- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Yettel topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Zewa
senior tag
Jah, simán ki lehet fogni 10éves BMW-t 130e km-el, főleg ha dízel.
Nem mondom hogy nincs de nagyon ritka. Ami tényleg tip-top az általában az ismeretségi körben elmegy.
Ehhez hozzájön a rengeteg külföldről behozott vas, amit haszonszerzéssel hoznak, és mondanom se kell hogy egy tűnnek el a százezrek az órából. Ültem 340e-s E60-ban és még a felét sem néztem volna ki belőle. Nem nyújt meg a bőr, rece is akad még a kormányon stb... Ezzel szemben az itthon 200alá behazudott vasak vicc kategóriások.Körülöttem lévő premium vasakra gondolok, akkor nem igen tudok olyat mondani aki 20e alatt megy évente. 30-5k átlagosan. A te átlagoddal, 10év alatt az is 200k ami messze nem 140.
Aki már céges autónak kap egy felső kategóriás autót, az már privátban is használhatja és nem fog mellette tartani másikat. Az pedig nagyon ritka hogy céges autó egy Corsa, magán pedig egy új BMW."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-
MPowerPH
félisten
Nekem felújították, baráti áron 75k volt, ennek már 5 éve. Azóta nincs probléma.
Szerintem egy motor akkor jó, ha nincs olajfogyasztása. Pl. a PD-nek is van, 5k km-enként 1,5l. Azzal magyarázzák meg, hogy normális...dehogy az. Minél jobban eszi az olajat, annál biztosabb, hogy kinéz a generál.(némelyik erőforrás meg egyszerűen sz@r) Szívó benzin nem eheti az olajat. 8 éve van meg az autóm, de még életemben egyszer sem töltöttem rá olajat. Nívó szerinti maxra van belőve, és az olyan is marad a következő cseréig. Mondjuk annyi biztos, hogy 300k km-nél nem is lesz szükség motorgenerálra.
A sün is olyan, hogy bontottat nem éri meg. Ha azzal van a probléma, akkor újat kell venni. Ezért írtam, hogy az költségesebb.
Nekem van. Elsőket be kellett szabályozni 3000km után, szintén ATE. 80k ez a szett? 22k/db(igaz kedvezménnyel)+betét+szerelés. 60k volt.
Igen, ami gyanúsan olcsó, azt nem szabad megvenni. Ellenben én mikor most tavasszal meghirdetem az enyémet, kereken 1.000.000Ft -ot kérek majd érte, amiből 50k-t elengedek.(felnik nélkül pont 100k-val kevesebb) És nem azért mert sz@r, hanem mert miután hazahozom, addig nem veszek másik autót, amíg el nem megy ez. Természetesen előtte kap egy teljes szervizt, futómű felújítással mindennel együtt.
dragonfx: Eddig én is mindig azt mondtam, hogy hó, ez milyen sok. Barátom elvitte a 2004-es S60 D5-öt szervizbe, és otthagyott 1500 fontot.(több mint fél milla) És még a futóműhöz hozzá sem nyúltak. Tehát ez nem olyan vészes. Lehet venni E39-et, de nehéz ót találni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
whitezo88
nagyúr
az e36 valóban jellegtelen már, belesimul a többi autó közé. és már egy 325-ös is van pár százezerért... e39, e46 is jobban kitűnik szerintem, ha rendben van tartva és jó a fényezése még/már
nem véletlen, hogy ezek többnyire boyracerek olcsón "tuningolt" verdái, játszós, menőzős autók (sperrdifi, hidrós kézifék, sportkormány, 20 ezres kagylóülés csövezés nélkül - én is tudok ilyenről személyesen).e46 viszont szerintem még a boyracereknek drágább, én annyira nem látom még jellemzőnek. De nekem e36 se kívülről, se belülről nem tetszik.
cikkhez: ennyiből sikerült egy rohadós, picit sérült, gyenge motorost venni? az igen.
[ Szerkesztve ]
-
Shodan
addikt
Én nem sértődtem meg. Ennyiből lehet mondjuk venni egy szép wagonR-t is ami rendkívül belesimul a forgalomba, főleg a hazaiba.
E36-ot vettem, és nem azért hogy észre vegyenek a forgalomba,hanem mert többre tartom mint az előző csoda autót például mégha ez idősebb is. Az meghogy kinek mi a szép az relatív.
Nem tudom a lámpát én innen megnemondom hogy eredeti vagy utángyártott...www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
-
MPowerPH
félisten
Azért ide már egy elég igényes E60 belsőt raktál be. Azok a komfortülések rettenetesen kényelmesek.
Tegnap előtt, mielőtt visszajöttem Angliába, kipróbáltam egy E60 535D-t. Egy dolog biztossá vált bennem, a szívó benzin korszaka lejárt. Amit az tud, uh, atya ég....
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Itt kint kicsit más a helyzet. A többség első vagy max. második tulajos, full serice history, mert az angol még egy izzót sem tud egyedül kicserélni annyira szerencsétlen vagy inkább lusta.
Amit próbáltam 35D, padon mérve 316 lóerős, 630NM-el. 110-nél evett 6,1l -t. És hatosban letaposva 1500RPM-nél olyat rántott, hogy a nyakam belefájdult.
Tényleg tudtak valamit, amikor ezt a motort megalkották. DPF sem probléma már... Ha nem is szedeted ki, akkor 50k-ért kipucolják, garanciával.Ez például már most elgondolkodtatott, igaz HUD nélküli. De még májusig mindenképpen várok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
A kevesebb menetkész tömeg azért nem OK WTCC esetében, mivel egy diesel erőforrás alapból nehezebb,mint egy benzines. Ezen a téren inkább kiegyenlítettek voltak. Sima diesel mára már nem létezik.... A diesel motor turboval dukál. Az összehasonlítás pedig igazságos, indulj ki egy azonos ccm-es párosból.
2.0 benzin vs. 2.0 turbo diesel * 170PS/210Nm (8.2s--100km/h) vs. 177PS/350Nm (7.2s--100km/h) *
7l/100km vs. 5l/100km.
Ebből látszik, hogy tök igazságos az a +turbo. Jobb menetteljesítmény, sokkal használhatóbb a diesel a hétköznapokban, mivel ha haladni akarsz, akkor nem kell agyonpörgetni, visszaváltani. Pluszban mindenhez még kevesebb üzemanyagot igényel. Az ész érvek e mellett szólnak.
De legyünk igazságosak, adjunk a benzineshez 2db turbo-t,(35i esetében) a dieselhez pedig még egyet(35D). Kapunk egy benzinest, ami katalógus szerint már kicsivel erősebb mint a diesel(pont megfordult a kocka, most a hangyaf@sznyi előny a benzinnél van), ellenben hétköznapokban még mindig jobban használható autó marad a gázolajos. Aki ezt nem így látja, az nem ült még rendes TD-ben. A lényeg: Megkapta a benzines a turbot, cserébe az üzemanyag fogyasztás 50%-al több lett, mint a diesel esetében. És akkor lehet beszélgetni a hatásfokról.
Ki a franc akarja 5K fölé tekerni a fordulatot(hehe, vicces de a 35i is csak 1800RPM-el tud többet), mikor 1800RPM-től olyan érzetet kapsz, amit egy benzintemető nem képes nyújtani semmilyen fordulaton sem?És akkor továbbra is a 35i az egyik legmegbízhatatlanabb BMW erőforrás, de ettől most eltekintettem. Annak a javítása annyi lenne, mintha kicserélnéd mindkét turbo-t. Teszem hozzá, 35D-ben még nem hallottam olyanról, hogy lehalt a csiga.
Ettől persze lehet a 20i coupe még sportosabb, mint a 35D.... Csak az mire elég?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ez a mennyi diesel áll a szerelőnél is erősen becsapós, mivel kétszer annyi diesel autó szaladgál, mint benzines. A 35D pedig egy kivételesen megbízható motor, főleg a javított verzio. Van fent egy 260.000 mérfölddel, és mikor felhívtam, és rákérdeztem az állapotára, közölte: a motor bontatlan, eredeti gyári összeszerelés, turbok szintúgy. Egyedül a szívósor lett cserélve 130k km-enként, mert esélyes, hogy fölötte bekapja a pillangót. Elvileg ezt a hibát már a javított motorban megoldották végre. E39 klubbról Lepke tudna mesélni, neki se volt még soha problémája, pedig ő nem emberi módon használja az autóját. 30D sokkal kényesebb, változó geos turbo is drága, és könnyen lehal. Pluszban arra fokozottan igaz a szívósor probléma.
35i betegség, szerelőm otthon tavaly több mint 10db-ot cserélt. Nem garis, pedig a BMW beismerte a hibát. 20D láncszakadása egyébként szintén beismert hiba, amiért Ők maguk nem vállalnak felelősséget. BMW is nagy disznó ilyen téren, sajnos.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
whitezo88
nagyúr
én sem igazából, mégha szíve joga is. bőven elég minden útviszonyhoz, autópályán meg kell esetleg a 280-300as tempó? Angliában tudtommal nincs limit nélküli Autobahn. Ha már a 250 (vagy mennyi ennél) a vmax nem elég. Ekkora nyomatékkal és lóerővel tényleg nem gond semmi, se a gyors kielőzés, se a kiugrás. Hacsak nem gyorsulni vinné, vagy pályára. Ennél már tényleg csak az M3 az erősebb E92-es.
[ Szerkesztve ]
-
-
MPowerPH
félisten
Akkor nem érted... M5-el nem kell driftelgetni ahhoz, hogy kopjon a gumi. Szimplán elfogy fél év alatt is akár, úgy hogy észre sem veszed, és közben azt gondolod, hogy vigyáztál rá.
Egyébként egy M5-re használt, isten tudja milyen előélettel rendelkező abroncsot feltenni, ami már sok-sok éves, és majd határig kopott. Ehhh...
(mikor autót keresgéltem, és megláttam, hogy 3 típusú gumi van rajta, mind mind más mintával és kopottsággal/évjárattal, akkor gyors fordulattal ott is hagytam. Ez jellemzi a tulajt, mennyire volt hajlandó áldozni az autójára. Valszeg a szervizelést is pont ugyan ilyen komolyan vette. Egy erősebb autónál, főleg mint az M5, ezzel nem lehet játszani)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Öhm, vezettél már M5-öt? Beszélgettél már M5 tulajjal erről? E39 klubbon kérdezz meg pár tulajt, vagy volt tulajt.
Ezt nem tudod megmagyarázni. Használt az használt, csal akkor tudod az előéletét, ha Te használtad. A gombázott gumi pl. már erősen nem ajánlott 200km/h fölé, és nagyobb terhelésnek sem tenném ki. Sosem tudhatod, mit sérült meg a gumiban abban a pillanatban. Az előző tulaj se véletlenül vetette le, és vett egy teljesen új garnitúrát egy vagyonért. Mindennek oka van...
Tudod, elég csak egyszer megtörténnie. Utána valszeg már nem tudod leírni azt, hogy ez volt az első eset.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ha nem hiszed, akkor majd esetleg meglátod. Nem kell hozzá 250-el menni, de még driftelni sem. Nem ismered az M5-öt. Régi álmom volt, de tisztában vagyok a költségeivel, így józan maradtam. A 13 liter városon kívül is szép álom egyébként, 15l alatt ne tervezz.(a 40i az nem M5, ég és föld a kettő ezen a téren is.)
Anno BMW talin megkérdeztem egy szimpatikus M5 tulajt, hogy ugyan mennyit eszik a gép, de csak így a beszélgetés végén. Azt mondta városban 20. Én rákérdeztem, országúton mennyi? Azt mondta jóformán az is 20, ha normális vagy akkor 15. Neki 18-at mutatott a board.... Persze hozzátette, hogy tankolni a legkönnyebb ezeket.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ivan15
senior tag
az hogy milyen gyorsan kopik a sebessegtöl nagyon függ: 150 felett mar gyorsan kopik, -ill a gumira rairt hatarsebesseghez közelebb nagyon gyorsan kopnak. A hoban (es fagyott uton, azert van ott a ho, mert alatta fagyott) valo drifteles is nagyon zabalja a gumit: 2x pörgettem telen 5 percig mire ki tudtam allni, es lathatoan lekopott a gumi (büdös is volt)...
[ Szerkesztve ]
-
-
Stukker1987
senior tag
Ezzel pont nem értek egyet....
Lehet hogy anyaghasználatban még jobb volt és persze megbízhatóságba is mivel nem kellett annyi normát teljesíteni,de a design nagyon öregesen hat már,tipikusan 70 éves öreg papi autó,főleg a sedan.
A touring tipikusan versenyzői hajlamú szobafestő autója,akinek kell a nagy hely a diszperzitnek hátul.El kell ismernem,hogy a E60 mostanság szintén raceboy autóvá "érik",de egy E61 számomra még mindig elegánsnak hat leginkább és családos üzletembernek tudom elképzelni....
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby elektronika
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- iPhone topik
- Politika
- VPN topic
- EA Sports WRC '23
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Fotók, videók mobillal
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!