- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Milyen okostelefont vegyek?
- Az AI-ról szól a Galaxy S24
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Macrodroid
- iPhone topik
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
Hirdetés
-
Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
it Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Ma eszrevettem, hogy az auto jobb oldalan ket helyen is egy ranyitas nyom ektelenkedik. Mini horpadas, kicsit a festes is serult. Egyszeruen nem ertem azt, hogy miert nem figyelnek oda az emberek erre.
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz Cxgrav #22599 üzenetére
nem kövezlek, de még nem láttam 30d-n 15ös kereket.
Minden ismerősömnek 17 az alapfelnije 30d-n, hjah, kimaradt, azok e46, más ET-vel elnézést...az enyém 16-os, nyugi nem azért mondtam, nem félreérteni, de ritkán látok e39-en 15-ös felnit
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Cxgrav
senior tag
válasz CharlieDrop #22603 üzenetére
Gyári nyári felni szett 17", gyári téli szett 15" az 530d-n.
Nem értem félre, semmi gond.[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
MPowerPH
félisten
E90/E60 tulajoktol kerdeznem. Lehet tok evidens, es marhasag de megis... Most esett le a dolog, mikor csekkoltam az aksit a csomiban.(meg eredeti gyari, szal lassan valszeg lejar az ideje) Ha hirtelen egy cella zarlatos lesz, es full lemerul, tehat a kozponti zarnak se jut eleg aram, akkor hogy a fenebe jutok be az autoba? Mert a 'kulcsokkal' ugye nem tudom manual nyitni az ajtokat/csomit.
(elobb kerdeztem, most azert utananezek google-n, meg a user manualban is... )Mas: az ilyen ranyitasbol eredo mini horpadasokat tudjak javitani erdemlegesen? Ha igen, akkor kb. mennyibe fajhat? A fenyezest neztem, azt egy rendes polirral ki lehet javitani hal az egnek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #22608 üzenetére
Kulcs? Szerintem ez nem megy bele abba a nyilasba... Vagy szetszedhetos a kulcs, es elovarazsolhato belole valami fizikailag hasznalhato dolog is?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #22613 üzenetére
Manual kint van a kocsiban, lusta voltam kimenni erte. Igazabol mint irtam, valszeg tok evidens. Es az is, csak nem akartam feszegetni foloslegesen a kulcsot, elobb megneztem googleben, hogy tenyleg igy van e. Egyebkent tiszta muszerolaj belul...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #22613 üzenetére
RTFM, ja, kanyit nem tudok németül
Az én manuálom meg németül van :SNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
BeZol
őstag
válasz MPowerPH #22611 üzenetére
Jah, szét lehet húzni
Egyébként csomagtartónál is van egy zár, csak kukkants oda a rendszámtábla jobb felső sarkához.
Még nekem is gyári az akksi, és érezni már hogy gyenge, vagy nyár elején, vagy nyár végén cserélem szerintem, de pl. édesanyám minijében 9 évig volt benne a gyári akksi, és nyáron a kánikulában adta meg magát szóval még lehet húzni a dolgotÉn mindig direkt messzi állok meg, de gyakran mintha direkt odaparkolnának, hálistennek eddig megúsztam nagyjából. Nekem úgy rémlik, hogy ilyen pici horpadásokat 5ezer Ft-ért csináltak volna, viszont nálam ugye a teremgarázsban totál meg lett húzva a jobb hátsó kerék előtti rész, és megkarcoltam a fémet odalt, ill. lent a műanyag idom be is horpadt, ezt csináltattam meg és még fényeztettem zsír újra a motorháztetőt mert már vagy 6 giga kavicsfelverődése volt, ez így mind kijött 120ból. Most az első lökhárító lesz a soros és a két visszapillantó, nagyon sok felverődés van azokon is, beleégtek a bogarak, és a lökhárítónál kezd lejönni a festék mióta megpolírozták (és utána opel szalonban lemosták a kocsit kitudja hogyan...). Az meg, hogy a fényszórómosónak a külső lakkja vagy milye szépen jön le, az már nem újdonság.
-
mhif
senior tag
Sziasztok,
tudnátok ajánlani megbízható és hozzáértő BMW szervizt Bp-en, ahol teljes körű állapotfelmérést csinálnak használt autóra. Vásárlás előtt állok, első felindulásból arra gondoltam, hogy márkaszerviznek írok, de ha erről lebeszéltek -vagy épp rá- akkor szívesen fogadom
Neten egy bizonyos Hantos Ricsi-t találtam, róluk valami vélemény?köszi
-
Eyesis
őstag
válasz CharlieDrop #22619 üzenetére
Várok szerda reggel MJCAR, aztán csütörtök reggel Muha Attila Ez utóbbinál tervezem a javításokat elvégeztetetni, az előbbit csak második vélemény/árajánlat szempontjából akartam.
szerk:
Arra van megoldás, hogy a beltéri műanyagokat hangtalanítsam?[ Szerkesztve ]
Eyesis
-
KINKY_007
aktív tag
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Eyesis #22623 üzenetére
Természetes. Az a lényege, hogy a központi adatbázisban minden szervízlátogatást rögzítenek, így azok visszakereshetőek a megfelelő jogokkal (márkaszervíz). Elvileg a kulcsban is tárolva vannak az infók, gyakorlatilag onnan kiolvassák az autó történetét (amit a kocsi eltárolt és a kulccsal szinkronizált).
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
mhif
senior tag
válasz KINKY_007 #22622 üzenetére
Ezt írja a hirdetés: "német anyacégnél újautóvásárlás miatt beszámolt, végig szervízelt, sérülésmentes"
Napokban megyek el megnézni a kocsit, majd rákérdezek a szerviz hol történt, de feltételezem, ha a szervizkönyv vezetve van és a km óra állása megegyezik a benne foglaltakkal akkor nagy baj nem lehet.
-
mhif
senior tag
válasz CharlieDrop #22626 üzenetére
Nem titok, csak nem akarom, hogy reklám helye legyen. Előző hsz-ből, ha kivágod az idézet közötti szövegrészt, akkor a második találat a gúgliban...
-
mhif
senior tag
Amúgy egy másik kiszemelt ő lenne még, csak sok helyen lehúzzák a gyengus motor miatt. Bár tény hogy száguldozni nem akarok, inkább a költséghatékonyság a szempont, meg hogy nézzen ki valahogy a járgány. Bp-Balassagyarmat között ingáznék vele hetente 1szer ez oda-vissza kb 150km hetente, számolva egy kis városi járkálással legyen heti 200km.
A benzin-gáz üzemmód kézenfekvő lenne, nem messze Nagykürtösön szloviba most 0,75euro a gáz, ezért esett erre a két autóra választásom. Vélemények? Xar pesti utakra, meg a normál 2/A-ra melyik kocsi lenne a strapabíróbb? Szóval ő vagy ő? -
mhif
senior tag
Hogy értve gázon kívül?
-
mhif
senior tag
válasz CharlieDrop #22631 üzenetére
Milyen rendszer a jó és milyen a rossz?
-
CharlieDrop
veterán
Olyan, ami külön adagol száradás ellen, mert a BMW szelepek nem bírják jól.
Ugye alapesetben a gáz szárít, a benzinben lévő adalékok hiánya miatt, ezt lehet külön adagolós rendszerrel kiegészíteni.
De ha ez kínai, akkor vigyél olyan szakembert aki ért a BMW-hez és a gázhoz is.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
mhif
senior tag
Hívtak is szervizből ahol az állapotfelmérés miatt érdeklődtem és lebeszéltek a benzin/gáz-ról, legalább is a 318i esetében. Marad a B-terv, nézek egy 320 hathengeres cupét...
[ Szerkesztve ]
-
NyalokAA
aktív tag
Amennyiben ki szeretném cserélni f30 ban a fejegységet navisra,nagykijelzősre (most kicsi van navi nélkül )
Az milyen költséggel járhat kb ? Van itt olyan aki esetleg jártas ilyesmibe ? (addig ok , hogy megveszem ebayről, igazából van is autó hifis ismerős aki bele tudja rakni ) Azonban utána a navit fel kell "programozni" ugyebár , esetleg milyen hibákat+munkát kell még beleszámolni a rizikófaktorba?
+ Azzal sem vagyok tisztában , ha fejegységet\kijelzőt cserélek a kocsiban az van valami kihatással a garanciára(premium selection) ?
+ Ezt a "programozást" navi aktiválást csak bmw szalonban tudják nekem megcsinálni ?Kicsit ködös nekem ez a téma , de zavarja a szemem nagyon a kis kijelző + hiányzik is pár funkció amit szívesen használnék ( tv , airplay , navi nem utolsósorban )
-
Stukker1987
senior tag
válasz NyalokAA #22636 üzenetére
Szerintem a végösszeg olyan horribilis és akkora szívás mindent megfelelően előkészíteni és megcsinálni,hogy inkább vegyél egy olyan autó amiben alapból benne van.
Én CCC-ről néztem a CIC-re átállást és kis túlzással az autó már nem ér annyit mint az egész művelet E61-nál.
Itt találsz komplett árakat.
Garancia szerintem csak akkor nem vész el,ha BMW márkaszervíz végzi a beszerzést és beszerelést is. Ebben az esetben nyilván még drágább lesz
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
NyalokAA
aktív tag
válasz Stukker1987 #22639 üzenetére
Összeszámoltam a költségeket kb-ra a készlet megvan kb 200 ból rossz esetben 300 ba csúszik Benézek majd ide a Magiszba , de attól félek milliós magasságba csúszna bmw márkakereskedésben ...
Amennyiben az ember használt kocsit vesz benne van az ilyen a pakliban.. 1 éves kocsit vettem valaki már beszívta a legnagyobb értékvesztést . Azért egy újkorában 10+ milliós autóba pár százezret költeni multimédiára még mindig jobban kifizetődő mint új autót venni nem ? -
Stukker1987
senior tag
válasz NyalokAA #22640 üzenetére
Nem hiszem hogy az a végén meglesz annyiból. Még a fél milliót is óvatosan kezelném...
bimmerretrofit-en csak a hardver 1800$ és erre még 1000$ körül az aktiválás és akkor még munkadíjjal és egyéb programozási feladatokkal nem is számoltunk.
Maszi nicknevű tag programozás specialista hírében áll másik fórumon,talán tőle kapsz hiteles infókat: 06-30924-8260
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
NyalokAA
aktív tag
válasz Stukker1987 #22641 üzenetére
Köszönöm szépen Megpróbálom majd nála
-
BeZol
őstag
Mai totalcar-os Volvo S60-as cikkből idéznék:
"Mondjuk én a helyükben kiraknám a kirakatba. Ugyanis jelenleg nem ismerek jobbat ebben a kétliteres, négyhengeres kategóriában. 181 lóerő, 400 newtonméteres nyomaték, és olyan kulturált, csendes és vibrációmentes járás, amilyet talán csak a Mazda Skyactiv dízele tud. A BMW szintén remek 20d motorja egy krahácsoló traktor. Ráadásul ez egy kicsit jobban is megy.
Ami azt jelenti, hogy nagyon plusz egy."
Ez így leírva eddig rendben is van, tényleg ronda hangja van a BMW motornak, igaz már ha jól tudom van, ahol nem is 184 hanem talán 193 pacival árulják azonos nyomatékkal, tehát igazat adok a cikk írójának, hogy jó a volvo motor, DE!
"Teljesen új, Aisin-Warner nyolcsebességes automatát illesztettek hozzá, ami legalább olyan jó, mint amilyet az Audi vagy BMW-autóiban is imádtunk, ráadásul kitűnően hangolták össze a duplaturbós motor karakterével."
Na itt szakadt el a cérna. Hogy lehet egy duplaturbós motort isteníteni, ha a bmw 1 turbóval hozza ezt a szintet Na meg később írja "Egyedül alul gondolkodik el egy kis időre, de amint rákezd a kisebbik turbó (3000-es fordulatig ez tölt) már villan is a kipörgésgátló lámpája, felkapja az orrát, és ordenáré túrásba kezd."
Ismételten gratulálok ennek a Vályi Istvánnak, ez már a második totál fos cikkje.
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #22645 üzenetére
Van egy Peugeot 5008-asunk, 156 pacis diesel persze első kerekekre, és hát eléggé kikapar már az is alacsony sebességnél, aztán kb. fél gáznál többet nem is érdemes adni ilyenkor, mert úgyis csak blokkol az elektronika, mert csak kaparnak a kerekek és nem haladunk. Hátsókerekesként ezerszer jobban használható egy autó. Bármennyire is sulykolják, hogy az első kerekesek a biztonságosabbak, ez talán 150 lóerőig igaz is lehet, de hogy afelett már biztosan jobb a hátókerékhajtás, az tuti. Na meg persze néha jó adni kanyarban egy kis ívet is neki
Nem vagyok biztos benne, de talán ugyanez a csávó írta anno az Opel Cascada cikket is, az is teli volt zöldségekkel...
-
whitezo88
nagyúr
fater Octaviája is többször kapart el nekem mint a BMW, pedig az is csak benzin. semmivel sem rosszabb RWD-vel menni, de legalább jobb vezetni. Pedig az oki újabb jóval.
-
BeZol
őstag
Visszaírt a csóka, ez továbbra sem 100-as, de a felkiáltójelek végre válaszra buzdították ezalkalommal.
"Kedves bezol.hun!
A BMW a kétliteres dízelmotorjának 18 és 20d változatánál kettős megfúvású (TwinScroll) turbót alkalmaz (erről bővebben, mintegy tágítva ismereteit, természetesen nálunk is olvashat), ami mindenképpen helytakarékos megoldás . Ezt természetesen megtehették volna a Volvonál is, ők mégis a két turbós megoldást választották, szerintük ez tartósabb. Teljesítmény szempontjából egyik esetben sincs sem előnyben se hátrányban a két megoldás egymáshoz képest. A BMW motorja 180 lóerős,a Volvóé 181 és valamivel több a nyomatéka.
Igen, a 23d motor duplaturbós és 200 lóerő fölötti teljesítményű. Azonban ha nem lett volna rest és utánaolvas a cikkbe linkelt írásunknak, amely konkrétan erről az új Volvo-motorról szól, akkor ott bizony megtudhatta volna, hogy ebből is készül 200 lóerő feletti változat.
Hogy mennyi és milyen turbófeltöltőt használnak egy-egy mai, modern motor esetében, az valójában - teljesítmény szempontjából - mindegy. Hiszen ha nem így lenne, akkor kénytelenek lennénk azt hinni, hogy mindenki, aki két turbót használ, az még a korai kőkorszakból ragadt itt és mérnökei fabatkát sem érnek (pl. Mazda).Ha ideje engedi, legyen szíves küldje el azt a mondatot, amelyben ezt írom, hogy " 3000 alatt nyomatékszegény a kocsi", egyelőre nem találom a szövegben.
Örülök, hogy ennyire jól informált és képzett olvasó is veszi a fáradtságot és felkiáltójelet nem kímélve buzdít népítélet olvasgatásra. (Tudta ön, hogy a BMW-k is el szoktak romolni?!)
üdvözlettel
Vályi István2014. április 1. 10:15 írta, <bezol.hun@gmail.com>:
Ha nem kell a duma
URL: http://totalcar.hu/tesztek/2014/04/01/volvo_s60_d4_teszt/
Tárgy: Volvos S60 D4-hez észrevétel.
Én megértem, hogy jó lett az új volvo motor a lóerő és nyomaték alapján, DE kérem szépen 2 turbóval csinálja!!! Nézze már meg hol tart a BMW 2 turbóval! Vaksi maga vagy mi van? Az meg, hogy 3000 alatt nyomatékszegény a kocsi, szintén elég ciki!
Volvot aki vesz, általában jól megbánja, mert folyton szervízbe kell rohangálni velük (tessék népítéletet olvasni pl. xc60).
Hoszt:2E6BC0B9.catv.pool.telekom.hu" -
Zewa
senior tag
"Egyedül alul gondolkodik el egy kis időre, de amint rákezd a kisebbik turbó (3000-es fordulatig ez tölt)"
Ez baromira nem azt jelenti hogy 3000 alatt halott lenne.FWD, FWD haggyuk má'.. Aki Volvot vesz más fajta vezetési élményt keres. Van több Volvo tulaj ismim, cimborám, ők nem a sportosságot keresik az autóban hanem a biztonságot, az otthonosságot és a kényelmet. Persze legyen bennük erő ha mennek síelni az Alpokba akkor is legyen tartalék az előzéshez.
Régen nem tudtam arra válaszolni hogy "Ki és miért vesz Volvot?!" 20 nap eltöltése Gottlandon megválaszolta a kérdést számomra. Nyugodtan közlekedő vágyok, akiknek van pénzük luxusra de nem nagyon akarják pirosba forgatni a vasat és kilinccsel előre menni. Ilyenek is vannak..ps.: Civic Type-R 200nyiha FWD-n (igaz mechanikus sperrel) de remek gép... (más kérdés hogy az árából már adnak tisztességes sor6-os 46 coupe-t is )
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple notebookok
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Milyen okostelefont vegyek?
- Formula-1
- Kerékpárosok, bringások ide!
- HBO Max & OD topic
- További aktív témák...
- Ledvance LED Flat 1200lm/2700K/IP20/20W/380 mm átmérőjű mennyezeti LED lámpa -1 db 5000 / 3 db 13000
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab