- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- iPhone topik
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brickm
őstag
Sziasztok!
Mennyibe mennek most 2004-es E46- sedan 320i -k? kb...
1.5M, 2?
Nyilván olyanra gondolok, ami nincs szétverve, lezúzva, kulturált belsőtérrel, jobbféle felszereltséggel..
Megnéztem a hasznatauto.hu-n de ott minden van...[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
Hali!
E46-ot érdemes még venni?
2002 körüli faceliftes 320i-re gondoltam...de szóba jöhet 2002 előtti 150lovas is. Csak elég sok rosszat hallani... németből jönnek, szét vannak hajtva...stb.Igazából olyan autót szeretnék amire nem kell egy vagyont költeni szerviz céljából. Nem utcaiversenyre, meg pörgetésre kell, úgyhogy a 150-170 ló bőven elég, csak egy lomha 316i-t se akarok azért.
Aki mostanában vett milyen tapasztalatokat szerzett, esetleg pozitív\negatív dolgokat ha írnátok.[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz yodamester10 #29915 üzenetére
Szerintem itt arra gondolt, hogy lehet venni kell új akkut,m olajcsere(ha biztosra akarok menni,m márpedig arra akarok menni) esetleg tömítések, gumik...tömlők.
Ez ha összeadod simán 100-150k.Nemtudom kinek mennyi tapasztalata van ezekben, de nekem pl ez ránézésre egész jónak néz ki:?
[link]
Csak engem az az MW..rendszám riaszt kicsit. Gondolom nemrég jött németből.
Elvileg 320k km van benne, ami ha belegondolok nem lenne sok, egy ilyen korú verdánál, ha karban volt tartva szépen. Viszont lehet 500k-ról van visszacsavarva... Motortere amúgy szép, csak lehet frissen mosott, szilikonozott....
Viszont ilyen állapotút használtautón nem látni ennyiért...szóval nem tudom összerakni most ez jó lehet-e vagy sem.Odasétálok az utcán minden e46-oshoz ami megtetszik és megmondom neki helyben 800-at adok érte...ha adja elsőre tuti sz_r nem kell, ha tornázza felfele akkor adok érte 900-at
Egyébként jó lehet a linkelt? Vagy irreális az ár\fotók alapján látott cucc?
Esetleg ez:
[link][ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
Ma voltam egy E39 M5-nél... 5000 ccm, 400PS, de jó, mert nem fogyaszt, csak 39litert...
-
brickm
őstag
Hali!
E46-omban ha benne van a kulcs, gyujtás, minden nélkül, kb percenként felvillantja az angle eye-t, illetve amikor ráadom a gyujtást és elindítom a motort, akkor is felvillan 2x. Ez mit jelent? Hibakódom nincs.
Ha nincs benne a kulcs, vagy le van zárva nem csinálja.
Csak félek, hogy leveszi az akkut. -
brickm
őstag
válasz zsolt1225 #30131 üzenetére
Én is erre tippeltem, csak biztos akartam benne lenni. Olvastam itt régebben, hogy a LED-es világításoktól meg hibakódot dob, mivel nem a gyári teszteredmény fut le...
Akkor megnyugodtam.Illetve még egy kérdésem lenne.
Ha egyesbe teszem néha dübben a hátsó féltengely, illetve amikor menet közben egyesböl gyorsan teszem kettesbe. De ha megtartom egy pillanatra az üresben akkor nem csinálja..
A féltengelynek elvileg nincs baja, csak megfeszül. Milyen orvoslási módszerek vannak erre, illetve nem cseszi szét a féltengelyt\váltót? (hozzáteszem 18as felni van alatta momentán.)[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz SocketA #30139 üzenetére
Cxgrav whitezo88
Köszönöm a választ mindenkinek!
Hagyom bekapcsolva a villanást, jó az ha mutatja, ha gáz van valamivel.Ma voltam márkaszervizben, megkérdeztem a dolgot, ott is szilentet mondtak, meg hogy elég macerás kicserélni... Azt mondták nem okoz nagyobb kárt sem futóműben, sem váltóban a dolog, így egyelőre jegelem a dolgot és ha valamihez nyúlnom kell hátul egyúttal arra is rászánom az energiát.
Szerk.: Ja és e46-nál rendszeres a dolog...Szólok ha tudok valami megoldást.
Ma reggel felvillant a hűtővíz lámpám, pirosnál leállítottam, majd vissza, ekkor eltűnt. Nem is jött elő megint.
Aztán belenéztem a tartályba, a bója lent volt minimumon. Vettem gyors desztillált vizet, kb fél liter ment bele.
Remélem nem enged le megint.[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz whitezo88 #30143 üzenetére
A hűtőtartályom cserélve volt, (bontottra ugyan, de nem lóg, elvileg jó) Csövek is cserélve voltak, legalábbis amit meg tudtam nézni, az mind fényes. Gondolom nekem is egy tömítésnél gőzöl ki. Nem baj, tartok hátul egy liter vizet, aztán kiderítem hol engedi, és javítom.
Igazából a hőmérő nem ment középtől túl, pedig tegnap-tegnapelőtt ~150km-es szakaszon meg lett hajtva kicsit, kipróbálás végett. Mondjuk a motortető még 3óra múlva is vonzotta a kis pici legyeket...volt hőtermelés. -
brickm
őstag
válasz stickermajom #30148 üzenetére
A titkos menüm nem jön elő, mert a baloldali gombocska nem működik. Szét kéne szednem az óracsoportot, vagy a lemez hajlott el, vagy nem éri el a kis pálcika.
-
brickm
őstag
válasz SocketA #30150 üzenetére
Értem, akkor viszont kikapcsoltatom előbb utóbb.
Felírtam ma a töltést, természetesen hideg motornál töltöttem. Meglátjuk mennyi idő alatt megy lentebb. Remélem nem hengerfejes. Bebszna... Állítólag nem volt veretve a szája, gondolom a hengerfejsérülés látszik a fogyasztáson is( lehet rosszul gondolom) egyenletes tempónál beáll 7.5-8 literre pl tempomattal. 60-on is, meg 100-120on is...Városi közlekedésben meg 12-n áll, tehát nem érzem úgy, hogy többet fogyasztana az előre várt és beígértnél. Komputer szerint 9.3 az átlagom, ebben most volt kis száguldás, illetve városon kívüli és városi közlekedés egyaránt.8k km-enként volt cserélve olaj plusz szűrő, elvileg!! ma kivettem a pálcát kicsivel maximum alatt van, illetve él és maximum között valahol. A színe olyan kicsit szürkés sárgás-barnás., nem tudom eldönteni. határozottan nem fekete.
A szűrőt nem tudtam kivenni, nincs hozzá akkora kulcsom momentán, csak 32-ig, vízpumpafogóval meg nem akartam megkínozni, valaki így is megtette már előttem sajna. elvileg 3000km van még hátra, de lehet előbb fogom leereszteni róla.Jut eszembe!! Néha amikor kapcsolom az indexet (mindkét irányba csinálja) először bebúg..villan vagy 5-öt nagyon gyorsan, a relé is gyorsan kattog olyankor, aztán beáll a rendes sebességre. Ez mitől lehet?
[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz SocketA #30155 üzenetére
Holnap meglesem az olajat ismét. Néztem már, emlékeim szerint nem habos, de biztos, ami biztos.
Az invertereket el akarom rejteni a lámpa mögé, hétvégén kiveszem megnézem az indexet is.Köszönöm a segítséget mindenkinek!
CharlieDrop
Mert a 2 autó tömege kb ugyan akkora. Viszont neked nagyobb forgatónyomatékod van.
a 800ccm-es matiz is többet fogyaszt városban, mint az 1.4-es szuzuki swift, mert a matiz nehezebb, de arra a tömegre csak 3 henger van, nem 4. Legalábbis én így véltem felfedezni. Az asszony matiza simán evett 7litert, volt hogy 10-et...mondjuk utóbbi akkor volt, amikor leszakadt a középső dob előtt a kipufogó csonk, így hangos volt, de legalább nem ment sehova...(mondjuk poén volt, hogy mindenki fordult oda megnézni milyen állat verda jön, aztán lehetett látni az arcokon a csalódottságot. Már már szinte tetszett...[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
Digit klíma automata bekapcsolását le lehet kapcsolni scannerrel?
