- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
negro
őstag
válasz ignorant #20263 üzenetére
Az munka! Nekem is sikerult 1x beleszaladnom es 210-el kaptak el (E39 28i) de akkor szerencsere meg ismertem vkit aki ismert vkit es el lett intezve. Amugy nem szokasom feleslegesen tolni neki (akkor muszaj volt) meg amugy szerencsem is szokott lenni ezert van az, hogy 11 ev alatt mindossze 1500 forintot fizettem gyorshajtasert osszevissza az is 2 tetel volt
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
válasz ignorant #20275 üzenetére
Mi volt a gondod, hogy visszarakattad a gyári softot? Ismerőseim közül, akik chippelték az autóikat(mind diesel), 1 kivételével(Az az egy is csak ott sz@rta el, hogy a 163 lovas 320D-ből 220 lovat hozatott ki, amit már tényleg nem viselt el a technika....) mindenki nagyon elégedett az autóval a remapp óta, és sok éve így használják. Itt áll a ház előtt egy S60 D5, 2 éve mikor megvette barátom, meg is lett chippeltetve, hiba nincs, fogyi nem csökkent, de nem is nőtt, viszont megy mint a vaddisznó. E39 klubbon is vannak chippes tapasztalatok, de nem látok negatív kritikát.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz ignorant #20285 üzenetére
Mondjuk az alpina kapásból 360-nal kínálta a 335i-t, és BMW-s gyári tuning is van a 306 LE felett. Mondjuk a benzin nem olyan durva nyomaték, mint a diesel.
BMW001-el ne foglalkozz, ő okosabb mindenkinél.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Shadowbull
addikt
válasz ignorant #20340 üzenetére
"egy m3-at vezetve tracken, hanem futomu, valto, steering miatt teljesen mas vilag."
Raadasul az M3 fel van keszitve versenypalyara, a sima autok meg nincsennek.
" nem fogjak tulmeretezni az alkatreszeket egy utcai sportos auton, csak azert hogy mindenki oruljon aki spec-en kivul, moddolva hajtja. Minel tobb elromlik, nekik + profitot jelent."
Valoban nincsennek tulmeretezve. Az oriasi tevhit, hogy a kozuti autokban csak ugy 20-30%-os tartalekok lennenek altalanosan.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
MPowerPH
félisten
válasz ignorant #20340 üzenetére
Itt kanyarodunk vissza a híresebb tuningcégekhez, már a mi a váltót illeti. Nem tudom elképzelni, hogy akkora melléfogást csinálnának, hogy pont a váltó méretezésére fittyet hányva árulnák a sok-sok milliós csomagjukat.(mondjuk már a BMW is megcsinálta, mikor az E39 30D-et alulméretezett váltóval dobta piacra)
Egyébként a ZF 6HP26 600NM-ig bírja gond nélkül, legalábbis a ZF mérnökök által.Te anno milyen céllal chippeltetted meg a sajátodat? Mert ugye átestél már rajta, és a Tiéd sem a lightos fajta volt...az más kérdés, hogy most mindenkit lebeszélnél róla. Nekem is az előző chippes, de ott tényleg nagyon nehezen lehetett észrevenni a pluszt, lévén mert szívó.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz ignorant #20430 üzenetére
Köszi, lesz időm akkor nekifekszek, és rákeresek. Elég high peak időszak van most melóban, és néha befigyel 1-1 14 órázás is, ha úgy adódik, tehát csak aludni járok haza.
Annyi már kiderült, hogy az autóspecifikus coolerek beszerelése 'plug and play' módon megy, mintha gyárit akarnál rárakni, így azzal nem lenne nagy probléma.
Ezt az egyet találtam így hirtelen, de semmit nem mond a gyártó neve.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz ignorant #20504 üzenetére
Igen, azóta le is cserélték az alkatrészt, és egy új serial alatt fut egy javított darab. Nem ismertem, mindjárt benézek. Egyenlőre mondjuk azon vagyok, hogy itt kint találjak valahol helyet, ahol tudok rendelni, és meg is jön a köv. hétre. Most írtam egy palinak, hátha. Nem akarom, hogy baj legyen, mégis 2500km -et kell letolnom egy húzóra, és szeretnék hazaérni vele. Ha kell, akkor úgyis lecseréltetem itt. De egyébként is jó lenne, ha most megjönne, mert így egy kalap alatt letudnám az autóval kapcsolatos dolgokat. Egyébként muhaati -nál kellene hagynom az autót 4 napig, amíg meg nem jön az alkatrész. Csak ez megint nem jó, mert köv. napra már be van tervezve egy egész napos kozmetika.(nem beszélve arról, hogy 4 napig meglennék lőve) Amit kértem, tehát olaj-szűrők, futómű állítás, diag, hűtőpucolás mellett még pont beférne ennek a csőnek a cseréje is. De ugye az a feltétel, hogy akkor annak is nálam kellene lennie addigra.
Shadowbull: Ugyan ez a probléma. Szépen leírta a srác, ő megcsinálta magának.
Na meg nekem kell a számla is, és egy igazolás erről. Ugye garis az autó, és úgy is tudom érvényesíttetni, ha magam megcsináltatom, majd számlákkal, és a rossz alkatrésszel visszamegyek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz ignorant #20509 üzenetére
Megrendeltem, tömítésekkel együtt 148 font inc. VAT volt, kiszállítás ingyenes. Ez olcsó, otthon 47.500+áfa a cső, plusz 2x1800+áfa a gyűrű.
Természetesen itt csak az alkatrész árát kapom vissza, de az is valami. Szerelésről nem lesz számla... Írtam is a dealernek a problémáról, csak hogy tudja mire számítson.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz ignorant #20540 üzenetére
Tervben van természetesen. Ebay-en pont 4 napja csúsztam le egy komplett M Pack-ról, rácsokkal, ködfényszórókkal, diffúzorral együtt valami nevetséges összegért. Ez volt az, sajna későn akadtam rá.
Ellenben most annyi kiadásom volt, hogy vissza kell fognom magam. Ráadásul most 1 hónap szabi, ami alatt megint folyik kifelé a pénz. A héten még viszem kicseréltetni a csövet, ahol folyik az olaj, meg kap egy lézeres futómű állítást. Otthon a maradék szerviz, meg kozmetika, fényezés és egyenlőre ennyi. Egyébként köszi a linket, ez tök jó oldal, lehet szemezgetni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz ignorant #20553 üzenetére
Pedig ez AC Schnitzer optika. Szóval nem az a rajzoltunk valamit az autóra stílus.
Zewa: Gyári M kitt -el egy bajom lesz. Nem biztos, hogy kompatibilis az autóval, értsed sárvédőív+motorburkolat. Itt áll egy detto fekete Schnitzer E92 az utca végén, azt hiszem meg fogom nézni tüzetesebben is, hogy mutat rajta ez az optika.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz ignorant #20596 üzenetére
Én nagyon utálom. Amint elhagyom a várost, egyből rakom manuál üzemmódba. Hiába okosak, azt nem tudja eldönteni, hogy pályán ha padlót nyomok 110-nél, akkor én csak 6.-ban akarom hagyni, vagy pörgetni. Persze ez a marha egyből gangol visszafelé, amivel az idő megy, utána meg belenyom az ülésbe. Nem tud kulturált lenni... Nem értem, miért nem nyomhatok padlót 6.-ban is(még nem kickdown), úgy hogy ott is hagyja. Szóval számomra lecsó.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
whitezo88
nagyúr
válasz ignorant #20612 üzenetére
régebben a mercik elejére rakott patkó volt a menő, mára az viszont kikopott.
amúgy kik a füzért kirakják, nem igazán vannak tisztában az értelmével, jelentésével. meg hogy mire való. ez olyan mintha más meg a zsidó tfilint rakná ki dísznek a kocsiba... csak ők kicsit jobban tisztelik a vallási eszközeiket. -
MPowerPH
félisten
válasz ignorant #20620 üzenetére
Csak iróniából írtam. Nálunk nem penészednek a falak, elég jól össze van rakva hála az égnek. Pont azok a régi építésű kecók a gázosak ezen szempontból, amit írtam.
Warringtonban, Greenwood Crescent, Poplars Ave. oldalán.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz ignorant #20642 üzenetére
Ez igy van de hogy jon ide?
Nem arrol van szo, hogy ne lenne eleg 170 lo alapvetoen hanem arrol a 320si nek milyennek kellett volna lennie. Egy jo kis ketezres 240 lovas szivo motors max 1300kilos rettenetnek.
Mert a neve meg van csak nincs mogotte semmi. Egy 2001-es E39 520i tudja ugyanazt mert az is 170 lo es telitankolva se tobb mint 1500 kilo. M csomagosan barmikor az kene inkabb egy E90 320si helyett mar csak sor6 miatt is
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
válasz ignorant #20687 üzenetére
Nekem a tököm kivan ez alatt a nem egész két hét alatt a helyi útviszonyokkal. Igazi katasztrófa, nem egyszer álltam félre egy-egy észrevehetetlen vagy kikerülhetetlen kátyú után, hogy csekkoljam a kereket.
Ellenben amit az autó produkál itthon... 5,6 az átlagom az utcsó tankolás óta, ami cirka 370 mérfölddel ezelőtt volt. És még a comp szerint 312 mérföldre van nafta, tankmutató éppen elhagyta a felezőt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz ignorant #20698 üzenetére
Shell V-Power Nitro+ diesel van most benne(és amíg itthon leszek, szerintem mást nem is tankolok), nem tudom ez mit számít azon kívül, hogy jót tesz az üzemanyag rendszernek.
Egyébként 110 körül járkálok max, autópálya meg 130, de abból most csak 130km jutott, többi közút. Írtam is, hogy tök ugyan annyit eszik 50-nél, 90-nél és 110-nél is. Jobb kormányos, sokszor nagyon nehéz előzni, ezért nem is szenvedek vele, próbálom tartani a tempósabbak ritmusát. De az tény, egyáltalán nem hajtom, szépen nyugodtan közlekedek.(110-nél forog vagy 1700-at...)[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz ignorant #20720 üzenetére
A felni is az új szériáról van, az e60-as bmwhez való, nem rossz rajta.
Az m5 (v8) normális fenntartása mondjuk kicsit más kaliber, de a törődésért nyújt is valamit.
Ha be mernék vállalni egy tini kocsit, ilyenem lenne.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
negro
őstag
válasz ignorant #20720 üzenetére
Szerintem pedig gyari M -csomagos ez. Nem tunnek utangyartottnak a lokosok csak epp a diszlecek szinre vannak fujva. (ami szerintem nem mutat jol) Ettol fuggetlen egy nem M-re total tre de egy M-es BMW-re is amin GYARILAG se volt M-jelzes gaz feltenni ilyet! Nekem sincs fent M logo pedig gyari M Sport E39-em van.
Eltekintve ettol a kis diszkret jelzestol de ez meg gyari tema:
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
válasz ignorant #20720 üzenetére
Soknál gyárilag ott figyelt a jelzés, ha M Sport kivitel volt.(azt meg mindenki tudja, hogy az M logo nem egyenlő az M5-el) 30i egyébkét elég jól megy még automatával is, mindenre elég.
M5-ről meg annyit, hogy kb. minden a duplája. Fogyasztás, adók, szervizelés... Nem E39 kategória, úgy kell kezelni, mint ha nem is E39 lenne, hanem egy külön széria.Élmény autónak E36 M3 3.2. Azzal jóval kevesebb probléma van, mint az ez utáni M-es modellekkel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz ignorant #20725 üzenetére
Igy-igy. M Sport E39-en csak ott oldalt az ajtodiszlecen volt gyarilag M logo ahogy azt linkeltem az enyemrol de hatul nem. Csak az ujabb tipusokon szokas most mar feltuntetni de meg M csomagos E60 es E90-en se volt gyarilag M logo hatul ugytudom!
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Casanova*
veterán
válasz ignorant #20761 üzenetére
hosszútávon miért nem jó neked a benzines? dízelt venni akkor érdemes,ha keveset futott,tuti jó állapotba van. nagyon mellé lehet nyúlni a dízellel,sokba van a javíttatása.
(#20762) Tálydi: nem szidtam a dízelt. nekem a benzines jobb, nincs ezzel semmi baj! no para!
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
genius5000
tag
válasz ignorant #20795 üzenetére
Aha értem. megpróbálok minél több képet, infót kicsikarni belőle. csak a szerelő részt akkor hogyan? ott abba a városba fogjam meg az autót, és vigyem el egy szerelőhöz? az eladó mit fog szólni, ha egyszer csak modnom h hát akkor 2 órára elvinném az autót? Vagy hogy megy ez?
Ne akarj mindent megszerezni! Ne akarj tökéletes lenni! Te egyszerűen csak élj a világba!!
-
KINKY_007
aktív tag
-
Shadowbull
addikt
válasz ignorant #20815 üzenetére
" Ertelemszeruen sokkal olcsobb igy gyartani."
Mar mitol lenne olcsobb gyartani? A 3eren meg a 5eren egy kozos elem sincs. A 4er is sok mindenben kulonbozik a 3ertol. Teny, hogy jobban szet lehetne huzni dizajnban a modelleket, de ugy tunik az egyseges markaarculat fontosabb.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
-
MPowerPH
félisten
válasz ignorant #20983 üzenetére
Lánc biztosan nem, ott nem volt a minőséggel probléma. Euro hányas?
Attól függ, hogy melyik motororról van szó, ezt Te tudod.
M57 engines(M57D)(525d & 187bhp 330d) have no swirl flaps on the manual cars BUT AUTOMATICS DO
M57N engines(M57TUD)(525d & 330d 204bhp) have swirl flaps both manual and automatics
Ha automata, akkor biztosan van benne.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Path of Exile (ARPG)
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- LEGO klub
- Toyota topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt