- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tálydi
senior tag
Eeeeh, what’s up, doc?
-
KINKY_007
aktív tag
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
whitezo88
nagyúr
válasz szokeherceg #21455 üzenetére
évjárat alapján több is lehet, a konzolból fel lehet ismerni, szegény
-
válasz Shadowbull #21458 üzenetére
Berakom ide is. Nem válasz akart lenni.
http://prohardver.hu/tema/milyen_autot_vegyek_2/hsz_64907-64907.html
[ Szerkesztve ]
-
Gézengúz
addikt
Lemértem a felniket, mennyire számít nehéznek 17-es felni 225/45-ös kerékkel 18.5kg..
Lemértem egy régebbi szintén Y mintás kereket csak 15 col, szintén 225/50-es kerékkel, szinte ugyanannyi.. -
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #21461 üzenetére
A felső az enyém..
[link]Gondoltam cserére, volt itt egy srác hozott 16-os Y mintásat, gyári BMW-t, perem nélkülit, de olyan semmi fénye van az enyém mellett, sajnálok megválni tőle... Szerintem vágok rá 205/50-et előre és nem lesz olyan nehéz kormánytekerés közben mint most...Szerintem ez lesz a jó megoldás....Nem fog nagyon hülyén mutatni a 8 coll széles felnin??
Ja a srác gyári BMW Y mintása 205/55 R16-al csak egy kilóval volt könnyebb....Bagatell....
Ha 205-set rakok rá, ez se lesz nehezebb...
[ Szerkesztve ]
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #21463 üzenetére
Akkor azt mondom, hogy jóval nehezebb tekerni vele mint most a 15-ös télit 195/65-el... (gyári felnin)
-
whitezo88
nagyúr
válasz CharlieDrop #21465 üzenetére
a BMWnél elég jó a kerék-kormány kapcsolat, meg lehet érezni a különbséget. Sok új autónál tesztekben panaszkodnak arra, hogy egyáltalán nem lehet érezni a kerekeket, úgy el van különítve szinte a kormány. E46-on is lehet nagyon érezni a kormányon a dolgokat, ugyanúgy mint a fél centis úthibákat is.
2 centinél meg lehet érezni a futófelület szélességét már azért. -
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #21465 üzenetére
E92-nél is nagyon érezni azt, hogy kemény a kormány. Persze aktív módban gondolom nem annyira zavaró, de a nélkül azért durva, még az E39 után is, az A6-ot meg nem is említem.
Don't Tread On Me
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #21465 üzenetére
Ne mondd már, hogy nem lehet érezni....
-
Gézengúz
addikt
A múltkori ruszki oldal helyett...
-
MPowerPH
félisten
Voltunk Skóciában, 780 mérföld. Nem lehetett hajtani, maximum néha kicsit dinamikusabban elgyorsulni. 6,1-es átlag lett a vége. Jepp.
Érdekes, hogy 1, maximum 1,5l a különbség a száguldás, és a viszonylag nyugodt kocsikázás között.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
whitezo88
nagyúr
ezzel a tankkal (100MM) első közel felét nagyjából nyélgázas autópályázással nyomtam el az M6on (150-180 közt, ha tudtam néha nyomtam vmaxig), másik része város. még így is 8,8-ra sikerült kihozni a teli tankot, az éves nagyátlag 8,6.
-
Tomics
addikt
Sziasztok!
Szerintetek E36 318IS-t mennyiért érdemes venni, ami még jó állapotú nem rohad és nem kell rá nagyon sokat költeni, hogy megbízható szép autó legyen?
Erre a tipusra gondoltam, Az E46 már túl drága és jókat olvastam erről a motorról, első autónak tökéletes lenne és az álmom is valóra válna (mindig is BMW-t szerettem volna).
Inkább többet költök a vételárra, csak legyen műszakilag és esztétikailag jó állapotú. Nyilván megvétel után egyből menne a szervízbe kötelező cserékre, meg egy nagy átvizsgálásra hogy mi az ami cserére szorul. Sajnos garázs nem lesz neki, ezért attól félek hogy mivel coupe-t szeretnék télen befagynak a keret nélküli ablakok, ettől mennyire kell tartanom? Jól kalkulálok, ha a vételár harmada elég arra, hogy megbízható állapotba kerüljön az autó megvétel után (átírás, olaj/gyertya cseréket leszámítva)?Vélemények ezekről?
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]A külföldről behozott autókkal foglalkozzak (átírással 6-7-800k azért csábító)? Azért 1 milliót kicsit soknak tartok érte, de ha tényleg rendben van akkor lehet hogy megérné, mert egy 5-6 ezresre úgyis rá kéne még költenem ki tudja mennyit.
Hobbiautó lenne évi ~10k km-rel, minimum 3-4 évig szeretném megtartani és a lényeg hogy ne hagyjon ott az út szélén, megbízható legyen és a gyári állapothoz közel legyen.
Tudom sok a kérdés, de szerintetek érdemes ezt venni? Mindenképpen kell egy saját autót vennem, véleményem szerint egy opelre, hondára, vw-re ugyanúgy elmenne a pénz a szervízben, akkor meg már legyen egy olyan autó ami tetszik és élmény vezetni.
PH! addikt since 2004
-
CharlieDrop
veterán
válasz Tomics #21475 üzenetére
Üvegtől nem kell parázni, nem fagy be
De a zár befagy és nem tudod becsukni az ajtót, e91-nél is láttam ilyen bibit...Nem az ár a kérdés, hogy megéri-e, hanem az állapot, meg kell nézni. Mindenképpen.
Ha olcsó, lehet jó, ha drága lehet szar is...
Az e36 az, amit képről nem lehet megvenni...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #21476 üzenetére
Az üveg be tud fagyni. Pont.
-
-
whitezo88
nagyúr
FL előtti, régi 4l V8, 290k mutatott km, szétült ülés (főleg a vezetőoldalnál hányás), lejárt papíros... [link]
mit gondol az ilyen, szerintem elütött egy nullát...
-
Ck.
addikt
Urak,
Mi a vélemény a 98-2000 körüli 3-as, 5-ös szeriarol? Melyik érdemesebb? Esetleges tipushibak? Az automata nyűgös? 520,
523i, 528i milyen motor, van vmi félnivaló?
Még a dízel is esélyes, azok mennyire megbízhatóak?[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
Váltó tronicos, tud fájna ha fel kell újítani, de kellemes
sorrendben 28i, 23i és 20i Automatával 20i-t ne, nem olyan fickós.
Ha szeretsz haladni, akkor 3-as, ha a méret számít, akkor 5-ös10 alatt nem fog enni városban, az automata
Nekem 23i volt, igaz 97-es 3-as, máig hiányzik...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
whitezo88
nagyúr
válasz MPowerPH #21486 üzenetére
nekem nincsenek vele folyamatosan problémáim ezért kell megnézni rendesen. meg hogy kitől van. pár hónapja e39 klubon hamoriarpi arulta a 523-ijét, el is ment, de az tényleg patika volt, bőr, nagyon szép kívül-belül és jó állapotú. valami nevetséges 1,2M volt az ára. vagy még annyi se talán.
viszont a 525tds-ek tényleg szarér hugyér mennek már. persze biztos nem patika, de a maradékért már csak ki lehet glancolni. pofozni. [link]
igaz, a 525tds nem valami aszfaltszaggató a sor6 ellenére sem. -
ignorant
senior tag
320D. Ahol lehetett (foleg nemet) 170-200 kozott haladtam. De volt benne varos, dugo, hegy fel le...
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
-
Herczi
senior tag
Sziasztok!
900 ezer forint (plusz papírmunka) környékén érdemes E46-ra vadászni vagy inkább egy jó állapotú E36 a nyerő? 4-6 henger, coupe, sedan, vagy akár E46 compact mindegy. Külsőre mindkettő nagyon bejön, viszont belsőben az E46 valami eszméletlen. -
-
Herczi
senior tag
válasz CharlieDrop #21497 üzenetére
Akkor megnyugtattál, köszi neked is, meg a többieknek is.
Motorból melyiket érdemes nézni? Ereje igazából nem érdekel, úgy vezetek mint egy vénember (isten káromlás egy BMEW-nél tudom), na persze nem hátrány ha van. Fogyasztást szeretném 10 liter alatt tartani. (főleg kisvárosi forgalom, amiből ki lett vezetve a főút, szal forgalom nulla.) Azon túl a megbízhatóság a legfontosabb. A 318is-ben lévő 1,9-es, hogy teljesít ezen a téren? Vagy a 6 hengeres 320-asban lévő? Fejből nem tudom most a motorkódokat.
Hagyjuk a közhelyt, hogyha fogyasztás, akkor Swift. Sztem 10 literes fogyasztás nem olyan kevés, de nem is sok, az tény.
-
válasz Herczi #21498 üzenetére
Elírtam a 8-ast, bocsi. De 9-ért se kapsz jó állapotút, ez tisztázva is lett. Ennyiért E36 jöhet szóba csak ugye.
Fogyasztáshoz annyit, hogy milyen távot mennél vele leállítástól-leállításig?Az 1,9-est dicsérik, a 20i-re sincs sok panasz. Használtteszt az E46-ban.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz Herczi #21498 üzenetére
Ha 10 alatt akarsz maradni, akkor legalább 15 km-t érdemes menned, lehet kisvárosban nem jön össze, akkor marad a 16i Esetleg a 18i, vagy iS, de jó iS-t találni olcsón....
Elvileg egy 23i és egy 28i is tud 10 alatt, de akkor kell vele menni hosszabb távokra is.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!