- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hikvision
senior tag
válasz Xmodule #21747 üzenetére
Annak a beöntő sapkának annyi "baja" volt, h sokszor használták kisebb utakra, a pára lecsapódott a sapkánál ezért "vajas". Az első autópályás menetnél eltűnik. Ha hengerfejes lenne az nem így nézne ki, hanem sokkal durvábban, illetve a hűtővízben is lenne olaj.
20 éve a PH-n.
-
Ck.
addikt
válasz Xmodule #21747 üzenetére
Sajnálom, ez nagyon dühítő lehetett.
Tudom, ebben a topicban lincselés lesz, de Audiban, pl. A6-ban nem gondolkodtal? Általánosságban könnyebb kifogni jo allapotút, és nyújt olyan kényelmet, minőséget, mint egy BMW. Igaz nem hatsokerekes, nem tudom ez mennyire szempont. -
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #21754 üzenetére
Utolsó OFF részemről, csak h vedjem az A6 becsületét:
Nekem 3 eve van meg, a hirhedt családot tönkretevő, apákat alkoholizmusba taszító, anyákat öngyilkosságba sodró, gyermekeket utcagyerekké tevő 2,5 TDI motorral, ráadásul automatával megfejelve, amiért bizonyos helyeken mar igy önmagában már a vasarlasért is börtön jár.
Nekem eddig mindössze egy 3 ezres hőgombát kellett cserélni benne, pedig kapja rendesen a menetet, benne van mar azota több, mint 60 ezer általam.
V6-os motor, 180 ló, 1500 kiló, automata, 2000 km-es út alatt sok allofutessel es dugoval 7,7 l lett, ami nem rossz.
Mindenből ki lehet fogni jot es rosszat is, nekem ez a meglátásom. Nagyon sok előítélet pedig egy-egy rossz tapasztalasbol születik.
A BMW-k bizonyos típusarol es motorjarol is el lehet mondani ugyanezt, mint amit Te az előbb, nincs semmiből se csak fekete vagy fehér.[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
a 180 lovas pont a kivétel, a 7,7 nem rossz egy literrel többet szoktak mondani
Azt mondom inkább mázlista vagy.
De erről nem itt nem most fogunk cseverészni
Egyetértek, ha kifog egy jó példányt, vagy mondjuk vmi 1.9 tdi-t, akkor jó autó lehetNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #21757 üzenetére
Nekem gyári 150 lovas AKN, tehát a bűnös fajta. csak meg lett chippentve 180-ra.
[ Szerkesztve ]
-
Xmodule
őstag
válasz Hikvision #21752 üzenetére
Mentem vele autó pályán is es utánna néztem meg es ilyen volt. a hűtő vizet is meg akartam nézni de nem tudtam mert az oké hogyha meleg a motor nyomás van a rendszerben óvatosan kell kinyitni a túlnyomó tartályt mert jön ki a sok gőz. De itt konkrétan jött ki a sok hűtőviz. Szóval nem tudtam megnézni mert folyt ki ahogy kicsit le csavartam a kupakot. Szóval akkor szerinted nem hengerfejes? Es a padlón levő lyuk a kuplung meg gaz pedál alatt? Ja azt el is felejtettem megkérdezni hogy az jo ha üresbe a váltó kar igy kotyog? Szóval mintha semmi nem tartana ott. Vagy ez igy oké? Másik meg hogy amikor váltottam es kettesbe raktam es fel engedtem a kuplungot egy nagyot rántott a kocsi. Vagy csak en váltottam rosszul? De mondom csak kettesbe.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Hikvision
senior tag
Hűtővizet hidegen nézünk, mert melegen a túlnyomás miatt arcon vághat a forró hűtőfolyadék. ami teljesen normális. a két lukra nem tudok mit mondani, mert látni kéne, de ha csak a kárpit volt kiszakadva akkor az nem probléma. Ennyi pénzért senki ne várjon probléma mentes új állapotú BMW-t. Csodák nincsenek sehol.
20 éve a PH-n.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Xmodule #21759 üzenetére
A váltó igen, BMW manuáljai ilyen szarok, lehet javítani perselyezéssel, vagy short shifterrel. Most az egyik kollégám a könnyebbik utat próbálja járni, infók hamarosan, ha valakit érdekel.
@Saycz:
egyetértek, öcsém vett egy 99-es 16i-t, szerencsére már az 1.9-es motorral, ott is vannak bajok, szerencsére túlélhető mind, rozsdája nincs...[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Xmodule
őstag
köszönöm szépen mindenkinek a segitö hozzászolását. Nem birtam ma magammal és elmentem mégegyszer megnézni (200km oda vissza). De megérte. Igazatok volt. Megnéztem a hütövizet kristály kék volt, semmi olaj vagy ilyesmi. Megnéztem az olajnivó pálcát rendesen barnás olaj volt (cserére érett szerinem már(ide jöhetne majd ötletek milyet. Én BMW 5w-40-et raknék bele mint az e36 320i be)), aztán letöröltem rola azt a habot, megvettem hazajöttem vele és sehol semmi nyoma ilyen sárgás habnak a kupakon. Szoval igazatok volt mármint annak aki azt mondta csak kondenz. Gyorsan fel is raktam itthon a téli gumikat (még régebbröl vettem olcson pont ehhez a modellhez e46). Közben ellenöriztem a féktárcsákat/betéteket, hátul kitunö állapot elöl kissé kopottak ott majd csere lesz valamikor a közeljövöben. Amugy minden muködik az auton az utolso lámpáig is. Szoval teljesen boldog vagyok. Rozsda van azaz csak ilyen kis kezdemények egy két pötty de ennyi pénzért elnézem. Majd ha ugy állok akkor elviszem megcsinaltatom. Azt irja viszont amikor gyujtást adok rá, hogy inspection 8000km szoval hogy 8k km mulva inspectiont kell csinalni. Attol én most még lecserélhetem az olajat nem? Mert gondolom akkor majd lesz olaj csere is. Honnan tudom hogy most ez inspection I, vagy II? Mert én most igy elsö körben mondjuk jövöhéten ezeket akartam cserélni itthon: olaj, olajszurö, levegöszurö(föleg ezt mert ez nagyon koszos). Talán egy kicsit szervo olaj folyást mintha láttam volna a szervo tartaly alatt de jobban meg kell nezzem. Szoval nem folyi hanem csak olajos ott. Meg még annak is utanna kell nezzek hogy kell merni a szervo olajat, mert en most igy megneztem jozan paraszti eszem azt mondta hogy kevés van benne mert a kupakon lévö kis muanyag(gondolom az a nivo) éppen hogy csak alul egy kicsit olajos lett. Ugy láttam ott vanna ilyen csikok is gondolom jelölik a szintet. Picit a gáz fura nekem (ugy tudom ebben mar full elektromos) es olyan mintha par tized másodpercel kicsit lemaradna a motor a pedáltol. Szoval megnyomom a pedalt par tized masodperc es reagal a motor. De lehet csak szoknom kell. Elöször az e36 is fura volt sokda octavia RS utan. Föleg ez a pedal hogy lentröl felfele megy. Itt egy kep a kuplung alatti reszröl. A gaz pedal alatt nincs ilyen lyuk ott csak a gumi szönyeg van kikopva amit ki is cserelek. De itt a kuplungnal mar a kocsi karpit is kopott. Hogy hogyan még mindig nem tudom és most igy ötletem sincsen hogyan oldjam ezt meg. Ha esetleg netek van valami ötletetek hogyan lehetne ezt kijavitani szivesen hallgatom(esetleg ha ötlet van arra hogyan keletkezett azt is ). Szoval most nagyjabol ennyi. Fogyasztasra is kivancsi leszek. Nem akark most igy tippelni de most vagy az van hogy a mutato maskeppen mutat mint az e36nal mert ott a mutato a tartomany elsö feleben alig mocorgott aztan felétöl a nulláig meg jo gyorsan lement. Itt viszont most ugye 100km-ert mentem vele onnan haza es mar elmozdult elég sokat a mutato (teli tankoltam ott a kereskedönél). De majd a rátankolás megmondja. Fedélzeti kompjuter szerint még vagy 600-700km között tudok menni a benzinnel. Na ez meg a másik, mire rájöttem, hogyan lehet változtatni ezeket az adatokat kijelzö rendszert...(hömérö,átlagfogyi,hátralévö km..stb). BC gombot nyomogattam de nem törent semmi. Aztan valahogy eszembe jutott hogy lehet az indexeléssel kell lapozni... -.-'. Tudom használati utmutato, amit olvastam is de ott valahogy nem értettem meg (svédem azért még nem 100%.os ). Na de aztán öröm és boldogság volt. Viszont még annyi lenne a kerdesem, hogy mikor kiirja a szervizig hátralévö idöt és ott azonnal megnyomom a jobb oldali pöcköt akkor kiirja a legutolso fékolaj csere "dátumát!". De hol lehet a dátumot beállitani? Az orára már rájöttem de a dátumot nem találtam. Honnan tudja a dátumot? Vagy azt a szervizben viszik bele géppel? Na most jo sokat irtam.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
200km-ert mentem eddig a kocsival és már majdnem a felesen van a benzin mutato(teliröl). Kiszámoltam a hátralévö km-ert meg a tank mérete alapján (65L?), ez durván olyan 12L/100km- es fogyasztás, ha nem több. Pedig 90% ban 80-100km/h között mentem országuton. Mindegyik ut legalább 40 perces volt. Na most a kerdesem az lenne, hogy nagyon de nagyon koszos levegö szurö tudja-e ezt okozni vagy itt valami más miatt lesz ekkora a fogyasztás? Mert szerintem ez nem okés. Legalább is elözö e36 320i- kijött 8L/100m alatt. de ha nagyon nyomtam neki akkor is 8,3 volt. Ma azért kompresszorral szépen kifujdostam a levegö szurö bordái közul a soka koszt,port, bogarat. Vészmegoldás amig megjön az új. Az is fura nekem hogy a fedélzeti komputer azt irja átlagsebességem 48km/h ez is fura.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
BeZol
őstag
válasz Xmodule #21767 üzenetére
Nekünk volt egy 1,3-as Toyota Yaris-unk, ami még a legelső Yaris modellfrissített változata volt, és ha jól emlékszem 86 lóerővel.
3 hetes volt az autó, mikor oldalról belementek az ajtónál, ami ki lett javítva, de onnantól kezdve 110felett sípolt a levegő, és tök idegesítő volt, ez volt az egyik ok, amiért el lett adva.
A másik ok pedig az volt, hogy kb. fél éves korában valami elromlott benne, mert 14,5 litert evett 100-on Nem vicc, Tatabányán telitankolva, el autópályán 130cal Mosonmagyaróvárra, akkor már visszafele Győrnél tankolni kellett, mert szinte üres volt a tank (tehát kb. 150km-re futotta 1 teli tank). Máig nem tudom, mi lehetett a kocsi baja, de el lett adva minél hamarabb. Egyébként annyi előnye volt a többletfogyasztásnak, hogy ment mint a veszett őrült, 212 volt a vége, és elég rendesen gyorsult is
Az én Honda Jazz-em 1,2es, 78 lóerős volt, és csak lejtőn lefele bírt 170be belekarcolni, de soha nem is evett többet 6,7-nél, pedig soha nem kíméltemVolt egy régi A6 2.0 140 pacis, az is 12 litert nyakalt, de az 1.6os mini cooper s, még a régi kompresszoros is 10,5-et zabál 163 pacival. Volt egy Daewoo Kalos vagy Lanos, fene tudja, az is 1.6os motorral, fenetudja hány lóerő, az is 10litert evett.
Csak arra akartam kilyukadni, hogy van, akinek ugyanaz az autó többet eszik, másnak meg kevesebbet, de hogy miért? Meg az is mi már, hogy szervizeltetem a kocsit, aztán azóta fél literrel többet eszik, isten tudja miért, mert amit akkor cseréltek, mindet cseréltettem már személyesen ott állva, és nem állt vissza a fogyasztás.
Említhetném húgom új Toyota Yaris-át is, 1.4 diesel, 90 lóerő, elvileg 3,9 a gyári fogyasztás, de 5,1-5,5 között van folyamatosan, másnak meg sikerül 4,5-ekkel eljárni ugyanezzel a típussal. De hogy ez miért, meg hogyan van?...
Bocsi az offért, de ezeket most jól esett leírni
-
Xmodule
őstag
válasz ignorant #21770 üzenetére
Pontosan ahogy mondod. Utobbi idöben föleg amig a kereskedönel volt sokat nem mentek vele. Hogyan lehet resetelni? Amugy szerintem termosztát jo, rendesen melegedik be se nem gyors se nem lassu. Fütés is van. Most kivancsi leszek holnap hogy a fogyi csökken e kicsit most hogy kitiszitottam a sok portol meg kosztol a szuröt. Remelem igen es nem tenyleg valami rejtelyes dolog van a kocsival es azert fogyaszt ennyit. De a fura amugy az hogy amikor megyek egyenletesen a muszerfalon levö kis fogyasztas jelzö mutato rendsen mutatja hogy 6-8L/100km között fogyaszt. Most egy peldat mondtam mikor olyan 80-100km/h között megyek.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Hikvision
senior tag
válasz Xmodule #21767 üzenetére
Ha ennyire koszos lenne a levegőszűrő akkor teljesítmény problémák is lennének. Sok minden lehet, lambdaszonda, vákuum szivárgás stb stb. Check lámpa működik benne? Alapjárat hidegen melegen normális? Mondjuk teljesen fölösleges találgatni, rá kell kötni gépre és kiolvasni mindent, az ilyenkor kötelező szervizzel együtt.
20 éve a PH-n.
-
ignorant
senior tag
válasz Xmodule #21771 üzenetére
E46?
talan:
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=918369De a fura amugy az hogy amikor megyek egyenletesen a muszerfalon levö kis fogyasztas jelzö mutato rendsen mutatja hogy 6-8L/100km között fogyaszt.
Az szerintem a pillanatnyi fogyasztas mero lesz. Az lenyegtelen igazabol.
Az atlagot vagy az utolso 100km-re nezi, vagy az aktualisan elinditott "journey"-re vonatkozoan, nem tudom hogy mukodik ez annal a modellnel.
-
Stukker1987
senior tag
-
CharlieDrop
veterán
válasz Stukker1987 #21774 üzenetére
Egyetértek én is, viszont az analóg mérőnek se higgy, inkább tankold meg, az megmondja mi a tuti
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Xmodule
őstag
válasz Hikvision #21772 üzenetére
Hát ami azt illeti nem sok eröt érzek a kocsiba, de ezt igy nem akarom 100%-ra kijelenteni mert az e36-al is idöbe tellt mire normálisan megtanultam menni (értsd.: ez a gázpedáll hogy a padlobol jön felfele fura na meg ezelött 1.8T 180Le motort hajtottam szoval az egy szöcske volt, most meg ugye elektromos jelados gazpedal ezt is szoknom kell) szoval kicsit olyan papasan nyomom neki. 2-3000fordulat között valtok. Lehet emiatt tunik olyan lomhanak. Holnap reggel kiderul hogy a legszuro volt-e a ludas. De most irtam a szerviznek is mikor lenne idejük egy hiba olvasasra. Amugy a muszerfalon muködik minden lampa de égve semmi sem marad miutan elindutom a motort szoval semmi hibát nem jelez. Alapjárat is egyenletes hidegen és melegen is egyaránt.
Más: Még anno a sokdához (2003 Octavia RS) vettem egy ilyen BlueTooth ODBII-es csatlakozot amit mobillal parositva pl Torque programmal lehet mericskelni adatokat. Ez az ODBII csatlakozo van ezeben az E46-okban is? Mert a csatlakozot mintha lattam volna kormany alatt. De még annyira nem volt idöm megnezni (sokat melozom, meg a család is...)
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Chal
addikt
Mai sztori: majdnem megvettem egy E91-et, már időpontom is volt az átnézésre márkaszervizben. Most az óra szerint 140.000km van benne, de kiderült, hogy 2013.09. hóban látta BMW márkaszerviz az autót, és 329.000 volt benne akkor. A belseje ki volt cserélve szerintem, mert teljesen újszerű volt. Az eddig megnézett kb 20 autó közül ez volt a legszebb belül. Offkorsz, mindez megfelelően megtámogatva hamis szervizkönyvvel is.
Megdöbbentő hogy mire képesek egyesek, illetve érdekes állatfajok élnek ebben az országbanTeljesen tanácstalan vagyok hogy hogyan tovább. Külföldre nem szívesen megyek ki, bár tudom, hogy ez lenne a legjobb. Nem tudok németül, nem értek annyira motorikus dolgokhoz, illetve ott nincs is idő nagyon gondolkodni, abban az 1-2 napban venni KELL valamit.
Valakinek ötlet, jótanács? (2009-2010-es E91 a cél, végső esetben E90 is jó ha győz az állapot).
[ Szerkesztve ]
-
Champipi
senior tag
Jó minőségi és biztosan eredeti olajat hol érdemes venni Budapesten?
[ Szerkesztve ]
-
Z0mbi
senior tag
undorito...
gyere ide svic be itt nem beszelnek nemetet (csak svííc dücs-öt)
e91 dizelekItt jo allapotban vannak az autok, a legtobb helyen beszelnek angolul, es sok kereskedo kenytelen 6 honap garit adni.
ora tekergetes itt nincs.
Ja es itt altalaban nem alapfelszerelessel veszik az emberek az autot... nem tudom hogy a nemetekkel osszehasonlitva itt mennyivel dragabb. Messzebb nincs, es megbizhatoak. -
Z0mbi
senior tag
válasz szokeherceg #21779 üzenetére
egyebkent szerintem az felhaborito hogy kiba..tt savot tudunk kovetni, az ajto becsukodik szervoval, HUD ot vetitunk a szelvedore de egy kocsog dobozt nem tudnak csinalni az autogyartok ami a megtett kilometert rogziti, es nem manipulalhato. Nem kell bazinagy villamos mernoknek lenni ahoz hogy ezt meglehessen valositani minden autoba.
Szomoru -
BeZol
őstag
Nem feltétlen kell megijedni a sok km-es autóktól.
Régen vett a cég teljsen új 1.4d Ford Fiesta-t, beletettek 140.000km-t (most törték össze), de belül is teljesen leélték, és a motorja sem volt már teljesen rendben. Szükség volt további autókra, és lett véve egy nem K, hanem H-s rendszámú ugyanilyen Fiesta, csak már 240.000km-rel, amit hosszútávú utakra használtak, és az ment a legjobban a 4 fiesta közül, és azzal volt a legkevesebb baj. (ezt is most törték össze)
Ha tudod, hogy főleg hosszútávokra használták az autót, akkor annyira nem gáz a sok km.
Egyébként jobban jársz külföldi autóval. Gondolj csak bele, mennyire ramaty állapotúak nálunk az utak, szétrázzák a kocsit. Nálam a sportfutómű miatt lengőkarokat kellett cserélni 110ezer km-nél, holott nem is tudom, talán 240ezer km-nél kellett volna egyáltalán. (és ebből a 110ezerből csak max. 40ezer lehetet városi és vidéki út, többi mind rendes autópálya)
De legalább már nincs az, hogy kicsit tempósabban véve a kanyart mozog alattad a kocsi, és jobbra-balra mozog a kezedben a kormány, és be-bedölöngél/bicsaklik a kocsi, és ez még nem is az a tempó, amikor elektronika fékezi be a hátulját, hogy ne csapja ki és amiatt dölöngél, ez még annál is durvább volt alacsonyabb kanyarsebesség mellett, pedig én aztán kerültem a kátyúkat szinte mindig!Az biztos, hogy ami olcsóbb a többinél, azzal biztos van valami, ami miatt átlagár alatt akarnak szabadulni tőle, de lehet hogy csak gyorsan kell a pénz. 320D elég a hétköznapokra, de ha van rá keret, akkor 330D-t ajánlom, szebb hang, finomabb járás, sokkal durvább menetteljesítmények, mindez pedig 7,1 literes átlagfogyi mellett a 6,2 helyett (spritmonitor.de), ha pedig navigációról van szó, akkor vagy legyen, de akkor prof navi, vagy inkább ne is legyen. Az automata váltókarja nekem nem szimpatikus, de a sima váltókar sem, ezért ajánlatosabb M-paketos kézi váltósat keresni sztem.
Ha már BMW-t veszel, főleg nem újonnan, akkor ne sajnáld a pénzt a drágább autóra a több extra és nagyobb teljesítmény érdekében, így is eredeti ár kb. 40%-áért veszed meg, hova spúrkodni tovább? Márpedig egy rendesen felextrázott pl. 330D az igenis 17 misi körül alakult új árban, tehát olyan 6 misi körül kéne lennie a fullosoknak.
Egy BMW onnantól jó BMW, hogy ráköltesz a normál új ár mellett további legalább 3millió Ft-ot extrákra, tehát így kalkuláld be a mostani használt árat. Ami ez alatt van, az fapados, vagy fullos tekert kilométeres!
Sok sikert, de remélem nem olyat találsz, mint egyik ismerősöm, hogy az autó első fele volt 1 autó, a második fele pedig egy másik autó, és csak a kábelezésnél tűnt fel a turpisság, miután próbáltak rájönni miért nem húzódik le anyósülésnél az ablak -
szokeherceg
tag
Néha végignézem az eladó dízel e39 listát, és érdekes módon 90%-a 200 valahány kilométernél jár.. Fura dolgok ezek Itthon miért nem látunk ilyen hirdetést? 523i 2,4 millió km-el
[ Szerkesztve ]
Kétfajta motoros van: aki már esett, és aki esni fog...
-
Chal
addikt
Nem félek én a futástól, de ha azzal indul a dolog hogy át akarnak verni keményen, akkor nyilván szóba se fogok vele állni utána. Nomeg itt nem arról van szó, hogy a föld-hold távolság benne volt az autóban, de ez látszik az áron is, hanem arról, hogy visszatekert rajta 200 ezret, majd az annak megfelelő áron (több mint 1.5 mFt-vel drágábban) akarta elsózni, hamisított szervizkönyvvel. Meg most komolyan azzal kéne indítanom, hogy elviszem egy ilyen visszatekerős emberhez és megkérem hogy tekerje ELŐRE, hogy visszaállítsuk az eredeti állapotot? Sírva röhögne szerintem
Tisztában vagyok vele, hogy a bmw drága, az általad írt árkategóriában gondolkodok, levonva belőle a nagyobb motorot, és néhány extrát amikre nekem nincs szükségem (csak azért nem fogom megvenni a fullost mert "azt illik, ha már bmw"). Szóval nagyságrendileg ott is vagyunk annál amit mondasz.
Navi kérdés:
Az új (2009 utáni) Business navirol elég sokat tudok már, volt lehetőségem kipróbálni, belemászni, és összehasonlítani a prof-al. Szerintem teljesen rendben van, nyilván a Professional sokkal jobb, de a semminél igenis jobb a Business. Ez az elmélet egyébként még a M-ASK/CCC rendszer idejéből származik, de ez sokat változott azóta. Manapság a Business navin már emaileket lehet olvasni, 3D-ben navigál (és nem DVD-ről, stb..). Pongyolan fogalmaza ugyanazok mint CIC rendszerű Prof.ok, csak hdd helyett SD kártyásak (ahova zene se másolható, az igaz), és kisebb a screen. Zenére meg ott a bluetooth/USB. Ha netán nincs benne a megfelelő TCU vagy MULF, akkor pedig egész szerény összegért bele lehet tenni utólag is (de eddig még nem láttam olyan Business naviast amelyikben A2DP-t tudó BT vagy USB, vagy mindkettő ne lett volna).
Egyébként meg ízlés kérdése nyilván, teljesen átnéztem, kipróbáltam, nekem bőven elég amit tud, szóval ez nem szempont. Örülök ha Prof.-al találok jó autót, hogyne örülnék.. de nem fogom otthagyni ha csak a Business van benne, tök jó már az is.
[ Szerkesztve ]
-
Z0mbi
senior tag
Itt angolul van leirva ez hivatalos oldal.
Az afa 7% (Isten aldja oket ezert... ok azt akarjak hogy koltsd a penzed )Semmit nem kell ezen az oldalon fizetni (rendszamot kell leadni es deklaralni mikor kimesz...ott kb 40frankot fizetsz)
Otthon meg a szokasos gondolom. Altalaban svajcot egykalap ala veszik az EU val. (de ezt nem tudom)
-
Chal
addikt
-
Chal
addikt
válasz Shadowbull #21789 üzenetére
Ja, ennél a rohadéknál is a kulcsból derült ki. Az egyik kulcsot megoldotta valahogy, nem tudom hogy. A másodikban viszont benne volt a gyári km állás.
-
Stukker1987
senior tag
-
Champipi
senior tag
Jó minőségi és biztosan eredeti olajat hol érdemes venni Budapesten?
-
Chal
addikt
válasz Stukker1987 #21792 üzenetére
Pár helyre már kiírtam, ez volt az amúgy:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/320/bmw_320d_touring-7524342
A felszereltséglista teljesen szar, nincs ennyi minden az autóban (és prof navi sincs, csak business).
Kép azért nincs, mert nem tudja felölteni. Ez a része igaz a sztorinak, egy öreg bácsikára van rábízva az egész. Telefonos távirányítással el lehet neki mondani hogy a gmail-jéről hogy küldje el a fotókat. Gondolom ez is a terv része, hogy megjöjjön mégjobban a bizalom, ne a valódi tulajt lásd (ilyen kigyúrt kopaszt tudok elképzelni).
-
Xmodule
őstag
Na ma voltam szerelönel megkerdeztem mennyiert kötnek gepre a kocsit hogy lassuk van e hiba. Azt mondtak 16.000Ft. Megköszöntem szepen az informaciot es eljöttem. Ennyiert mar inkabb veszek kabelt meg programot es kiolvasom magamnak. Aztan eszembe jutott hogy még anni a Skodahoz vettem ilyen ODBII BT-s cuccot ELM 327 meg androidra megvettem a torque pro alkalmazast is amiben van ECU hiba olvaso. Szoval szepen beuzemeltem es lefuttattam nem adott ki semmi hibat. De amugy azt vettem ma eszre most mar közeledek a 300km-hez a mutato is közeledik a feles állásba de mintha lassult volna szoval szeirntem csak én pánikoltam be. Lehet ebben a kocsiban már rendesen mutatja a fogyást nem ugy mint az eddigiekben hogy egésztöl félig lassan aztan a felétöl nulláig meg dupla olyan gyorsan. De majd hét végén a rátankolás mondja meg 100%-ra hogy mennyi az annyi. Szoval most várok addig. Közben ma megvettem a MAN olaj és levegöszüröt. Alig várom, hogy kicseréljem. Most már csak az olajat várom németböl. Jövöhétre itt lesz az is szerintem.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Hikvision
senior tag
válasz Xmodule #21796 üzenetére
Nem a hibakód a lényeg, hanem hogy az élő adatok rendben vannak-e menet közben. Autóvásárlás után, nem is értem, h miért nem viszed el szerelőhöz átnézetni az egész autót, ha már nem egy olcsó suzukit vettél. Meg az is érdekes, h valahol napokat kell várni az olaj szűrőre meg olajra. Vásárlás után az első utam haza, a második pedig a szerelőhöz vezet. A fogyasztást meg nem nehéz kiszámolni, h teletankolod aztán 100km után megint tele lököd. és akkor nincs agyalás...
20 éve a PH-n.
-
Xmodule
őstag
válasz Hikvision #21797 üzenetére
Szerelohoz azért nem vittem el mert friss vizsgas a kocsi szóval ha valami nem lenne jo akkor at sem ment volna a vizsgán. Itt svedbe ezt eléggé komyan veszik. MAN szűrő meg itt nincs bármelyik sarki autós boltban szóval rendelni kell. Olaj sincs eredeti BMW csak castrol meg mi egy más (nem vicc) 3-4x es áron. Akkor miért ne rendeljem meg németből varjak egy hetet es meg spórolt pénzt meg költsem másra a kocsin? Pl a láb alá új gumi szőnyeg(BMW). Jo szerelot meg itt nem ismerek de mar infozok ismerosoknel ki kit ajánl. Kontarhoz meg nem viszem. Ez nem Suzuki rá tankolok hamarosan es akkor kiderül hogy mennyi az annyi.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Yettel topik
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Hobby elektronika
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- LEGO klub
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- További aktív témák...