- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeZol
őstag
válasz MPowerPH #21550 üzenetére
Nekem 255/35 R18-asok a hátsók, és ugyan még ezzel is meg lehet kapartatni simán, de szerintem kár nagyobbat feltenni. A téli az 225-ös, na az tényleg kevés lenne nyárinak, de ne költs 265-re vagy nagyobbra, max ha minimális az árkülönbözet.
Hát igen, RFT-vel nem maradsz az út szélén, viszont mióta nem RFT-s van, az M-es futómű ellenére még lágyabb lett a rugózás/menetkomfort, és autópályán 180feletti kanyarban és élesebb kanyarú országúti szakaszon nagy sebességnél megszűnt az apránkénti ívről elpattogás, ami egyértelműen a merevített oldalfalak miatt van.
Ha nem haladsz tempósan, akkor tényleg jó az RFT, de akkor már 225-öst is tehetnél.
M1-esen Bicske után Győr irányában van az éles lejtős jobbra kanyar 120-as táblával. RFT-s gumival úgy 180-as tempóig éreztem biztonságosnak. Mióta sima PS3-as gumi van, múltkor már 225-nel is ment úgy, hogy ugyanakkora volt a biztonságérzetem, de ezek szerint csak én közlekedem olyan tempóval, hogy ez fontos -
MPowerPH
félisten
Azért talán a 19" esetében nem annyira hátrány az RFT mint 18"-on... Minimális az oldalfal mérete, nem vettem észre, hogy az autók lepattogna a kanyarívekről.
255-ös egyébként még mindig kevés, full gázon még néha 3.-ban is villog a tc lámpa, szóval kisebbet soha nem tennék fel. Téli gumi nincs, ide nem kell.Don't Tread On Me
-
Djmarko
tag
Sziasztok!
BMW E60 525D-ről mik a vélemények?(alapból az autóról vagy motorról) Pozitív-negatív vélemény jöhet!
Köszi a válaszokat! -
marsu
addikt
válasz Djmarko #21555 üzenetére
Ha egyszer cserélem a E46-ot, akkor jó eséllyel egy E60-ra fogom ...
... nagyon tetszik a forma és a mérete. Műszakilag / megbízhatóság szempontjából engem is érdekelnek a vélemények.
Az autónavigátor szerint a vélemények megoszlóak ...
... érdemes elolvasgatni.
[ Szerkesztve ]
Press any key to continue ...
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Djmarko #21555 üzenetére
Nekem nem tetszik.
A m-es csomaggal jól néz ki, de amire kitalálták- elegáns utazóautónak, azt meg elrontja
Nagy (kaszni), túl igényes technika(alu elemek, rengeteg elektronika) van benne, drága lesz javíttatni, ha egyszer kell.
A motor egy másik dolog, sokat menni veszik a dízelt, ha szerencséd van, akkor lehet még sokáig jó lesz, ha nincs szerencséd, akkor lehet rá költeni.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Stukker1987
senior tag
válasz Djmarko #21555 üzenetére
Nekem E61-em van 2005-ös 177 lovas 525d automata 6gangos.
Júliusban vettem 230000km-el.
BIZONYÍTHATÓAN kevesebb km-es nem igazán volt számomra elfogadható árban,így tehát belevágtam.Egyik ph-s BMW-s kolléga műhelyében vizsgáltattam át megvétel előtt.
Futómű egyes alkatrészei és első fék,izzítók és izzítórelé volt cserélve nemsokkal azelőtt hogy átnézték. Véleményük szerint az enyém jó állapotban volt kortársaihoz képest.Amikor megvettem olaj,szűrők,termosztátok,illetve hátsó fékek cseréje történt meg. (Illetve pucoltattam turbót,szívósort a biztonság kedvéért,mindkettő bírja egy jódarabig)
Tervben van még minden szíj,szíjtárcsa és vezetőgörgők cseréje is.Automatában nem tudtam még eldönteni,hogy cseréljek-e mert sokan nem javasolják ha eddig nem volt rendszeresen.
Összességében ezek kb 220k-ba kerültek(téli gumigarnitúrát nem számoltam rá természetesen) és még 300k-val számolok,illetve esztétikára további 150k van betervezve.(b@szom nagy karc mindkét oldalon és kavicsfólia előre)
Azt akartam mindezzel mondani NEKED hogy ugyanezekkel a költségekkel biztosan számolnod kell neked is ha vásárolsz egy ilyen verdát és műszakilag rendben akarod tudni.
Ha valami nagy hiba jelentkezik akkor kapásból 300k kell hogy ezeken felül is a zsebedben legyen.(turbo,szívósor-EGR,porlasztó,DPF, mind leendő hibaforrások amik a fent említett 300k-t igényelhetik)
Egyébként teljesen mind1 hogy 20d,25d vagy 30d ugyanazokkal a betegségekkel küzdenek mind.
Részletesen nem akarom leírni neked de a 25d szerintem minden szempontból aranyközépút nálam.
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Djmarko
tag
Köszönöm a válaszokat!
-
Champipi
senior tag
Mit tudnak ezek a 3D alakzatos, cso alaku feklampak? Ma epp egy 5os BMW hatuljan lattam. Ilyen nagyon szep homogen piros fenycsovek voltak benne.
Egy ilyet barmelyik autoba be lehet rakni vagy csak xenonosba?
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz Stukker1987 #21558 üzenetére
hát kiindulva a saját automatámból, ahol végül is az utolsó pillanatban cseréltünk olajat azt javaslom cserélj...
igaz öregebb automatám volt, de abba se kellett elvileg olajat cserélni, aztán belevágtunk..
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
whitezo88
nagyúr
valamiért tök jó nézni ezt a videót, nagyon szép autó és nem parkettázza mint a többi youtubeos hasonló videón van e39 utóbbi időben nagy kedvenc lett, de nem fogok cserélni (egy ideig legalábbis). fabetét is tetszik, bár sokaknak giccses. E46-ban a fekete-szürke csík-fekete tetszik nagyon. enyém mondjuk fekete-fekete-szürke.
[link] -
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #21562 üzenetére
Ez vót má.... A motorosra nagyon csúnyán ráhúzza... Egyébként a 20D-t ha parkettáznád, akkor se vennéd észre. Itt is elforgatja 3k.-ig, és biztos lehetsz benne, hogy parkettát nyomott, amíg azt elérte. Utána már nem sok van vissza az RPM.-ből...
De értem mire gondolsz..[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #21564 üzenetére
Egyébként leszámítva a patkánykodását, tényleg tök nyugis egy ilyen videot nézegetni.
Kollegám múlt héten vett egy fekete E61, kombit. 2008 530D, M pack. Azóta szerelmes vagyok a kombi ötösökbe,,, Szivatnak is, hogy kezdek apukásodni...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
genius5000
tag
Kedves Szakik.
Mi lehet a probléma, hogy ha a kuplung rakoncátlankodik? a jelenség a következő: Ha erőteljesebben váltok, (gyorsan, nagy gázzal, stb.) akkor néha nem jön vissza a pedál, és nem is tudok váltani, mintha a munkahenger nem nyomná vissza, és nem is vált rendesen, hanem vagy olyan, mintha még nyomnám félig a pedált, vagy mintha nem nyomnám, és nem tudom sebességbe tenni. egyszer már légtelenitettem a rendszert.Esetleg a munkahenger valamelyike lesz a ludas? vagy a kuplung szerkezet?
Köszönöm előre is.
Ne akarj mindent megszerezni! Ne akarj tökéletes lenni! Te egyszerűen csak élj a világba!!
-
Balupapa
senior tag
Sziasztok!
BMW 118d (faceliftes 2007 utánni 143Le) van valakinek tapasztalata? Ezeknek is behullik a pillangó szelep? milyen hibákra hajlamos még?
Üdv_-=*WheelWhores*=-_
-
Champipi
senior tag
Az jó ötlet, hogy megkeresek egy eladó BMW 120D tulajt, hogy én ugyen nem veszem meg a kocsijat, de fizetnék 120 000 Ft-ot a Xenon lámpájáért?
-
Champipi
senior tag
válasz Balupapa #21571 üzenetére
Jó a 118D, mert keveset eszik, de egy kis BMW bugi is van benne már olyan 2500 és 3000 fordulat között. Persze chiptuning nélkül.
Enyimé autómata e, de lehet érezni, hogy mikor kell kicsit odalépni, hogy kicsit dobja a seggét. És a seggdobás minden pénzt megér. Audit is vehettem volna, de kellett a seggdobás érzése. Egy kis amerikát hoz az ember szürke életébe.
Ami viszont negatívum az a magyar utak állapota. Leginkább egy Dacia Dustert vettem volna, de abból nincs automata, így kiesett. Az ülés nem sport csak sima polgári, így viszont olyan, mintha egy szekér padján ülnék: fékezek és már csúszok is előre. Kanyarodok és már csúszok is oldalra.
Tanulság: BMW-ből csak jól felextrázott, sport modellt szabad venni. Ez persze drága lesz.
[ Szerkesztve ]
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Shadowbull #21573 üzenetére
Bűn róla állóképet készíteni.
De legalább jó minőségű.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
m4rc!
őstag
Sziasztok! Január vége felé tervezem egy E46 beszerzését Németországból. Az lenne a kérdésem, hogy mikre kellene majd nagyon figyelni, típus-betegségek, stb. Illetve hol tudnék utánanézni, hogy ebből milyen fajta kiadások vannak, úgymint facelift, illtve CI,XI hasonló rövidítések miket jelölnek. Előre is köszi
We are analog players in a digital world
-
lorcsi
veterán
válasz Shadowbull #21573 üzenetére
saját ?
vagy ..? -
Xmodule
őstag
válasz Xmodule #21518 üzenetére
Megnéztem ma az E39-et. Totális tákolmány volt az auto... Kár, mert amugy tetszett, bár jobb érzés volt vissza ülni az E36-ba. Nem tudom de valahogy nekem ez az 5-ös széria olyan "nagy". Mármint belülröl. Totál elveszek benne. Nem is vagyok egy nagy ember amugy (178/75). Azért egy E46-ra még mindig jobban fáj a fogam.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
-
Stukker1987
senior tag
válasz Shadowbull #21573 üzenetére
Nagyon szép!
Irigyellek nem is kicsit azért,hogy ilyen autókat hozhatsz el!A új sport kormány formája viszont annyira nem jön be.
MÁS:
Lenne egy kérdésem is feléd,bár nem biztos,hogy jó emberhez fordulok!
Szabad-e magas futásteljesítményű automata váltóban (ZF6HP26) olajat cserélni és ha szerinted igen,akkor hogyan? (állapotmegőrzés lenne a cél)
Tudom,hogy BMW szerint lifetime olaj van benne,de váltó tervező konstruktőrökkel beszéltem és szerintük sincs lifetime olaj,de az olajcseréről konkrét,kielégítő választ nem kaptam.
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
negro
őstag
válasz Shadowbull #21573 üzenetére
Csak is a carbon disz lecekbe tudok belekotni amugy fasza
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Shadowbull
addikt
válasz Stukker1987 #21580 üzenetére
erre nem tudok neked valaszt adni. mi szol a csere ellen?
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #21584 üzenetére
gondolom a lifetime oil felirat
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Stukker1987
senior tag
válasz Shadowbull #21584 üzenetére
Az ellenzők szerint több esetben csere után csúszik a váltó akár néhány ezer km megtétele után meg is áll,akár úgy is hogy előtte semmi baja sem volt..
Arra én még konkrét választ nem kaptam tőlük sem hogy ez miért is következik be!
Sokan azt mondják,hogy sima csere idején(nincs szétkapva és kimosva a váltó) az egyébként "jó" helyen tanyázó fémreszeléket kimossa az friss olaj és "rossz" helyekre kerülhet.
Tudom nem voltam túl konkrét de ennyit tudok....
Tapasztalat szerelőknél kb 50-50% a vélemények megoszlása.
[ Szerkesztve ]
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Stukker1987 #21586 üzenetére
nem tudom, nekem ami lejött váltóolajcserénél azt már nem sorolnám olajok közé, sokkal jobb lett csere után, csúszni azért szokott, mert nem cserélik le időben.
és én csak ugatom az egészet, de mit jelent a jó helyen lévő reszelék?Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Champipi
senior tag
válasz CharlieDrop #21583 üzenetére
Előtte egy VW Polo-m volt a legújabb, de az is pont ugyanilyen hangos volt 130-nál. Mondjuk azt tudom mondani, hogy én csendesebbre számítottam, de zajosnak érzem.
Mondjuk kis autó, én érzem rajta, pont akkora a beltere, mint a poloé volt. Csak ennek hosszabb az orra.
Én valami über prémium érzésre számítottam, de nem igazán kaptam meg, mert a VW csoport is olyan jó már a minőségérzétben már a Polo szintjén is, hogy egy ilyen 2008-as bimmer nem jobb nála.
Ami tetszik, hogy keveset eszik, meg geci jól néz ki kívülről, meg tolja a fenekét ha megküldöm kanyarban.
Ha most kéne venni, akkor DSG vagy ZF váltós kocsit vennék. (Mert hogy ez is automata, de nem olyan fincsi, mint a DSG és ZF)
-
Shadowbull
addikt
válasz Stukker1987 #21586 üzenetére
en ebben nem hiszek. en szemely szerint lecserelnem, de igazabol nem foglalkoztam sohasem valtokkal.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Xmodule
őstag
Hello. Az lenne a problémám hogy reggel -6fok volt es mikor akartam indítani a kocsit egyszerűen nem indult. Csak forgatta de nem indult el a motor. Aztán elkezdtem pumpálni neki a gázpedált es így lassan lassan elkapta de pár másodpercig alapjárat sem volt úgy kellet nyomom a pedált hogy le ne fulladjon. Aztán egy fel perc után mar ment rendesen. Ötlet mi lehet a gond? Mert ez a mai -6 csak a kezdet itt svedben. Lesz itt -25 is. 1999 320i kombi e36
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Stukker1987
senior tag
válasz CharlieDrop #21587 üzenetére
"de mit jelent a jó helyen lévő reszelék"---Ha tudnám,akkor nem kérdeznélek titeket,ill értenék az aut váltókhoz.
Én azt az infót adtam tovább,amit más fórumokon összeszedtem. (e39.hu,index-e60 fórum)
Szerintem a vége az lesz,hogy felhívok egy specialistát,ha a zsebemben lesz a megfelelő összeg...
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Gézengúz
addikt
válasz Xmodule #21591 üzenetére
Odakint nagyon sok helyen használnak elektromos motormelegítőt, még parkolókban is...Rosszul tudom?
Gondolkodtam, hogy én is szerzek be hasonlót mivel nem csillaggarázsban áll az autó így az áram megoldható...
Érdeklődd már meg mifélék kaphatók milyen árban és beszerelhetők-e tényleg a fagydugó helyére... Vagy máshová ez esetben milyen módszerrel..
Isteni lehet 50fokos motorral indítani -25-ben....
-
M4tth3w.1992
csendes tag
Üdv mindenkinek!
Olvasgatom már egy ideje a fórumokat, hozzászólásokat, de sehol nem bukkantam még rá olyan problémára ami nálam jelentkezett...
Egy 1999-es 11. havi E46-os 318-asról lenne szó. Az autót nemrég vettük, Olaszországból behozott gyönyörű állapotban. Ki is próbáltuk a helyszínen, beindítottuk gyönyörűen duruzsolt, tettünk vele egy kört és nyugtáztuk, hogy valóban nincs vele semmi baj. Apróbb hibáktól eltekintve műszakilag valóban tökéletes volt...egészen addig amíg itthon, ki nem próbáltuk P-s rendszámmal. Az első probléma: miután elérte az üzemi hőmérsékletet elkezdett hangosan nyikorogni, ezt betudtuk az elöregedett szíjaknak. Leálltunk a ház elé és járattuk még egy kicsit és lám... a vízhőfok az egekben. Következőnap szerelő majd egy sor csereérett alkatrész (szíjak, görgők, vízpumpa, termosztát). Ezzel meg is oldódott a vizes téma, de a nyikorgás tovább folytatódott. Szerelő állítása szerint a motor és a váltó körül jön a hang, minden más lehetőség kizárva. Most értetlenül áll ő is a probléma előtt. Arra kérnék valakit, ha esetleg találkozott már hasonló problémával, azt megköszönném ha megírná mi is a hiba valójában. A válaszokat előre is köszönöm -
ignorant
senior tag
valaki hasznalja ezt?
-
Z0mbi
senior tag
Most latom hogy van egy kimondott BMW verzioja is ami az OBD2 felett tud CBS reset-eket is.
Kar hogy ez csak iPhone ra van -
marsu
addikt
Van itt valakinek X5 3.0d az első évjáratok közül?
Press any key to continue ...
Új hozzászólás Aktív témák
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Noble Chair EPIC
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000