Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xmodule
őstag
Esetleg valakinek valami ötlete hogy azzal a sérüléssel a padlón mit lehetne kezdeni( a pedál alatt)?. Linkelem ujra a képet ha szükséges.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Chal
addikt
válasz Xmodule #21801 üzenetére
Sok vizet nem zavar, ha amúgy nincs ott rozsda, meg nem lyukadt ki teljesen Vagy teszel rá egy új szőnyeget és elfelejted, vagy beviszed a lakatoshoz hogy nézzen rá. Egyébként tök komolyan mondtam, hogy szerintem egy magassarkú csinálta
Én az utóbbit választanám, esetleg úgy, hogy be se vinném, elküldeném csak a képet, aztán mondja meg mit érdemes vele csinálni, már ha kell egyáltalán.
[ Szerkesztve ]
-
ignorant
senior tag
Van valakinek styling 230-as felnije?
Mindenhonnan (gyari bmw, alkatresz boltok, netes kereses) probaltam mar szelepet szerezni hozza, eddig sikertelenul.
Valami tipp hogy hol lehetne beszerezni gyorsan?
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz ignorant #21804 üzenetére
Nekem azok vannak... De ha a BMW-nel nem sikerult, akkor nem tudom. eBayen nezted?
Ma voltam gumisnal, es lebeszelt a 265-os papucsrol hatulra... Azt mondta, hogy hiaba lenne szelesebb 1cm-el, valszeg sokkal idegesebb lenne a kanyarban, mivel kicsit mar ballonos lenne az a szelesseg a 9 szeles felnin.
Neked milyenek vannak fent?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ignorant
senior tag
válasz MPowerPH #21805 üzenetére
Az elso 235/35/r19 a hatso szelesebb de fejbol nem tudom mennyivel.
01.13 delelottig kellene beszereznem legkesobb a szelepet :S
BMW amit adott, annal 2 centivel rovidebb volt a menet es nem eri at...megrendeltem naluk egy jot, de nem tudtak megmondani hogy mikor lesz belole valami...
Nem tud senki valami forrast ajanlani? bolt, alkatresz arulo ember, barki szobajohet.
ebay-t nem hasznalok.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #21805 üzenetére
Errol jut eszembe... Mar mondtam, hogy ledobom az autorol az RFT-ket szepen lassacskan... Hatulra beerett a csere, most viszonylag jok az arak is, es van raktaron majdnem mindenbol.
Itt a valasztekVajon melyiket? Jelenleg Pirelli PZero van az auton, igy tok kezenfekvo, hogy akkor megint PZero, vagy a Silver menjen. De rohadtul tetszik a Michelin Pilot Super Sport. Annyi, hogy ennek meg rosszabb az aquaplaning erteke, mint a Pirelli-e.
ignorant: Pfu, passz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Chal
addikt
válasz whitezo88 #21803 üzenetére
Ne csak a HSZ-em második felét olvasd el. Ez az egész egy látszatintézkedés/gumiszabály (mármint hogy bűncselekmény már a pörgetés), arra jó, hogy valami urambátyámot vállon lehetett miatta veregetni, hogy öcsém, ez aztán igazán jókis jogszabály módosítás volt.
Semmi nem változott tőle, elég azt mondani hogy nem tudtam, én is így vettem, aztán kész. Ha nem így lenne, akkor nem lenne tele a piac ilyen autókkal. Egyetlen dologra jó csupán: ha az első tulajtól veszed, akkor ugye nincs miről (mellé)beszélni, de jellemezően ritka az ilyen autó.
-
ignorant
senior tag
válasz MPowerPH #21807 üzenetére
En a michelin gumikat szeretem, bar ez pusztan brand preference. Osszehasonlitasi alapom Dunlop meg continental termekekkel van eddig, de ugy erzem jobb volt michelin tartossagban.
Most ki fogok probalni egy szett teli nokian-t, de szelep nelkul eleg nehezen jon ossze.
