- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Magisk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
STC Speed
őstag
Hali!
E46 320i (M54)
Menetközben volt,hogy leállt a motorom,elkezdett fulladozni-> diag a légtömegmérőt irta ki.
Cseréltem bontottra, már nem áll le, de még néha szokott ingadozni miután kinyomtam a kuplungot menet közben.
Mielőtt vennék újonnan (asszem 80 ezer ft) légtömegmérőt,honnan tudom kideríteni,hogy a bontott sem teljesen jó?
pl bmw scanner ben,vagy inpában hol nézzem?Aki tud kérem segítsen
Köszi,
-
haddent
addikt
sziasztok
stylin 68 felnit akarok majd a 320 e36 kupéra, és nézem milyen kéne: alapján a felső szett jó? et50 nem iszonyú sok? nem lesz nagyon keskeny a nyomtáv? fura.. szépen gyáriasan egyvonalban lesz a kasztnival kb kívül?
köszi
-
JanR
addikt
Urak, esetleg Holgyek,
E39 Sedan, 2000-s evjarat (benzines). Milyen meretu es sztokoru felnit kell hozza neznem? Telre keresek 15"-s gyari felnit, csak fogalmam sincs milyen meretben nezzem.
Koszonom
-
kenguru99
aktív tag
-
kenguru99
aktív tag
-
chess001
aktív tag
válasz haddent #31906 üzenetére
Kétszéles 17-es az gyakorlatilag E46-os felniket jelent (replika felejtős, a márkás-BBS és társai meg annyiba kerülnek, mint a kocsid). Hátul 245-ig még jó, a 255-ös már beleér a sárvédő peremébe.
Mondjuk szerintem 4 egyformával jobban járnál, felesleges hátra a szélesebb abroncs, csak drágább lesz és többet fog fogyasztani.
Gyárilag 16-os volt a legnagyobb átmérő, szóval ezért szólhatnak a közútiak...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
haddent
addikt
válasz chess001 #31911 üzenetére
Közúti tehet egy szívességet, ha most egy értelmes 17 -esért szól De ezt még bevállalom azért. Hogy mennyit ér a kocsi, meg a felni, kár is belegondolni, értelmes ember racionalitásból biztos nem E36 -ot vesz már eleve, szóval nálam ez a gondolatmenet nem játszik De nem ragaszkodom a 2széléshez egyébként , csak kérdem, hogy mi megy fel rá
-
chess001
aktív tag
válasz haddent #31912 üzenetére
Jelenleg 225/45@17-en vagyok, ez szépen mutat, de 16-oson komfortosabb volt a gépezet. Sajnos a garázsban van egy szett 18as styling 32-es (hátul 255), csak az ugye beleér, szóval még megyek lakatoshoz...
Én is hobbi autónak vettem a 323ti-t, de annyira jó vezetni, hogy járós autóvá fog előlépni, ha minden nyűgével leszámoltam.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
haddent
addikt
válasz chess001 #31913 üzenetére
Nekem is hasonló a terv. Kerékből meg olyat akarok, ami még éppen befér és nem terheli le. Szóval nem elmebeteg módra mint ami most van... 4db 9.5J x 17" robbantott gumival
Haverom 18" peresen jár az e46 ci -vel, hát az már köszönöm szépen nem kell. 16 v. 17 tökéletes lesz nekemAbban tudsz/tok segíteni, hogy milyen szélességű felnihez milyen ET szám ami pont fasza az e36 alá? Vagy van egy összefoglaló táblázat?
-
chess001
aktív tag
A 18-as 225-ös éppen eléfér (kicsit ültetetve van) a sárvédőnél, de kanyarnál tényleg belül hozzáér (pláne, ha a kormányszög is módosítva van)
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz haddent #31914 üzenetére
A gyári felniket itt megtalálod. Felni és abroncs is.
16 és 15 ott van vezetőoldali ajtónál
17/45-225 és 40-245 széles
18/40-225 és 35-255 a váltó szélesség szerintA világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
STC Speed
őstag
17 es felni még oké, mert a hatósági szabályok miatt a gyári mérettől egy collal lehet nagyobb a felni.
Főleg egy gyárias styling 68-at inkább megdicsérikA Style 32 re nálam ET20/9 coll-on volt 225/40
-
Gézengúz
addikt
7 éve járok, 17-es, 8coll széles felnikkel, ET35 205/50-el. Nem lóg bele sehol. Akkor még 225/45 volt, kicsit feleslegesnek találtam..
[ Szerkesztve ]
-
Gézengúz
addikt
Közben eltörtek a rugóim, a tavaly berakottakkal, kicsit magasabban van a hátulja, de jó így is .
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz haddent #31912 üzenetére
hagyd, hülyeséget írt. Gyárilag 17" volt a legnagyobb amivel kijött, e36-on a style 68 szerintem nem áll jól, túl szögeletes az autó, ha mégis 16" lesz, van egy garnitúrám még, gumival 60-ért, igaz az style 43, és az is e46 felni inkább...
a gyári felnik sosem állnak szépen egyvonalban a régebbi BMW-nél
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Lion81
tag
Sziasztok!
