- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tálydi
senior tag
-
whitezo88
nagyúr
válasz Djmarko #20354 üzenetére
320d nagyon megbízható, kellemesen nyomatékos, erős motor (persze normálisan kímélve), ráadásul a kocsi se régi.
kár hogy ülést nem fotóztak, a kormány pedig biztos vagy új, de legalábbis nemrég volt bőrözve. képről nem tűnik rossz állapotúnak, élőbe kéne megnézni... viszont jó hogy nagy navis.[ Szerkesztve ]
-
ignorant
senior tag
válasz Djmarko #20483 üzenetére
Ez szerintem mar regen nem nemet utakon jar.
Az en tapasztalatom az, hogy amit dealer hoz be, azoknak az eloelete nem a legjobb hiaba nemetorszagbol van. Altalaban 200-300K+ Km-es kocsikat hoznak be, nagyon sok sokaig, akar honapokig van raktarozva kulonbozo dealereknel, es altalaban mind lerugott cegauto.
Ertelemszeruen a legtobbet akarjak szakitani minden egyes uzleten, szoval a legolcsobb autokat hozzak be. En nem vennek ilyen autot.
Amik jok szoktak lenni azok altalaban csak azok amiknek tokeletesen vegig lehet kovetni az eloeletet.
Magyarorszagon jo hasznaltautot venni ebben a kategoriaban majdnem hogy lehetetlen.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Djmarko #20481 üzenetére
Én semmi pénzért nem venném meg.
A 330Dnek nagyon nagy a nyomatéka, szétszedi a váltót, ha jól tudom.
Erős dízel kombi, 18as kerékkel?[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Stukker1987
senior tag
válasz Djmarko #20483 üzenetére
Autókereskedő ismerősöm 320d e46-ot hozott be MO-ra 160e km-el,ami honosítással együtt cirka 1,3milkába fájt neki.
Nem ilyen szép és erős,de előéletét leinformálta,így nagy meglepetés nem érheti.
Azt mondta kereskedésben 1,7 körül árulná.Ezt csak azért mondom,hogy 2,15m-ért mindenképp drága szerintem...
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Djmarko #20559 üzenetére
Kicsi, nem eredeti felni van rajta, a ott van a cápauszony tetején, szóval ez már nem az eredeti állapot.
Elég drága a fenntartása, a 18-as kerekeket is könnyen elfüstöli, és a 12 litert is kb. gázsimogatással is elkérni, V8 5 liter. Max. 10e kmenként olajcsere, és nem 1 litert kell cserélni. Ha beugrik valami extra gond, akkor több százezer a javítás, ez egy 20 milliós autó volt. Nekem is az egyik kedvencem, de lebeszéltem magam róla. Utcán nem merném kihasználni (2 óra alatt 5 sünt láttam), pályára pedig sajnálnám, akkor meg minek.
Mivel sportmodell, különösen meg kell nézni az állapotot, nem feltétlenül a legolcsóbb a nyerő.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Djmarko #20718 üzenetére
Szép kocsi, ha csakis e39-et szeretnél hat hengerrel, akkor jó lehet.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
marsu
addikt
válasz Djmarko #21555 üzenetére
Ha egyszer cserélem a E46-ot, akkor jó eséllyel egy E60-ra fogom ...
... nagyon tetszik a forma és a mérete. Műszakilag / megbízhatóság szempontjából engem is érdekelnek a vélemények.
Az autónavigátor szerint a vélemények megoszlóak ...
... érdemes elolvasgatni.
[ Szerkesztve ]
Press any key to continue ...
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Djmarko #21555 üzenetére
Nekem nem tetszik.
A m-es csomaggal jól néz ki, de amire kitalálták- elegáns utazóautónak, azt meg elrontja
Nagy (kaszni), túl igényes technika(alu elemek, rengeteg elektronika) van benne, drága lesz javíttatni, ha egyszer kell.
A motor egy másik dolog, sokat menni veszik a dízelt, ha szerencséd van, akkor lehet még sokáig jó lesz, ha nincs szerencséd, akkor lehet rá költeni.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Stukker1987
senior tag
válasz Djmarko #21555 üzenetére
Nekem E61-em van 2005-ös 177 lovas 525d automata 6gangos.
Júliusban vettem 230000km-el.
BIZONYÍTHATÓAN kevesebb km-es nem igazán volt számomra elfogadható árban,így tehát belevágtam.Egyik ph-s BMW-s kolléga műhelyében vizsgáltattam át megvétel előtt.
Futómű egyes alkatrészei és első fék,izzítók és izzítórelé volt cserélve nemsokkal azelőtt hogy átnézték. Véleményük szerint az enyém jó állapotban volt kortársaihoz képest.Amikor megvettem olaj,szűrők,termosztátok,illetve hátsó fékek cseréje történt meg. (Illetve pucoltattam turbót,szívósort a biztonság kedvéért,mindkettő bírja egy jódarabig)
Tervben van még minden szíj,szíjtárcsa és vezetőgörgők cseréje is.Automatában nem tudtam még eldönteni,hogy cseréljek-e mert sokan nem javasolják ha eddig nem volt rendszeresen.
Összességében ezek kb 220k-ba kerültek(téli gumigarnitúrát nem számoltam rá természetesen) és még 300k-val számolok,illetve esztétikára további 150k van betervezve.(b@szom nagy karc mindkét oldalon és kavicsfólia előre)
Azt akartam mindezzel mondani NEKED hogy ugyanezekkel a költségekkel biztosan számolnod kell neked is ha vásárolsz egy ilyen verdát és műszakilag rendben akarod tudni.
Ha valami nagy hiba jelentkezik akkor kapásból 300k kell hogy ezeken felül is a zsebedben legyen.(turbo,szívósor-EGR,porlasztó,DPF, mind leendő hibaforrások amik a fent említett 300k-t igényelhetik)
Egyébként teljesen mind1 hogy 20d,25d vagy 30d ugyanazokkal a betegségekkel küzdenek mind.
Részletesen nem akarom leírni neked de a 25d szerintem minden szempontból aranyközépút nálam.
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Chal
addikt
válasz Djmarko #22208 üzenetére
Esélytelen, hogy valós a futása.
Ettől még lehet jó vétel persze (csak figyelembe kell venni, hogy vélhetően van benne 300-400k km). HA ki tudnád deríteni, hogy volt e cserélve turbó, dpf, pillangószelep, vezérléssel van egy gyík, stb.. De szinte biztos, hogy nem lesz ezekről infó.
[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
válasz Djmarko #22210 üzenetére
2006-os autó nem lehet premium selection
Sok tévhit kering a "BMW-től használtat" kérdéskörrel kapcsolatban, illetve a premium selectionnel kapcsolatban is. Aztán meg tele vannak vele a fórumok, hogy dehát én a BMW-től vettem, aztán 3 hónap múlva szétszakadt a lánc, eltörött a turbó, leszakadt a pillangószelep, stb...
Magasról tesznek a beszámolt, bizományba bevitt öregebb autókra, kap egy ugyanolyan 30eFt-s felületes átnézést amilyet neked is megcsinálnak bármikor ha beviszel hozzájuk valamit, meg lemossák, aztán árulják. Semmilyen garancia, vagy egyéb dolog nincs arra, hogy jobban járnál mint a sarki neppernél, főleg azért, mert simán átmhetett már 2db ilyen sarki nepperen az autó, mire egy BMW partner murvájára került.
Szóval nem szabad ennek bedőlni, illetve a helyén kell kezelni a dolgokat: nyilván az az előnye megvan, hogy ők maguk nem pörgetik vissza (de ezzel nem mész sokra, ha előtte valaki megberhelte már), illetve ha 1-3 éves premium selectionos autót veszel tőlük, akkor ott már máshogy alakul a bizalom kérdése, az tud jó választás lenni.
Illetve ha netán náluk vettek egy autót, és végig náluk szervizelték, és a tulaj elhoz egy újat, ezt meg beszámítják, akkor az lehet még nagyon jó vétel, de az 5 év felettieknél ilyen csak a mesében létezik, vagy ha akad is évente 1-2, akkor az elmegy ismerősi körben.
[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
válasz Djmarko #22212 üzenetére
Még annyi, hogy nem állt szándékomban hátrányban részesíteni a BMW partnereket a kavicsrugdaló nepperekkel, szemben, hiszen van pár vitathatatlan előnyük:
- megkapod ingyen az átnézést (2-3 milliós vételárral szemben mondjuk 20-30eFt-s tételről beszélünk, azért ezt ne feledjük, tehát ez nem egy óriási dolog)
- megkapod ingyen és maceramentesen a szerviztörténetet (már ameddig van ugye...)
- nem akarják teledumálni a fejed, hogy ez életed vételeSzóval jó dolgok ezek, persze, de arra akartam csak rávilágítani, hogy ezeken kívül nem kapsz semmi pluszt, vagy biztonságot, ha nem új, vagy nem premium selection autóról van szó, és ezzel nem árt tisztában lenni. Szóval nem szabad olyat beleképzelni ami nincs is, és befolyásolhatja a döntést.
[ Szerkesztve ]
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Djmarko #22303 üzenetére
Mintha a külsejét kéne használni az autónak. Szvsz az e46-on nagyságrendekkel jobban néz ki egy 18-as felni, mint az újabbakon. Amúgy az írta, hogy 2 millióért olcsó az e90, mert annyiért mennek az e46-ok...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Djmarko #23777 üzenetére
Eléggé fontos lenne, hogy mire/hol használnád.
Nekem most ez a kedvencem.
Ha gumit szeretnél füstölni hétvégete, akkor minnél nagyobb motorral.
Ha napi használtaban, akkor országút/város arányában a kisebbmotor is jó lehet.
Alapvetően meg tényleg az állapotot figyeld, mert elég sokat rá lehet kötleni egy elhanyagolt példányra...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
Highend55
tag
-
whited
addikt
válasz Djmarko #24811 üzenetére
komolyra fordítva, érdemesebb a 2.0 benyát venni? dinamikusabb jóval mint a gyengébb ?
főként városban használnám, kivétel néha mikor balcsira lemegyek látogatóba a szülőkhözHa nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
#56573440
törölt tag
válasz Djmarko #26933 üzenetére
elpattintani? amennyiért főleg megveszik. használtauto-n körbe tudsz nézni 2 sec alatt találtam ilyet. magyar papírokkal ennyi.
ha hazahozod ezt, akkor lábon mondjuk az ideiglenes rendszám ára meg benyából megáll, regadó kalkulátor 318k-t mond rá, erre szerintem még rájön a vagyonszerzési illeték ami 81k átírva simán számolhatsz extra 400-al ha papíozod itthon, ha nem akkor persze nem
onnantól meg az állapot meg a piac dönti el hogy mennyit adnak érte.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Djmarko #26933 üzenetére
Semennyiert... Legalabbis buksz vele, vagy nullara jossz ki. Nem tul keresett modell. A 20D a slager, kombiban. Itthon 1.1 milla korul mennek ezek egyebkent, de nehez oket eladni. Bar ugye talan itt is jelenthet nemi elonyt, hogy kombi.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Djmarko #27142 üzenetére
Én nem vezettem egyiket sem, de használattól függően érdemes értelmezni. Padlógázon biztos megérezni a 40 paci különbséget, de magyar sebességhatárokon belül autózva elég a 192 is...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-KP-
addikt
válasz Djmarko #27149 üzenetére
2003 végétől a 330i, 330d és 320d modellek kaptak egy hatodik sebességet, amúgy ugye ötsebességes autók. ezenkívül:
A két csúcsmodellnek a 30i-nek és a 30d-nek az alapfelszereltsége az alábbiakat tartalmazta, ami alapból csak ezekbe járt:
kartámasz
4 elektromos ablakemelő
króm keretes műszerfalkarikák
bőr kormány,
bőr kézifékkar és bőr váltószoknya
17-es felni (Styling 44-es) (mondjuk ez érthető, mert 16-os ugye nem megy fel rájuk)http://bmwe46tumblr.blogspot.hu/2015/05/par-gondolat-bmw-e46-osokrol-ii.html
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Tőzsde és gazdaság
- Villanyszerelés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Viccrovat
- Gaming notebook topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elemlámpa, zseblámpa
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...