-
BeZol
őstag
válasz MPowerPH #21807 üzenetére
Nekem csak Michelin gumijaim voltak eddig, PS2 volt rajta gyárilag, ami RFT, emiatt jobban éreztem a buckákat, és nagyobb kanyarvételnél is mintha szépen lassan pattogott volna kifele az ívről a kocsi. Ez viszont csak határon közeli autózáskor lehet érdemleges, és országúton egyszer sem tapasztaltam, csak autópályán 220felett élesebb kanyarban.
Most PS3 van, ami nem RFT, és tökéletes, bukkanókat is alig érezni, és a kanyarban sem érzékelek problémát, csak az elektronika avatkozik be
Ha vmi jól bevált eddig, nem érdemes változtatni, de nekem a PS2 nem tetszett, a PS3-mal pedig az út szélén ragadhatok defekt esetén
A téli gumijaim viszont vagy goodyear, vagy dunlop, de nem tudnám most megmondani, épp fényezik a kocsit, mert még nyáron teremgarázsban meghúztam az oldalát, ill. már 4-5db körömnyi nagyságú kavicsfelverődés okozta festék hiányzott a motorháztetőről, nem várom meg míg berozsdálnak, hiszen ez az autó sosem lesz eladva, még nagyon sokáig ki kell szolgálnia Mondhatni időszerű volt 5,5 év után, aztán akksi csere is az lesz, kövi télre legalábbis mindenképpen.
A téli gumik 225ösök mind a 4, és nem panaszkodok, szerintem nagyon jók, 210ig bírják a tempot, nem érdemesebb nagyobb sebességindexűt vásárolni ha többe kerülne, igaz néha hiányzik a plussz a sebesség, de azért nem nyár van na...A michelineknek nagyon jó az aquaplanningos képessége, már mindegyikkel hajtottam bele 180felett kanyarban vízátfolyásba, és csak elektronika villogott, egy fél sávnyit mentem odébb, hiszen nem tudtam addig kanyarodni, de semmi extra, nálam jelesre vizsgáztak.
-
ignorant
senior tag
válasz CharlieDrop #21813 üzenetére
Sajnos igen. Az atlag bmw szelepekhez képest kb 2 centivel hosszabb a menet resz. Igy azokat nem lehet rogziteni.
-
Stukker1987
senior tag
válasz ignorant #21810 üzenetére
Nekem télire Nokian WR A3 van fent most.
Teszteket szoktam nézegetni és a Nokian téli gumijai általában ár/érték arányban jól szerepelnek általában.
Persze a tesztgyőztes Conti TS850 vagy Dunlop Wintersport 4D,de az áruk is olyan....[ Szerkesztve ]
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Xmodule
őstag
Mit gondoltok erröl a diagnosztikai csomagrol? Egész szimpatikus nekem. Elado is 100%-os. Semmi profi dologra nem akarom hasznalni csak itthoni hobby szinten hibakod olvasas stb. Ezzel mar lehet valos adatokat is merni gondolom. Ára sem olyan vészes. Jo tudom ehhez nem jön már frissités mivel csak 2007-ig gyartott kocsihoz jo. Ti mit gondoltok? Egy ilyen kitt olcsobb mintha 1x elmennek hibakod kiolvasásra. Szoval ha 1x kitudok vele olvasni valami olyan kodot amit megertek es a rossz alkatreszt en is ki tudom cserelni mar megerte nem? Vagy alapbol ugy megyek a szerelöhöz hogy ezt és ezt kellene cserélni. Akkor sem kell mar neki kiolvasni.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #21809 üzenetére
Tul szeles a gumi a felnire, ettol az oldalfala vagy egyenes, vagy kicsit kifele ivel. Ilyenkor nincs az a tamasztas, mint amikor kicsit befele feszul(nem germanosan persze) Elso felni 8-as, hatso 9-es. Mindegyiken az ajanlott legszelesebb gumi van gyarilag(225-255), szoval azt hiszem en is maradok ennel. 8,5 kellene a 235-hoz, es 9,5 a 265-hoz minimum.
Mas: A regi E39 -emrol. Trelerrel viteti haza az uj tulaja. Azt kerdezi, hogy lehet kikapcsolni a gyari riasztot?! Ugye van benne gyro, es egybol riaszt, ha mozog az auto.(emlekszem, idefele a kompon vegig visitott.) Mondtam neki, hogy maximum lehuzzatok a sarut az autorol, es kesz. Mas otletem nincs...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #21820 üzenetére
Az a german style, masik veglet. Nekem nem jon be.
Don't Tread On Me
-
Z0mbi
senior tag
válasz Xmodule #21816 üzenetére
ah ezzel be tudnam allitani hogy hosszu nyomasra bezaraskor behuzza a tukroket...
mert am bmw nel ezt kemeny penzert merik. (ha jol emlekszem ketto parametert kell bebillenteni es kesz)
Valamint az auto ablak felhuzas is hasonloan bonyolult gyari riasztonal...
Ha megveszed ird meg lecci a tapasztalatod.
kocc -
MPowerPH
félisten
válasz Gézengúz #21831 üzenetére
Persze. De a nyomvajukat, godroket talan kezesebben veszed ezekkel.
Nekem az RFT-bol lett elegem, szetrazza az autot egy kisebb buckanal is. Igy valszeg az lesz, hogy kidobom az elso gumikat is a nyar elotti hazamenetelnel. Sajnalom oket, mert most eppen 2 evesek, es meg vagy 6,5mm a tread depths... Azt meg talan el is lehet adni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Cxgrav
senior tag
válasz Xmodule #21834 üzenetére
1 oldallal korábban pont feltettem a kérdést, hogy ki használ diagnosztikai cuccokat, de senki nem reagált rá.
Olvastam, hogy akár a refiből menetfényt lehet programozni, vagy hogy egyeseknek egy full diagnosztika fél óra mire lefutott, másnak csak 10 perc, ilyesmiket….
Azért írtam, hogyha megvan és kipróbáltad valamelyiket, akkor szívesen olvasnék a tapasztalatodról, hogy milyen egyszerű beüzemelni, melyik programot pontosan mire lehet használni, mennyire egyszerű a diag olvasás/törlés, stb.Sorry, ha félreérthető voltam
[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
Z0mbi
senior tag
Sziasztok
Gyors noob kerdes:
hogy megy a henger szamozas a bmw knel?
(N43B16 om van de szerintem mindegy mert mind hosszaban van
Tehat az egyes cylinder az a valto felol az elso vagy az auto orranal kezdodik a szamozas?Kocc
Z -
Xmodule
őstag
Ilyen szerkezettel cserélt már valamelyikötök fékfolyadékot? Vagy hogy szoktátok csinálni?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz Hikvision #21839 üzenetére
Es itt légtelenites alatt gondolom a fék pedál pumpalasat érted. Gondolom ez a kis palack amit linkeltem pont arra való hogy nem kell pumpálni mert nyomás alatt tartja a rendszert. Majd ha kicsit jobb ido lesz megejtem a cserét. Ilyen alap dologért nem szeretnek 30.000ftot fizetni. Ebből 3000ft az olaj a többi munkadíj...
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Na ma megvolt a rátankolás. 8,27L/100KM lett az átlagom. Ennek örulök. A fedélzeti számitogép átlagfogyasztás méröjét nem tudom hogyan nullázzam. Megprobáltam a kezikönyv szerint. Odaraktam majd járo motornál benyomtam a gombot de nem történt semmi. Marmint hosszan nyomva tartottam a gombot.
Ma délután viszont nem az en napom volt. Tankolás után egyböl elromlott a tankajtot kilökö kis szerkezet és nem tudott bekattanni. Emiatt igy nyitott allapotban maradt az ajto. Utanna hazafele jövet az autopalyan kilyukadt a bal elsö gumi... Pont volt a közelben egy gumis az befoltozta, rendesen egy nagy lyuk volt rajta. Itthon meg azt a kis ajto kilökö szerkezetet kiszedtem szetszedtem es a kis fem kart összenyomtam ami van benne es most tökeletesen megy.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
whitezo88
nagyúr
Pesten hova érdemes műszakiztatni vinni a bömbit? rendben van tartva, sérülésmentes, nincs hibája, csak el akarom kerülni az akadékoskodó emberkéket.
amúgy miket kell oda vinni? meg autóban minek kell lenni?
-
BeZol
őstag
válasz whitezo88 #21842 üzenetére
Én Óbudán lakom, és ide járok: [Óbudai gumiszervíz]
Mindent náluk csináltatok, aminél elkerülhető a márkaszervíz. Műszaki is náluk lett csináltatva fél éve vagy hogy, és viccesen meséltek sztorikat, hogy milyen autók is kaptak műszakit
Ha valahol, itt biztos nem lesz ilyen problémád.
Nekem ennyire szétlegózták a kocsit: [link]
Tökéletes azóta is az autó, és ami a jobb hátsó kerék mellett van horzsolás, azt most hétvégén javíttattam meg, na meg persze a motorháztetőt is, volt vagy 5-6 iszonyat nagy kavicsfelverődés...
Egyébként 330D, csak elírták
Tudom nem Pest, de lehet még belefér[ Szerkesztve ]
-
Stukker1987
senior tag
Sziasztok!
Tud valaki olyan AUX,USB képes CCC-hez kapcsolható eszközt,ami passzol E61-hez?
DEnsion cuccot én is találtam,de az 130k,ami elég soknak tűnik...
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
BeZol
őstag
válasz MPowerPH #21844 üzenetére
A hátsó futóműben vannak gumiszilentek (lehet nem ez a neve), és volt 4 nagy, 2 picike ha jól emlékszem, de lehet fordítva. Az a lényeg, hogy vannak a bazi nagy csavarok, körülöttük gumigyűrű. Ezek a gumigyűrűk néhol már kezdtek szétrepedezni, ill. részben hiányoztak. Ezek a gumik tompítják és nyelik el a rezgéseket. Ha ezek szétmennek, akkor idővel szétrázódik a futómű is, így a bajt megelőzendő, kicseréltettem őket. A fele rossz volt már, pedig csak 145k km volt akkor a kocsiban.
Aztán hogy mennyire igaz, amit mondtak, nem tudom, de most mintha megszűnt volna az, amikor 6-osban 100-110nél lepadlózom, nem hallok olyan darabolósabb hangot hátulról, ill. a futómű is hosszabb életű lesz a szar magyar utak ellenére is
Mikor benézel a kocsi alá, akkor te is láthatsz 1-csavart, ők is csak ezt látták. Bal oldalon van hátul középfele, biztos kiszúrod. Körülötte van ez a gumigyűrű, ami részben hiányzott már, és csak szétszedéskor derült ki, hogy a többi is szar volt már, de hogy azok hol voltak, passsz. -
Champipi
senior tag
válasz Stukker1987 #21845 üzenetére
Ilyen USB-s kütyü engem is érdekelne, de én is csak 80 - 130 000 Ft közöttieket találtam. Annyit meg nem ér meg az egész, mert egy USB képes gyári BMW CD73 fejegység kerül ennyibe ebay-ről.
-
Chal
addikt
válasz Stukker1987 #21845 üzenetére
GROM audiot nézd meg. Kényelmes a beszerelése (szerintem bárki meg tudja oldani házilag), és sok helyen dícsérik. Sajnos nagyságrendekkel nem olcsóbb, de olcsóbb azért valamivel.
Személyes tapasztalatom nincs vele, de én ilyet fogok venni, ha netán olyan autó kerül hozzám amiben nincs bt/usb. Pozitívum hogy a MOST buszra ül rá optikán, szóval nem gagyi analóg AUX-os megoldás.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000