Városban felesleges, pláne ebben az időben, úgyis lehúzott ablakkal dzsalok. -
brickm
őstag
válasz CharlieDrop #30184 üzenetére
francot! e46. ha ráadom a gyujtást automatikusan indul a digitklíma is.
Nincs is ezzel baj, ha hosszú utakra megy mindig az ember, de nekem momentán csak feleslegesen megy. Most állandóan ki kell kapcsolnom, azt meg gondolom nem fogja szeretni a kompresszor. -
brickm
őstag
320i-t ti hogy váltanátok normál közlekedés mellett városban?
inkább 3000-3500 környékén, vagy 4000-6000 között?
Úgy észleltem 3500 környékén adja le a legnagyobb forgatónyomatékot, így kb felesleges fölé járatni átlag közlekedés mellett.[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz maajsz #30202 üzenetére
Itt nem a fogyasztás az elsődleges szempont, persze nem mellékes. A kérdésem inkább arra a megfigyelésre iráányult, hogy ha pl az egyest kihúzatom 4000-ig, meg a kettest is, elveszem szépen a gázt, szépen áttolom a váltót, majd ráengedem a kuplungot, nincs az a rántás, ami 3000 körüli fordulatnál még megvan. Gondolom a kettőstömegű kerék miatt lehet ez a jelenség. Igazából a szilenteket kímélném a futóműben, meg a motorbakot, mert gondolom nem tesz nekik jót ez a rántás. 4000-es fordulatnmál egyenletesebbnek tűnik a haladása a gépnek.
-
brickm
őstag
válasz fullextra #30229 üzenetére
Nekem ha kihúzatom az egyest mondjuk 2100-ra, még ha lassan váltok is 1300 körülre tér vissza a fordulatszámmérő. Így 1300-1500 körül nem tudok még fentebbváltani, mert akkor gyakorlatilag tehetem egyből háromba...A 2000-et ma kipróbáltam, igazából okés tempó szempontjából, de így is érzem azt a rántást. Mikor kinyomom a kuplungot ugye elkezd esni a fordulat, teszem lassan kettesbe, vagy hármasba, engedem a kuplungot, meg adok pici gázt és érzem hogy ránt egyet az autó. adjak több gázt, vagy engedjem rá előbb lassan teljesen a kuplungot és csak utána adjam a gázt?? Kicsit új még nekem ez a 6 henger 2000ccm
[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz H.Ezredes #30258 üzenetére
Kuplungozási gond lesz lehet. Most kipróbálgattam 2000-nél elváltani. Sikerült úgy, hogy ne rántson, de most annyira nem is volt kopogós a difi szilentem se.... úgyhogy még nem tuti.
Igazából a tolatásnál veszem észre legjobban, hogy a kuplungja nekem szokatlanul magasan fog. Eddig minden autóm (saját is cégesek is) alacsonyabban fogott jelentősen és megszokásból ott tartom meg ezt is. Így tolatásnál érezhetően alig megy, mert még az alig fogó kuplung tartományában vagyok. Erre oda kell figyelnem, hogy ne égessem le a tárcsát. Próbálgatom még pár napig, mit produkál a kuplungodafigyeléssel.Más: észrevettem, hogy ha lassabban közlekedek vele többet fogyaszt. Most a jóidőre való tekintettel, meg a sz r utakra sajnos visszavettem jelentősen a tempót, 50-60 a max. van hogy 40-el megyek. 9.5-öt mér a BC, míg ha mentem tempósan, előzgetve csak 9.3-9.4 volt. Ez az autó nem lassú közlekedésre lett teremtve...
-
brickm
őstag
válasz zsolt1225 #30260 üzenetére
Igen, ezt én is mondtam már ismerősöknek, hogy nem csodálom, hogy gyorsan mennek a bmw-s, mercis, maseratis arcok...ezekkel nagyon könnyű gyorsan menni. Észre sem veszi az ember. Csendes, tapad, sima, ...siklik a gép. Sose használtam tempomatot, pl 2000-es dízel autóban sem, de ebben városon kívül használom, mert sok védás helyen megfordulok, aztán nem kéne a benzinpénzt büntire fizetni.
-
brickm
őstag
Keresgéltem a neten a klímámmal kapcsolatban:
Jake99328
06-23-2009, 08:34 PM
Hi Guys,
Is there a way to disable the climate control from starting when the car is turned on?
thanks,Solidjake
06-23-2009, 08:37 PM
Push the down arrow and it will turn off the ac. Please read your car manual.Well, it seems to be a key/memory thing in later models. Mine faithfully replicates the settings the A/C and sound system were in when the specific key was set to position 0, including no A/C if it was off and specific instant in the CD track. Have tested it with diamond keys 1 and 2. Will confirm later with the electronics-less valet key.
Lehet előveszem a második kulcsot is, de hol tudom vajon beállítani, hogy az mit tudjon?
-
brickm
őstag
válasz Spancer RE #30298 üzenetére
Szia!
Én néztem kereskedésben bmw-t...hát...erősen túlárazottak. Ha onnan veszed mindenképp számolj rá az átíráson túl olyan 3-400k-t, olajokat, szűrőket, szilenteket, csöveket szinte 100%, hogy cserélned kell. Fékbetéteket, gumikat szintén valószínű.
Néztem kereskedésben 325CI-t, 2M9-re mérték, de mihelyt felsoroltam mit látok és mennyibe kerül 50%kedvezmény mellett az anyagár a cserére helyből lement a kocsi ára 1M8-ra. És még nem is alkudtam, csak a hibákat soroltam, ami csápos nélkül láttam. Szóval ha kútfőből mész neki úgy, hogy nem is nagyon érted a bmw-t elég jól átkúrnak.(persze kifoghatsz jót is...)Véleményem szerint inkább magánszemélytől vennék, persze ott is vannak lutrik,de legalább van kinek a házához visszamenni, ha átcsesz...
A törött autó is furcsa nekem...én óakodnék tőle. de kinek hogy -
brickm
őstag
jut eszembe. az aux-omon alig van basszus. ha átváltok rádióra sokkal jobb. mi lehet a baja? a kábelt mozgattam, nem törött, nem recseg tőle, a jack-et próbáltam kintebb húzni, de semmi javulás. Ja és mintha az én oldalamon halkabban is szólna.szedjem szét cseréljem ki a kábelt?
-
brickm
őstag
válasz Spancer RE #30304 üzenetére
Szerintem is eléggé meg lett zúzva. És az még oké is, hogy visszalakatolták, de a dekni dimenziók nem nyúltak\zömültek az ütközés következtében? Azok is vissza lettek húzva?
Még egy beletolatás(lökhárító törés belefér, de egy teljes elem és alatti rész lezúzása NEKEM sok...)Amúgy 1M3-ért magántól is tudsz törésmentes e46-ot venni. Olajat cserélsz, meg akkut, szűrőt, ha kell szilentet, azt tső. csak tankolni kell. olyat meg ne vegyél 1M felett, amin még lengőkarokat, szervszivattyút, meg generátort is kell b zizni, mert olyat kapsz 700-ért is.
-
brickm
őstag
válasz Stauffenberg #30314 üzenetére
Amit a többi autónál is. motortető alatti csövek állapota, szűrőket kiszedni, milyen az állaguk, olaj állaga. Ha habos trutymós a motorolaj, valszeg az egészbe bele volt sz rva. kerülendő. ajtók alja nincs e leverve, visszafoltozva, újrafestve. Sárvédők nincsenek-e rohadva, lepingálva. A csomagtartó teteje alatti részt nézd meg. Az illesztések nincsenek-e szétcsúszva, hamar meg lehet találni a negyedelt kocsit, a hátulját nem tudják szépen visszahegeszteni.
a hűtőrendszert nézd meg mindenképp. a tartály alja ha lóg, cserés lesz. 40k.
szervószivattyút hallgasd meg. a motor alapjáratát is hallgasd meg, kartergáz képződést is keress.
nézd meg az akkut...ha valami ezeréves lepukkant nóném f s van benne, gondolhatod mennyit költöttek a verdára...
érdemes megnézni nincs-e kiszedve elem a kipufogóból.
az extrákat próbáld ki!!!
féktárcsák állapota, felülete nincs-e összehasgatva, fékbetétek, kengyelek állapota. ha hót rozsda sokat állt a kocsi.
a kormánymű holtjátékát is ellenőrizd. Szilenteket figyeld meg, menetközben nem kopognak-e, váltás közben a difiszilentet.(én ebbe szaladtam bele) hirtelen ezek jutottak eszembe. -
brickm
őstag
válasz Stauffenberg #30320 üzenetére
igen 52-es B20-as motorral 150PS és 54B22-es 170PS-es motorral jött a 320i. Előbbi 98-tól utóbbi 02' évvégétől.
Mennyit kell rá költeni? Nézd ez attól függ. Ha kifogsz egyet, amiben megvétel után félévvel lerohad sok drága ketyere, akkor sokat..nagyon sokat...nem is éri meg talán annyit rákölteni.... de ha olyat veszel amit leelenőrzöl rendesen, az említett dolgok rendben vannak, vagy rászámolod a pénzt, amiből azokat meg lehet venni és ki lehet cserélni, akkor egy elég gazdaságosan fenntartható kocsid lesz. Mondjuk mihez képest, azért ez csak egy BMW, drágák hozzá a cuccok, de van ettől jóval drágább,m plusz bontóban sok jó cucc van, amihez olcsón hozzá lehet jutni, ha benne vagy a teamekben.
Amikre mindenképp tegyél félre ha 320i-t veszel:
-Olajcsere 7Liter 5w40
-Olajszűrő
-váltóolaj, difiolaj, fékolaj
-szervóolaj
-üzemanyagszűrő
-jó gumik. szart ne vegyél bmw-re mert meghalsz vele. Inkább vegyél minőségi 16-os cuccot alá, mint szar 17-18ast olcsóbban, amivel kicsavarodsz az első masszív kanyarban esőben.
JÓ FÉKEK, ellenben az előző pont lép érvénybe .Hiába megy egy autó baromi gyorsan ha nem tud megállni.
feltételezve, hogy a szilentek, lengőkarok, váltó, difi, motor nincs kinyírva drifteléssel, nem rohad a vas, nincs törve, negyedelve...
Az ültetéses kocsikkal óvatosan, biztos hogy seggelned kell kb mindenhova, ha nem akarsz felakadni.Szerintem ezekkel nyugodtan számolhatsz hacsak nem olyat veszel aminek ismert az előélete valamilyen formában (ismerősön keresztül vagy ilyesmi), mert akkor esetleg kihagyhatod az olajok cseréjét, ha tudod, hogy valóban karban volt tartva a verda.
A fogyasztásra is kalkulálj rá, nem fog 6-7 litert enni, azt garantálom neked. A trafipaxokat is figyeld, mert ezzel bizony könnyű bűnbe esni. Viszont ha meg nagypapisan vezeted, akkor kb 2 literrrel többet fog enni városban.
Sokan sumákolnak a fogyasztással kapcsolatban minden autótípusnál igazából. Őszinte leszek veled, nekem most városi közlekedés mellett félnagypapásan 11.3 litert eszik. HA megkenem kicsit a száját városban 10-10.5-.re leszorul, de ezt behozza a trafibüntetés hamar, szóval óvatosan!
150es tempó körül egyenletesen haladva még klímával is megvan 8literből.Sőt kb minden sebesség mellett leáll a fogyasztás 8-9 literre, HA EGYENLETESEN MÉSZ EGY FORDULATON. De hozzáteszem azt is, hogy nekem jó széles 18as gumik vannak alatta, amik azért dobnak kicsit a fogyasztáson.Jól gondold meg mit veszel, az ilyen 5-6-700 ezres "170000km-es karcmentes fullextrás" sztorikat messziről kerüld. Egy középfelszerelt normáis műszaki állapotú korának megfelelő külsejű, kisebb karcolások, de rozsdamentes külsős e46 alufelnivel olyan 1M2. 1M alatt tuti kell még rá költened vagy 200k-t. SZERINTEM LEGALÁBBIS!
Toyota...hm. Avensis 2.0D4D- volt az első kiszemeltem, amikor autóvásárlást komolyra fordítottam... Nem azért vettem e46-ot mert ezt olcsóbb fenntartani, vagy javítani, de azt azért elárulom neked, hogy egy sor 4 d4d 1400ccm-es motort, amiben még tömítéseket kell cserélni, olaj kell bele..stb stb kb 100-150ezerrel többért veszel, mint egy 52esb20-as motort, amiben ugyan még mindig kell cserélni cuccokat, ahogy az előbb említettben is, de akkor is olcsóbb 100-al....nemmindegy. meg azért egy 2000-es sor6 mégsem egy 1.4d lássuk be, ezzel nem kell kikapcsolni a klímát ha előzöl Plusz míg a toyotákban a motorcsere nem feltétlen egyszerű művelet, bár miben az...?! De a BMW motorok cserélgethetők aránylag könnyen. 16i helyére veszel egy 28i-t beteszed és mész...nem kell semmit áthegeszteni, meg kinlódni, míg pl toyota yaris verso line terra és linea sol között már visszapillanó tükröt sem tudsz felcserélni, mert másabb a felfogatáa...nocomment.
Na jósokat idedumáltam.
Persze hozzáteszem azt is, hogy nincs meg régóta a 320i-m, de ezeket a tapasztalatokat szürtem le eddig mióta használom. (ja és igen, szeretem, jó gép.)[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz KaiotEch #30325 üzenetére
Pedig a legtöbben eltakarodnak előle...
Más:
Megjavult az AUX-om magától. Tegnap próbáltam egy külső kihangosítós auxos dologgal, de még sz rabb volt mint a telefonommal.
Hagytam a francba. Ma bedugtam a telefonomat és rendesen hangosan szólt meg adta a mélyeket is. Szuper. Bár tudnám mi lett vele..[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz maajsz #30333 üzenetére
Attól függ a patentnak TŰNIK mit takar. szépen le volt mosva, meg levaxolva, meg leszilikonozva a motortérburkolat, vagy mechanikai szempontból jó?
Minden autóra igaz, hogy ha mechanikailag nem volt karbantartva, meg vigyázva rá, akkor hiába szép, meg fullextrás, sokba fog kerülni, hogy használható legyen. Az meg baromi ciki, ha elmész vele valahova és onnan nem jön haza saját lábán mert kifekszenek benne a lengőkarok, vagy megáll a váltó, esetleg a motor vagy a hűtőrendszer. Ilyen értelemben bármelyik autó lehet költségmentes egy jódarabig, ha nem számít az üzemi stabilitás. Aki mániákusan szereti rendben tudni a dolgokat az meg úgyse bízza az előző tulaj szavára magát jórészt, és mindent megpiszkál hogy rendben tudja a gépet. Az meg ugye költség.Amúgy 1M8-ért már egész korekt 325i-t lehet kapni.
És valóban ~2M-ért már inkább e39-est érdemes venni.[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz Stauffenberg #30339 üzenetére
Hát.én jártam astrával. H astrát még venni is akartam. De eléggé túlárazottak. Normális kinézetű és állagú nincs 1M7 alatt...namost egy maximum 1.6os opelről beszélünk...nameg ülj át egy astrából egy e46ba és meglátod melyik a szimpbb corsát is dicsérik
. Azzal is járkáltam...ülj bele meg egy e46ba...aztán vissza.sírni fogsz... G astra....á hagyjuk.mint egy hamisított e36316i compact amiben gyujtásszegény 2henger.
Alkatrészek terén meg nem hinném,hogy egy h astra sokkal olcsóbb lenne,mint egy e46. Erre legjobb példa, bárdi autón megnézed a főbb alkatrészeket egy 98as matizhoz meg egy 98as e46-hoz. Meg fogaz lepődni...
És azért szívesebben költ az ember,legalábbis én tutira egy e46-ra, mint egy matizraHa meg veszel egy 3ast 1M3ért átiratod, bebiztosítod még 1M450körül leszel, a fennmaradó 300at ha rátolod bőven jobban jársz mint az astrával, amire szvaz szintén kellett volna még költened vétel után.
Mielőtt felhoznád, 2003-4-5ös accordpt is akartam e46 előtt, de alkatrészügyileg az se nyert...plusz nem annyira szép mint az e46. Meg az csak nem sor6... Plusz azt se kapsz normálisat 2M alatt jórészt,mert akinek van és jó hülye lenne eladni, akinek meg szar van eladó az a kutyának se kell így pang a piac.
-
brickm
őstag
válasz Stauffenberg #30343 üzenetére
7-800 000 körül ne vegyél e46-ot, max e36-ot. Illetve kombit...azok mennek 800 körül. Meg a jobbvolános szedánok. MEg a külföldi lejárt okmányosok, amire a regadó, műszaki, átírás biztosítás négyessel máris 1M felett jársz és még nem vettél a kocsiba semmit.. Én is ebbe a kategóriába kerestem annó, aztán majdnem kiábrándultam az e46-ból miatta.
A legtisztább venni egyet, ami javarészt jó állapotban van, nincs lerúgva 1M1-2-3 -ért a kisebb hibáit(mert lesznek) javítani, aztán lesz egy f sza autód, aminek fenn kell tartani az állapotát.[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz Stauffenberg #30345 üzenetére
Na. Az már egy jó nyomvonal. Ha van hozzá segítséged, aki ért is hozzá, érdemes olcsóbban venni olyat, amire munkát és pénzt kell fordítani, mert akkor lesz egy tuti biztos géped. Tudod hogy mit tettél bele, mikor tetted bele. Akkor leginkább a vasra kell figyelned, ne legyen negyedelt, rohadó kocsi, tornyok ne legyenek megmenve. Meg a motor, váltó...
-
brickm
őstag
válasz Stauffenberg #30348 üzenetére
Van ismerősnek G astrája, 2004-es. Annyit költött arra a nyomorult autóra váratlan hibákra, hogy annyiból bőven fenntarthatná az e46-ot is.
Gondolom kifogott egy szart...de na. -
brickm
őstag
Én is kérdeznék egyet, váltó szinkrongyűrűvel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Milyen árban vannak hozzá alkatrészek mennyire macerás cserélni? nyilván nagyon, mert szét kell szedni a váltót, de rutinos szerelő mennyire pepecselős melónak tartja? drága?
-
brickm
őstag
válasz Stauffenberg #30361 üzenetére
A touring hátsó lengői lelazulnak,dübögnek. Ez konkrét tipushiba. Érdemes rá figyelni.
-
brickm
őstag
válasz KaiotEch #30370 üzenetére
nem hiszem, hogy magától elállítódik. keringetőszivattyúd jó? nem levegős a rendszer? Nem kontakthibás a szivattyú csatija?
Arra tudok gondolni, hogy nem forgatja rendesen a vizet, így a szonda nem érzékeli a hőmérsékletét, ezért nem kapcsolja be a ventit. Időnként meg beindul a keringető és nyomja a vizet. -
brickm
őstag
válasz GrooveHero #30416 üzenetére
Pakisztáni..a török is zsivány fajta.
Bírom az ilyen e46 160000km-rel 2000\12es hirdetéseket...hihető
Mondjuk sajna az embereket az érdekli hány km-t ment a gép, nem az, hogy hol és milyen körülmények között.
Én egy rendesen karbantartott 2000es gépet vettem,315 000km van benne,de olyan szinten karbantartott,szeretett gép,hogy az eredetvizsgán is hasraestek tőle..akárki megnézi dicséri. Jobb mint egy kamu 210 000 km-es lerugott import cucc.[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz peetmaster #30433 üzenetére
Elsüti a nap, meg megfagy. elkezd így szétrepedezni, meg leválni. elég pocsék jh.
Nekem e46-on az első szélvédő alsó gumija csinálja ezt. ha lesz egy kis türelmem levakarom a régit és teszek fel újat. -
brickm
őstag
válasz maajsz #30477 üzenetére
Énis mindennapi használatra tartom az e46-ot, csak azért meg nem veszek suzukit mert az fele ennyit fogyaszt. A sufnituning-gányolás nyilván randa...de hondán,opelen,mercin is csúnya. Mindenen... E90et meg azért nem látsz így gányolva,mert azt nem adnak 500ért.
Semmivel se cikibb egy karbantartott szép e46 mint akármelyik másik autó. SŐT! Számomra rettenetesen szép egy e46. Nyilván nem egy lelakott..de a lelakott ütött vert amg s merci is pocsék.
A kora meg....külön vicc ezen rugózni,hisz emberek költenek vagyonokat csak azért,hogy régi autójuk legyen.A home szervizelés meg egy dolog. Én pl élvezem feltárni a hibát,meg magam/baráti társasággal megoldani. Más kérdés, ha valamivel nem boldogulok hozzáértőhöz fordulok...nem pedig "ojoleszazugyis..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Mesterséges Intelligencia topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vírusirtó topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban