- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CharlieDrop
veterán
válasz zsolt1225 #26163 üzenetére
talán 98-ból e46 16i-t, vagy e36-ot, igaz az olcsóbb lesz, de úgy is rá kell költeni
nem az egy millával van baj, hanem hogy utána mennyit költesz rá
dízelnél mindenképpen fel kell készülni, hogy injektorok, turbó, termosztát, egr csere
ezen kívül futómű alkatrészek, lengőkar, szilentek ilyesmikkel van bajNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
H.Ezredes
őstag
válasz zsolt1225 #26523 üzenetére
N42-es motorok alapból nyűgösek... ~500K-t kell a motorra költeni és akkor tudod,h nem esek szét a vezérlés nem lesz csapágyas nem füstöl nem eszi az olajat jó a hengerfej.... E46 -ra vásárlás utáni szervizre átlagosan 200-300K kell számolni.... főleg ha 1M körüli árral nézel.... Annyi pénzért lehetetlen olyan autót találni amire nem kell költeni. Egyszerűen el kell fogadni,hogy kell rá költeni nem baj ha épp nem 100%-os ha eleve olcsó / lehet alkudni bele kell kalkulálni. Neked lesz jó utána a kocsi. Csak sajnos 1M-es kocsira rákölteni 300-800K-t fáj mert nem ér annyit az autó de attól mert az autó értéke már ilyen alcsony attól függetlenül a szervizt el kell végezni rajta... Nyilván egy 10M-os autón ez másképpen hat....
(#26501) urban racer
1 azért mert 260E km van benne nem megy tönkre mert a rail nyomás emelve van elhiheted nekem de !!! ez nem tuningbox...... Az emeli így a rail nyomást.... üzemanyag turbo -val megy a fő játék ne is tudom,hogy a rail nyomást mennyire piszkálja apám mert,hogy ő írja a programot. Arra gondolsz,h becsöpög ?!?! Kicsit azért rá kellene nézni.... Én nem hiszek ezekben mert padra kirakja az ember és hú jó a porlasztó berakom a kocsiba és érzem,hogy szar és még a gyári gép is mutatja,hogy szar Szóval én nem szeretem ezeket a fölújításokat..... vagy gyári új vagy bosh felújított ami viszont jó.... jó kis 45-ös torx Minden műhely titkot áruljak el és még éhen fogok halni... Amúgy nagy kalapács vágó ilyenek Nem értem minek akarod minden áron a DPF-et levenni amúgy ha jó a motor jó a DPF megfelelően ki van tisztítva és jó az ellennyomás miért kell levenni ??????? egy dízel autón ami közel 300E km-et ment DPF off és még ne is füstöljön semmit se nem akarsz kicsit sokat ? chip-el lehet játszani
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
CharlieDrop
veterán
válasz zsolt1225 #26538 üzenetére
hogy mi?
ezeknek sok a kötelezője?
Tudod mennyit tankolsz el és költesz fenntartásra/év?
Még, hogy kötelező sok
Bocsi, de azt hiszem, hogy akkor inkább ne BMW-t nézz, vagy inkább e36-ot vegyél ennyiből.
Nem köcsögség, csak ahogy H.Ezredes írta okozhat meglepetést is
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
-KP-
addikt
válasz zsolt1225 #26538 üzenetére
nézd nekem is szimpik ezek a benzines soros hathengers bmw-k, de a fogyasztásukkal nem tudok kibékülni.
a teljesítményadó mivel relatíve idős kocsik, sztem nem vészes. kötelező nemtom mennyi lehet. sztem az se lehet olyan nagyon sokkal több, mint más kocsira (jó most ne 1.0 opel corsa legyen a mérce).
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz zsolt1225 #26554 üzenetére
nem annyira, idézek:
Ennek alapján tehát a gépjárműadó 2015/2016-os mértéke így néz ki:
a gyártási évben és az azután következő 3 naptári évben: 345 Ft/kilowatt
a gyártás évét követő 4-7. naptári évben: 300 Ft/kilowatt
a gyártás évét követő 8-11. naptári évben: 230 Ft/kilowatt
a gyártás évét követő 12-15. naptári évben: 185 Ft/kilowatt
a gyártás évét követő 16. naptári évben, valamint az azt követő naptári években: 140 Ft/kilowattvagyis egy 8 éves 170 lovas aztó 230Ftx125
ha már legalább 13 éves, vagyis 2002-es, akkor csak 185Ftx125@DPF: téma, ugye aki sokat városozik, azok szedetik ki leginkább
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Phobion
őstag
válasz zsolt1225 #26598 üzenetére
csak azért kérdeztem, hogy külföldi oldalról, vagy használtautóról sikerült, tényleg gratula, vigyázz rá amennyire csak lehet, gyönyörű
attól tartok, hogy mire én oda jutok, hogy oké ez az E46 project addigra nem lesznek ilyen szép példányok
azt esetleg privátban megkérdezhetem, hogy mennyit kért az illető? kalkulálási célokból érdekelne kizárólag
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
Phobion
őstag
válasz zsolt1225 #26949 üzenetére
jelezd majd, hogy mik a további tapasztalataid, mindenképp érdekel
még messze vagyok ugyan a BMW vásárlástól, de jól el kell gondolkodnom, hogy E36 318IS-t, vagy valamelyik E46-osat veszem majdSci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
negro
őstag
válasz zsolt1225 #27051 üzenetére
Nezopont kerdese. Nekem attol ocskabb nincs, hogy meg van bontva a gyari kozep konzol es DIN-es fejegyseg van bent vmi utangyartott kerettel. Borzasztoan csunya. Pont ezert vettem en is transzmittert. MP3 letudva, Telomon van Sygic Navi. Sose volt gond vele akar nemet, olasz, szloven, horvatban voltam...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
ktg3
őstag
válasz zsolt1225 #27625 üzenetére
Hát a motor + sallangok 150 volt, a szerelés meg olyan 200K körül, de még nem írtunk össze mindent, mert még tovább lesz csinálva, csak most már muszáj volt elhozni. Lesz még bele olajhűtő + új radi + elég egy elektromos tolóventi. Szóval hétfőn megy is vissza, csak a hétvégi csapatáshoz kellett már, mert viszketett az a bizonyos tenyér.
@KINKY_007: Ismerősnél csináltattam, de inkább VW konszern kocsikkal foglalkoznak, bár néha bmw-vel is. (mod.: Nem csak szívósor csere volt hanem teljes motor. Sőt pont hogy a szívósor maradt a régi, minden más ment kb.)
Papíron ez 20-as
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz zsolt1225 #28455 üzenetére
Király, mert nem túl hivalkodó. Nekem az SMD-k már-már túl fényesek Nappali menetfénynek tökéletes, de este már lehet zavaró a szembejövőnek. Főleg, hogy a xenon részére nem lehetett rendesen odaragasztani, az gondolom kicsit remeg is.
Más: Egy nem túl elégedett márkatárs Jókat röhögtem, hogy pl. a bontott hűtővíz pótfűtő nem működik és hibaként van felsorolva.
-
stickermajom
addikt
válasz zsolt1225 #28457 üzenetére
Mondjuk tény, hogy a tompított mellett szépen kirajzolódik mindkét karika este is. Attól féltem csak, hogy ahogy szórja a fényt zavaró lesz ködben, de semmi ilyesmi.
Max a későbbiekben azon változtatok, hogy beteszek még egy relét plusz egy 100-150 ohmos ellenállást, hogy tompított kapcsolásra vegye le a fényerőt.
-
-
KINKY_007
aktív tag
válasz zsolt1225 #29280 üzenetére
Ez az E60-as felnije. Más ET számmal olyan lesz, mint 2 cm-s (elég komoly) nyomtávszélesítést adtál volna neki. Hátul biztos elfér az első tengelyen a necces, amikor alátekered.
Ami szintén megfontolandó, hogy megváltozik a futómű geometriája, máshol terhel. Ha nem csak nézegetni akarod, akkor inkább maradj a gyárinál.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
#56573440
törölt tag
válasz zsolt1225 #29400 üzenetére
Helyesen: csak rosszul sülhet el.
No offence de ez masszív szakmunka normális gép nélkül gyak lehetetlen megcsinalni. Annyiból meg nem egy autót popiroztatsz le... És akkor még ott a pénzért nem kapható faktor a több év gyakorlat.Szerintem olvass utána sokat, mert ebből csúnya esés lesz. Bár ha megvan a bontos elem akkor nyáron a fenyezest is lehet rajta gyakorolni
-
szőröscica
addikt
válasz zsolt1225 #29756 üzenetére
Nyáron bele lehet izzadni, de a legjobb plüss kivételével mindenbe bele lehet. Ellenben ha ápolod, örök életű.
Télen szerintem nem rosszabb mint a szövet, az ülésfűtés gyorsan felfűti, és ami fontos, hogy picit csúszik, így nem gyűri össze a hosszú kabátod, hanem belecsusszansz, mikor beszállsz az autóba.
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 11
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban