- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- Kuo: Az iPhone 18 Pro állítható blendét kap
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Apple iPhone 11 - népalma
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rabtibus
tag
válasz rabtibus #22993 üzenetére
Eladó Styling 27-es felnigarnitúra nagyon jó állapotban, 205/60 R15-s gumikkal. 2db Michelin Pilot HS és 2db Pirelli P6000. A gumik is jó állapotúak. A gumi-felni napi használatban volt (nem eresztett, nincs szétsúlyozva, nem javított) méretváltás miatt lett eladó.
Csak fel kell tenni és lehet is gurulni vele.Kérésre több képet is tudok küldeni !!!
Ár:65eFt irányár
https://drive.google.com/folderview?id=0B4hEXnZejNe_Z19Oa2FkcW42dUk&usp=sharing
A link megnyílik Nektek ???
[ Szerkesztve ]
-
rabtibus
tag
válasz CharlieDrop #23005 üzenetére
köszi az ötletet ott már meghírdettem, de most módosítottam az árat.
Gondoltam hátha érdekelhet itt is valakit -
Xmodule
őstag
válasz ignorant #22998 üzenetére
e46 manualba is ennyi km utan erdemes cserelni? csak mert azt hittem abban lifetime van. akkor gondolom difi olajst is erdemes cserelni. igszabol 230ezer van msr a kocsiban es olyan 30ezrenkent volt insp1 es insp2 felvaltva közben meg olaj csere a szkönyvbe. most elvileg egy insp1 jönne nekem. erdekes mert irtam egy bmw szerviznek (nem marka) es ott erdekes dolgokat irtak pl hogy szuroket es gyertyat csak az insp2 nel kell cserelni. ergo 60ezer kmenkent. en ezt kicsit soknak talalom. oke talan az olajszuron kivul a többi mehet 20ezret (minden masodik olajcsere)
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
2000-es e46 M52 B20 manual (GATRAG?) váltoba milyen olaj valo szerintetek? Ugyan csak milyen olaj valo a difibe?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz Xmodule #23009 üzenetére
közben kicsit utanna neztem es valahol a valton lennie kell egy matricanak? zöld piros vagy sarga? vagy pedig egyaltalan nincs. de hol keressem ezt a matricat? mert ahogy olvasom ez hatarozza meg milyen olaj kell bele
Zöld matrica - MTL
Piros matrica - D4 ATF
Nincs matrica - MTL
Sárga matrica - D4 ATFAzért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Eyesis
őstag
Na ha minden igaz már a nekem való kormánymű is megvan, és zajlik a munka Remélhetőleg jövő hét végén már kezdhetek foglalkozni a csicsázásokkal (MPM modul, ajtón díszburkolat, díszburkolatok fóliázása)
Eyesis
-
Cxgrav
senior tag
válasz Xmodule #23010 üzenetére
Ráállsz aknára, leveszed a haspáncélt (10 csavar tartja kb - 2 emberes meló, mert visszarakni nem egyszerű 1 embernek) és egyből megfogod látni a váltó oldalán a matricát. Nálam menetiránnyal megegyezően bal oldalra van ragasztva. (e39)
Matricán lévő adatok alapján a bolt pontosan megtudja mondani, hogy milyen és mennyi olaj kell neked.
[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
Xmodule
őstag
ma egyebkent egy kicsit elszomorodtam. történt ugyan is hogy vezettem egy e46 2000-es évjárat 316i sedánt. 130.000km el. (nekem e46 2000-es evjarat 320i kombi van 230.000km -el.). viszont azt tapasztaltam szomoruan hogy a 316i sokkal jobban megy jobban ugrik jobban gyorsul. Nem értem mitöl. Elöször azt hittem hogy a suly esetleg itt nagyon sokat számit de a kulönbség kb 200kg. marmint ennyivel nehezebb a kombi. viszont a 320i motorban több a lóerö meg erösebb is kellene legyen. az enyemet ugy tudnam leirni hogy nyomom neki a gázt pörög a motor de olyan lomha cammogos. jo 100.000km -el több van a motorban de ennyit számitana? amugy a kuplungot is sokkal könyebb volt benyomni a 316i -n. ekkor arra gondoltam enyemen mar kopott lenne a kuplung? de viszont az enyem is kapcsol mar egyböl ahogy egy kicsit felengedem a pedalt. csak benyomni nehezebb. Viszont a valtas sokkal finomabban ment a 316i -n. könyebben is mentek be a fokozatok és a váltások között föleg 1->2 be nem volt rántás. enyémnél van:S szerintetek mit kellene cseréljek a motornál hogy jobban menjen? (levegö szurö uj). még nincs itt a serviz intervalluma a gyertyáknak meg a többinek (insp2). kuplungal de leginkabb a sebességek közötti rántással is jo lenne valamit kezdeni. ti mit gondoltok?
Cxgrav Márkaszerviznek én is elhinném ennel a mondatodnal be volt kapcsolva a szarkazmus? Vagy komolyan irtad?
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz CharlieDrop #23017 üzenetére
m52 es van nekem a dupla vanosos(talan nincs is mas ebböl most nem tudom pontosan.)
hatso difibe tudja valaki mennyi olaj kell es hogy milyen? (ugyanaz mint a valtoba? LT2?)ez azert fura marmint hogy a 16i be 1.9es motor van. igy mar tenyleg nem olyan fura. bar az m52 akkor is 50Le vel több.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Xmodule #23018 üzenetére
nem minden a LE, az arra jó, hogy ne 190-nél legyen a végsebességed
Az M43TUB19 ami a legtöbb 16i-be került meglepően jól megy, a váltó szépen alá van rakva, de 130-ná már rengeteget pörög pl.
Viszont nyomatékban csak 25Nm a különbség.[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Xmodule
őstag
válasz CharlieDrop #23023 üzenetére
marmint hatul az egyik oldalt vagy az egesz hatuljat? ha jol sejtem akkor ha megemelem az egeszet es egyiket forgatom jobbra es a masik forog balra akkor önzaro ha meg nem forog a masik akkor nem önzaro. ha.viszont csak az egyik oldalt emelem meg es forog akkor nem önzaro ha meg nem forog akkor önzaro. jol gondolom?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz CharlieDrop #23026 üzenetére
felemeltem. tényleg nem önzáros. most már legalább ezt is tudom. köszönöm a segitségeket. még lenne egy kérdésem.
mostanában olyan jelenségre lettem figyelmes, hogy nagyobb temponál fékezésnél a kocsi eleje elkezd remegni. ha jol tudom ez vagy kopott fék vagy pedig vagy pedig az a kar ami tartja a kereket elöl kopott( bocsi de nem tudom magyarul a nevét most nem ugrik be csak svédul ) na most azt nem értem ha a fék kopott akkor a muszerfalon nem jelzi azt egy lámpa? ha kopott a fék akkor a tárcsa is vagy csak a betétek? ha cserélni kell a tárcsát akkor az elsövel a hátsot is cseréljem vagy itt nincs ilyen kriterium?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Oracle
senior tag
Hi
320d(e46)-ban a szervó olajtartály kupakjában, hogy kell kinéznie a nívónak?
-
Xmodule
őstag
realoem.com on néztem de sehol sem talaltam hogy milyen csavar pontosan a valto leeresztö es beöntö csavar es ugyan igy a diferencialnal. meg az alateteket sem talaltam marmint a csavarok ala.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
domesz
aktív tag
Sziasztok!
Egy sürgős kérdésem lenne.
Adott egy BMW 545i E60 2004 Kombi. Sajnos nem nyitja a kulcs mert elvileg elállítódott a frekvencia a kocsiba.
A kérdésem az lenne hogy nem e tudja valaki hogy pontosan hol helyezkedik el a csomagtartó ajtón a zár? Mert elvileg nincs más megoldás a kinyitására.
köszönöm
domesz felhasználónak 121 pozitív értékelése van a fórumon!
-
KINKY_007
aktív tag
válasz domesz #23031 üzenetére
Ez még a tollas kulcs? Ha csak egy távirányító, akkor ki lehet venni a mechanikust belőle egy retesz elhúzása után. Elvileg a szervíz kulccsal lehet nyitni mechanikusan...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
hdman
őstag
-
Xmodule
őstag
Köszönöm a válaszokat. Akkor a tárcsára ránézek majd. Ma volt lehetöségem a kocsi alá mászni kicsit. Sikerult megtalalnom a sárga matricát a válton ez van rajta: MTF-LT1, viszont ezzel kapcsolatban azt olvastam hogy ebbe csak is BMW nél vásárolt LT2 -es olaj mehet (ezt ajanlotta amugy a BMW is). Végül is nem gond mert éppen hogy csak egy ici picivel drágább mint a castrol verzio. Hátul a difinél is megnéztem ki tudom-e csavarni a csavarokat nem volt probléma. Szóval jövöhéten szombaton ha minden jol meg és megérkezik minden olaj akkor insp1 és válto,difi olaj csere lesz. Köszönöm még1x a válaszaitokat.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #23039 üzenetére
Brembo nekem anno bevalt. Elotte gyari BMW ment fel, es razott az auto. 1000km utan szabalyoztatni kellett volna mindegyiket... Annyi penzert... En a Bosch-ra eskoszom. Vagy ott a Textar, az sem rossz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
hdman
őstag
-
MPowerPH
félisten
válasz Hikvision #23041 üzenetére
Fasza... Akkor marad a Bosch.
reimerm: Ez csak reszben igaz. A BMW 5W30-as motorolaja biztosan nem ugyan az, mint az Edge FST, de meg csak nem is a sima Edge. Kint meg a BMW szervizek sem hasznaljak a BMW logos olajakat, mindegyik a Castrolt. Az mas kerdes, hogy abbol meg a gyengebb Magnatec-et... Bar ki tudja, a Magnatec sem lehet annyira rossz, szintetikus, csak mas feladatot lat el, mint az Edge.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
reimerm
csendes tag
válasz MPowerPH #23044 üzenetére
Most Április elseje óta jött ki a castrol új terméke a Titanium adalékanyaggal.
A castrol edge bmw LL04 ha jól tudom ugyanaz mint a bmw genuine oil.
De ebből az ll04-ből is van két verzió, titanium nélküli és a titaniumos.
Ez az adalékanyag ha jól tudom 10 éves fejlesztés. -
Oracle
senior tag
Hi
Beázik a kocsi hátulja, de valahogy úgy, hogy csak a pótkeréknél áll a víz, felül a csomagtartóban minden száraz.
Itt egy kép hogy hol látni vizet [link] , locsoltam a kocsit de sehol nem folyt be a víz, a tetőkárpiton nincs beázásnak nyoma, nincs ötletem hol folyhat be[ Szerkesztve ]
-
Stukker1987
senior tag
válasz MPowerPH #23044 üzenetére
Én az ATE tárcsa,ATE betét párosra tettem a voksom. Abból is a drágábbik fajta.
Egyébként fékbetét tartó rugót is cseréltem. BMW alkatrész kereskedő szerint arra is van csereperiódus ajánlás. 1-2e FT darabja...
Fékerő jó,féknyikorgás nincs és a tárcsa bevonata miatt nincs rozsdásodás azokon a részeken sem,ahol nem koptatja a tárcsát a betét.
Olajcserével kapcsolatban:
Először gyári BMW 5W-30-at kapott a vas. Észre sem vettem,de kicsit traktoros volt a verda. Aztán szintellenőrzéskor Castrol Edge FST-vel utántöltöttem és már attól az 3dl-től csendesebb lett a vas. (nem hiszem hogy a szint volt neki kevés előtte mert nem volt minimum alatt)Ezen felbuzdulva a második csere már Castrollal történt és finomabb lett a motor járása.
Nem mondom,hogy nem ad jó minőségű olajat a BMW-nek a Castrol,de 1-2 adalékban biztosan eltér egymástól a 2 olaj.
Egyébként a sima EDGE 2011-ig volt gyártva,majd az a termék lett átnevezve EDGE FST -re. Nem tudom hogy az összetétel változott-e.
Ha valaki sima EDGE-t kap vásárláskor tudja,hogy az vszin 2011 óta áll a raktárbanAmit még szívesen kipróbálnék az a MOBIL1 ESP Formula,de elég drágán adják...
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest