- Mobil flották
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
- DIGI Mobil
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple iPhone 11 - népalma
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
ph A cég újdonsága azokat célozza, akik egy nagyobb fajta, hüvelykujjtámasszal ellátott, ugyanakkor pehelysúlyú eszközt vásárolnának.
-
Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
it Az SK Hynix jelezte: akkora a terjeszkedés az AI-szolgáltatások piacán, hogy 2024-re az összes, 2025-re közel az összes HBM chipet eladták.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeZol
őstag
Nekem 2008as a kocsim, 170kw/231 lóerő, és eleinte 75ezerről indult az éves díjam, most meg baleseti adóstul 31.194 Ft B07-es bónuszban. A teljesítményadó több, az 78ezer Ft most.
Ismerősnek most a 440i-hez évi 250ezerről indul a teljesítményadó, de minél régebbi egy kocsi, ez annál kevesebb. Itt kiszámolhatod [link]. Ha 2006os a kocsi, akkor 146ezer lesz, szóval tuti több, mint a biztosítás lenne, hacsak nem friss jogsis vagy és nincs semmi bónuszod, de akkor is meg kéne állnia max. 75nél a biztosításnak. -
drosan
tag
Ártani biztos nem fogsz vele neki, ha valóban igaz amit írnak róla, akkor hosszútávon megérheti a tisztító hatása miatt, teljesítmény növekedést/fogyasztás csökkenést nem érdemes várni tőle. Télen nagy hidegben szintén lehet pozitív vonzata, bár ilyen Magyarországon ugysem szokott lenni.
-
MPowerPH
félisten
E90, E91 E92? Kepeket!
En minden harmadik telitanknal VPower dieselt adok neki. Erosebb nem lesz, jobban sem fog fogyasztana, ellenben a gazolajban levo adalek tisztitja a rendszert, ezzel megnoveli az uzemanyagellatas komponenseinek elettartamat. Meg elvileg a premiumtol nem kormol annyira, igy a reszecskeszuronek is jobb.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Egy auton a rajta levo fekekbol lehet latni, hogy milyen motor is van benne valojaban. Menet kozben pedig ha tolja neki, akkor az is sokatmondo. Haver pl. a regi e39 25i -re rakta ra a 40i -t, meg oldalra a V8 -at. Hogy mi vitte erre, az mar mas kerdes. De lattam mar 40i -n is 20i feliratot.
Don't Tread On Me
-
haddent
addikt
Semmi, ennyi. Ránézésre teljesen rozsdamentes, befeküdtem alá lámpával, alvázvédő tök épp, egyik első sárvédőíven láttam pici rozsdát amit én kijavítottam. Szerelő aláment és kézzel át tudná lökni hátul a padlólemezt azt mondja.. Beszéljünk akkor számokról. 630 volt német papírokkal. Most még rá kéne locsolni 600 -at, utánna még névre rakni, kereket alá, hát.. 1.5 mire nyugodt szívvel benne ülök, nem hibátlanul, de faszán, jó autóban.
..vagy, HA ki tudok szállni még ebből 100-200 bukóval, akkor nekimehetek egy min. 900-1.1M -ós E36 -nak, talán alapból több cuccal, talán nem kell egyből lakatolni, futóművezni, csesztetni, de legyünk őszinték 20 éves autónál eljön ez az idő, a kérdés mikor, szerintem. (de most épp nem vagyok észnél, javítsatok)
Én azon vagyok jelenleg, hogy rohadjon az egész ott ahol van, legyen rendberakva, és akkor tudom, hogy erre én mennyit locsoltam el, a szerelőm azt mondja rá, hogy autó, akkor az az stb.. Főleg, mert 20 éves autók, bárki bárhogy vigyázott rá és imádta, biztos rohad már valahol, biztos ráférne új gátló biztos előbb utóbb, talán később és darabokban, de eljönne ez az idő. most meg egyben letudom és talán autó lesz a hülye seggem alatt
Tényleg segítőkészek legyetek, láthatjátok, nem az van bennem, hogy "na, mindenki mondta, a BMW -vel csak szopni fogsz, szar a bmw".. hanem az, hogy hülye voltam, vagy inkább csak szimplán beszoptam. Én hibám, senki másé!
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Mennyi km utan?
mod: Baszarok, de meggyogyult az auto. Olyan apro kis sz@r dolog okozta a hibat, hogy meg mindig utom a falat. Ma azzal fogadtak, hogy megtalaltak a hiba forrasat, egy 5A -s biztositek elszallt, ami a DSC/ABS boxhoz(-is...) tartozott. Betettek ujat, azt is azonnal leutotte. Self teszteltek a boxot, es kidobta a computeret hibasnak. Soha nem lattak meg F10 -en ilyet, nem romlik el a box ezeknel, foleg nem ennyi idosen ekkora futassal. Az uj kozel £1200 +VAT lenne, Ekkor majdnem padlot fogtam. Aztan atbongesztek a szerviz utmutatoban, hogy a biztositekhoz meg milyen egyseg csatlakozik.(a DSC -nek pl. vagy 5db biztositek jutott, amin osztozik massal) Kiderult, hogy a door handle belso futese is ide van kotve. Es akkor jott a hoppa, mert ugye nekem pont nem regen szallt el a jobb hatso.(bar azota semmi gond nem volt vele, csak siman nem mukodik) Lecsatlakoztattak, biztositek be, es voalaa. Valszeg nedvesseg jutott bele, ezert halt le szepen lassan, majd eljutott a futes reszeig, ami zarlatos lett. Szoval most le van huzva. Az uj door handle festve £500 lenne, de szerencsere nem bagatelizaltam el, es elozo heten USA -bol vettem egy bontottat, ugyan ebben a szinben, 22k km-el, ami Julius vegen ide is er. Akkor visszaviszem, beszerelik, meg megcsinaltatom az MOT -t, mert 3 het mulva lejar. Gumik elore is ma jottek meg, azokat majd hetfon viszem felrakatni.
Szoval happy, de azert sokkolo, hogy egy ilyten kis sz@r mekkora galibat tud okozni. Azert regen ilyen nem igen fordult elo...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gsx-rr
veterán
Nekem se evett kevesebbet.
A legfobb ok ami miatt a masok altal emlitett fogyasztasok kevesebbek az szerintem a valto!
50d osszkerekkel siman 10 literrel eljarok.
Hozzateszem ez erosen vezetesfuggo is.
2 hete par napig A8 4.2 d volt nalam, ami a baratomnal 14 korul eszik. Nalam kijott 11-re. -
MPowerPH
félisten
F10 -ben a vizhofokmero helyett olajhofokmero van. Sajnos az E90 -be meg vizhomersekletmero sem jutott. Te esetleg a titkos menuben tudod megnezni ezeket az ertekeket.
Jah, 35D -bol nincs is mas opcio. Tenyleg fugg a vezetesi stiluson, de az 5km az keves neki.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
Neked azért nehéz a lábad mint nekem... Nekem 10-12L között eszik de úgy,hogy full városba megyek minden nap... Nálam mondjuk ez napi 2X25 Km plusz ami adódik közbe még. Úgy kis távra én nem használom. Mire bemelegedne nálad már állítod is le.... De majd remap után meglátjuk
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
Csak az a kerdes, a penztarcad mit enged meg...
Ha nagyon megy, akkor en, es a gumis topikban is a PS4 -et javasolnak. Eddig nem volt olyan teszt, ahol overal a kozelebe ertek...Ha kozepkategoria, akkor Hankook, ami sajnos gyorsan kopik, de tapad, vagy Falken FK510, ami kicsit olcsobb, de minden tekintetben jobb. (a tesztek alapjan) Ezek egyebkent is joarasitott abroncsok, amik siman felveszik a versenyt a 3 elgyarto UHP abroncsaival. Sot, a Falken igazabol jobban tapad, mint az Asy3, alacsonyabb komfortal, nagyobb gordulesi ellenallassal, es zajjal.
Ha occso kell, akkor meg mind1...
Gondolom nem akarsz RFT -t?!
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Chris0321
addikt
Hello.
Nemrég vettem egy e46 320i-t, szintén kétszéles felnivel amin még az idei szezont kibírják a gumik de jövőre cserélnem kell ezért már kicsit utána néztem milyen lehetőségeim vannak. Nekem szerencsém van mert a hátsó gumi méretében van bőven választási lehetőségem.
Jelenleg több lehetőséged van:
1. Nem egyforma márkájú gumit veszel az első és a hátsó tengelyre.
2. Más márkájú de egyforma négy gumit veszel.
3. Mivel a hátsó guminál nincs sok választási lehetőséged más méretű gumit keresel rá ami váltómérete de nem csak pár márka gyárt rá gumit. Pl. a 245/40 r18-as méretnél jóval több választási lehetőség van.
4. Ellátogatsz a Michelin oldalára amit akkor tettem meg miután leírtam mindent és ott keresed ki méret szerint a gumit és ott kereskedőt is tudsz találni ahol elvileg árulnak ilyet. -
Chris0321
addikt
Én Continentál téli/nyári szettel vettem az autót, a nyári valamilyen ContiSportContact és lehet jövőre én is arra cserélem le. Tapasztalatom még nincs ezzel a gumival mert még csak kb. 150 km-t vezettem az autót cserés első/hátsó szilentekkel így nagyon nem mertem tesztelni kanyarban.