- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
whbear
senior tag
válasz stickermajom #31244 üzenetére
Osram D2S 66240 de ne az eco ( sokan azt hiszik csak a csomagolás miatt eco) mert az fél évet nem megy el a Lángnál a leg olcsóbb.
[ Szerkesztve ]
Arch Linux, Void Linux, Network Radios, VoIP, HAM
-
H.Ezredes
őstag
Végül tegnap adtuk át
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Maxell014
senior tag
Üdv!
e46 318i sedan faceliftről mik a vélemények tapasztalatok ? Az még szíjas vagy már láncos ? Típus hibája van e esetleg. Motorjánál mire kell odafigyelni ? -
Ganz-[HUN]
addikt
válasz H.Ezredes #31255 üzenetére
gyönyörűség.
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
Something_
őstag
Sziasztok! BMW E60 525d-ről tudtok valamit mondani? Típushibák, mire érdemes odafigyelni vásárlásnál. Egyáltalán érdemes venni több, mint 10 éves 525d-t?
E46 328Ci helyett akarok venni autót, ezer fajta márkát, ezer fajta autót néztem, de egyik sem jön be, viszont egy jó m pakkos e60 elég ütős számomra.3 éve van nálam az e46, előtte 2 évig e36-om volt. Évi 10-15.000-et megyek, különösebb bajom egyik autóval sem volt, a rozsdán kívül Természetesen mindegyik karban volt tartva.
[ Szerkesztve ]
-
dantambt
tag
-
dantambt
tag
a Motorszám n47d20c ennél ajánlott a vezérmű lánc cseréje? (a neten azt olvastam igen, de kíváncsi vagyok a véleményetekre)
-
brickm
őstag
válasz whbear #31286 üzenetére
Én se lennék most a helyemben...
igazából az a gáz, hogy kezdte a kipörg plusz abs lámba plusz a kézifék lámpa, ami néha abbahagyta a világítást. meg néha az abs kipörg is abbahagyta.
Ebből gondoltam, hogy jobb hátsó a ludas. De közbe napokkal ezelőtt már a km\fogyasztásmérőm is elszállt,(fordulat, benya, meg vízhő működik) így lehet a bal hátsó is sz r...Ez a jobb hátsó, eléggé be volt rohadva. 2 órán át ketten kínoztuk mire kijött. darabokban... most helyből kettőt kell vennem...meg egy klímakompresszort.
-
brickm
őstag
Jeladóknál ilyen feltételek vannak, hogy DSC-s és nem DSC-s autóhoz való.
Nekem melyik kellhet? Egyáltalán a 98as e46 volt DSC-vel is szerelt?
A műszerfalam gombja ASC-t ír, amivel a kipörg gátlót tudom kapcsolgatni.
Akkor nem dsc-m van tutira? -
MPowerPH
félisten
válasz brickm #31288 üzenetére
ASC es a DSC ket kulonbozo dolog. A Tiedben biztosan ASC van, ami szinten menetstabilizator is egyben, de fejletlenebb, mint a DSC. Az ASC csak a ket hatso kereket monitorozza, es kevesebb adatbol dolgozik. A DSC mar mind a 4 kereket tudja kulon-kulon. Hogy ezt alkatreszre vetitve melyik kell Neked, az jo kerdes. Mivel E46 tudtommal nem jott ki ASC nelkul, igy gondolom Neked a DSC nelkuli verzio kell.(sima paraszti logika, mert csak e kettovel letezett E46)
Don't Tread On Me
-
brickm
őstag
válasz MPowerPH #31289 üzenetére
Azért is fontos ez inkább mert a dsc-s verziónál kormányszögfigyelés is játszik így az bonyolítja a dolgot. Akkor nem feltétlen csak jeladó gondom lehet. Mondjuk így se 100% csak remélni tudom.
Másik..úgy tudom nekem a 20pines obd csatlakozót kell vennem ha hibakódot akarok kiolvasni. A kerek csatlakozós. Ahhoz jó az 1.4.0ás obd olvasó? Azzal menni fog az inpa? Veszek azt is mostmár mert nemigen jó vakon keresgélni a hibákat.
[ Szerkesztve ]
-
qantum
senior tag
válasz brickm #31290 üzenetére
Igen, jó ha kiolvasod a hibát, de azért az sem mindig hibátlan, nekem egy tápkábel sérült meg a kocsi alján, aztán mindeféle hibát kiírt aminek semmi köze nem volt ehhez. Pont ez volt a baj mert a szerelőm a számítógép által kírt dolgokat nézegette, mire rájött.
Más, volt már valaki E90 vagy E91-el márkaszervízben, mennyibe került az időszerű szervízelés vagy navi térkép frissítés ?
[ Szerkesztve ]
" Te nyomod a bulit, én meg rajtad vagyok . "
-
ADAM1337
nagyúr
Új korszak kezdődik a bmw-nél ?
Front hajtású sedan -
zsolt1225
aktív tag
A nagy melegben hátsó ülés mögött kicsit elvált a szövetkárpit, tehát lelóg maga a szövet rész.
[link] ez jó lehet ennek a ragasztására? -
ADAM1337
nagyúr
válasz MPowerPH #31294 üzenetére
Az az igazság, hogy városi használatra szerintem jobb az elsőkerék, viszont pályázáshoz én kifejezetten rühellem az első kerekeseket(1,6 jetta, mazda 3 mostanában), igaz mostanába nem havonta megyek pályán 2000km-t, hanem 3havonta.
Kíváncsi leszek, remélem árazásban nem lesz olyan durva, mert a mostani 1-esek elvannak szállva.
Viszont érdekelne a menetteljesítménye, kipróbálnám milyen lehet.Kövinek, viszont lehet nem bmw-m lesz, kivétel ha addigra a kertes ház projekt összejön.
-
Highend55
tag
H.Ezredes : Mikor illik váltó olajat cserélnem ? Most értem el 80.000km-t.
[ Szerkesztve ]
-
Sly189
senior tag
Sziasztok,
autóvásárlás előtt állok, és a következő típust nem vetném meg. Mi a véleményetek szabad ilyet venni? Milyen típushibákra lehet számítani?
BMW 530xd - 2008 - 240 000 km valós futás - sedan -
H.Ezredes
őstag
válasz Sly189 #31299 üzenetére
E60 gyakori hiba ami egy gyorsan eszembe jut
kipuff csonk / a lemez egy forintot nem ér
Turbó
Porlasztó
DPF
CCC (2003-2007) hajlamos a beszarni
Váltó / turbina / olajfolyás
Hardy
PDC szenzorok is szeretnek lehantolni
Futóműre érzékeny lengőkarok, gátló , kitámasztókar szilent. hátul csúszó szilent kis lengő bumeráng...
Főtengely ékszíjtárcsa
feszítők !szíjak
kis termosztát/Nagy termosztát !!!
DPF abban az esetben szokott eltömődni amikor szarok a termosztátok vagy a porlasztó rossz Tisztítás meg szokta oldani.
Fékre is érzékeny
Aktív kormányos kocsinál kormányrúd kikopik és hülye koppanós hang tekeréskor
szívócsonk alatti T elág vízcső
Turbó cső / szétreped...
vákuumpumpa olajszivárgás. ( új tömítés + paszta megoldja ) / emiatt alatta lévő vízcsövet megeszi az olaj
ULF Modul szarakodása....
helyzetjelző izzók simák állandóan kiégnek
ACC-be mindig szar a fűtés
izzító elektronika és gyertya
szívócsonk pillangószelepek
EGR tisztítás
EGR szelep
kormánymű
motortartó bakok
Hőcserélő ki tud lyukadni a hozzá dörzsölődő kábeltől...
fűtőventilátor / előtét ellenállással
lehantolnak az önindítók / fölújítani szoktuk és hibátlan
vákuumcsövek szétmállanak szétszakadnak ha olyanjuk van.....
Visszapillantó talpáról lepattogó festék is típus betegség....
Elektromos anomáliák lehetnek....
Kereszt merevítő a motortérbe a csavarok beleszakadnak.... Szar a menet...
Láncszakadás néhány típusnál (N47 bizonyos szériai főleg) jellemzően 2007-2010 Között 4-6 Hengeres dízel motorok !!
Benzinesek hidrotőke, nagynyomású szivattyú,befecskendezők, elektromos vízpumpa. Közvetlen benzinbefecskendezésnél a hengerfej járatokba lekokszolódás nagyon-nagyon erősen.
N52
Láncnyúlás komplett vezérlés csere 250ekm fele esélyes lehet az automata váltó is (használatfüggő) ( Turbina leginkább és a perselyek a váltóban kikopnak ezeket is cserélni kell )
Esélyes lehet az időszakos csere:
Szijak, gorgokkel, szijtárcsával, vízpumpaval, ha olyan állapotú, futómű, szilentek, toronycsapagyak, kartergazszuro, akkumulátor, fékek ellenőrzése,
X-esnél váltótartó bak , féltengelyek / féltengely gumiharang(#31298) Highend55
Önmagában a DPF-el nincs baj... DPF-el akkor van baj ha csak kis távokra városba van használva folyamatos indítás/leállítás De ha így van használva alapból nem kell diesel.... Illetve mikor a termosztátok rosszak vagy akár a kicsi és nem tud szerencsétlen autó bemelegedni ezért a motor a befecskendezés miatt eltömíti DPF-et miközben a DPF-nek egyébként semmi baja nem lenne... Vagy ha egy porlasztó rossz akkor is tud ilyet csinálni.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
- Renault, Dacia topik
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W