- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brickm
őstag
válasz ADAM1337 #31487 üzenetére
Szia!
Alapjáraton tartsd beindítva majd adj pici gázt, ha rángatja a sebváltó kart és a hangja is eléggé puffogós, akkor valszeg 1-2 gyertya kihagy. De nálam ezt jelezte az EML lámpa amugy.
De lehet nálad hibás a visszajelző, akár.
Vagy mással van a gond, pl alapjárati motor mechanika hibát nem dobja a BC neked ki, de diag kiadja, nekem is jó az alapjárat, csak nagyon ritkán kezd el mocorogni, akkor van, hogy le is fulladok. Most vewttem úja A.M-t, jöv héten cserélem, kíváncsian várom megjavul-e rá. Illetve 2 gyujtótrafót is cserélek, mert bár azóta nem jött a kihagyás, (multkor 1nap szopatott) de csak bizgerálja a fantáziámat a dolog.)Szerk.:
A gyujtótrafó hibáját is hozza a diag, ha azzal van a gond kiolvastathatod.
Viszont ha volt azóta akku kivételed, akkor mindened hibába fog állni.[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz r.levente75 #31499 üzenetére
6 hengeres m52-n nincs gyújtjáselosztó...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
r.levente75
addikt
válasz CharlieDrop #31502 üzenetére
Bocsi, e-30
-
brickm
őstag
válasz CharlieDrop #31502 üzenetére
hengerenkénti gyujtótrafó van, csak a vezérlés közös.
-
ADAM1337
nagyúr
-
Oracle
senior tag
Sziasztok
Nincs valakinek véletlen 150 lovas e46 320d-hez bal féltengelye?
-
Möhe
addikt
E39 tetőablak zárt állapotban zörög ( mintha egy kis csavar vagy apró darabka kóricál a tetőben) , de nyitott vagy bukó pózban nem.
Előzmény (hátha ez közrejátszik)
Fix pontos tetőcsomi+box felrakása során bukóra nyitottam a tetőt, de befeszült a box miatt (a box engedett)
Leszedtem mindent a tetőről és így jelentkezett, de ez is 120+ tempónál..
Most kinyitottam megtapogattam, semmit nem láttam ,éreztem ami elfáradt volna.
Mi a tosz zörög? -
-KP-
addikt
erről az autóról mi a véleményetek így ránézésre?
-
brickm
őstag
válasz ADAM1337 #31515 üzenetére
A M packett amúgy is elég gáz, pláne hogy javarészt 316 318i-n látni. Az ültetés az más, az jól néz ki mindegyiken, ha jó alatta a kerék is.
Múltkor egy 440i V8as tekergette magát előttem haladó kocsisorban húzta mindenkire a kormányt. Majd odaértem közvetlen mellé-mögé. Már tette volna át elém, csak gondolom meglátta a bimmerlogót, mert amúgy a kisautókat rendesen nyomta lefelé, ottmaradt a helyén visszahúzta. Rávillantottam, hogy kamon, azt a hangot hallani kell ami akkor kijött abból az autóból Meg azt a tapadást és elrugaszkodást, amit láttam... fú nagyon durva.
Grafitszürke. -
H.Ezredes
őstag
elég régóta van hirdetve. Egyébként külsőre szép és belsőre is. Képen azért nem mindenhol tökéletes a hézag és a sárvédő a kép alapján más árnyalatú ill nehéz eldönteni a többi helyen is . Egy átvizsgálás után többet lehetne mondani illetve személyesen.
(#31514) tomizzz
kék szemű Brazil ?!?!? Elég ritka Túl fehér a bőr is hozzá Személyesen nem ismerem egyébként.
(#31515) ADAM1337
Csak az-az egy darab plakett a hiba....
(#31517) brickm
Tessék ?!?!?! Gáz az M Packet ?????? Úr isten nincs több kérdésem...
(#31508) Möhe
Elmondás alapján köze lesz ahhoz,hogy rányitottad a box-ra de ezt tényleg akkor lehet megnézni ha ki van nyitva vagy le van szedve de mindenképp ránézés után.
(#31496) Ganz-[HUN]
Hát ha annyira mind1...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
brickm
őstag
válasz H.Ezredes #31519 üzenetére
Igen, szerintem gáz egy autót olyan köntösbe bujtatni, amihez az égvilágon semmi köze, akarom mondani még fényévekkel se közelíti meg ...lásd 316 sor4 beledugva egy 3300ccm-es vadállat bőrébe..ez gáz.
Mint mikor kismama hasú szőrös fószer felveszi az izompólót, annyira gáz.Láttam már seatot is bmw logval, meg bmw lámpának tűnő akármivel, meg ilyen tákolmányokkal teleaggatva. vagy szerinted az se gáz?
ÍPersze ez szigorúan az én véleményem, ami nem feltétlen egyezik másokéval, de én szeretem ha minden annak néz ki, ami...nem pedig valami teljesen totál másnak. Momentán sajna a pénzemet nem költhetem arra, hogy legyen egy 4-5 esetleg 7M forintos M3 e46-om akármennyire is szeretném, így nem veszek annak kinézőt se. Jó addig a sima is.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #31519 üzenetére
Az M Packrol E92 -nel nekem is a 320i vagy 320D jut eszembe. Mert azokbol az osszes M Packos, mig a komolyabb motorosak, pl. 30D, 35D, 35i -bol eleg sok csak sima SE. Azert nekem elol nem az M-es lokos van, hanem egy toldat, amivel nekem jobban bejon, kiemeli, lekoveti a motorhazteton vegigfuto ket torest egeszen az aljaig(mint az E90 -nel), egyedi(ilyen lokos alt. csak a nagymotoros modelleken van, UK forumon 10db 35-osbol csak 2 -on van sima M-es lokos) pluszban a hatso lokharito a 35 -os modelleken a dual kipuf miatt egyebkent is mas, igy onnan sem azonosithato az auto a 4 hengeresekkel, de meg az 1 csigasokkal sem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
-
H.Ezredes
őstag
válasz brickm #31521 üzenetére
Ez így akkora butaság... Azon kívül,hogy jobban néz ki a futómű is feszesebbre van hangolva. Pl E46-nál más a lengőkar teli szilentes , vastagabb a stabilizátor rúd a gátlók, rugók keményebbek alacsonyabban is ül a kocsi. Ezek azért számítanak... Általánosságban egyébként a nagyobb motorosokra kérték a szettet mert azért nem volt ez olcsó anno.... Pl elfelejti sok ember,hogy pl 2000-ben egy 160-190Le-s Diesel igen erősnek számított. Mai szemmel lehet ezek neked nem sportosak de sok akkori "sportkocsinál" jobban mentek. nyilván egy 16-18i kevés de ilyen csak E46-ba volt ugye... Csak M3-M5 M-es kocsin lehet M-es lökhárító kormány stb??? Ugyan már...
(#31522) BMW001
Én szeretem az M Packet-ot a kocsikon. Nálad is megmondtam,hogy nekem a "gyári" lökösként jobban tetszett de az a lényeg,hogy neked tetsszen. A kipuff-ból amúgy is sok minden látszik
(#31523) CharlieDrop
Néztem... Hááááát..... Ez a mindent mindenbe integrálunk annyira nem jön be.... De nagyon kíváncsi leszek,hogy milyenek lesznek.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz H.Ezredes #31519 üzenetére
Hát ebbe mindegy...
"bmw, nem lehet agyon ütni sem..."
Még jó hogy nem 1.5dci thalia vagy PDTDI... egy hét alatt kész lenne
Az olaj legalább castrol amit vetetett bele.
Elképzelhetőnek tartom h egy "generic kép" és kész.Köszi a segítséget.
[ Szerkesztve ]
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
ADAM1337
nagyúr
válasz CharlieDrop #31523 üzenetére
Engem ez elriaszt, nem tudom ti hogy vagytok vele ?
Elég bonyolult megoldásról van szó(mármint kivitelezésileg), nah meg minőségileg még ez egy prototípus.
Mondjuk ezek 100e km-re vannak tervezve a 6db beépített turbo elvileg kikéne bírnia, de a hőtermelés stb. nem egy bizalom gerjesztő dolog. -
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #31524 üzenetére
Azert a sima egycsoveseken eleg gazul mutat hatul az az M Pack.
Kozben azert ismet hazaertunk, 7L lett az atlagom hazafele a szamolas utan, computer 7.1 -et irt. A fekek egy ponton nagyon sirtak, amikor gyengebben simogattam a pedalt, de aztan ez is megszunt. Gondolom most kopott be ugy igazan....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz ADAM1337 #31526 üzenetére
Nem tudom, tök tanácstalan vagyok. Azért ilyen helyeken a mérnökök rendesen meg vannak fizetve, tehát csak nem csinálnak hülyeséget. Najó, szóval azt hisszük tudják mit csinálnak. Ha nem is 100 ezer, de talán 200 ezer. Ezek utána olyan drága lenne rendbe tenni, hogy nem éri meg ahhoz képest, amit az autó ér....
nem értem...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #31528 üzenetére
Csak azt hiszed,hogy tudják.... De nem is olyan rég írtam erről Ezek inkább prototípusok és itt az utcán az emberek kísérleteznek vele.... Amire jön a visszajelzés,hogy szar azon próbálnak változtatni... De ez a többi gyártónál is így van...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
CharlieDrop
veterán
válasz H.Ezredes #31529 üzenetére
kiemelném:
"Najó, szóval azt hisszük tudják mit csinálnak."De ja, ez szerintem senkinek sem jó, már ha egy márka elkezd a megbízhatatlanság és/vagy karbantarthatatlanság felé menni
Oké, mondjuk ha informatika, akkor ott az Apple, akik híresen sz@rul szerelhetők/javíthatók, csak hát námineműleg más kategória a kettő....
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz CharlieDrop #31530 üzenetére
ott az Apple, akik híresen sz@rul szerelhetők/javíthatók
Evvel vitatkoznék, az unibody cuccok jól szerelhetőek. A Mac Pro-kat is egyszerű. az újféle iMac-et már nem biztos, és a Mac minit sem, de ez a tervezett avulás miatt van.
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
CharlieDrop
veterán
válasz Ganz-[HUN] #31532 üzenetére
Ebbe beletartozik az iPhone/iPad/Watch/pencil is
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz CharlieDrop #31533 üzenetére
IP-ket sztem még egyszerű. Legalábbis 5s-nél lemaradtam
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
stickermajom
addikt
-
zsolt1225
aktív tag
[link] ez miért ilyen olcsó, hol a hiba?
Túl jónak tűnik, vagy csak szerintem? -
Jakab66[hun]
senior tag
Sziasztok!
Látom ment itt a téma a fékekről. Lenne egy kis gondom E61-em 1500km-el ezelőtt kapott új ATE tárcsákat és Textar betéteket. Szerelő szerint ez így egy jó páros normál átlag használatra.
Azonban nem régen el kezdett kegyetlenül fütyülni mikor fékezek.
Van erre orvosság? Esetleg a betétekkel van a baj? Silány a minőség?
Gipsz Jakab
-
fergu9
csendes tag
Sziasztok!
Kb. 2 hete cseréltettem az E46 távirányítós kulcsában akkut, mert a gyári már csak akkor nyitott/zárt, ha ott voltam közvetlen a kocsi mellett fél méterre és időnként még ott is csak többszöri gombnyomásra működött.
Viszont miután kicserélték az akkut, se lett olyan mint előtte.
Most van, hogy csak 2-3m távolságból működik és van, hogy 5-7 méterről is. Sajnos az utóbbi a ritkább.
(A központi zár a benti gombról tökéletes és minden nap használom az autót.)
Valaki járt már hasonlóképpen?[ Szerkesztve ]
-
Anubris
őstag
Sziasztok!
Igaz az, hogy F30 318D szoftveresen felprogramozható 184 lóerős változatra?
Van akitől olyat hallottam, hogy 316D-ből 318D-t még lehet, de 320D-nél már egyes alkatrészek mások és emiatt nem ajánlott. -
roomi
tag
Hi. 316i e46 2004. Narancssárga motorikon folyamatosan elkezdett jelezni. Hirtelen. Motorolaj rendben , motor szépen egyenletesen jár , szerviz rendszeres. Egy dolgok tűnt fel a múlt héten óta : kicsit hangosabb lett alapjáraton, nem a fordukat lett magasabb. Talán úgy fogalmaznék: dizeles kicsit
-
brickm
őstag
válasz fergu9 #31546 üzenetére
A mikrokapcsoló sem örökéletű, épp ittvan előttem egy távirányító, amin azt kell cserélni, kettőt is.
De a kapcsoló inkább azt eredményezi, hogy hol nyit, hol nem, hol erősen kell nyomni hol nem. Nincs nagyon köze a távolsághoz.
Az oszcillátor kristály és azok környéki alkatrészek felválása okozza legtöbbször ezt a gondot. Illetve ha van benne nagyfrekis fojtótrafó, akkor az is leválhat, mivel ők nehezebbek, mint a többi alkatrész, nagyobb a felületük is, a leeséseket nehezebben viselik. Ráadásul még nagyfrekvenciás tényezőjük is erősen van.Nem minden távcsi szénréteges, vannak valós mikrokapcsolósak, szép számmal.
[link][ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen notebookot vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Automata kávégépek
- Cyberpunk 2077
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mesterséges Intelligencia topik
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban