- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz ignorant #21150 üzenetére
Igaz 5er, de a chippes 30D megy a stock 35D ellen.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
válasz ignorant #21150 üzenetére
Hát én z4 35i-t lehagytam, az új 535d 306 pacija ellen pedig annyi volt, hogy jobban megugrott neki az elején, hiszen új zf 8 fokozatú automata kontra manuális, és elkezdett letolni, aztán nem volt még hova menni, de maradt a seggemben, mikor meg végre le tudtam húzódni, akkor nem tudott feljönni, és 220nál már mindketten fékeztünk... Egyébként szerintem egy lehagyásnál az a lényeg, hogy mennyire hagyod el, most ilyen 90ről vagy akár 130ról gyorsulva csak oda jutsz, hogy fél autónyi távolságból lett max 2 autónyi míg elértétek a 230-at, akkor szerintem oda kár az erősebb motor. Egy 20d viszont már 160 után láthatóan leszakad, míg egy 330d vs 335d-nél ez inkább csak 220tól lesz látványosabb, de addig ritkán lehet eljutni, mert hát ugye a forgalom... Tehát az optimális választás szerintem 330d, de én is csipáznék egy 335d-t
(IMG:/dl/upc/2013-09/13/40585_fn7cjgwqzovfhggq_img_3990.thumb.jpg)(/IMG)
(IMG:/dl/upc/2013-09/13/40585_gco0prfj35e0rnzb_img_3992.thumb.jpg)(/IMG)
Nekem ez lett a mostani két átlagfogyasztás 31,4 és 83,8 km/h átlagsebességgel a 31,4 után nem nullázva.
Jó durca 335d-d van, termeli az üzemanyagot kb.
Egyébként városban dugó volt, autópályán is csak néha lehetett 160 fölé menni.[ Szerkesztve ]
-
ignorant
senior tag
En is lehagytam par autot aminek nem kellett volna megtortennie, valoszinuleg nem akartak jatszani igazan (vagy balf@szok voltak).
Mindig elgondolkodtat amugy, amikor latom hogy igen nagy teljesitmenyu autokkal 100al poroszkal valaki kulso savban.
30d nekem is nagyon szimpatikus, talan a legesszerubb opcio. Azert dontottem a 20d mellett mert kb 25% elteres volt ado teren, teljesitmeny meg nem volt szempont 35i mellett.
-
MPowerPH
félisten
válasz ignorant #21153 üzenetére
"Mindig elgondolkodtat amugy, amikor latom hogy igen nagy teljesitmenyu autokkal 100al poroszkal valaki kulso savban."
Pedig annak is van feelingje. Tempomat on, zene feltol, ülés kicsit megdönt. És csak simán élvezed, hogy mész. Éjszaka, vagy hajnalban ennél kellemesebb kikapcsolódás nem sok van. Felér egy jobb relaxációval.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
zoom3s
csendes tag
MPower
-
MPowerPH
félisten
-
H.Ezredes
őstag
IAA-t megjártuk érdemes volt kimenni Elöljáróban 2 video majd mesélek
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Tálydi
senior tag
Azt a szerencsétlent amelyik ezt összehozta... remélem már rács mögött van.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Casanova*
veterán
válasz Tálydi #21166 üzenetére
hát ehhez mit szólsz? Baltával verte szét BMW M6-osát
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
ignorant
senior tag
válasz Casanova* #21167 üzenetére
Ugy latszik kinat kezdjuk masolni, ott ugy hallottam bevett szokas igy kinyilvanitani a velemenyt egy gyartorol.
Asszem TC-n is volt mar cikk kinai emberekrol aki ferrarit, mercit, stb vert szet.
Ha perre vitte volna szerintem biztos nyer.
Az f10 m5-rol ez a long term test ami eleg gyatra kepet fest a modelrol...
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #21170 üzenetére
Azért emlékszel a svájci F11-es cikkre TC-n?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Shadowbull
addikt
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #21172 üzenetére
Ez nem lehet, hogy ugyanolyan hibás széria volt?
kieg.: persze abban igazad van, hogy semmit sem tudunk az egészről...
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #21173 üzenetére
sok minden lehet. Az is lehet hogy valoban hibas volt, de a szerviz volt toketlen. az is lehet hogy nem volt semmi baja, mert ez ilyen, aki vezetett mar elozo M6-ot az tudja hogy az SMG az nem DKG. Az is lehet hogy megprobaltak megtenni neki mindent, de ez egy ilyen faszi akinek semmi sem jo.
Mindenesetre ez a baltazas nem a BMWrol allit ki negativ bizonyitvanyt, es erosen idezojelbe teszi a faszi osszes allitasat.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #21174 üzenetére
Részben egyetértek.
Elég sok rosszat hallottam az előző hatosról is.
És ugye volt erről egy cikk is a TC-n, mikor Münchenig kellett mennie a hatos tulajának.Persze mindenhol van rossz széria, csak minél drágább egy autó (és nagyobb a presztizse), annál kevébé veszi be az ember gyomra a gondokat...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #21175 üzenetére
az is eleg ellentmondasos sztori volt....
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #21176 üzenetére
Egy kicsit mindegyik sztori az.
Csupán azt akartam mondani, hogy nem zörög a haraszt.
És akkor ott vannak még a szakadó láncok, a letörő szívósori pillangók (OK ott a szervízkönyvbe benne van, hogy tessék már szívósort cserélni 150 ezer km-ként ).
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz AndrewTdi #21169 üzenetére
Annyit lehetetlen lenne kihozni belőle... 50-70-90-130, kb. mindig ugyan annyin áll a mutató. Itt jön ki talán a nagyobb diesel előnye. A legkisebb fogyi eddig akkor volt mérhető, mikor megvettem, és hazajöttem vele. Ez 62mpg volt, folyamatos 60mph-s menetben, még tempomat és klíma nélkül.(tehát sokat nem tévedtél a 4-el...)
Az hogy kételkedsz meg a Te dolgod.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ignorant
senior tag
válasz Shadowbull #21170 üzenetére
Termeszetesen ugy ertettem, hogy ha volt baja a kocsinak, akkor biztos nyert volna (ami azert valoszinuleg lehetett, mivel ugyan az mint m5, ami siralmas a netes irasok alapjan es a cikk alapjan is amit linkeltem).
Persze most irhatja barki hogy az ove meg nagyon jol mukodik, de a valosag az hogy rengetegen panaszkodnak a modelre, tehat szar.
Amikor kint voltunk track days-en ott is fel nap alatt 2db m5 volt ami limp modba valtott ami azert megint eleg gaz. (egy e92 m3 is meghibasodott.)
Az hogy hogy intezi el, az az o dolga, en sem vernem szet, inkabb csak visszakernem a penzt. Mindenesetre figyelemfelkelto ami a lenyeg.
-
Shadowbull
addikt
válasz ignorant #21179 üzenetére
amit linkeltel az egy F10 M5 aminek semmi koze nincs az E63 M6-hoz.
En szemely szerint semmifele "siralmas" helyzetet nem ismerek se a korabbi, se a mostani M5-nel.
Hogy a palyanapon meg mi tortenik egy autoval, meg hogy milyen modba kapcsol, az megint nem relevans, egyreszt nem veletlenul van veszmod a vezerlesben, masreszt meg nem tudod mit piszkaltak meg az auton. Mint a legutobbi tc-s nepiteletes M5, amiben azert volt egy csiptuningos okossag....
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
ignorant
senior tag
válasz ignorant #21182 üzenetére
Jah, e63-at nem neztem, de bizonyara az megbizhato auto
[ Szerkesztve ]
-
ignorant
senior tag
válasz Shadowbull #21185 üzenetére
Azota leesett hogy nem a legujabb m6-rol szol a video.
e60/e63 -nal a leggyakrabban emlitett problemak a valto, kisebb nagyobb elektromos gondok, vanos problemak (ami kicsit vicces hogy e39M5 utan is gondok voltak vele) - google a forras.
A trackdays-en pedig ott voltam (csak uj M-ek voltak), eleg feszultek voltak a bmw munkasok a problemak miatt
-
whitezo88
nagyúr
mitől függ mikor van x vagy y automata váltója a kocsinak? Azt hittem a sima bunkós váltó régebbi, a karcsúbb, feliratos meg újabb de épp ma láttam egy faceliftes E90-ben az előbbit.
-
lorcsi
veterán
találtam egy iylet..:
318iszerintetek megérhet ennyit?
vagy drágának számít ?
myilen szerviz kts.-el lehet számolni ?
reális amit a fogyastásra ír ?
menynire elég egy iylen motor-le ehhez a kasztnihoz ?[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz lorcsi #21198 üzenetére
Szerintem megnézős darab. Nekem a képek alapján nagyon tetszik, és jobban is megy, mint egy 20i, kevesebbet is eszik nem is kevéssel.
mod: Közben megjött előre is... Kellene valaki, aki szakszerűen felrakja, de egyenlőre senkit nem találok itt a városban. Két oldalsó szoknya is megvan, sajna mindkettő elrepedt a leszedéskor, így azt is meg kell csináltatni, mielőtt felmegy. Erősen gondolkodok, hogy nekiállok magam kijavítani, és akkor csak át kell festeni azt a részt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Gaming notebook topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- EA Sports WRC '23
- Milyen notebookot vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Napelem
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- További aktív témák...