- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Casanova*
veterán
válasz CharlieDrop #21301 üzenetére
hát ja! nem egyszerű jó kocsit találni,amilyet szeretnénk!
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #21284 üzenetére
Te így állsz hozzá bármely tuning témához, de nincs is ezzel semmi probléma. Általában a gyáriak is pont így reagálnak. Szerintem egyébként egy gyári szerviz nagyobb kárt okoz magában az autóban, mint egy ártalmatlan chiptuning, és még a gatyádat is otthagyod.
Don't Tread On Me
-
ignorant
senior tag
válasz MPowerPH #21303 üzenetére
Karnak nem neveznem, de pofatlan lehuzas az teny.
Az hogy artalmatlan a chiptuning szerintem eleg meresz kijelenteni par 1000km utan.
Nezd meg valami szoftverrel a kocsit, valoszinuleg mar most sokszor logolta h tuning miatt elcsusztak ertekek, kulonobozo nyomasertekek meg miegymas.
Azt gondolni hogy a tuning nincs semmilyen rossz hatassal szerintem egyenesen ostobasag.
-
MPowerPH
félisten
válasz ignorant #21304 üzenetére
Az ellenőrzés megtörtént. Nemrég vettem egy diagnosztikai csomagot, így magamnak csinálom.
3 hiba íródott be eddig... Az egyik a hátsó féklámpa(jó lenne már izzót cserélni), a másik az audio rendszerrel kapcsolatos. Egyszer behülyült a CD drive, és csak dobálta a számokat egymás után. És kaptam egy magas kipuff gáz hőmérséklet hibát. Nulláztam mindent, most csak a féklámpát dobja ki, 2 hét után. Szóval nem kezdek aggódni.Pont most filózok azon, hogy csak simán programból én eltudok e indítani DPF regenerációt? Mintha úgy rémlene, hogy lehetséges. Még nagyon az elején vagyok, de gyorsan visszahozza az árát, ha belejövök.
A gyári szervizekről pedig tudnék mesélni. Néha azt se tudják, hol kezdjék el a hiba keresést, és olyan dolgokat kicserélnek, aminek semmi köze ahhoz, amivel gond van. Míg egy becsületes szaki bizony addig keresi a gondot, amíg meg nem találja, és közben nem kell a fél autót kicserélned.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
genius5000
tag
Érdeklődnék, hogy a 96-os 318i sedanba, a mostani műszer egységem nem fordulatszám mérős, hanem órás.. Ki lehet egy az egybe cserélni fordulatszám mérősre? Mit kell tudni még hozzá? Meg a mostani órám még meg van bolondulva picit, mert a vízhőfok mutató "ugrál"... Ez mitől lehet?
Köszi
Ne akarj mindent megszerezni! Ne akarj tökéletes lenni! Te egyszerűen csak élj a világba!!
-
Shadowbull
addikt
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Shadowbull #21308 üzenetére
Az OBD csatin lehet rácsatlakozni a kocsira-akár BT-n keresztül, de a software adja a lényegét, azt meg a BMW meg adja ki, csak saját szervíznek, ha jól tudom.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #21308 üzenetére
INPA. Nem tudom mit tudhat, de hogy mindent kiir,az fix. Es a minden az minden. Ilyet hasznal otthon bmw-hez a volt szerelom es muha is. Es anno az nt-nel os ezzel neztek az automat,szovall szerintem az lesz az.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #21311 üzenetére
Nekem is. Szoktak mondani, nincs olyan ami nem beszerezhetetlen.
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz MPowerPH #21312 üzenetére
Ez igaz. Nincs beszerezhetetlen.
De én fenntartom SB azon véleményét, hogy az általános hibakódolvasók nem mindig állnak a helyzet magaslatán.
Másrészt az hogy van hibakód vagy nincs, nem mindig egyértelmű. Illetve ha van, az sem biztos hogy csípőből tudja egy hozzá nem értő, hogy mitől van.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz ignorant #21314 üzenetére
A teljes csomag ezekből épül fel: Én úgy tudom, és javítsál ki ha tévedek, de ez a teljes gyári programcsomag)
BMW DIS V57
BMW SSS V32
BMW TIS V8
INPA 5.0.2
EDIABAS 6.4.7
WINELDI 2.6.1
NCS Plant 3.0.5
NCS Expert 3.0.8
NFS WINKFP 5.1.0
BMW WDS V12.0 - BMW Wiring Diagrams
MINI WDS V7.0 - MINI Wiring Diagrams
BMW Owners Manuals
BMW ETM (Electronic Troubleshoot Manual)
BMW KSD V2.0 (Error Code Catalogue & Labour Calculator)
BMW EBA V2.2 (Retrofit Options Installation Guide)
BMW ETK V2.36 (Electronic Parts Catalogue)Egyébként a kipufgáz hőmérséklet egyszer volt eddig magasabb, és a DPF előtt mérte, tehát a turbora ez pont nem veszélyes. Mentem pár kört, hogy monitoroztam a gázhőmérsékleteket(azt hiszem 3 helyen méri), pluszban az egyéb hőmérsékletet is kiírattam. Pár tempósabb karika után is minden ok volt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #21313 üzenetére
Nem, ez nem egy általános hibakódolvasó. Ez egy software csomag, ami cakk. 64gb. Ha ez nem mondja meg mi a baj, akkor ott nagy a gond, mivel a dealer is ugyan ezt használja.(persze annyi különbséggel, hogy neki mindig megvan a legújabb verzió)
Kábelem még nincs, azt kölcsönzöm egyenlőre.Az más kérdés, hogy a használatát tanulni kell, mert nem egyszerű. Ha pedig talál valamit, vannak szakmai fórumok, ahol közzéteszed, és a jártasak leírják, hol a probléma.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Shadowbull
addikt
válasz MPowerPH #21316 üzenetére
kukkantsd meg ezt a kepet, es gondold vegig meg egyszer, hogy vajon a DPF elott mert tul magas kipufogohomerseklet veszelyes-e a turbora.
a tobbihez meg ideznek egy masik topikban megjelent hozzaszolast, nalam a temaban jartasabbtol:
a mai, 20-30 vezerlot felvonultato, flashelheto autok szoftverlogisztikaja joval komplexebb, mint amilyennek az a fotelbol tunik, raadasul evente tobbszor is valtozik bennuk a szoftver, azaz egy elofizetesre is szukseged lesz, hogy mindig megkapd az aktualis diagnosztikai leiroadatbazisokat, kulonben a legujabb gyartasu autokhoz (vagy amiket felflasheltek) hozza sem tudsz szagolni.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
CharlieDrop
veterán
válasz MPowerPH #21318 üzenetére
Nem vitázom (kivéve a dpf előtti magas hőmérsékletet, mert eddig úgy tudtam a turbó nem a dpf után van).
Mindenki abban hisz amiben szeret. Én tudom mennyire komplex a dolog ezért nem is próbálkozom vele. Néha a saját szerelőm is megizzad ezekkel pedig nem ma kezdte. Az egy dolog, hogy kiolvas dolgokat, csak nem mindegy mit és ezt hogyan értelmezed.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #21319 üzenetére
Nem is akarok újabb autót nézni vele, ellenben ezekre mindre jó, faceliftet is beleértve. Új szériák nincsenek benne természetesen, ellenben az összes 'kifutott' modell igen, amiknek a szoftvere már nem változik, így fölösleges a frissítés.(az enyémben sem változik semmi...)
BMW 1 Series E81, E82, E87, E88
BMW 3 Series E30, E36, E46, E90, E91, E92, E93
BMW 5 Series E28, E34, E39, E60, E61
BMW 6 Series E24, E63, E64
BMW 7 Series E22, E32, E38, E65
BMW 8 Series E31
BMW X3 - E83, X5 E53, X5 - E70, X6 - E71
BMW Z1 - E30, Z3 - E36, Z4 - E85 / E86 / E89, Z8 - E52
MINI R50 / R52 / R53 / R55 / R56 / R57Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #21320 üzenetére
Igen, a DPF előtt van. Van egy érzékelő a turbo után, a DPF előtt, és a DPF után. Írtam a Halliwell Jones -nak ezzel kapcsolatban. Azt a választ kaptam, hogy a chiptuning, plusz a DPF regenerációs fázisa okozhatta a túl magas értéket. Az elektronika ilyenkor közbeavatkozik, hogy védje a kipufogórendszert a károsodástól.
Idő kérdése. Tegnap belőttem, hogy zárásra húzza fel az ablakokat(sajnos a tükröt ennél nem lehet, csak gombra megy), meg a hazakísérőfényt aktiváltam. Megnéztem, hogy kb. mennyi idő, mire eléri a hűtővíz az üzemi hőmérsékletet. Kb. 9 perc, +3 perc az olaj, fűtéssel. Szóval jelenlegi körülmények között a 10 perces szabály él, addig nincs rugdalás. Váltót lehet monitorozni, egy grafikonon rajzolja a progi a működését. Lehet vele játszani... Meglesz a programom az esős szabadnapokra.
Hibakódot kiolvasni pedig 3 kattintás. Elindul egy teljes diag(8 perc kb., végigzongoráz vagy 8 egységet), ami full automata. Km-re kiírja, mi volt a hiba, jelen van e, és adja a magyarázatot alul hozzá. Pont ehhez a részéhez nem kell nagy tudomány...Don't Tread On Me
-
whitezo88
nagyúr
lassan át lehetne nevezni a topikot "BMW 335D tuning - hogyan s miképpen?"-re
ignorant: a tuningbox és hasonló kókány szarokat gyártó cégek is megélnek... józsi veszi azokat is tömegével a 3as Golfba meg a 1.4 F Astrába.
[ Szerkesztve ]
-
ignorant
senior tag
Amugy ez tokeletesen peldazza, hogy mi kell ahhoz hogy ezek a "chiptuning" cegek a mai napig megeljenek, szamomra elkepeszto.
-
Champipi
senior tag
Sziasztok! Vennék egy 120d-t, 3 millió alatt.
Mekkora szopás lesz egy ilyen autó?
Mennyit kell tartalékolni javításokra? -
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #21325 üzenetére
Egyébként ha figyelmesen olvasol, akkor láthatod, nem arról volt szó.
Ma megnéztük haverom autóját(E46 320i). Kicsit gyengus volt, főleg magasabb sebességen volt észrevehető. Kidobott egy camshaft sensor hibát. Köv. héten jön meg hozzá az alkatrész, reméljük jó lesz.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #21330 üzenetére
Egyébként érdekes dolog ez a 320i is... Haver amióta megvette, csak szív vele. Vákuumszelep probléma, olajfolyás több helyen, kis olajszint(kb. 1,5l maradt benne, az autó nem jelezte, hogy probléma lenne, mivel az is rossz volt benne), lambda, szivárgó hűtés, körbe rohadó kaszni. Most meg ez...
Ez alapján az E46 se egy megbízható modell. Engem a rohadás az, ami a legjobban meglepett.Don't Tread On Me
-
whitezo88
nagyúr
válasz MPowerPH #21331 üzenetére
az enyém 14,5 évesen nem rohad. sehol. pedig erre háklis vagyok! és nem beteges, kora miatt vannak dolgai csak. pl 2 hete elszakadt a szál a bal karban és nem lehet váltani a boardon a kiírást. tavaly ugye 2 szimmeringet kellett cserélni de azóta száraz minden, motor 100%. nem is csattog hidegen se, stb. jó öreg M43 motor, örökélet+1 nap.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Mire nem jó a program... Ugye itt azt mondtátok, hogy nem lehet nullázni a váltó viselkedését, hanem magától újratanul. Pedig nem, van egy hosszabb távú memóriája is, és ha az előző tulaj stílusa nagyon eltért, akkor zavaró lehet, főleg erős gázadáskor, vagy városban közlekedve. Módszer a következő:
Gyújtás be, majd 30s-ig nyomni a gázpedált. És voilá, lehet vinni újra nulláról tanítani.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Casanova*
veterán
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
MPowerPH
félisten
Ma megpadkáztam a bal első felnit. Pont annyira, hogy a lakk-festék lejött, 8 cm hosszan a széléről, egy helyen pedig kapott az anyaga is. Holnap viszem fényezőhöz, rákérdezek, hogy csak azt a kis részt tudják e javítani, bár szerintem nem.
Don't Tread On Me
-
whitezo88
nagyúr
válasz MPowerPH #21336 üzenetére
lesz még több is, én múlt héten más autóval, utasként (Mondeo Ghia ami elég nagy autó) mentünk belvárosba, és ott is kellett parkolni. egyrsézt nagyon nehéz helyet találni, ha van is, iszonyat szűk, és az utcákban is óvatosan kell menni, ha nem akarsz tükröt veszteni. én ha nem muszáj nem fogok ezért belvárosba menni autóval utcai parkolásra. nem hiányzik hogy meghúzzák, ahogy néztem elég sok autón voltak ilyen sérülések... és amig kerete a vezető a helyet, láttam is hogy nekimentek egy autónak parkoláskor (igaz hátuljával az elejének tehát sérülés nem lett, a kis lökést felfogta a rsz tábla)
-
BeZol
őstag
válasz MPowerPH #21336 üzenetére
Nekem szinte mindegyik felniből hiányzik már egy ujjnyi darabka. A legdurvább persze a téli felni, ott a szélén kb. nesquik bogyó mélységnyire hiányzik több mint egy tenyérnyi hossz
Addig örülj, amíg csak a felni lesz sérült, és nem a fényezés/kasztni
Legalább használjuk az autót, és nem csak egy helyben áll -
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #21338 üzenetére
Nem tervezem... Így van, ha úgy parkol az ember, hogy közben a tájat nézi. Életemben másodszor fordult velem elő, E39-en a bal hátsót is megrántottam egyszer.
Tél előtt már lehet én sem csináltatom meg, utána pedig vagy cserélem az autót, vagy ha nem, akkor nyárra átfújatom mindet grafitra. Most rá se kérdeztem, tudnak e vele valamit kezdeni.Gézengúz: Öregszel...
CharlieDrop: Azt nem tudom, de ami az enyémben van, arra biztosan.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ignorant
senior tag
válasz CharlieDrop #21346 üzenetére
Mondjuk abbol kiindulva, hogy nem sokan vannak tisztaban, hogy hogyan mukodnek a teljesen alap, mindennaposan hasznalt dolgok korulottunk (pl.: GPS, micro, telefon, internet, stb), nem lehet hibaztatni / lenezni ezeket se.
Mindenesetre vicces.
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz CharlieDrop #21348 üzenetére
nem csak a részletekkel, már a fő elemekkel sem. Sokan (jogsisok) nem tudják megkülönböztetni hallásra a diesel és benzin motort sem... ha nincs ráírva a tankra mi kell bele, meg vannak lőve. (az rpm számláló meg űrműszer számukra)
[ Szerkesztve ]