- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ignorant
senior tag
Udv A PH-s bmw tulajoknak
335i 2007 n54
[ Szerkesztve ]
-
ignorant
senior tag
válasz Stukker1987 #20272 üzenetére
Volt alkalmam kiprobalni remapot par BMW-nel (25d, 30d, 335i), en ovaintenek barkit, a vegen a gyarit visszarakattam. Foleg egy 335d-t remapolni folosleges, bar kinek mi a hobbija
Jobb szakemberek is ovaintenek ezektol amugy.
-
ignorant
senior tag
válasz MPowerPH #20281 üzenetére
Szamits ra hogy a kulonbozo pumpak egyeb alkatreszek elettartama megrovidul, egyetemben a valtoval, turbokkal. Persze kerdes hogy meg akarod-e tartani a kocsit, vagy csak rape and discard.
HPFP-t tuning utan 2 szer csereltem, miutan visszakerult a gyari map azota nincs vele gond (ugyan az a rev. pumpa erdekes modon)
Az hogy kamionoknal megszokott a chip, nem sok mindent jelent, azok a motorok teljesen mas szemlelettel keszultek, ossze se lehet hasonlitani.
Tovabba, a BMW motorok tele vannak szenzorokkal, tuning-nal sok ertek elmaszik amit a gep szepen jegyzetel (1 honap alatt kb 60 ilyen "hibat" logolt a gep ami nekem zavaro (es nem olcso/gagyi map volt.)
Ilyen teruleten nem letezik kompromisszum mentes barter. Persze aki ezzel foglalkozik, az majd mondja, hogy minden teren garanciat ad stb, nemhogy csak nagyobb lesz a teljesitmeny de KEVESEBBET is fogyaszt, csak ha arra kerul a sor hogy valami behal, sok sikert a felelossegre vonashoz ;-)
Kb annyit mondanak, hogy van csomo ugyfeluk akinek nincs gondja szoval fuck off.Teljesitmeny szempontjabol meg teljesen boyracer dolog. alap HP- n is erosebb autok ezek mint a forgalomban levo kocsik 99%-a es igy is brutalis elmenyt nyujtanak, erezni se lehet a kulonbseget egyebkent +<50HP-nel.
-
ignorant
senior tag
Persze eled rakjak az illuziot, hogy jobb lesz, de ez messze all a valosagtol, sot ha valami is tortenik akkor szarabb lesz a kocsid tole, hatalmas kockazattal jar.
A teljesitmeny novekedes teljesen elhanyagolhato, max akkor erzed ha akarod (es ez 300-->370-nel pl sajat tapasztalat).
Az emberek altalaban ostobak, ha kibasznak ennyi penzt remapra, sokan meg maguknak is hazudnak hogy megerte.
Amugy ez a tema teljesen mintazza azt hogy milyen gondolatmenet reven jelennek meg 316-okon az M-es emblemak, vagy a suzukikon a "szarnyak"....chiptuning ugyanez csak a gazdagabbak ballepese.
Minden, tenylegesen hozzaerto szerelo ovaint a remapoktol <---- ez teny.
-
ignorant
senior tag
válasz MPowerPH #20338 üzenetére
Ne hidd hogy nagyon tul van meretezve a valto. bar folosleges barmit is mondani ezek utan, ez olyan mint a szerelem, mondhatja barki hogy idiota es rusnya a nod, amig szerelmes vagy, nem latod
Ha majd szetkurodik a kocsid, elpukkan a turbo, check engine-el jarsz szervizbe akkor majd talan leesik hogy a remap nem wunderbar. De azt se mondhatod majd hogy nem szoltunk ;-)
Amire a 330Loero jo azt 285-el is meg tudod csinlani. Egyszeruen nem jelent erezheto / ertelmes pluszt semmilyen helyzetben.
Palyan se jon jol, mert ez nem sport auto, max sportos. Ha vezettel mar m-et (v jobb autokat) rajossz hogy nem csak power szamit, hanem az egesz auto kompozicioja + vezetesi technika.
335i- 335d se a power hianya miatt szurkul el egy m3-at vezetve tracken, hanem futomu, valto, steering miatt teljesen mas vilag.
A BMW-t mint minden mas gyartot a profit vezerli, nem fogjak tulmeretezni az alkatreszeket egy utcai sportos auton, csak azert hogy mindenki oruljon aki spec-en kivul, moddolva hajtja. Minel tobb elromlik, nekik + profitot jelent.
-
ignorant
senior tag
válasz KINKY_007 #20357 üzenetére
2m-ert nem hiszem h talalnal hasznalhato e90-et.
Ha ramhallgatsz, retegvastagsagmero nelkul el se indulj, es szanj ra 20-30K-t hogy valami jo szerelo teljesen atnezze (mondjuk retegvastagsagot mernek atnezesen)
Ha nincs service history - ha nem voltak meg eloiras szerint az olajcserek ( vagy nem tudjak bizonyitani) akkor hanyagolnam.
[ Szerkesztve ]
-
ignorant
senior tag
Ezzel volt mar valakinek dolga? Mmint magaval a hibaval.
Uj dieseleket erinthet ez (2009+)?
[ Szerkesztve ]
-
ignorant
senior tag
4-es press release eleg nagy csalodas volt a szurke bemutato 4-es utan, de ezek a kepek megint must have kategoriaba tettek nalam
-
ignorant
senior tag
válasz Shadowbull #20380 üzenetére
A sima lokharitoval nekem se tetszett. A fekete amit linkeltem az Mpaketes, sokat javit a kinezeten szerintnem.
-
ignorant
senior tag
M6: Az ilyen mentalitasu ujsagiro, jobb ha csak atlag autokat tesztel. Aki ilyen autot vesz, szerintem meg sem nezi a fogyasztasi adatokat.
Vezetve az m5-ot (ugyanaz a motor) a gazreakcioban nincs kesedelem, persze ha aktiv a kiporges gatlo es nagyobb gazt adunk akkor megfogja a kocsit. Hianyos, nagyon feluletes ez az iromany es alapbol rossz szemszogbol tekint az autora szerintem. Az o eloiteletein kivul nem szol sokmindenrol.
-
ignorant
senior tag
válasz pityeszka #20413 üzenetére
nekem volt sokaig 25d-m, szerettem nagyon, gond nem volt vele (e39).
Tipushibarol csak a "swirl flap"-rol hallottam, de a kozelemben nem volt senkinek se problemaja ezzel.
Mint mindig, fontos az auto eloelete, olajcserek + egyeb szervizek.
A magyar utak 10 ev alatt durvan tonkreteszik a futomuveket, szoval arra mindenkeppen sok figyelmet szentelnek vasarlas elott (kormanymu, lengokarok, stb).
-
ignorant
senior tag
válasz MPowerPH #20428 üzenetére
Na ez mar jobb hozzaallas, foleg a kimegyek "firissitem" es kesz verziohoz kepest
Tapasztalataim szerint, ne csak magat az alkatresz arat nezd, hanem hogy mennyi modification kell hogy be lehessen szerelni. Elofordulhat, hogy a beepites tobbszorose az alkatresz arnak.
-
ignorant
senior tag
válasz Djmarko #20483 üzenetére
Ez szerintem mar regen nem nemet utakon jar.
Az en tapasztalatom az, hogy amit dealer hoz be, azoknak az eloelete nem a legjobb hiaba nemetorszagbol van. Altalaban 200-300K+ Km-es kocsikat hoznak be, nagyon sok sokaig, akar honapokig van raktarozva kulonbozo dealereknel, es altalaban mind lerugott cegauto.
Ertelemszeruen a legtobbet akarjak szakitani minden egyes uzleten, szoval a legolcsobb autokat hozzak be. En nem vennek ilyen autot.
Amik jok szoktak lenni azok altalaban csak azok amiknek tokeletesen vegig lehet kovetni az eloeletet.
Magyarorszagon jo hasznaltautot venni ebben a kategoriaban majdnem hogy lehetetlen.
-
ignorant
senior tag
válasz MPowerPH #20503 üzenetére
en csak olvastam rola, hogy tomites gond.. ismered ezt a shop-ot? lehet h olcsobb.
-
ignorant
senior tag
válasz MPowerPH #20508 üzenetére
Az biztos hogy a legegyszerubb de ne lepodj meg ha draga lesz.
En megrendelnem az emlitett boltbol (valoszinuleg BMW ar - 40-60%), aztan csere egy indivel.
Amugy a garancia ezert is legtobbszor hasznalhatatlan, mert munkadijat ugyanugy kifizettetik (esetek 99%-ban), az meg ugy van arazva, hogy rosszabbul jossz ki mintha vennel normalis aron alkatreszt es berakatod egy indy-vel, kisebb melok eseten.
A masik resze meg az ha komolyabb problema van, akkor meg mindent elkovetnek hogy a tulajra kenjek az egeszet igy kerulve ki a garancia igeretuket.
[ Szerkesztve ]
-
ignorant
senior tag
válasz Tálydi #20565 üzenetére
Hat igen, mobilen van 35K korul is e28 m5...
Nekem meg ezek tetszenek:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/635/bmw_635_e_24-6729838
[ Szerkesztve ]
-
ignorant
senior tag
válasz whitezo88 #20589 üzenetére
Ezek szerintem regi berogzodesek.
1.) 150 ezerenkent valtoolajcsere es kesz (60K Ft munkadijjal).
2.) Fogyasztasban steptronictol felfele elhanyagolhato a kulonbseg
3.) Nem kell varosban kuplunggal meg valtassal sz@rakodni
4.) Dinamika ugyanaz meg 300 loerovel is (igen vezettem manualt meg automatat is)
5.) Nem hibazik valtaskor
6.) Megbizhatoak
-
ignorant
senior tag
válasz MPowerPH #20619 üzenetére
"18. századi dohos, penészedő házban lakok. "
ott ez az alap feature. Ha a penesztol meg akarsz szabadulni akkor koltozz 1. emeletre. ground floor jobban peneszedik.
A kepen lathato, epuletek a standard kisvarosi anglia letkepe. red brick meg rendezettseg. merre laksz ha nem titok?
-
ignorant
senior tag
válasz MPowerPH #20697 üzenetére
Hat igen. Nekem is nagy banatom ez. Kivancsi leszek mikor lesznek "felelosegre" vonva azok akik kilopjak/loptak az utpenzt generaciokon keresztul. Talan a kovetkezo gengszter valtaskor...
Persze, puha futomuvel, normal gumikkal kevesebbet erez az ember. de sportos (nem sport) futomuvel, 17"+ felnivel, defekturo gumikkal sokszor inkabbb traileren vinnem az automat mintsem labon.
Arrol nem is beszelve, hogy a legtobb utnak alapja sincs, hiaba csinalnak ra uj burkolatot, jobb esetben 1 ev utan ujra megsullyed, katyus lesz ,letoredezik. Az agyverzes kerulget sokszor.
5.6? normal diesel-el tankolva?
Nem azert, de a kb ugyanolyan nehez 320d-mnek 6 liter az atlaga. Hasznalsz valami adalekot, vagy csak a nyugger tempoval ered el ezt?
-
ignorant
senior tag
válasz MPowerPH #20700 üzenetére
Egy darabig 95-os benzint tankoltam, hamar raszoktam a 100-asra (shell). 95-ossel nem lattam 12.5-nel alacsonyabb fogyasztast (foleg 13 kozeleben volt), 100-assal ugyanolyan stilussal 11.3 az atlagom vegyesben.
higgadtan vezetve meg kevesebb lenne szerintem, bar en nem tudom megallni h ne lepjek oda neki ahol lehetoseg van
Szoval a jobb diesel + nyugodt vezetes lehet az ok akkor nalad is.
sajna a 20d ceges, es csak sima diesel-t kapok "ingyen" :S
[ Szerkesztve ]
-
ignorant
senior tag
válasz Sziszka_88 #20745 üzenetére
A racknel csak rossz tapasztalatom volt. En messze kerulom oket.
-
ignorant
senior tag
válasz CharlieDrop #20751 üzenetére
Mi a gyari hibajuk?
-
ignorant
senior tag
e93-al, szitalast nem tapasztalok. Vmax limit nincs, 1-2szer probaltam "megfuttatni"...
En hatulrol enyhe razast tapasztaltam egyszer, de azt megoldotta a kerekek centirozasa.
(Egyik gumisnal ami 0-at mutatott, a masiknal +30G volt benne )Meg amit figyeltem, hogy sok gumisnal lepotyognak a sulyok idovel, szoval erdemes ranezni rendszeresen ha sokat mesz gyorsan.
Kanyarodas kozben, buckaknal letezik a modellnel (e9x) minimalis "body roll", bar semmi komolynak nem kellene lennie.
-
ignorant
senior tag
válasz genius5000 #20793 üzenetére
Nem hagyatkoznek csak szemelyes atvizsgalasra. meger 10-20K-t hogy megnezze egy jobb szerelo.
Az en tapasztalatom az hogy az eladok 99%-a, lelkiismeret furdalas nelkul hazudik teloban /szemleyesen arra jatszva hogy valami vereb vagy.
Egyik legdruvabb peldam az, mikor felhivtam egy "magyarorszagon mar uzembe helyezett" tokeletes allapotu BMW eladojat, es mikor odaertem ideiglenes nemet rendszam volt rajta, kozeleben se volt magyar forgalomba helyezesnek.
A kituno allapot pedig a hibajelzo lampakra vonatkozhatott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Stellar Blade
- Tőzsde és gazdaság
- Napelem
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...