- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Telekom mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Garmin Forerunner 55 - bemelegítő kör
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Champipi
senior tag
válasz Cxgrav #21699 üzenetére
Az E87 eseten a turbo a kulonbseg, meg egy ket kiegeszito alkatresz. Maga a motor tenyleg azonos, de attol meg nem lehet a 18D-bol 20D-t csinalni szoftveresen...
A 20D-n nagyobb a turbo, azert erosebb. A 23D-n meg mindjart ket turbo is van, ezert ez a legerosebb.
Nekem 18D van, nagyjabol eleg az ereje, chippelni is lehetne, de nekem jo igy gyari allpotaban.
[ Szerkesztve ]
-
komoyosz
csendes tag
Sziasztok.
Lenne egy kérdésem. Előfordulhat, hogy a nagynyomású szivattyú felső részénél szivárog?
Van ott tömítés? e39, 530d.Köszi.
Komoyosz. -
Stukker1987
senior tag
válasz ignorant #21700 üzenetére
Még annyit a pillangószelep bepotyogáshoz,hogy elvileg alacsony fordulaton az átáramló levegő "viselkedését" változtatja meg,így hatékonyabb égést biztosít.
A tulajok nem számolnak be telj. csökkenésről,de azt mondják mérhető ha simán ledugózzák...
Kérdeztem gyakorlott szerelőket és ez szintén egy megosztó téma a köreikben,mint a váltó olaj csere. Van aki nem látja problémának a ledugózást és van aki ellene van.
A kis lapátkákon egyébként van egy gumírozott réteg is a hatékonyabb zárás miatt,de ez a réteg szerintem kb 3 év alatt elérik a hő és olaj és kosz hatására és ez kezd el bepotyogni először. Nem tudom,hogy ez képes-e károkat okozni,de nyilván ez sem egészséges.
Én speciel kerestem egy bontott,de jó állapotú darabot ideiglenes megoldásnak(ezen is látszik már a gumi és a felső tömítések lassú elérése),majd később rendelek dugó készletet...
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
ignorant
senior tag
válasz Stukker1987 #21706 üzenetére
Volt alkalmam blank-ra cserelt autot vezetni elotte es utana, tenyleg erezheto a teljesitmeny csokkenes, bar nem valami egetrengeto a kulonbseg.
Meglepodtem hogy a fogyasztas lejjebb ment ledugozas utan 1 literrel..
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Ma ujra vezettem a regi 28i-met... De elmaradt a varazs. Beultem, es jajj. Puha az ules, nagy es vekony a kormany, tul konnyu tekerni(pedig regen meg ugy ereztem, hogy nincs tulszervozva), furcsan billeg az auto kanyarokban, nem razza ki a vesekovem, es gyenge mint a harmat. Most erosodott meg bennem az, hogy ha valaha lesz is ujra benzinesem, az nem szivo lesz. Nyomatek az igazi elvezet... Es ezen regen en is csak nevettem, pedig tenyleg igy van.
Don't Tread On Me
-
Cxgrav
senior tag
Nagyon nem pörög ez a topic
Nincs hó, nincs pörgés?Picture me Rollin' by 2pac
-
Chal
addikt
Bocs ha ismeritek:
http://www.rubmw.ru/vincode/eng/
VIN dekóder, de nem az a fajta ami csak a 3-4 alapadatot írja ki, hanem a normálisabb (felszereltséglista, etc..). Reg után naponta 10 db kódot lehet lekérdezni ingyenesen.
[ Szerkesztve ]
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #21712 üzenetére
Tényleg? Mi a különbség, mesélj...
-
Cxgrav
senior tag
Van aki használ autódiagnosztikai eszközt/eszközöket?
BMW specifikusat vagy univerzálisat?Picture me Rollin' by 2pac
-
CharlieDrop
veterán
Kívánok mindenkinek BMW-zésben gazdag, sikeres, boldog és tartalmas új esztendőt!
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Chal
addikt
VIN decoder listáz nekem két ilyen tételt egy autónál:
S633A - Preparation, mobile phone, Business
S7SNA - Navi Business/mobile-ph.prep. BluetoothEz ugye azt jelenti hogy csak elő van készítve a BT-hez? Azaz kell bele vennem egy MULF2 (high?) modult hogy használni is tudjam?
[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
Áháá, közben sikerült okosodnom: ez egy bluetooth képes TCU (nem MULF). Elvileg lehet vele zenélni és telefonálni, csak az nem tiszta teljesen, hogy kell e hozzá feltétlenül snap-in a könyöklőbe (az "előkészítés" gondolom azt jelenti hogy gyárilag nincs ott semmi), vagy megy "on air", akár a zsebemben levő telefonról is.
Ugye a BT miatt kéne hogy menjen, de mikor BMW-ről meg Appleről van szó, akkor én nem lepődök meg már semmin
-
Stukker1987
senior tag
Nekem még 2006-os verdám van a következőkkel:
S633A- Preparation, mobile phone, Business
S609A-Prof.naviKönyöklőben van régi nokia telóhoz dokkoló,amit ugye semmihez sem tudok használni,viszont BT-al tudok csatizni,így be tudom olvastatni a névjegyeket és I-Drive segítségével tudok hívást fogadni és indítani.
A zene streamelés viszont nem megy. Azt hiszem ez nem is "kell" hogy menjen,a BMW nem építette be ezt a funkciót.
Nem vagyok benne biztos,de szerintem a CIC fejegységgel már tudja...Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Chal
addikt
válasz Stukker1987 #21719 üzenetére
Aham, köszi.
Amúgy a bmw.com-on a bluetooth compatibility checker alapján az általam említett autónál kéne hogy menjen a streaming is, title dispaly-el, kormányról léptetéssel meg mindennel. Ha balckberrym lenne akkor menne az "office" támogatás is, azaz mailek meg naptár az autó kijelzőjén. Szóval jól hangzik.
Amúgy nem tudom mi kell hozzá, lehet hogy CIC a minimum + az S633A. A kérdéses autó 2010-es Business navis, asszem ez már CIC alapú, csak butított (hdd pl biztosan nincs benne).
Itt lehet megnézni amúgy VIN alapján hogy milyen telefonnal mit kéne tudnia:
http://www.bmw.com/com/en/owners/navigation/bluetooth/compatibility_check_tool.jsp
-
Xmodule
őstag
Sziasztok. Kinéztem most egy E46-os BMW-t. Igazábol érdekelne a véleményetek, igy képek alapján mit gondoltok? Persze szombaton elmegyek és megnézem kiprobálom stb. Csak gondoltam több szem többet lát.
Egy kis info a kocsirol (mivel svéd oldal svédben lakom).egyik legfontosabb ugy gondolom, hogy 1 tulajdonosa volt a kocsinak összesen (ez 100%)
220e km
friss vizsgas, hiba nélküli (itt évente kötelezö)
amiket ott lent ir (abs,riasztó, ülésfutés...stb)
amit én észre vettem azért nem full extra mert hátul nem elektromos az ablak (elhanyagolható luxus nekem)
a képek alapján viszont amit ugy kicsit szemet szurt az a hátso ajtot tarto teleszkopok(remelem ez a neve). olyan mintha csupa rozsda lenne. Ez mitöl lehet? Normalis az ilyesmi?Az auto ára amugy átszámolva 930e FT (itt ez a végösszeg nem jön erre rá semmi átiratás eredetvizsga stb).
Igazábol amit keresek az egy megbizhato jó auto amit kényelmes is vezetni. Naponta vezetek 120km-ert. Szoval évente kb 30ezer km. E36-os 320-asom volt most elözöleg 6 honapig csak már elég sok baja volt igy inkabb eladtam(800e ft ért). Szoval igazabol csak egy kicsit kell hozzá potoljak.Esetleg ha van valami kulönleges dolog az e46nál amire oda kell figyelni vásárlásnál. szivesen meghallgatok bármilyen ötletet javaslatot. köszönöm elöre is
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
peti_s
addikt
válasz Xmodule #21721 üzenetére
Az is lehet h az egész eleje össze volt törve. A két első sárhányó nagyon úgy néz ki h újrafényezett, de ha szakszerű munkát végeztek még lehet tökéletes az eredmény. (Az is lehet persze h garázs végighúzta pl, és azért fényezték újra, de én azért megkérdezném. Ettől függetlenül nagyon szép állapotban van, nem értek svédül, h van-e szervizkönyv.
-
Xmodule
őstag
válasz CharlieDrop #21723 üzenetére
Mikoriak a facelift utaniak? Sajnos csak vasárnapig van idom kocsit választani. Es ez amugy tetszik. Szeviz könyv is van. Hátul az ajtónál a teleszkóp rozsda nem utal semmi komoly hibára? Hogy érted a hátsó futómű gondot? Ha esetleg az nem éppen a legjobb kb mennyi orvosolni? Mennyire marad tartós? Amugy törve 100% nem volt mert van itt egy fizetős szolgáltatás es ott le informaltam az autót.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz CharlieDrop #21726 üzenetére
Es erre valahogy ra tudnék nézni hogy most ott milyen állapotban van?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz CharlieDrop #21728 üzenetére
Rendben. Köszönöm szépen. Meglátjuk holnap milyen lesz. Örülnek ha össze jönne a dolog mert mar teljesen lefaradtam agyilag a sok kocsi nezegetesbe. Na meg ugye anyagilag sem olcsó dolog(pl ez az arany e46 200km re van innen(oda vissza)). Irok minden fele képpen hogy alakul a dolog.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Chal
addikt
Én dettó, csak e90 (vagy 91) kapcsán. Már három betűs bmw rövidítésekkel meg VIN számokkal álmodok. Lassan már ott tartok hogy veszek valamit, mindegy mit, csak legyek már túl rajta
-
Chal
addikt
Egyébként hihetetlen mi megy itt a használtpiacon. Tegnap néztem egy autót pl. E91, 2007-es jó ár, jó állpot. Ennél fiatalabbat és jobban felszereltebbet szeretnék, de elkezdtem magam győzködni hogy a tőkém fele a zsebembe maradna, és max előbb lecserélem. Nézem VIN alapján, 2005-ös… Hívom az embert hogy WTF?? És elkezdte megmagyarázni, hogy az úgy van, hogy 2007-be hozták be Mo.-ra, és akkor úgy kell hirdetni hogy 2007-es. Arcomat letettem És akkor ezek után beszéljünk futásteljesítményről, meg javításokról mi?
[ Szerkesztve ]
-
Xmodule
őstag
Találtam közben egy másikat is Fehér, nem csunya végül is, és 20ezer km-el kevesebb van benne és 1 ével fiatalabb. Bár a fehér azért nem a kedvenc szinem kocsiba.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Ami még érdekelne engem. Hallotam olyat hogy import kocsiktol jobb ovakodni. Pl itt van egy pár olyan auto (pl ez a fehér is), hogy 2-3 éves koráig a németek mondjuk hasznáják, majd jön ide svédbe. Ezektöl miért jobb ovakodni? Ennyire széthajtják a németek? Vagy nem járatják be kellöen?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Chal
addikt
válasz Xmodule #21735 üzenetére
Nem tudom hogy ott mi a helyzet, de itt pont fordítva van: a német általában jobb. Lásd magyar utak, és magyar gondolkodásmód: vegyük meg az utolsó garasunkból + a családot anyagi csődbe taszító hitelből az autót, karbantartásra meg ne számoljunk semmit, úgyis megy az. Nyilván ehhez képest egy német autó teljesen más szempontok alapján van kiválasztva és üzemeltetve (persze kivételek mindig vannak, de azokat hagyjuk).
Namost a Svédek biztosan teljesen más elvrendszer alapján működnek, amit innét nézve én még csak kitalálni sem tudok sajnos
-
Z0mbi
senior tag
A hires nemet szervizelesi hajlandosag mar a multe. Ennyi.
Nemetorszagban a hasznalt autopiac nagyresze a torokok kezeben van. (akik nem felnek az oracseszegtetestol sem ) 2008 ota az embereknek kevesebb penzuk van. Ennyi. Megveszik az autot, hajtjak 2-4 evig majd eladjak. Szervizbe csak a kotelezore viszik. Gari utan is csak a legszuksegesebbre.
Nagyon sok kozeli ismeros szivta mar meg nemet auto importal .
Mar ovatosabbnak kell lenni, jobban utana kell nezni.Azt hogy a svedek miert vannak ovakodasra felszolitva a nemet autokkal kapcsolatban... rohadt egyszeru. Svedben minden ami nem sved az szar. Egy kilo krumpli eladhatatlan ha nincs rajta a sved zaszlo.
Na jo ezt kisarkitottam most nagyon de kb ez van. Az importtol mindig is feltek a svedek. -
ignorant
senior tag
pls delete
[ Szerkesztve ]
-
ignorant
senior tag
válasz CharlieDrop #21742 üzenetére
En preferálnám a nemet hivatalos BMW kereskedeseket.
-
ignorant
senior tag
válasz CharlieDrop #21744 üzenetére
Elore kell tervezni.
Gondolom itthon sem ugy veszel kocsit h meglatod es fizetsz is (foleg nem naponta)
legutobb e91-et kerestem itthon, a kinalat lehangolo volt. konkretan egy epkezlab autot sem talaltam. (2009-es evjarattól felfele).
Ami eloeletben ellenorizheto volt, az fapad volt, amiben meg volt kello felszereltseg az meg kétes külföldi import, agyontekert oraval, vagy (amerikai) viz v totálkáros...
-
Xmodule
őstag
Voltunk ma megnézni az arany színü e46-ot. Nem vettem meg. Jól ment amugy kupplung is jó volt (már az elsö pár mm-nél amikor felengedtem elindult a kocsi), kényelmes is volt nem volt lelakva kivéve, és most kapaszodjatok meg! A gázpedálnál de legjobban a kupplungnál olyan lyuk van a padlólemezbe, hogy az brutális. Én ilyet még életembe nem láttam... o.O . Az elözö tulajnak valahogy a sarka lehetett ott, de hogy igy hogy azt nem értem. Na de nem ezért nem vettem meg. Hanem mert mikor kicsavartam a motorolaj beunto nyilás kupakját ez a látvány fogadott:
Szóval ha jól sejtem a motorolajba ment a hütöviz? Gondolom a hengerfej tömités lehet a hunyo. Kár pedig.
Na de ezutan elmentunk egy másik helyre (kb 100km-el odébb), megnézni azt a fehér E46-ot amit linkeltem a multkor. A neten nagyon szép képek vanna fent rola mikor odaertunk kint állt a kocsi, akksi annyira nullán volt hogy még a centrál sem nyitott ki. Na de bebikáztuk. A fékek totál be voltak rohadva, aztán mikor mentunk vele egy probakört az elsö 300m után valami hátul a keréknél szolt egy hatalmasat (mintha valami eltört, leszakadt volna) és utánna ilyen surlodo hangot adott ki, de nagyon hangosan... Már csak azért imádkoztam hogy a kereskedöig el tudjak menni. Pedig amugy belulröl nagyon kényelmes sport ulesek voltak benne. Kivulrol már viszont eléggé le volt hurcolva sok helyen rozsda is ette (arany szinun nem volt ennyi rozsda). Szoval vissza vittuk leparkoltam szepen a helyére és elbucsuztam a kereskedötöl. Volt még ott nála bent a boltban egy E39-es 2001-es 530ie kombi 160e km-el. Az nagyon szép volt (bár annál is volt egy kis sárgás hab a kupakban), de nekem az 5-ös széria már sajnos drága (alkatrész,szerviz) szóval ez van. :S Elbenzineztunk 300km-t a semmiért... Már csak a holnapi nap van de nem hiszem hogy lesz masi bömös ugyhogy venni fogok valami olcso ocskaságot lehetöleg minel kevesebb km-el es hajtaslanccal (nissan almera, toyota corolla) valahol max 300e ft ért azt jo lesz amig sierul össze szednem egy kis penzt jobb BMW-re. Mondjuk egy ev mulva.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
-
Xmodule
őstag
Utolsó reményem 323 E46 maradt bár kicsit ockodtam a 300e km miatt ami az autoba van. Bár nem tudom ezek a M52 B25 (Vanos), M52 B25 TU motorok mennyit birnak komolyabb beavatkozas nelkul. Nalam az evi 30e km alap. Szoval 3 év alatt majdnem felmegyek majd 400e-re. Ha ennyit kibirna minden komolyabb szerviz nelkul örulnek neki. Ti mit gondoltok? Persze ami kell cserélni valo megejtenem rajta, olaj, szurok stb. (mindenböl gyárit vagy ami eppen a legjobb).
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Autós topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- További aktív témák...