Vásárlási tanács kellene.Vennék egy E46 318i BMW-t de csak is 2004-től mert abban már az N46B20 motor van.
A régebbieknél (N42b20 2001-2003) hallom ezt a láncleugrós /szakadós nyúlós sztorit és így lebeszéltem magam róla.A fentebb említett motorról ki tudna nekem tanácsot adni?
Annyi mindent olvastam hallgattam véleményeket meg néztem videót,hogy kezdek bezavarodni.Itt még nem próbálkoztam infót gyűjteni Az N46B20 ról nem találtam annyi +/- infót ezért kérdezem.(teljesítménybe most ne menjünk bele inkább csak a megbízhatóságba)
A válaszokat előre is köszönöm
ÜdvTDU nick: gabur2 (sárga Mustang GT-R :-)
-
kenguru99
aktív tag
válasz Lion81 #31921 üzenetére
H.Ezredes véleménye:
"Az N42- N46 motorok állandóan széthullanak.... Egyrészt a hengerfej másrészt a vezérmű lánc vagy megnyúlik és átugrik vagy a vezető széthullik vagy egyben az egész ebben az ében 3 ilyen motort csináltuk most jön a 4.dik.... a darabkák beesnek az olajszűrőhöz és még csapágyassá is teszi a motort.... Én utálom őket.... a dugattyú és a gyűrök olyan kokszosak mint az állat.... a képen látszik,hogy mik hiányoznak amit benégyzeteztem ott konkrétan belül is fut egy fehér műanyag rész egészen a végig ami nem látszik a képen de kompletten leszakad.... Vezérlést kell cserélni max 150E Km-ig mert utána eddig mindegyik így nézett ki...füstöl is mert a hengerfejük is egy forintot nem ér.... "[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz haddent #31927 üzenetére
Azt szoktak mondani, hogy ezek a 4 hengeres BMW motorok finoman szolva is pocsekak. Egy masik markaval sokkal jobban jarhat, ha ilyen motormeretet keres. El kell fogadni, hogy ebben a kategoriaban a BMW az egyik legrosszabb. Es csak azert, hogy BMW-d legyen, nem erdemes egy betegagyat magadra vallalni.
mas: Ha nagy teljesitmeny novekedest akartok, es DPF-es dieseletek van, es chippeltetnetek, akkor azzal egyutt a DPF -et is szedessetek ki, es programoztassatok at. Ma ugy otthagyott egy kormos kipufogos 335D, mint a pinty. Nehezem nyelem le az ilyet. A nemeteknel egy A8 V8-as TDI kalapalt el, de szerintem az se stock volt, mert 274-nel is elment mellettem, kigyorsitasokkor meg meg akkor sem volt eselyem, ha elotte lenduletet vettem. De azt konnyebb volt megemeszteni. Mennyi NM lehet ott egy remap utan, 950-1000? Meg a 430-440 lo kb. Brutalis gep volt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ADAM1337
nagyúr
-
H.Ezredes
őstag
válasz kenguru99 #31924 üzenetére
Tudnék még róla mesélni de na...
(#31926) yanna
Az M52TUB28 a legjobb fogyasztás/teljesítmény kombóval rendelkezik. Nagyon strapabíró jó konstrukció. Van benne tartalék mesterségesen visszafojtott motor kellő nyomatékkal dupla vanos-al... A valóságban is tud keveset fogyasztani benzinesek között viszont van benne erő. 30i viszont kicsit jobb de az literekkel többet fogyaszt reálisan. De ismét egy jó motor.
(#31929) haddent
Szaladgálós kocsinak Egy 318i nem olyan rossz egyébként. Ha igazából BMW-be szeretne ülni és kicsit sportosságban és jó a felszereltsége a kocsinak használható kocsi. Persze nem erőbajnok és sajnos nem eszik keveset de egyébkét a járulékos költségek is alacsonyabbak. Aki úgy veszi meg ezt a kocsit,hogy megcsináltatja a motorját utána azért használható.... Elég sokat csináltam már meg. Ég és föl az előtte utána.... Egyébként egy kis remap-al 150Le+ ~ 220Nm-el ebbe a kaszniba 4 hengeresként lehet vele közlekedni. Ami baj,hogy nagyon rövid a difije.... 140-el és sokat forog viszont abszolút komfortba ez nem érződik.
(#31928) BMW001
Neked nem lett kimaxolva a chip egyébként. Teljesítményt növelni még lehet úgy,hogy DPF eltávolítva nagyobb nyitott rendszerel. Nagyobb Intercooler ill nagyobb turbok. 400Le fölött már nem fogja bírni viszont a váltó főleg a nyomaték miatt.... Nyomatékba ~ 750Nm amit úgy elvisel fölötte nem életbiztosítás. Az Audi 385 HP 850 NM alapból ugye pályán ahol már mozgásba van a nagy tepsi könnyebb menni főleg ha húzva is van.... Azért ez nem csoda
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #31934 üzenetére
Nekem kell a DPF bele, mert a korom sem szep a kipuffon, meg padlogazon sem illik egy ilyen autonak fustolnie.
Ennek mar mind1, nem foglalkozok vele tovabb. Az utodja meg keplekeny, az anyagi helyzetem es a turelmem fogja eldonteni. Ha kicsit hosszabb lesz a takaro, akkor nagyon bejovos a 640D Gran Coupe is, az meg mindig fiatalos, de mar 4 ajtos, ami fontos. Tudsz nekem azokrol mondani valamit? Ami erdekel, hogy mennyire kapta meg azt a fejlettsegi szintet, minoseget, extrakat, amit az F10 megkapott?(pl. head up D., surround camera, kenyelmes(nem sport) ulesek)[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
stickermajom
addikt
Xenonos E46 tulajoktól, esetleg Ezredes Úrtól kérdezném: Nektek nem remeg a fényszóró? Tököm tudja már, hogy mi van vele, ha megfogom a reflektor csatlakozóját, kb. fél centit tudom fel-le mozgatni, 10 méteres távolságban ez már jó 10 centi holtjáték a vetített fényben. Ki tud kopni az állítómotor valahogy, vagy mi?
-
Skimaster
senior tag
válasz stickermajom #31939 üzenetére
Nekem nem csinál ilyent!
-
JanR
addikt
válasz stickermajom #31939 üzenetére
Nekem az E39-el ugyan ez a problema, de csak a bal oldalival. H.Ezredes azt irta nekem, hogy belul vannak eltorve a pockok. Javithato Nem sokara ugy is megyek hozza, akkor mar konkretabbat tudok mondani.
-
stickermajom
addikt
-
H.Ezredes
őstag
válasz haddent #31935 üzenetére
143Le alapból azért a 150Le nem csoda
(#31936) ADAM1337
A motorvezérlő szoftveres módosítást kap. Szívó benzinben átlagosan 7-8%-ot lehet hozni.
(#31938) BMW001
Persze értem én de hát akkor nem kell csodálkozni,h elmennek Egy teljesen üres rendszerrel kb még 20-30Le-t nyerhetnél.... Persze,hogy kormol.... Egyébként nem gyenge így sem a kocsi azért....
5-7 között van méretben. Gazdagon fel lehet szerelni Ne viccelj amúgy.... A 6-os 5-ös fölé van pozicionálva... Persze,hogy mindent megkapott... 40D motor ajánlatos(#31939) stickermajom
e46-ban ritkán szokott törni a lámpa tartó műanyag. Egyébként a pontos megállapításhoz szét kellene szedni a lámpát.
(#31941) JanR
A tiedbe nem kérdés típus betegsége....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Lion81
tag
Sziasztok!
Látom elég sokan írtatok a kérdéseimre amit nagyon köszönök!
Úgyhiszem akkor egy 320i-vel nagyon nem lőhetek mellé megbízhatóságban persze ha mindent rendesen megkap
Ki is néztem egyet:[link]
Ehhez esetleg mit szól a közösség?(a hirdetés nem pontos és hiányos is ezért ezt ne vegyétek figyelembe már ellenőrzés alatt van)
Még egyszer nagyon köszi minden BMW FAN-nak a lelkes hozzászólást
Üdv[ Szerkesztve ]
TDU nick: gabur2 (sárga Mustang GT-R :-)
-
r.levente75
addikt
Sziasztok
Bocsánat előre is a láma kérdésért, de minden bmw hátsókerék meghajtású?
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #31943 üzenetére
A 6-os akkor nem veletlenul egy olyan, mint az A6 - A7 viszonya? Ott nincs minosegbeli difi, csak a kialakitas/forma mas, felszereltseg is ugyan az. A 6er -ben pl. nem latom a komfort uleseket, azert kerdeztem ra. A 40D ugyan az, mint a 35D, nem ertem a 6er-7er -ben miert igy szerepel. Nekem mint irtam, eleg lehet a sima 30D is, ha 5er. 2013 -tol mar azok is 258 loerosek, majdnem mint a Merci 350CDi -je, annyi kulonbseggel, hogy az csak twin turboval tudja produkalni.
Egy chip utan ugyan ugy 300 loero az uj 30D is, a 8 sebesseges valtoval az a teljesitmeny is mar a boven eleg kategoria. Jo, Porschekat nem fogok vele kergetni, de inkabb a kenyelem.Ez lenne a 6er -ben a komfort ules? Itt is kulon allithato a hattamla felso resze, hogy tamassza a lapockat, es a fejtamla is mozgathato elore-hatra?
Ne viccelj mar, annyiba kerul a jol felszerelt 640D, mint az ugyan igy felszerelt 530D. Azt hiszem, megvan a tipus, amit akarok. A fent levok nagy reszeben ilyen ules van, mig 5er -nel csak egy-kettoben fordul elo ez az extra. 2013 -as peldanyban jelenleg nincs is azok kozott, amik fent vannak apron.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
yanna
őstag
válasz r.levente75 #31947 üzenetére
Ma már nem, újabban vannak első kerekesek is. Pl.
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Plazma TV topic
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Androidos tablet topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...