- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- iPhone topik
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Oracle
senior tag
válasz stickermajom #31537 üzenetére
Erre valami szaki nem válaszolna? Nálam is hasonló értéket mutat...
-
-
CharlieDrop
veterán
válasz Oracle #31551 üzenetére
ez így ebben a formában semmit sem ér, távgyógyászat nem nyerő. Az öcsém M43B19-be volt ilyen lambda értéke, okos szaki már mondta, hogy akkor légtömegmérő csere, na nem az volt a baja...
szóval nem tippelgetnék, irány egy rendes BMW szervíz...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
stairmaster
tag
Sziasztok!
Mennyire észrevehető különbség van egy xDrive-os E70 és egy sima között?
Előre is köszi!
-
nagyúr
válasz CharlieDrop #31553 üzenetére
Mert ott nem tippelgetnek sokan ugye?
Tele van az internet, hogy a fél autót kicserélték már, de a hiba még mindig él.
-
nagyúr
válasz CharlieDrop #31557 üzenetére
Jó persze van olyan szerelő aki profi, csak éppenséggel nem tudod kifizetni a 10eFt-os óradíját.
-
runner 125
nagyúr
Hi,
2010 körüli faceliftes E90-ben lévő 163 lovas efficient dynamic diesel milyen konstrukció? Tesztek szerint városban is 5,5 literből elvan.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gsx-rr
veterán
válasz runner 125 #31560 üzenetére
5,5? Telen szorozd meg kettovel!!
De nyaron sem hiszem ,hogy varosban 7,5 alatt ki lehet hozni.[ Szerkesztve ]
-
Oracle
senior tag
válasz stickermajom #31552 üzenetére
Semmi tünete nincs, csak nézegettem az értékeket es feltűnt, hogy több is felkiáltójeles, majd csinálok en is egy képet róla, aztán kutakodunk tovább mi lehet a baja.
-
BeZol
őstag
válasz Gsx-rr #31562 üzenetére
Szerintem mindig tedd hozzá, hogy milyen városban. Nekem az 1810kg-os 30d-vel vidéken megyeszékhelyen megvan a 7,5 liter, de Budapesten a dugók miatt 8,5 litertől indul a történet, de még a legextrémebb 2 autót előre és ácsorgok 5 percet szituval is megállt 10,5 liternél a jelző a 7km alatt. Ha viszont végig tudok csorogni a rakparton, akkor max. 6,5
A 177 lovas diesel 20d ismerősnek 6,5nél nagyon ritkán evett többet. -
H.Ezredes
őstag
válasz runner 125 #31560 üzenetére
A lánccserét meg kell csinálni rajta ha még nem volt egyébként különösebben nem problémásabb mint más diesel Reálisan egy ~6L és körüli értéket mondanék fogyasztásra.
(#31542) Anubris
A 18D az nem egyezik a 20D vel más a porlasztó / turbó De egyébként ki lehet belőle hozni nagyobb teljesítményt a motor bírja
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Anubris #31566 üzenetére
Hiába írja a hirdetésbe nem ugyan az...
105 kW-os verzióban egy 1600 bar befecskendezési
nyomású, mágnesszelep-működtetésű befecskendező, a 130-135
kW-os verzióban pedig egy 1800 bar befecskendezési nyomású,
piezokristályos injektor található.A 105kW-os motorba elve a szívócsonkba pl csappantyú sincs....
Arról nem is beszélve,h a 105kW-os motoron Garrett turbó van az erősebbeken pedig Mitsubishi
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #31570 üzenetére
porlasztók /turbók/nagynyomású pumpa szívócsonk a 23D 2 turbós eleve. Az egy picit másabb azért.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Jakab66[hun]
senior tag
-
MPowerPH
félisten
válasz Anubris #31566 üzenetére
Hat igen... 318D -hez nagyon kell az AC Schnitzer optika, meg a malomkerek is... Aztan jon egy mezei Octavia, vagy akarmi TDi, es romma alaz, kozben meg kirohognek...
Ezek mostanaban a belsosav kiralyai, 318D, 320D, es ezekhez hasonlo raketak. Mindig ezek villognak a leghevesebben, hatha megmarad a lendulet, es nem kell ujra kivarni, mig felgyorsulnak utazora. Ha nem, es lassitani kell, akkor problema van. De ugye az AC vagy M optika, meg a malomkerek az plusz lo a kulvilag fele, egyutt a versenycsikkal.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Cxgrav #31573 üzenetére
Tuningtec.hu rol. [link]
86 korul volt a par izzokkal, index kivetelevel.
De also tarto is benne volt viszont a bajusz lecet is vettem mar ujat mind a 2 oldalra a regi eleg kavics felverodeses volt, plusz a karosszeriaba amit befogna resz teljesen hianyzik rola igy nem adja ki a lampa az egesz ivet.
Meg lehet mar m esitem korbe ha a kormanyom es a valtogkombom is az.
De kivulrol nem rakom teli semmivel hogy mennyire m es mert csak egy 523i.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #31579 üzenetére
Persze, hogy konnyebb. De jo erzes volt, M Packos mumajer szepen helyere kerult. Mar a CR.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #31581 üzenetére
Dehogynem... A sajattal megyek, mindig beprobalnak. Pont irtam nem reg, 1 uton 3db uj 4er, 18d, 20d, M Sport szornyeteg.
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #31578 üzenetére
Azért érdekes
E90-ból a az M47-es motorral 163Le-vel gyorsult 8.3s-et anno 0-100-ra míg Az új Octavia RS 184 Le-s TDI hatfokozatú DSG-vel 0-100 8.2..... Az újabbakat ne is említsem....
320d 2009–2013 N47D20 130 kW (174 hp) 350 N·m (258 lb·ft) 0-100 7.9s
320d 2010–2012 N47D20 135 kW (181 hp) 380 N·m (280 lb·ft) 0-100 7.6sValami nagyon nem kóser Valami nagyon szakadt fos lehet ne haragudj de azért a BMW jobb mint egy Octavia Egy új !!! 143Le-s Octavia kézivel 8.7s A nyers adatok után is gyorsabb a BMW... Vagy User hiba van a dologban vagy a kocsi maga szar.....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
brickm
őstag
-
brickm
őstag
válasz KaiotEch #31589 üzenetére
Néztem annó Lexust én is, de amit kipróbáltam (egy szalo értékesítette volna...lehet még azóta se sikerült neki) eléggé le volt rugva. Kinézetre gyönyörű volt, karc nem volt rajta(látható) de mikor beindítottam is füstölt, nemhogy ha odaléptem neki.
Aztán beleszerettem az e46ba
[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
válasz KaiotEch #31589 üzenetére
Hát mivel idei modell, ezért igen durva lenne, ha 56k eurot még ráköltenénk az első 5 évben.
Abba hagyom az offot, csak érdekességkép mutattam meg, nagyon kemény, a tulaja biztatott hogy nyugodtan padlózzam, sport módba megy ő is vele az eco elég lomha szerinte.
Nem rúgott hátba, úgy de 4 fővel is elég kellemesen gyorsult.
-
negro
őstag
válasz ADAM1337 #31576 üzenetére
Ennyiert miert nem vettel hasznalt gyari Hella facelift lampat? Max kicsit fel kell poliroztatni ha plexi szottyos, esetleg cserelsz benne lampa allito tarto fuleket biztos ami biztos es olyan mint az uj. Ezen nagyon latni, hogy nem gyari...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
ADAM1337
nagyúr
Sajnos csak hulla rosszak vannak 100k körül gyári hella-k, így maradt ez meg 11.-éig van műszakim nem várhattam, plusz mire megcsinálják magasságállítóm van a másikból ami széttört, de polir stb-re míg várok lejár a műszakim meg használni akarom.
De szerintem még nem kelt ultra gáz hatást, nekem kifejezetten tetszik, bár voltak fent a tuning tec-en 1-2 elég hányinger fényszórók az is igaz azok közül még ez volt a legnormálisabb.Lexus-ra: én elfogadnám szó nélkül, tetszett a vezetés élménye amit adott, rengeteg extra van benne, szinte minden nem nagyon tudok olyan extrát felsorolni ami nem található meg benne, bár borsos az ára az tény.
1640 kg a forgalmi szerint[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
válasz ADAM1337 #31595 üzenetére
En nem tudom honnan nezed de en mikor kerestem az atlag allapotuakat adtak parban 70 kornyeken. 100-ert meg olyat talaltam mintha szinte uj lenne. Uj tarto fulekkel, felpolirozva. Le is foliaztattam, mattulas, kavics ellen. Ranezel es azt hiszed kb uj a lampa, 100k bol.
Irtam jo par hete volt egy koccanasos balesetem egy vonohorgos autoval es jobbos lampam ment a levesbe. 50ert vettem masikat. Csinalok rola fotot milyen.
Persze mar mind1, hisz mar vettel utangyartottat csak ha meg az 50 lett volna parban meg is ertem megeri de ennyiert mar necces...
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #31594 üzenetére
Akkor jol emlekeztem.
Visszaterve erre a minden M csomagos temara. Az uj tipusoknal ez a BMW hibaja is. Eleve sokszor valjuk meg nem mutat annyira a sima verzio. Raadasul kar azert, hogy egy 18d is lehet kapni gyarilag igy. De onnantol mar, hogy letezett E46 320d Cabrio a vilag megerett a pusztulasra. Ma mar az egesz M parasztvakitas. Kb. 20 M logo van az auton kivul belul mar. Meg meg + M Performance meg meg ki tudja mi. Ugye valodi motorsport mar nincs mogotte. Ez az E46 es E39 (mar ami a motort es technikat illeti, hisz az 5er -el nem versenyeztek) bezarult.
A regebbi modellekre visszaterve: nagyon sokan felraknak elore egy M lokost es kesz. Meg M logot a csomira is ami persze gyarilag se volt anno a gyari M sport verziokon. Na ez a gaz. Mert persze ezt tobbnyire az E36 318i meg E46 320d- en latod meg az E39 25tds-en. En peldaul egy idore fekete veset tettem fel de mikor az emlitett tipusokon meg lattam ugyanezt inkabb vissza csereltem gyari kromra.
Nyivan egy hozzaerto levagja mi gyari mi nem es abban milyen motor van de a sok gagyi kiraly miatt a tiedrol is azt hiheti a laikus, hogy kamu.
Alapjaiban veve meg nem az utolagos "M -esites" ellen vagyok. Mert pl. ha vkinek van egy sima E39 525i es arra meg veszi elore, hatra a lokost meg tobbi sallangot elore, fekhuto levego csatorna es stb. muanyag elemek, betetek, kicsi szarny hatra csomira, M-es kuszob belepok, M sport kormany, M sport rugok, hogy ne alljon butan az auto akkor az ugy ok.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Möhe
addikt
Nekem most állt össze a cserés/javítandó külső alkatrészek sora. M-es lökös,elől/hátul,tükör is. De M-es matricát még véletlenül sem akarok feltenni a seggére/orrára a kocsinak. A sima face is jó,de nekem azért jobban tetszik az M-es külső.A gyári M futómű adott,csak a külső maradt el a széria felszereltségről....
e39 sedan az érintett -
brickm
őstag
Erről beszéltem. Nekem is cserélve van a futómű, olyan kemény meg feszes mint a k rva élet, néha kicsit bánom is, mert minden döccenőt érzek. Ültetve is van a kocsi, hűtős tárcsám van elől.Minden szűrőből a jobbat vettem, vastagított levegőszűrő stb. De nem teszek rá M-es logót meg kormányt(bár a kormány a fogása miatt még tetszene is, de inkább bebőröztetem ezt) meg váltógombot,...
Az m packett csomagban nem a futómű tuninggal van a gond, hanem a kinézettuninggal.Amúgy még az első lökös csere se annyira gáz, mert a FL utáni lököst én is lehajítanám a kocsiról, akkor inkább az M-es, de ott a lámpa is vérzik, szóval... Inkább Fl előtti modellt veszek. De a hátsó kamu lökösnek semmi értelme, nem is olyan mint az eredeti...
[ Szerkesztve ]
-
NyalokAA
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban