- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Viszlát
addikt
válasz MPowerPH #31344 üzenetére
Nagyon olcson vetted azt a jarganyt hallod. 335d ugye? Komoly, hogy egy hasonlo koru Insignia araert jutottal hozza.
Gyorsan ranezve, most a legolcsobb 335d meg a legolcsobb Insignia kozott £7k kulonbseg van arban (2010-es mindketto.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz MPowerPH #31353 üzenetére
Ja hat ezert kicsit felrevezeto az osszehasonlitas. Nezd meg, hogy az autod ara mennyit esett 3.5 es 6 eves kora kozott es egybol mas lesz a kep... Csak azert csodalkozom mert az 5-os szerian is latszik, hogy a premium autokon is rohadt sokat bukik az ember.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
MPowerPH
félisten
válasz Viszlát #31354 üzenetére
Persze. De ugye az osszehasonlitast ez esetben ugy kell vegezni, hogy adott penzert mit tudsz venni, evjarattol fuggetlenul. Van 10k -d autora, koltsd el ugy, hogy 3 ev mulva ne bukj sokat.
Baratommal 1 ev kulonbseggel vettuk az autonkat. O filozott meg A6 -on is, de vegul az Insignia lett, mert 10k -ja volt, es ugy volt vele, a fiatalabb a jobb. Kozben pedig nem hallgatott ram, hogy hiaba fiatalabb, szervizelni ugyis kell, es sokat buksz rajta. Igy is lett, hisz az auto aranak a felet elvesztette 2 ev alatt. Mig ha megveszi az A6 -ost ugyan ennyiert, akkor fele ennyit nem bukik. Ez akart a lenyeg lenni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #31357 üzenetére
biztos te vagy fordítva bekötve,de én a leginkább a pénzhiány miatt nem nézek új autó irányba
e38 nekem is szivem csücske,de a családi kocsi címért nem tudnám sem fenntartani,sem élvezni a mindennapi használat miatt (parkolni nyügös lenne, fenntartani meg leginkább az 50i miatt erősen kompromisszumos ,ez alá nem adnám)
-
Declare
őstag
válasz MPowerPH #31344 üzenetére
Erdekes a dolog. Szerintem egyreszt eleted legjobb autovetelet csinaltad ezzel a vetellel, masreszt valszeg a GB hasznaltauto piacnak is vannak sajatsagai.
Nemeteknel a 9 eves 335d kupek indulnak 12 ezer eurotol....de gondolom az nem olyan szinten karbantartott, fullos joszag, mint a Tied. Egy 6 eves jobban felszerelet 335d cupe itt 22-25k tol indul. Az elsö talalat az insigniara (disel, xenon, limo) 7 ezer euro...ez a legidösebb, legelsö
-
qantum
senior tag
Meg az is érdekes, hogy a olvastam melyik autók tartják legjobban az árukat Amerikában, Honda Jazz, Hyundai Santa fee, szóval nem BMW, Merci volt a sor elején.
[ Szerkesztve ]
" Te nyomod a bulit, én meg rajtad vagyok . "
-
MPowerPH
félisten
válasz Declare #31359 üzenetére
Teny, jo aron is vettem anno, alkalmi vetel volt. Alapbol olcsobban arultak, mivel az hatso lokosbe beletolattak oldalt, es horpadt volt. En meg persze tudtam, hogy az elso dolog az lesz, hogy M pack megy korbe, tehat hidegen hagyott, de az ilyen nagyon leuti az auto arat itt. Aztan mondjuk elore nem az ment, de nekem jobban bejon igy, meg kulonben is, az osszes 320D M-Packos.
A lenyeg a karbantartason van. Oreg autok mar, es ha nem volt gazdajuk, akkor siman elszivhat a vetel utan meg tobb ezer eurot.
Ez volt akkor a 2. legolcsobb 335D coupe a listaban, de elotte megneztem 3db dragabbat, es mikor kiderult, hogy egyiknek sincs se szerviztortenete, igy kovetheto multja, pluszban latszott, hogy 'angol ciganyok' tulajdonaban voltak, mert mindegyik lelakott volt.(ahogy az angol hasznaltautok nagy resze) Ez meg egy penzes pakisztani autokereskedoe volt, aki egy 911-esre cserelte le, es magankent arulta a kereskedesen belul. O ott tolta el, hogy nem jol hirdette, hiaba autokereskedo.(aztan lehet csak tojt ra, mert volt zseton dogivel) Ha csak a serult lokost lecsereli, es a hirdetesben feltunteti, hogy nemhogy BMW-nel vezetett szervizkonyves az auto, de az egesz szamlatortenet is megvan hozza egy mappaban, akkor siman +2-3k -val tobbet is kerhetett volna erte. Tulajdonkeppen majd 2 honapot szivtam az autovasarlassal. Sokszor volt olyan, hogy mielott indultam megvenni, akkor kozoltek, hogy mar elkelt. Fullos E60 535D, penz mar le volt veve, es mikor indultam volna 60 merfoldre elhozni az autot, akkor hivott a tulaj, hogy sajnalja, de most vittek el. De talan a sors akarta igy.CharlieDrop: Teny, se az auto, se a PC nem befektetes, mert csak buksz rajta. Ellenben en mindkettonel probalom tartani az egyensulyt, es ugy csinalom, hogy minel kisebb legyen a bukta. Ha tele lennek loveval, valszeg en is tojnek ra.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Declare
őstag
válasz MPowerPH #31361 üzenetére
Vilagos! Ez így nagyjaból érthető is jól jártál akkor nagyon....de hát ez ilyen, szerencse is kell ehhez is, mint mindenhez az életben
Priviben majd kérdeznék még 1-2 dolgot, de az már nem bmw topic.
(#31362) KaiotEch azért ez is véleményes...ahogy írtam is....azért évente lecserélni használtautóra a használtautót....bah...a végtelen időn kívül rizikós is. Max ha auto sefteléssel foglalkozik az ember akkor....egyébként én biztos más hobbit keresnék
-
DuDieHUN
aktív tag
erről mi a véleményetek?
http://m.hasznaltauto.hu/auto/bmw/318/bmw_318i_m-es_belso.17-es_felni-10399286
-
H.Ezredes
őstag
-
DuDieHUN
aktív tag
1M alatt keresek, lehetoleg benzinest evi 10-15e km-hez, 8 alatti fogyasztassal
eddigi autoim Lada 1500 , Suzuki swift 1.0, fiat doblo 1.2, opel astra 1.7cdti, ezekhez kepest egy 320i szerintem erobajnok lenne
-
-
brickm
őstag
válasz DuDieHUN #31370 üzenetére
Nem tudom már szerkeszteni, csak közbe eszembejutott:
Szóval nem akarlak elriasztani, de 1M alatti e46-oknál a "jó futómű" annyit tesz kb, hogy ki van cserélve az alu kar, szilenttel, plusz van alatta valami utángyártott féktárcsa meg fékbetét. Nem kell M-tech meg blistein gátlókra gondolni, se brembo\textar\ate cuccokra, mert azt amúgy kiírná a leírásba is...
Azzal is számolj, hogy valószínűleg a gumicsövek elöregedtek már benne, esélyes, hogy cserések lesznek nálad, légtömegmérő\alapjárati motor\fojtószelep hibák jöhetnek.
Ezt persze drágább autónál is kifoghatod, én ki is fogtam (jelenleg alapjárati motor\gyujtótrafó\abs szenzorok hibáival küzdök). És a legjobb az ezekben a hibákban, hogy nem feltétlenül egyszerű megtalálni a forrását, még diaggal sem. -
B-L-A-C-K
titán
Vélemény? Ismerősöm ismerőséé, tavaly hozatta Ausztriából magának, de nagyobbra váltanak, elvileg rendbe van az egész, ~220e van benne.
-
Eagl3
veterán
Nézegetem az 1-es BMW-ket olyan 2006 körüli évjáratban 2 millióig. 120D vagy 120i lenne jobb választás ha a fogyasztást nem veszem figyelembe? Teljesítmény élmény és megbízhatóság szempontjából melyik az ajánlott? Személy szerint a 120i felé húzok.
-
whitezo88
nagyúr
válasz brickm #31372 üzenetére
Az ABS szenzorcucc amit cseréltél is ha jól emlékszem, azzal jött hogy időnként feljött a ASR/ABS/Handbrake lámpa ami nem múlik el csak ha mész vele, és leállítod egy időre? Egy ideje engem is ez idegel. Működnek, csak világítanak mint a karácsonyfa...
Másik hiba, ami a szerelőm szerint sorra jön elő a régebbu E46osoknál, 318iknél a Check Engine lámpa, diag valami Keverékszabályzási Hibát ír, de szintén ugyanúgy megy a kocsi, minden érték normál... ki lehet ütni de visszajön, bár nekem volt hogy magától eltűnt majd megint vissza... erről valami infót tud valaki?
-
tibby74
csendes tag
válasz whitezo88 #31381 üzenetére
hell!nekem ezt trafóhibánál csinálta.Kocsin nem éreztem semmit,hibakódnál jött ki a 2-es hengernél a gond.
Trafócsere megoldotta(régin látható külsérelmi nyom is volt!) szedd ki nézd át hátha nálad is látszik,ha nem rakjátok gépre.
a másik gondoddal én is küzdök valszeg abs jeladó lesz!(volt pucolva akkor pár napig jó volt!)mostmár állandóan jelez.vettem jeladót de még nem cseréltem ki.[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz whitezo88 #31379 üzenetére
Szia sorstárs...
Igen, azzal jön, van hogy eltűnik, de visszajön. Illetve nekem amikor eltűntek a lámpák menetközben volt, hogy visszarugott a fékpedál(jellemzően 15-20km\h-nál, amikor kicsit volt a visszaadott jel kitöltési tényezője.) Nem is csodálom amugy, hogy tönkremegy, 16éve oda van téve és rohad mint állat csoda, hogy eddig bírta.A másik amit írtál szintén jelentkezett nálam is most. Csak nekem nem jön check engine lámpa, csak az EML. Elkezd rángatni a motor, meg olyan jó mély subarus hangja lesz tőle. mintha kihagyna henger, ujraindítás megoldja
Igazából egyik nap csinálta,tegnap előtt. Jól beszartam milehet, elmentem diagra, de az akkucsere miatt tele volt minden hibával. Üzemanyagszivattyú tesztje jó lett, de az alapjárati motor tesztnél nem adott ki hangot, szvsz azzal lehet van valami gond, mert az alapjárat néha hülyéskedik, ami amugy nagyon irritáló dolog. Gyuktótrafó hiba nem volt mentve érdekes módon,pedig szerintem azzal lesz a gond...Minden esetre most várok kicsit, jön e megint az EML hengeres hiba, ha jön hibakódolvasás>aztán amit kiír. Plusz mindenképp kitakarítom a DISA-t és szétlököm az alapjárati motort is, ha meg nem javul akkor cserélem is lefelé.[ Szerkesztve ]
-
-
brickm
őstag
válasz B-L-A-C-K #31389 üzenetére
mert kombi...
szép amúgy, bár én kicsit sokallom az árát, de tény, hogy a fényezése képek alapján gyönyörű.
A félbőr ülés a dscIII, tolatróradar, combtámaszos ülések, meg a MŰKÖDŐ digit klíma, multikormány mind mind pozitív, a xenon, a FL viszont negatív és ha jól látom nem külön nyitható a hátsó ablaka, és nem beépített az antennája sem illetve csak elől van elektromos ablak. Összességében, aki nem egy sportos verdát keres, hanem egy családbarátabb pakolós de elegáns verdát, annak nagyon jó vétel, és tényleg szép. -
brickm
őstag
válasz tibby74 #31393 üzenetére
jh,de nem adok 56ezret MOST egy szenzorért, pláne hogy kettő kell és még más is.
B-L-A-C-K
Én odaadnám neked annyiért
Hát ha kombi kell, és nem zavarnak amiket írtam neked tökéletes lehet. Azt mondjuk mindenképp kérdezd meg(mert nincs a leírásban) hogy a levegőcsövek, szűrők mifélék, mikor voltak cserélve. Mivel a sasch gátlókat kiírta gondolom neki se mindegy, hogy noname cucc van a kocsiban, vagy valami márkás, ennek fényében nekem furi, hogy nincs kiírva milyen gyertya, milyen olaj, milyen szűrő került a kocsiba és mikor. Fékrendszert sem elemzi pillanatra sem. Akkumlátorról sem esik szó, hogy mikori, milyen fajta. Csak azért mondom mert ebbe konkrétan én beleszaladtam. Nem gondoltam volna(magamból kiindulva), hogy valaki a gyári akkut benne hagyja a kocsiban(99óta) így nem is kérdeztem rá mi van vele. belenéztem bmw logós király.Elhoztam, másnap megállt a kocsi alattam>>2x. szóval érdemes ezekkel számolni. Kerékcsapágy toronycsapágy stb. ÉS mindezt élő szóban, mert a nekiszegezett kérdés a legbiztosabb, ha nem tudja egyből mit vett bele, akkor az kétséges.Ha ezek elhanyagolt dolgok benne, akkor az 1M6-ra számolj még vagy 150-200-at sztem. olajcsere, szűrők cseréje, akkucsere, levegőcsövek, olajcsövek, féktárcsa, fékbetét szett, plusz ha nem magadnak teszed fel munkadíj. és 2-3 napig állhat a kocsi. Szerelgetés közbe ha elfárad még 1-2 cucc a kocsiban, látod elég egy abs szenzornak beletörni, 20-50-100ezres tételek is lehetnek.
-
brickm
őstag
válasz CharlieDrop #31396 üzenetére
jh, De csak mert hülyén néz ki a gyerekülés a Kupéban.. .
-
B-L-A-C-K
titán
válasz brickm #31395 üzenetére
Majd megkérdezem, ma beszéltem vele amúgy telefonon, elmondott mindent róla, azt monodráma mióta nála van 10 ezrenként cserélte az olajat, és mindent ami kell. Valamit azóta 400 ezret költőtt rá, ennek ugye nagy része a turbó csere volt. De azért köszi ezeket amiket írtàl rákérdezek. Illetve átrágom...
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban