- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- MIUI / HyperOS topik
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cxgrav
senior tag
-
CharlieDrop
veterán
válasz erikke17 #23839 üzenetére
hol írtadm tds leömlőt?
530d 25d leömlővel
Mert ugyanaz, csak a 25d-é strapabíróbb@(#23842) erikke17
23i: M52B25, szimpla vagy dupla VANOS-szal 2001ig gyártották 170ló 245Nm, alu blokkos
25i: M54B25, Itt alap a dupla VANOS, ha jól emlékszem, 2001-től 193 ló és 245 fölötti Nm (vagy annyi, nem emlékszem pontosan)
28i: M52B28, ez a párja a 23i-nek, ugyanaz csak 193 ló és 280Nm nyomatéknekem e36 23i-m volt az 10 alatt csak országúton evett 8 körül, manuál -1 liter, tehát egy e39 23i szintén zenész a plusz súly miatt, 8 csak országúton 90-nel...
28i inkább plusz 1 liter
25i a modernebb motor miatt ehet kevesebbet, illetve a dupla VANOS-os 23i, 28i is ehet kevesebbett, kb 2-5 decivel[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Cxgrav
senior tag
válasz erikke17 #24423 üzenetére
Hali!
Haverom 1 hónapja vett 1996 540iA.
10l vegyes szórakozás nélkül, 13-14l ha folyamatosan kick-down-olja a gépet.
Vezettem én is, és mit ne mondjak, brutál. A hideg is kirázza az embert, ahogy beröffen a 4.4.
Az élmény, amikor még a látótávolságban sincs a gép, de már mindenki figyel, hogy mi ez a hang a levegőben.... és bizony nem sport kipufogó hangját hallani egy közeledő hondán, ahogy sok avatatlan fül felkiált és csodálkozva téved.....V8
Picture me Rollin' by 2pac
-
Möhe
addikt
válasz erikke17 #24438 üzenetére
Köszi.
Mosás kellene neki, meg egy szépen dolgozó fényezőhöz kellene elvinni, de az majd csak tavasszal.
Kedden meg papírozon lefele, ablakfóliázás... Nem fogok unatkozni
A navit kéne frissítenem de hétvége előtt nincs időm pepecselni rajta. MK3-ra melyik navit használjátok a kölcsönzőből? -
Cxgrav
senior tag
válasz erikke17 #24452 üzenetére
Szombat este begurultunk az 540i-vel egy parkolóba.
Haverom: "Na nézzük megfordul-e?!"
Padlógáz, majd szinte leírtunk egy 8-ast úgy megpördültünk.
Zsír, megfordulGurulunk ki, majd a bal hátsó keréktől valami furcsa hang szűrődik be..... ahogy gurultunk tak-tak-tak-tak. Verte valami a dobbetétet.
85% guminak szevasz, szálszakadásAz én 530dA-m meg szerelőnél van.
Felírtam 1-2 dolgot egy listára, hogy a tél előtt ellenőrizzük, hogy minden rendben van-e.
Felhívtak, hogy megnézték a listát, de:
- termosztát kuka
- vízpumpa kuka
- feszítő-vezető görgők kuka, vegyünk teljes szettet
- és még 1 pár dolog kukaKb 200k lesz a mutatvány
[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
kenguru99
aktív tag
válasz erikke17 #28173 üzenetére
Az indexen van több nyesttel foglalkozó topik. Ez kifejezetten autós. De gyors és egyszerű megoldásra ne számíts.
[ Szerkesztve ]
-
Möhe
addikt
válasz erikke17 #28726 üzenetére
Melós dolog hogy minden stimmeljen,mi....? Én beszereztem kivágott grill rácsot fékcsővel együtt
Az sem baj,ha a karosszériához is passzol,és nem csálén áll,mert befeszegeti az ember a "helyére".Ha meg tényleg M-esítesz, le sem írom mit kell tenni, szép a lista annyit elárulhatok
-
negro
őstag
válasz erikke17 #28726 üzenetére
Hat a gyari M sport nem csak annyibol all, hogy mas az elso-hatso lokharito muanyag hej...
A mellett irto gagyi ha vki lecsereli vmi utangyartottra azt is csak elol. Plane butan mutat a szeria alap hasmagassaggal es stb.''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Möhe
addikt
válasz erikke17 #28735 üzenetére
Hogyne!
Az M-esítési folyamat : tádááá
Mobilgumin Daninál olyan középrésszel kapsz első lököst, ahol nincs kivágva a fékhűtőnek a lamellák.
Én így másik fórumrol vettem gyári rácsot/fékhűtő csővel.
Ebay-en meg van dögivel körkivágásos/sima grill rács is. -
ADAM1337
nagyúr
válasz erikke17 #28726 üzenetére
Igen én is emiatt nézelődők, mert nekem nyílásos a gyári, mondjuk a hő szenzor megoldható ha egy jó rögzítést csináltatsz egy műanyagossal.
Most egyelőre helyre rakatom a gyárit úgy döntöttem, a dob ív 3ezerből van meg a gyári, a ködlámpámat kellett műanyagosnál forrasztani füleket rá, hogy újra berögzíthető legyen az egész művelet 5k-ból kijött, egy jó parkolás eredménye full sötétben.
De én is jobban körbe járom a témát. -
ADAM1337
nagyúr
válasz erikke17 #28760 üzenetére
Nem nem.
De inkább utána járok rendesen, nem akarok gagyit megvenni, meg még más dolgok élveznek prioritást, hátulra most lesz nemsokára brembo féktárcsák és textar fékpofák, aztán a bal első hátsó lengőkar csere az mondjuk nem tétel 25k az egész.
Utána szélvédő kéder aztán az M-esítés elöl, de szép sorjában. -
szőröscica
addikt
válasz erikke17 #28769 üzenetére
Szikráztasd meg a gyertyákat egy dróttal, rögtön kiderül, hogy valamelyik rossz-e. Míg nincs nagyon hideg, be fog indulni néhány rossz gyertyával is, de nem árt rendbe tenni. Nálam 380 ezernél is simán indult -17, -18 fokban síeléskor. A bor megfagyott a teraszon, de az autó indult.
-
MPowerPH
félisten
válasz erikke17 #28769 üzenetére
Glow plug or glow plug relay.
Nekem is hasonlo volt, nem emlekszem a pontos hibakodra. Nalam a relay volt a rossz, de biztosra menve az izzitokat is lecsereltem. Bar most hogy igy visszaemlekezek, nekem random dobalta a hibakat a gyertyakra 1-tol 6 -ig, igy kizarasos alapon csak a relay lehetett a gond. Szoval Nalad valszeg a gyertya lesz a ludas. Hany km-el ez elott voltak cserelve? Nem nagy tetel a 6db Beru gyertya bele.
joamilestoné: En a rossz relay -el mar -8 -ban nem tudtam, csak masodszorra elinditani. Aztan mikor realizalodott, hogy bizony nagyon nem mukodik az izzitas az auton, es masnap koran reggel mennem kell, de ejszakara -15 -ot mondtak, akkor elkezdtem aggodni. Igy az ejszaka kozepen felkeltem, es elmentem vele 15km-et, hogy reggelre biztosan induljon.(Este fekves elott ugyan ezt megcsinaltam) Ugye itt az UK-ban nem tunt fel, mert nincsenek kemeny fagyok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me