam, és miután hazajöttem, még további majdnem 1 évig megmaradt ez a kis köhögcsélési inger. Azóta tudom, hogy ha a kocsiban érzem, hogy nyálkásodik a torkunk, vagy kicsit kezdünk köhögcsélni, akkor ki kell tisztítani a klímát. Mióta így teszek, semmi problémánk nincsen a klímával, tehát ha eljön az ideje, akkor ki kell takaríttatni. A lakás klímáját is lassacskán üzembe kell majd helyezni. Ha jönnek a tünetek, akkor ki kell tisztíttatni azt is.Szerintem csak arra kell figyelni, hogy ne hűtsd túl a lakást/kocsit, tehát ilyen 23-24 fok alá nem szabad lemenni (csak amíg gyors le akarod hűteni), és akkor nem lehet probléma. Az emírségekben is elvannak valahogy az arabok a 60 fokban, nehogy már ez egészségtelen legyen
-
MPowerPH
félisten
Az mind1, majd ha egyszer kiprobalod, akkor utana nem akarsz rola lemondani. A leghasznosabb dolog, amit el lehet kepzelni. Hiaba van hideg az autoban, a hatad/segged akkor is befulled, megizzad. Nah, itt olyan nincs, mert tobb oras ules utan is ugy szallsz ki, mintha nem is autoban ultel volna. Nem a hutesen van a lenyeg, hanem a szellozesen.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz crissprivat #30788 üzenetére
Alcantaraba is ugyan ugy befulledsz egy ido utan.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
laci laci
addikt
válasz laci laci #30782 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a reagálását, véleményét és az építő jellegű hozzàszólását. Ebből le vonva a következtetést látható,hogy nekem nem bmw-m van.
Xiaomi mi3-4-5-6-8-pro8-9-9t-9tpro,mi note 10,10,10pro,redmi k30/4g,pocof2pro,mi 10 ultra,mi11 ultra,11pro,11t-pro,11 lite 5g,12x,12s
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #30790 üzenetére
Én mindegyikbe szeretem !! És nekem is lényeges extra !!! De csak ezért Mondeo-t venni
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
CharlieDrop
veterán
válasz H.Ezredes #30795 üzenetére
Vegyek inkább e38-at?
Igazából vennék ötöst is, de ahogy mondták nincs túl sűrűn benne, a hetes meg ne az én pénztárcámnak való, még egy e38 se...
ilyen az élet, ezt kell szeressem, amúgy minden megoldás érdekel
A BMW-nek sokkal jobb napfénytetője van Ha a többit nem nézzük (motor, futómű, fenntartás)
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #30796 üzenetére
LCI E60 35D-t
Vállalható már !!! [link] De még mindig nem az igazi...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
CharlieDrop
veterán
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #30798 üzenetére
Jó persze ezt most csak úgy küldtem... Egyébként ebbe [link] simán beleülnék. Nagyon jó a felszereltsége és 35D a legjobb motor
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
CharlieDrop
veterán
válasz H.Ezredes #30799 üzenetére
sima liba, de nem vennék megint 11 éves autót (nem, nem idén lesz aktuális, legalább jövőre), tudom nem évjárat, hanem állapot, de BMW is öregszik szegény mondjuk ott inkább megveszek egy 8-10 évest, ami inkább egyben van, nem vitás
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kompakt AIO-k Thermalright recept szerint
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ASUS routerek
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Disney+
- HBO Max & OD topic
- Mobilinternet
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest