- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
m4rc!
őstag
Sziasztok!
Fogyasztás és erőbeli különbségek az alábbi 3 típus között mekkorák lehetnek: 320i, 325i, 330i?
Köszi
We are analog players in a digital world
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #21607 üzenetére
Az mindegy: nagyok.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
CharlieDrop
veterán
válasz KINKY_007 #21608 üzenetére
Naaagy?
Mi nagy a 20i éppen jó az M54-ből, az újabbaknál is elmegy, 25i 30i már alakulDe gondolom e46. A 30i az egyik legjobb motor, a 170 lovas 20i és a 25i (M54) szereti csipegetni az olajat, de kellemesen vezethetőek
és igen, e46ban a 20i (M52) 150 ló, a 25i 192, a 30i 231, ahogy írták, e90-ben, 170/218 (20i/25i) és 258/272 ló 30i[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #21610 üzenetére
Mekkorák a különbségek: nagyok.
Csúcsteljesítményben mondjuk nagyobbak, mint a fogyasztásban (1,5 szeres erő nem lesz másfélszeres fogyasztás, mert józan ember nem fogja kihasználni). Bár a városban a nagyobb köbcenti iszik szépen.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
m4rc!
őstag
válasz CharlieDrop #21607 üzenetére
Hopp, az lemaradt, E46-okat nézegetek, viszont az olvastam, hogy 320 és 25 között nincs akkora fogyasztásbeli különbség, viszont azért pár lovacskával csak több
We are analog players in a digital world
-
ignorant
senior tag
Eszrevettem egy anomaliat a motorterben, ra tudna nezni valaki hogy mi is ez pontosan (320d):
olajszivargast velek felfedezni a pirossal kijelolt reszen, szerintem a kepen is jol lathato. MIlyen alkatresz ez? tomites cserevel megoldhato szerintetek?
Az olaj nem fogy a kocsibol lathatoan, foltot sem hagyott maga alatt.
elore is koszi a segitseget
-
Z0mbi
senior tag
No megerkezett az OBD2 cucc androidhoz
Nagyon orultem mert reggel autoval kellett jonnom es hidegben hajlamosabb a hiba produkalasara mint alltalaban...
es bedugom, BT bekapcs a telon. Pogram elindit. tipus megad...tada. Megy.
Hibakod befircen, P2302 Ignition Coil A secondary Circuit. juhu.... mar egy hete rajta van az ujjam a vasarlas gombon 4 darab gyujtotekercsre az ebay en...nem alaptalanul. No sebaj.
Lesz tobb idom jobban atnezem az egesz alkalmazast. Az elo adatokra ranyomtam gyorsan kivancsisagbol. A garazsban eppen 6000 forgott a motor es 160 al mentem. Ken Block ain't have shit on me!
De errol az elo adatos cuccrol tobben mondtak hogy kis ido kell mig eszhezter.
Egyebkent mar megerte nekem a 10 ropit a cucc... -
Z0mbi
senior tag
válasz CharlieDrop #21617 üzenetére
2008 as a gep. 3x volt benne cserelve garancialisan gyujto tekercs... eleg nagy eselyt latok arra hogy megint ez a felallas..
-
Shadowbull
addikt
uj M3/M4 hivatalos kepek.
http://www.bimmertoday.de/2013/12/11/2014-bmw-m4-f82-coupe-vorstellung-fotos-technik-austin-yellow/
http://www.bimmertoday.de/2013/12/11/2014-bmw-m3-f80-f30-vorstellung-fotos-technik-limousine/
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Shadowbull #21619 üzenetére
Köszi!
Az a nagy karbon darab egy furcsa toronymerevítő, vagy valami más funkciója van?A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Z0mbi
senior tag
válasz CharlieDrop #21622 üzenetére
allitolag a gyari sorozat hulladek volt. majd a markaszerviz kicserelte gariban ugyan arra a sorozatra... ketszer. A masodik alkalommal kb 1 hetig volt jo (bosch van benne gyarilag)
Valszeg most is azt veszek csak ujabb verziojat. -
marsu
addikt
Press any key to continue ...
-
Shadowbull
addikt
http://www.autopult.hu/magazin/megerkezett-az-uj-bmw-m3-m4-reszletes-bemutato.html
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Shadowbull #21630 üzenetére
És van helyreigazítás is.
A GT6-ban már letölthető tartalomként ki is lehet próbálni a 7 fokozatú DKG-vel.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
whitezo88
nagyúr
Na ezt nevezem újszerűnek [link]
-
Chal
addikt
E90 kapcsán lenne néhány kérdésem, mert egy kicsit bele vagyok zavarodva a Professional/Business navi/radio problémakörbe, és talán ti tudtok segíteni, mégiscsak a PH-n vagyunk, talán több szerencsével járok mint egy direkt autos fórumon (pl index)
Szóval két dolog kapcsán kéne egy kis ész:
1.
Addig eljutottam a guglival, hogy a mi az a CIC, CCC, stb.. Főleg 2010 (és fiatalabb) e90-eket nézegetek, szóval itt már úgysem lesz CCC ha jól értem. Viszont mindenhol azt írják, hogy a Business (kis LCD-s) navi az M-ASK rendszerű, 2D-s térképpel van, kevesebbet tud mint a CCC/CIC, stb.. Ehhez képest ugye az újabb E90-ekben (2009++) is van ilyen. Jól gondolom hogy ezek valójában CCC rendszerű navik, 3d térképpel, HDD-vel ÁMDE kis kijelzővel? Ha nem jól gondolom, akkor pontosan milyen eltérések vannak? Mert úgy tippelem, hogy egy 2010-es autónál már csak nem égeti magát a BMW 2d térképpel, meg dvd cserélgetéssel
2.
Tételezzük fel, hogy nincs navi, csak rádió. Ebből is ugye kétféle van a kugli szerint: szintén Prof, és Business. A Prof a dotmatrix kijelzős, színes/szagos, sokat tudó, a Business az egyszerűbb. Viszont: gondolom itt is sem ennyire fekete-fehér a dolog, mert Professional Radio esetén is látok olyan autókat, amikben nincs bluetooth, és nincs USB port a könyöktámasz alatt. A kérdés az, hogy ez a fejegységtől függ, tehát külön van olyan Prof. Radio, ami nem tud BT-t és nem tud USB-t? Vagy egyszerűen mindegyik tudja, csak ha a megrendeléskor nem X-elték ezeket be, akkor a BMW nem kábelezte ki, és le is tiltotta a fejegység menüjében? Ez azért lenne fontos, mert nem mindegy, hogy utólag fejegységet is kéne cserélnem ha akarok USB-t (tehát Professionált, még Professional-abbra ), vagy elég csak valami kitet venni kábelekkel, meg kódolni.
Bónusz kérdések:
- business raido tudhat USB-t vagy BT-t?
- Professional esetén a BT és az USB együtt jár? tehát amelyik tudja, az mindkettőt tudja? (csak a fejegységre gondolok)[ Szerkesztve ]
-
BeZol
őstag
Pontos választ nem tudok adni, de azt leírhatom, hogy én mit tudok:
1. nekem 2008as professional navi van, és 2D-s, DVD lemezről megy, a modellfrissített 3asokban pedig már 3D-s, de nem tudom, hogy ott is DVD alapú-e, és hogy most 2009 márciustól vagy 2010-től kaptak-e.
2. Az USB csatlakozót ha jól emlékszem külön kellett beikszelni 35 vagy 55k-ért, még a high end audio system mellé is! Volt olyan opció is, hogy iphone előkészítés, és akkor külön kis helye van a mobilnak a könyöktámaszban. Itt van a könyöktámaszban az USB csatlakozója, ha netán képeken keresed. Egyszerűen bedugsz egy FAT32-re formázott pendrive-ot, csinálsz mappákat, és belerakod a zenéket a kedved szerint és kész, DE nem tudom most pontosan megmondani, hogy a 8GB-os vagy a 16GB-os pendrive-tól nem ismeri-e fel a rendszer a pendrive-ot! Természetesen 4GB zene is kb 8 óra alatt megy végig Az iphone-ról lejátszott zenéket viszont nem rendszerezi, ömlesztve jön csak, és még a címeket sem írja ki, ergo használhatatlan, hacsak nem kérte a tulaj iphone előkészítéssel.Ha teheted, prof navi-s autót keress, mert elég gagyin néznek ki a 3asok navi nélkül, a business navi pedig nevetséges, hogy nem tölti ki a teret középen, szóval szerintem vagy prof navi, vagy akkor inkább ne is legyen! Egyébként tökéletesen megfelelő a 2D-s navi, mert én speciel mindig 90 fokos szögből nézem a térképet, a baj csak az, hogy a 2010-es kiadású prof navi-hoz való dvd az utolsó, amin 1 DVD-n van egész európa, és ennek is 2009 augusztus havi a térképadata. Az újabb DVD-ket pedig külön szedték nyugat és kelet európára, és ha ausztriában közlekednél, akkor oda már pont a nyugati európa dvd kell, mert Magyarországot kelet európába tették, de a francnak sincs kedve dvd-t cserélgetni, így én pl. még mindig a régi dvd-t használom, egyelőre nem találkoztam sok új útszakasszal, egyedül az új autópályák zavarhatnak be kicsit, hogy "szántóföldön" mész
Nekem mikor a váltózárat szerelték be, oda volt kábelezve egy csomó minden a kocsiban középen, szerintem nem probléma bármilyen bővítés, mert kábelek ott vannak. Remélem kicsit segítettem azért
-
ignorant
senior tag
2009-tol mar HDD-s megoldasok vannak (pontosan nem tudom melyik honaptol, talan 03.).
Az USB (meg a legtobb extra) az en informacioim szerint konnyen bovitheto utolag. (csatlakozo - kabel - reprogram kell)
Chal: ha elkered az alvazszamot, konnyen le lehet ellenorizni az osszes funkciot/alkatreszt amit gyarilag beleraktak + ki lehet deriteni a bovitesi lehetosegeket.
[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
válasz ignorant #21635 üzenetére
Ignorant: Hogy mindenhol beléd botlok…
Igen, azt gondoltam hogy CCC nem lesz már 2009 után. Az a nagy kérdés viszont, hogy a 2009 utáni Business navik (tehát a kis képernyős), pontosan mire épülnek. Kizártnak tartom hogy a régi M-ASK, és talán azt is hogy CCC. Úgy tippelném, hogy HDD-s CIC, és már csak a képernyő kisebb. Meg tudja ezt valaki erősíteni?
BeZol: Egyetértek, én is azt az iskolát követném, hogy vagy Prfo. navi, vagy inkább ne is legyen. De a helyzet az, hogy ha talál az ember egy nagyon szép állapotút, akkor talán kár otthagyni, ha csak annyi baja van hogy Business navi van benne. Ezért szeretnék képbe kerülni arról is, hogy mit is tud pontosan egy 2009 utáni Biz. Navi.
A VIN számról már olvastam (már ha erre gondolsz), de a netes db-k csak típust, motort, meg pár nagyon alap adatot írnak ki. Tudtok mondani olyan keresőt ami részletesebb felszereltségadatokat ír? Vagy ezt csak dealer tudja lekérdezni?
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Megvan az elso MOT-m itt kint. Tok erdekes dolgokat kaptam az advisory-ba... Azon tul, hogy beleirtak, a hatso gumik belso fele mar eleg kopott, fel ev van meg bennuk, de ezt tudtam.
Fostam a chiptuning miatt, irtak paran, hogy maszakban csinaltattak, es volt belole gondjuk MOT-n. Na, a 3. bejegyzes: "Exhaust smoke output too low to register with analyser". Akkor a vegen csak beigazolodik, hogy egy rendesen megirt programmal nem szennyezem a kornyezetet.Plusz az elso ketto megjegyzes, ami mar az elozo MOT-s papirban is benne volt.
1. Under-trays fitted obscuring some underside components2. Engine covers fitted obscuring some components in the engine bay.
Ezeket nem tudom hova tenni, hiszen minden gyari.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #21638 üzenetére
Dehogynem... Nincs fust, se megemelkedett CO2. Egyebkent ha korbeolvasol, egy bizonyos szintig tenyleg csokken a fust kibocsatas. A tulajok tapasztalata szerint 330 le kornyeke a maximum hatar, amig eco, tehat meg DPF nelkul se fustol, es kevesebbet fogyaszt. Utana mar no, 360 Le korul pedig le kell szedni a DPF-t, mert nem birna el a korom mennyiseget.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #21639 üzenetére
Lécci kicsit bővebben fejtsd már ki, hogy egy motorfejlesztő minek olvasson körbe az interneten lévő baromságok között?! Csak vicceltem, ne fejtsd ki, csak gondolkozz el rajta...
Ha most van meg az első MOT, akkor hogyan mondhatod, hogy nincs megemelkedett CO2, korom-mihez képest tudsz viszonyítani? Annyira csökken a korom, mint a fogyasztás: ha nagyobb a teljesítmény, akkor több üzemanyag ég el, a korom égéstermék. Ha eddig nem volt hozzád való a motor karakterisztikája, akkor lehet hogy lehet üzemanyagot spórolni, hiába tud nagyobb teljesítményt, ha máshol autózod ki.
Hogy ON is legyek kicsit, ha félre van kopva a gumi, akkor valószínű, hogy a futóművet érdemes megnézni.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #21640 üzenetére
BMW-s betegseg, hogy a hatso gumi belso fele kopik, jobban mint a kulso. Nincs ezzel semmi gond, ennyi volt az elettartama. Kivul se sokkal tobb a melyseg.
Az en elso MOT-om volt, nem az autoe. CO2 egyezik azzal, amit a gyari specifikaciok eloirnak. Ha emelkedett lenne, akkor at se ment volna... Kormot ahhoz, hogy nincs, mivel muszerrel nem merheto. Pont ez a lenyeg.
Don't Tread On Me
-
Hikvision
senior tag
Üdv Mesterek!
E36 Touring jobb első ablak körüli gumi (ami az üveg körül van) iszonyatos állapotban van, begyűrődik szétszakad stb. hol tudnék ilyet venni, és mennyire bonyolult a cseréje? Felhívtam 2 boltot, de mindenhol azt mondták, hogy gyáriba tudják hozni németből és 28-30ezer Ft!!!!!! Konkrétan egy C-alakú gumi tömítés.20 éve a PH-n.
-
Champipi
senior tag
Se a Business Se a Professional nem tud USB-t, sem BT-ot alapból.
Ha kell USB vagy Bluetooth, akkor bagy méregdrágán beszel egy MULF2-t bagy egy modern Pro fejegyséfet, amibe már beépítették az USB és BT támogatást, de ez kb. 120 000 Ft.
Én vettem egy Pro fejegyséfet és mést még egy ilyet:
Kinivo BTC450
Ez kiabszottul olcsó és kibaszottul jó, ha utánaolcsavol a rivjuknak. De igazándiból nem is keleltt volna Pro fej, csak egy ilyen kis baszás és azonnal tudsz beszélni telódról és tolni rá zenét telódról. Legolcsóbb legjobb!
-
-
ignorant
senior tag
Szerintem amiket erdemes keresni egy e9x-ben, ha elsodleges auto:
Bor belso
sport ules
ulesfutes
nagy navi
BT
AUX
USB (tolteni is lehet vele)
pohartartok mindenhol
si/snowboard "nyilas"
Sotetedo tukrok
keyless go
(200+ loero)Szamomra ezek az igazan hasznos funkciok
Jobb eleve olyan autot venni ami tartalmazza, mintsem 3rd party megoldasokkal / vagy utolag beepitessel szenvedni
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #21641 üzenetére
Nekem az első volt félre kopva-eléggé látható volt a különbség, de szilentet is kellett cserélni.
Én úgy tudom, hogy náluk tól-ig határ van lökettérfogatra, arra felé gyári értékeket is tudnak?A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Shadowbull
addikt
-
Laraxior
titán
Hello!
Ennél a típusnál ismeritek az automata váltó problémáját? Úgy értve, hogy valamelyiknél nem feltétlen kell bontani a váltót, elég a vezérlőegységet lecserélni. Van még valami gyengesége, vagy a váltón kívül mit kell átnézni? A motor tömítései mennyire bírják az időt? Ill láttam ilyenből még "kisebb" 39xx ccm-el szerelt, de ugyanekkora kW-al rendelkező példányt is, van valami különbség a két motor között? Érdemes manuálist keresni ebből?
Köszönöm a segítséget!
[ Szerkesztve ]
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled with Philips hue
-
MPowerPH
félisten
válasz Laraxior #21648 üzenetére
Szia.
540i E39-bol csak egy fele van, 4.4l-es. Erdemes manualisat keresni, de olyan mint a feher hollo. Minden masrol kerdezd Jackson-t, E39.hu -n. Sok-sok eva ilyet nyuz, mindent tud az autorol.
De arra keszulj fel, hogy ha ezt is csak varosban akarod hasznalni, akkor eleg lesz tankolnod.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #21649 üzenetére
Mod: Tudom mivel kevered... Az M60B40-el. Azt csak 96-ig szereltek, de E39-be mar nem raktak bele, elsoszerias E38-akba raktak bele, es az elozo szerias 5-be, 7-be, 8-ba. Papiron 4Le-vel es 40nm-el gyengebb, mint a 4.4L-es. Magasabb fogyi, rosszabb emisszio...
Don't Tread On Me