- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Mobil flották
- Netfone
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Milyen okostelefont vegyek?
- MWC 2024: Titkok, HMD, Barbie
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz whbear #29137 üzenetére
Ez tiszta sor, de nem típusazonos motorról volt szó, azt soha az életben nem csinálod meg magyarországon. Ausztria, németo., anglia semmiség, ott simán engedik, csak nálunk nem.
(#29138) H.Ezredes
Egy álom lehet ezt szerelni.
Lassan úgy csinálják az autókat, hogy munkadíjra többet költ az ember, mint alkatrészre.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz whbear #29195 üzenetére
Végre valaki válaszolt. Köszönöm előre is! Végül nem kell fagyállóval feltölteni, mert mint megtudtam nincs kiegyenlítő tartály, így a kupakot leemelve egy úszó mutatja a szintet, ami jó. Már csak az olajnak kell utánanézni, meg a szűrőknek. Mondjuk az arcom leesett, amikor megláttam, hogy 15eFt/fékpofa hozzá. Egyik autónkhoz sem került ennyibe. Liqui-ről még úgy általánosságban jókat hallottam. Megnézem mit ír a szervizkönyv, hátha beleírták. Most nagyon csendes az autó úgyhogy rossz nem lehet benne.
-
H.Ezredes
őstag
válasz whbear #30825 üzenetére
Persze,hogy nem fog megjavulni de én már nem akarok senkit meggyőzni... Pont holnap cserélek egy E65 30D-n feszítőelemet mert ugyan úgy nyikkantja mikor indul.A gyári beszállító tökéletes egyébként.
Te akkor többet használsz ebből mint mi De most,hogy beszélgetünk róla több mint 300L használtunk el belőle mi is bőven... De én nem számolom. Amúgy régebben a Gyári BMW-től hozott gyári 5W30-at használtuk hordószámra most Castrol és Eni felváltva. Az a baj,hogy a sok okos a neten egymást győzködi,hogy ezek szar olajok Mert ő aztán tudja sőt a haverja haverjának se volt ez-az jó... Meg nem nagy név és bizalmatlanok az emberek ezért....
(#30822) Simivok
A szokásos dízel dolgokra kell figyelni egyébként. pl turbo, porlasztó Érdemes hamarabb cserélni a vízpumpa termosztát görgők szíjtárcsa szíjakat. Nem kell megvárni,hogy lehulljon. Ha mindig rendesen van szervizelve rettentően nagy baja nem lehet. A lánc a legnagyobb kérdés...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
brickm
őstag
válasz whbear #31286 üzenetére
Én se lennék most a helyemben...
igazából az a gáz, hogy kezdte a kipörg plusz abs lámba plusz a kézifék lámpa, ami néha abbahagyta a világítást. meg néha az abs kipörg is abbahagyta.
Ebből gondoltam, hogy jobb hátsó a ludas. De közbe napokkal ezelőtt már a km\fogyasztásmérőm is elszállt,(fordulat, benya, meg vízhő működik) így lehet a bal hátsó is sz r...Ez a jobb hátsó, eléggé be volt rohadva. 2 órán át ketten kínoztuk mire kijött. darabokban... most helyből kettőt kell vennem...meg egy klímakompresszort.
-
bröton
csendes tag
válasz whbear #45096 üzenetére
A syntrax hajtómű olaj,de egy meglévő ismeretlen típusú olajra kellene rátölteni.
De ha ismeretlen a benne lévő akkor miből adódik hogy pentosin kell bele?
Szerintem mindnyájan jobban járnánk ha nem engem vizsgáztatnál olaj ismeretből,hanem leírnád a kollégának hogy mit tegyen bele,ha már napi szinten töltögeted. -
bröton
csendes tag
válasz whbear #45101 üzenetére
Köszönöm megértettem.
Ez azért egy kicsit szélsőségesre sikeredett, Idézlek ha megengeded (Akkor tegyetek bele gázolajat vagy fagyálló is jó lesz bele ha ha hajtómű olaj jó, mert lehet hogy víz volt benne előzőleg és nem a specifikációnak megfelelő olaj mert valami okostojás bele öntött már valami taknyot jó lesz az úgy alapon.)
Csak remélni tudom, hogy nem feltételezel másokról olyant amit magad sem tennél meg. -
H.Ezredes
őstag
válasz whbear #54984 üzenetére
Attila ne legyél már ilyen gonosz Viccet félre téve egy SL6 való ezekbe az autókba de a typ200 is tökéletesen működik.... És ha valaki használja a DTC / DSC / ABS-t akkor az én/mi.... De egyébként low viscosity fékfolyadékot ír elő a gyártó azért is használjuk a gyárit meg az SL6-ot
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz whbear #54988 üzenetére
Minimum annyira nem értesz hozzá mint én... Merci lehet érzékenyebb erre. Tudom ezeket én is ezért öntjük saját autóba de a mindenkinek a saját autójába a TYP 200 van és senkinek semmi baja pedig ismered a kocsikat és,hogy vannak használva... E91 és a 2 E60-ba hibátlanul működik semmilyen negatív reagálás nem lett emiatt.
(#54989) p0lip
Hivatalosan LV olaj kell bele. De sokan használják a TYP 200-at teljesen problémamentesen.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
whbear
senior tag
válasz whbear #54988 üzenetére
Ahogy Ezredes úr írja, nyugodtan tölthető bele a Typ 200 semmi baja nem lesz. Keverhető is és keveredik is egy csere alkalmával. Neked valószínűleg nincs külön töltő szivattyú mert a visszatápláló szivattyú látja el a feladatát, igaz nem tudom mi az autód típusa. Tehát ha nagyon ragaszkodunk a gyári technológiához akkor LV. Ha csak a gyári ajánlást nézem akkor LV, ha hasonlóan használod az autót mint Ezredes úr akkor Typ 200 mehet bele. Normál használat esetén lehet nem érzed meg a különbséget. Ahogy Ezredes úrnak is mondtam, SBC fék esetén ahol előírás volt az LV lehetett érezni hogy nem elég gyors a hagyományos folyadékkal. Egyébként ez már tényleg olyan dolog hogy figyelembe kell venni hogy használod az autót. Nagy hibát nem követsz el mintha töltenél DOT5 ami szilikon alapú, vagy DOT5.1 ami keverhető de megeszi a nem arra specifikált gumikat.
Szerk : Ha nem vagy versenyző akkor az SL6 csak jobb lehet.[ Szerkesztve ]
Arch Linux, Void Linux, Network Radios, VoIP, HAM
-
p0lip
tag
válasz whbear #54992 üzenetére
Köszönöm szépen a válaszod! Mint írtam, volt benne SL6 is és a typ200 sem először van benne, szóval nem rohanok visszacserélni SL6-ra, ha LV is kell bele. Egyszerűen érdekel, hogy mi a hivatalos előírás.
E39 a modell, éppen ezért szúrtam be a TIS-t, mert tudtommal a 39-es töltőszivattyús. -
p0lip
tag
válasz whbear #54994 üzenetére
Köszönöm! Volt már mindkettő benne, nagy baj egyikkel sem volt
Viszont ezt a 80%-ot nem tudtam. Mi a technológiai oka?
Én leszívom addig, hogy éppen ne legyen levegős, aztán feltöltöm az új folyadékkal, majd légtelenítés bő után töltögetéssel. Aztán menetpróba, egybekötve az ABS és DSC munkára fogásával, hogy az ott esetlegesen pangó folyadék is elegyedjen az újjal. Utána folyadék megint le, újra átnyom, légtelenít. Így nem szokott gond lenni, nem nyúlós, ruganyos a pedál, határozott , kemény nyomáspontja van.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Ford topik
- Filmvilág
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...