- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Hirdetés
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
ma Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
GrooveHero
addikt
Valôban Angliában élek. Egy jobb élet reményében jôttem ide, és nekem is sok minderöl le kellett mondani, apum, stb. Alig keresek itt többet mint minimálbér, de ez a minimálbér 400k otthon, és nem 100k, vagy ki tudja mennyi.
Szerencére jócskán tudtam félretenni, így olyan £8000 körül szeretnék egy bmw-t, szívem szerint 525D m sport az amit vennék. Spacer nem kelk, nem akarom szerelöhöz vinni 10k mérfölddenként a kerékcsapágy csere miattt. Apu autószetelô, nem egyet láttam ilyet.
Szóval ha valaki tudja, hogy pogácsa nélkül mekkora felnik mennek fel egz 525D-re, azt nagyon megköszönném[ Szerkesztve ]
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
stickermajom
addikt
20d-re főtengely szíjtárcsából csak a gyárit érdemes, vagy mondjuk egy Corteco-val sem nyúlok mellé?
-
nagyúr
-
-
CharlieDrop
veterán
válasz yodamastah #30555 üzenetére
No meg BMW, azért tegyük hozzá simán vannak olyanok, akik nem e36-tal és e46 olcsó verzióval járnak.
Van ismerősöm, akinek a felnigarnitúrája gumival simán veri a millát...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
nagyúr
válasz CharlieDrop #30556 üzenetére
Én is E46-al járok. Csak nehezen tudom elképzelni, hogy ha ennyit kiad valaki csak egy felnire(mert haszna nincs csak jól néz ki), akkor mellette a mindennapi kiadások sem okoznak gondot.
-
Anubris
őstag
Sziasztok!
Használta már itt közületek valaki a KEKKH Gépjárműadat-lekérdezőjét?
Rendszám megadása önmagában elég a valós km lekérdezéséhez vagy további infókat kell megadni hozzá?
Lenne egy autó amit élőben is szívesen megnéznék, de gondoltam előtte egy ilyen check nem ártana, hogy feleslegesen ne utazzak 150km-ert.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Anubris #30559 üzenetére
ha kb 4-5 éves az autó, vagy extrém alacsony a futása, akkor érdemes vele kezdeni bármit is.
ellenkező esetben 99%, hogy tekerve lett, pláne ha pár éve van bent.
szerintem sokkal többet jelent az állapotfelmérés, mint a lekérdezés. Persze ha találsz olyat amit nem tekergettek (elvileg persze), akkor az jó, de az kb. az 1% és nem BMW-ből az összes autóból
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Anubris
őstag
válasz CharlieDrop #30560 üzenetére
2013/5 gyártás.
Állapotfelmérésre mindenképp elvinném, csak gondoltam pár száz forintot megér hátha kiderül valami ami miatt egyből bukó számomra.
[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz CharlieDrop #30532 üzenetére
Ezt ide akartam írni:
"És mi volt a gond ha szabad tudni?" -
brickm
őstag
válasz KaiotEch #30546 üzenetére
de hülyén néz ki a bimmer lemezfelnivel,nemkicsit.
Annál meg nincs gázabb, mint mikor valaki vesz egy drága autót, de kereket már nincs pénze venni, vagy tankolni...akkor inkább kisebb költségvetésű járgány.
Amúgy meg nem tudom ki hogy van vele, de én szivesebben költök a bmw-re mint a másik autóra...akkor is ha csak dizájnról van szó, és "érdemi haszna nincs"(persze, hogy van, rohadtjólnézki) -
nagyúr
válasz brickm #30564 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy lemezfelni kell De van 16-os könnyűfém felni is, ami nem kerül annyiba, és ezzel is tud jól kinézni egy autó. Ehhez képest mondom, hogy nincs sok "érdemi haszna" a drágábbnak, azon kívül, hogy jól néz ki. Nem fog tőle jobban menni az autó, csak többet fogyasztani. Persze ha van valakinek erre kidobandó fölös pénze, akkor tegye.
Azt látom igazából, hogy ez a BMW egy pénztemető. Lehet csak én gondolkodom így, de ez is csak egy vasdarab, sosem fizetődik ki a sok ráköltés, ami pénznek(magyar emberek 70%-ának) jobb helye is lenne.
Kiemelés: Nem turkálás megintcsak senkinek a pénztárcájába.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz KaiotEch #30565 üzenetére
Minden auto egy penztemeto. Mondok egy jo peldat, csak mert latom, hogy markara nezve altalanositasz, es mert baratommal most hetvegen beszelgettunk errol.
En megvettem a sajatomat anno £10.500 -ert, rakoltottem 3 ev alatt mindent beleszamolva olyan £5000-et.(felni, M-Pack, 2 garnitura gumi, fenyezes, meg a szervizek) Jelen esetben £9000 -ert meg eltudnam passzolni. Tehat csak az uzemanyagot nem szamolva £6500 bukoban vagyok.Baratom 2 eve vett egy 2010-es Insigniat(3,5 evvel fiatalabb, mint az enyem) £10.100 -ert. Igazabol fogalmam sincs, mennyit koltott ra osszesen, de a mostani szervizerol tudok, ami £790 volt, meg tudom, hogy gumikat £380 -ert vett ra. Most gondolkozott, hogy tulad rajta. Megnezte a piacot, jelen allas szerint £4500-£5000 korul van az auto erteke, es Nala ugye csak 2 ev telt el. Tehat akkor neki csak ezekbol kiszamolva a vesztesege £6170, eddig. De o felnit sem vett ra, sem semmi cicomat. Es o most eri el vele azt a km -et, aminel majd komolyabban hozza kell nyulni.
Egy sima Insigniarol bveszelunk....En mindig azt mondom a haveroknak, meg akik kerdik, hogy azert vettem anno 6 eves BMW-t, mert nem volt penzem egy 3 eves kozepkatos markanak fizetni az ertekcsokkeneset. Majd ha gazdag leszek, akkor jarok 3-4 eves Passat -al en is. Addig viszont inkabb megveszem a kicsit oregebb, de premium markat, amit igaz dragabb fenntartani, de mikor eladod, nem fosod le a bokadat, mikor meghallod, mennyit er az autod.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
nagyúr
válasz MPowerPH #30568 üzenetére
Najó, de Te ne számold a felnit, M-paketet és társait, mert az ugye nem kötelező, csak neked lesz attól jobb, szebb
Én mindig csak a régi 2006-os Picasso-nkból tudok kiindulni, hogy az 7 évig nálunk volt és a kötelező szűrő, olajcseréken, tankoláson kívül semmit nem kellett rá költeni, csak az utolsó évben egy 2500Ft-os gombcsuklót, meg egy EGR-t(12.000Ft), amit a nyest elrágott. És úgy adtunk túl az autón, hogy nagyon egyben volt, tehát az igazából egy "igénytelen" autó volt, mégis tele volt extrával(üvegtető, hűtött kesztyűtartó, stb), és praktikus volt.
[ Szerkesztve ]
-
Rastary
csendes újonc
Sziasztok
Azt szeretném kérdezni, hogy az M57D30 motor mennyire megbízható, mik a hibái mennyire drága fenntartású ? Napi használatra szeretném ami nálam azt jelenti, hogy minimum 50 km de van hogy több. E46-ba gondolkodok manuális váltóval.
Előre is köszi a segítséget !
-
Eyesis
őstag
Sziasztok, lenne néhány kérdésem amire nagyon szeretnék válaszokat kapni:
(2004-es 530D E60)1) Legfontosabb, hogy van az a kütyü, ami azért felel, hogy ha kiold a légzsák, akkor lekapcsolja a kocsiban az áramot. Ennek mi a neve, és hogy lehet megtalálni, hogy lehet esetleg kiiktatni? Állítólag ez E60 típushiba.
2) A jobboldali angel eye nem világít. Xenonos a lámpa, ha szeretném ledesre kicserélni, akkor elég egy ilyet rendelni hozzá? http://www.banggood.com/Angel-Eye-Halo-LED-Light-H8-Head-Connector-For-BMW-E92-E93-E90-E82-E60-X5-X6-Z4-p-1024299.html
3) Hol tudom Budapesten és környékén megcsináltatni a hátsó szélvédő körüli gumi bigyót és kb. mire számítsak?
4) ráadás, a hátsó ablakok sötétítését, hol és mennyire lehet megcsinálni? A pici hátul sokat alszik, és kényelmetlen a pelus mindig odacsukni az ablakra
Köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
Eyesis
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #30574 üzenetére
Egy bizonyos kor/km folott az ar is nagyot ugrik lefele... Ez a premiumnal kesobb kovetkezik be, mint a 'kommersz' gyartoknal, igaz, azok a vetel utani egy evben elbukjak a vetelaruk felet. Tudni kell mikor eladni. En is 1 evet tervezek vele, aztan johet a Mercedes. (pedig tetszik az uj Passat/Mondeo is, csak szinten nem akarok bukni rajtuk)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Declare
őstag
válasz MPowerPH #30568 üzenetére
Azert kettö dolog hozzajön meg szerintem. Az egyik, hogy hasonlo koru autokat hasonlits. Szoval akkor lenne fair a hasonlat, ha azonos evjaratu insigniat vennel alapul.
A masik, hogy kupe t hasonlitasz limusinnal. A kupe jobban "reteg auto", kevesebb van a piacon ezert jobban is tartja az arat. Mas kerdes, hogy a kupet lehet sokkal nehezebb lesz eladni, mint egy limusint. (azaz tovabb kell mondjuk hirdetni).Opelnel ugyn ez van. A sima J astra es J astra GTC között ujonan nincs nagy szakadek arban. hasznaltan viszont sokkal dragabb a GTC.
-
skater86
tag
Sziasztok!
Ismerősöm autója, 2001-es E46-os (318i) olyat produkál, hogy az alapjárat nem egyenletes, miután bekapcsolja a klímát pedig megjavul. Merre kezdje el a keresést? Nem netes szerelést kérek, csak hátha valaki találkozott már ilyen hibával.
Köszönöm! -
nolika
aktív tag
Hello,
Lassan kuplungot kell cserélnem, nagyon fennt fog a pedál. Cseréljek kettőstömegűt is (N42B20A)?
Egyik szaki szerint nem szokták ezek a benzinesek szétverni, pláne a 4 hengeres. -
MPowerPH
félisten
válasz Declare #30576 üzenetére
Azonos arszinten levo autokat tudok csak osszehasonlitani. Egy 2010-es 335d meg mindig 15-17k. Irhattam volna sedant is, E60 535D. Ugyan ugy tartjak az arukat. En arrol beszeltem, hogy azonos penzen vett premium vs kommersz markat nezve melyiken buksz tobbet. Nyilvan premiumbol csak idosebb jon ki ezen a penzen.
Charlie: Csak vigyazzon, mert kedvelt tipus a tekergetesre. Es sem az injektor, sem a kettostomegu nem olcso hozza, es a turbot is szereti eldobni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
whitezo88
nagyúr
OFF topikban volt, itt még nem láttam: íme egy tipikus wannabe BMW-s menőcsávó aki a legalapvetőbb dolgokkal sincs tisztában de az autó a szar (ami valami behozott leszakadt többszázezert futott példány, látszik a KM a videón): [link]
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #30584 üzenetére
Bezony. De nem a szeretet miatt, hanem mert flottas autok, es repul belejuk a km. Nem magaval az autoval van gond, hanem a TDCi remekmuvel. Ugyan az, mint MK3 -ban, mar ami a hibakat illeti. MK3 -ban a TDDi meg jo volt, tehat alternativa lehetett a benzines mellett, viszont kikopott.
Hogy legyen on is. Megrendeltem a nyari gumi szettet. A vegen megis SportContact 6 lett. £140 -el dragabb volt, mint a Hankook K117, meg a profilja is 7.5mm -rol indul, nem 7.8-rol. Elgondolkodtam meg a PZero -n is, csak most nem RFT -ben, mert ott a profil 8.5mm -es, es az is olcsobb lett volna, de gyozott az ujdonsag varazsa. Legalabb kiprobalom a Pilot Super Sport utan ezt is, lesz osszehasonlitasi alapom.
Aztan mergelodtem egyet, mert a 19" eleg nagy plusz kiadast jelent a 18" -hoz kepest. Lasd, a 255 30 19 -es PZero £150, mig a 255 35 18 -as £110. Ha az elsoket nezem, ott is £40 a kulonbseg. A £160-as diferencia emeszthetetlen.... Ha ezt anno tudom, akkor 18"-ra cserelem a 19"-os felniket, legalabb elviselheto lett volna az auto rosszabb uton is.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Jah, meg leadtam a rendelest az EBC fele USR tarcsakra, es hozza redstuff padokra, de csak elore. Mindenki azt irja, hogy nagyon komoly cucc, es baromi nagyot fognak. A selejtarany majdnem nulla(erre majd kivancsi leszek, ATE -nel is ezt irtak...), es betetekkel kerult annyiba, mint a 2db gyari BMW tarcsa. Direktbe nem akartam se lyuggatottat, se furtat, mert azokra azt irjak, hogy nagyon hangosak.
Valaki esetleg hasznal ilyen, vagy ehhez hasonlo EBC tarcsat+beteteket?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Valaki esetleg tudja, hogy E9X eseten az elso fekbetetek mindegyik kivitelnel ugyan azok? Tehat ami jo E90 es E91 -re, az jo E92 -re is?
Mert ezt a redstuff padot ajanlasra visszamondom, eleg rosszakat irnak rola mindennapos hasznalatban. Viszont a Ferodo DS2500-at nagyon dicserik. Persze a legjobb az lenne, ha az ATE Ceramic maradhatna, de necces, mert mar volt ideje osszekopni a tarcsaval.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BossBoss
őstag
Urak! Van itt valaki Szombathelyről vagy a környékről? Esetleg ismer valaki ezen területen jó, megbízható bmw szakit? Megköszönném! Van szerelő ismerős de ő inkább vw csoport tudós. Olyan kellene aki kvázi csukott szemmel, nagy rutinnal vágja a dolgokat(típushibák stb.) Na szóval aki tudja hova kell nézni, nyúlni egyből. Most cseréltem olajat és valahol azért csöpög, mert látok olajos helyeket. Szelepfedél tömítésre gyanakszok, Bár alul is látni a olajteknő körül. 10 ezer alatt olyan 1l ment el kb. E46 318i M43TU Köszi előre is!
-
erikke17
őstag
Üdv, haver E39 530d-je megállt vagyis leparkolt vele meló előtt hazafelé meg semmi. Kulcs elfordításra feléled minden az autóban ahogy kell de nem hajtsa se kattanás se semmi (új akku van benne).
Próbálta másik kulccsal azzal se történik semmi, akkusarut is levette hátha de semmi. Mi baja lehet szerintetek? :S||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
skater86
tag
válasz erikke17 #30593 üzenetére
Szia! Mérés nélkül nehéz lesz megmondani. A gyújtáskapcsolótól kezdve az önindítóig meg kellene mérni mindent. Esetleg valami utólagos immobiliser, riasztó stb...kavarhat be még ha elromlik. Gondolom, ha valami érzékelő ment volna tönkre azt feldobná hibaként. Kíváncsi vagyok mi lehet a gond.
-
-
erikke17
őstag
Üzemanyag minden van csak nem is hatja az önindító akkor mindhiába . Hiába fordítja el kulcsot semmi kattanás még az önindító felől sem, hogy pl. gyenge lenne az akku amit már fel is töltöttek. De már szerelőnél van.
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
ADAM1337
nagyúr
Nah sikerült végre felnit szereznem már nagyon itt volt az ideje.
Style 44 lett végül, nokian nyárival 225/45R17-el, valamint egy power tech 25mm adaptert is rakok fel az eltérő agy és et méret miatt, holnap feldobom kíváncsi leszek a végeredményre, addig is pár kép:
Kalkulátor szerint 1 centivel jön kifelé a kerék majd, peremvédős a gumi, a felni nem a legjobb állapotú de kövi szezonra kipofozom majd télen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Keresek! Motorkerékpár
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős