Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Ck.
addikt
Urak,
Csonthülye vagyok a márkához, se konkrét modelleket, se motortípusokat nem ismerek, sose volt bömösöm, úgyhogy abszolút laikusként fordulok hozzátok.
Jelenleg kint vagyok UK-ban és nagyon jó áron, 150 ezer Ft-nak megfelelő összegért tudnék venni egy 99-es évjáratú E46-ost, 1.8i SE benzin, manuál.
Mit lehet tudni erről a típusról, mennyire megbízható, mik a típushibái, mikre kell odafigyelni?
Amit a tulaj elmondott:
Cserélni kell a hátsó kerékcsapágyat, az ABS jeladót, valamint a lengéscsillapító szilenteket. Ez anyaggal, munkadíjjal együtt húzós, vagy nem egy vészes dolog?Előre is köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
M3/M4 infok.
http://www.bimmertoday.de/2013/09/25/2014-bmw-m4-f82-m3-f80-technik-motor-leichtbau-carbon-turbo/
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Casanova*
veterán
válasz Shadowbull #21220 üzenetére
le lehet fordítani.
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Casanova*
veterán
válasz Shadowbull #21222 üzenetére
jól hangzik! könnyebb lett a motor is, kevesebbet is fogyaszt. lényegtelen.
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
BeZol
őstag
válasz Casanova* #21221 üzenetére
Külön extra hűtőkörök is kerülnek bele, hogy sose melegedjen túl, és még esetleges leállítás után is menjen a keringetés az elektromos pumpáknak hála. Olajnyomás is minden esetben rendben lesz, mindig jó lesz a kenés a motorban, bármennyire is durvulsz vele. Karbonból lesz a tető, ezért alacsonyabb a súlypont. Az M4-esen lesz egy pici hátsó szárnyacska. 80kg-mal könnyebb mint az előző M3 széria. Közvetlenebb a gázreakció mint korábban. A motor a 335i továbbfejlesztésének felel meg, csak itt most 2 turbó lesz, ezért a motorkód N55 helyett S55. Már alacsony fordulaton is meglesz a nyomaték, nem kell majd annyira pörgetni, ami jót tesz a fogyasztásnak is és a hétköznapi használatnak is. Elvileg 25%-kal kevesebbet eszik mint a korábbi széria.
Tehát könnyebb, erősebb, nyomatékosabb, kevesebbet eszik, jobban kanyarodik az alacsony súlypont miatt, tehát stabilabb, és jobban használható a hétköznapokban. Röviden ennyi, a többit pedig leírták korábban. -
Shadowbull
addikt
válasz ignorant #21229 üzenetére
tipikusan az allandoan rovid tavon, varosban hasznalt motorok nezhetnek ki igy. Uzemanyagtol meg olajtol is fugg.
Altalanos DI problema, tobbe-kevesbe markafuggetlen.
kozvetett befecskendezes mar nem nagyon van sehol.
Tied N55?
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
BeZol
őstag
válasz ignorant #21227 üzenetére
És mi a helyzet a mostani M3 motorral? Lehet, hogy egyszer majd beszereznék egy teljesen ugyanolyan színű és felszereltségű M3 cabrio-t, mint a mostani kocsim, mint pl. ez: [link]
Aztán ha megvan, tetetnék bele egy g-power féle tuningot: Basis: M3 V8, Leistungssteigerung von 420 PS (309 kW)/400 Nm auf 610 PS (448 kW)/590 Nm
Sajnos egy 730 lóerős változat nem kap TÜV engedélyt, így gondolom az nem lenne használható nálunk sem
Ez most így kb. 10-12 millás használt autó + majdnem 5 millás tuningár lenne, ezért érne rá
Persze tuning már csak hab lenne a tortán -
ignorant
senior tag
válasz Shadowbull #21232 üzenetére
35i eseteben a tav teljesen mind1, en csak hosszabb utakra veszem elo, varost kerulom vele. Csak 100as benzint kap a kis szajha meg 15000km-enkent olaj es osszes szuro csere kizarolag BMW alkatreszekkel.
n54-es az enyem.
@bezol
Nagyon sokat tanakodtam m3 es 335i kozott, nekem szerelok azt mondtak h 150K km utan megtartani az m3-at penzugyi ongyilkossaggal er fel
[ Szerkesztve ]
-
ignorant
senior tag
válasz MPowerPH #21235 üzenetére
Az a problema, hogy nem letezik olyan hatso kerekes coupe/cabrio, 300+ loerovel ami megbizhato lenne.
Leinformalodtam szerintem az osszes szoba joheto modelrol (sok gyartotol), es mindegyiknel ugyanez a felallas.
Uj autot en elvbol nem veszek (ott a lehuzas az elso 3 evben realizalodik, utana meg a maintenance koltsegek a kovetkezo tulajnak), garancia nelkul viszont eleg meresz ilyeneket tartani a haznal
Ha valakinek van jo tippje azt viszont szivesen meghallgatom (ar 20-35K eur kozott)
-
Shadowbull
addikt
válasz ignorant #21234 üzenetére
es a tied is ilyen kormos volt mint a belinkelt kepen? Nehezen tudom elhinni, ha tenyleg rendesen van hasznalva. Neha remelem azert kiforgatod. Mennyi van benne?
Olajat nem eszi nagyon?"Uj autot en elvbol nem veszek"
Hat pedig lehet nem artana
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
ignorant
senior tag
válasz Shadowbull #21237 üzenetére
Igen, ugy nezett ki. Olajat nem eszik. Minden egyes alkalommal amikor hasznalom, felmelegedes utan kihasznalom az auto adottsagait (lehet hogy ez a baj).
Nem allitom le egybol soha, hagyom hogy visszahuljon.
140-150k kozott van most.
[ Szerkesztve ]
-
ignorant
senior tag
válasz Shadowbull #21239 üzenetére
Te mit ajanlanal ebben a kategoriaban?
-
KINKY_007
aktív tag
-
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #21225 üzenetére
Vszinu UK specifikus modell.
Annyit irt még a tulaj a hiba listára, h könnyen melegszik, "szerinte" termosztát cserés. Mi más lehet még?[ Szerkesztve ]
-
BeZol
őstag
válasz KINKY_007 #21241 üzenetére
Hát anno mi gondolkodtunk a Nissan 350z roadsterben, mert csak 13,5 milla lett volna fullosan újonnan, viszont azóta eltelt 5 év, ezalatt pedig vagy 3szor frissítették, mert japánoknál 2 évente átgyúrják. Most nézz rá, mennyire gányúl néz már ki mostanra egy 350z... Mellette az E93 még most is szép új autó hatását kelti, de még a korábbi széria is sokkalta időtállóbb forma!
-
BeZol
őstag
válasz ignorant #21244 üzenetére
Porsche Carrera S-sel mi a helyzet? Abba nem fér el síléc sztem, de amúgy többi kritériumnak oké lenne, habár ott meg sántít a hátsó lábtér mint a 6os cabrioban. Továbbra is az E92/93 a legjobb választás. Ha cabrio-ról van szó, én viszolygok a vászontetőtől, az már csak tényleg 3.-4. autó esetén lenne választás, de nem élek németországban
Egyébként miért 300+ lóerő és miért benzin? Szerintem 200+ lóerő is bőven elég Magyarországra, hosszú távú utak esetén pedig jól jön a hatótáv és a nagyobb nyomaték, ami a diesel irányába billenti a mérleget, de akkor csendes gyilkos leszel, és nem hangos gyilkos
90 km/h-ról megnyomva pedig nem lesz egetrengető különbség egy 330D és egy 335i között, csak hangban, mert mire kijönne a teljesítménykülönbség, addigra már 200felett kéne haladni, addig viszont a nyomatékkal jobban kilő az elején a diesel, és tartja magát. Gondolom egy kezeden meg tudod számolni, hányszor gyorsultál lámpától lámpáig, és mikor száguldoztál 200 felett tartósan. Ha ezt tetted, biztos kijöttél 16 liter/100-ra, kontra 8,5 liter/100.
Tudom, minden racionalitást félredob a benzines hangja, a két nagy kipufogó, és a pörgetés lehetősége
Ha egyszer Óbuda/Tatabánya környékén járnál, írjál rám, és kocsikázhatunk egyet, meglátnánk ér-e annyit az a hang- és lóerőtöbblet.
Persze még ott van a 335D is -
ignorant
senior tag
válasz Shadowbull #21246 üzenetére
Na ezeket szemmel tartom, bar nagyon ritkanak tunik a DKG verzio
Vicces tortenet:
35i-vel haladtam, hirtelen powerloss, gaz erintesre csak remeg a motor. megallok, ujraindulni mar nem tud. Szerolohoz elvittem, fel nap alatt kideritettek, hogy a tankban levo pumpanak a vezerlojerol csuszott le felig meddig a csati. Mar motor hibakat vizionaltam a tomeny feher fust miatt amit produkalt vagy legalabb meg egy HPFP cseret