- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdman
őstag
válasz CharlieDrop #21898 üzenetére
Ingázom melózni (Bécs-Sopron), 6,5literrel (120-130km naponta), Bécsben mászkálok teherautóval 10l fogyival napi 50 km-t, plusz tankolom asszonyét is ( )
Én sem örülök neki, de sajna Mo-n nem éri meg dolgozni. De ez már nagyon OFF
Hogy ON is legyek: Egy nagyon jó barátom hirdeti, akit érdekel, érdemes megnézni, tényleg beteges módon szereti az autóját: 320si
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
MPowerPH
félisten
405km, probaltam tartani a 90mph-t, ahol lehetett, kis dugo is van benne. 6.5l a vege. Olajat csekkoltam igy 7500km utan, teljesen fullon van, szoval hal istennek nem eszi.
A cso ami az intercooler felol jon, es amit nyaron csereltettem mar megint kezd olajos lenni. Alul a burkolat is olyan, szoval a BMW tovabbra sem volt hajlando az egyebkent selejtes alkatresz kijavitasara, ugyan azt a hibasat aruljak meg most is. Nem veszek bele megint ujat, nezek csak tomitest.Egy dolog aggaszt, igaz erre megint ra kellene nezni, de ide specialista kell. Chiptuning elott az auto a padon nem hozta azokat az ertekeket, amiket gyarilag tudnia kellene. 272 Le, es 549NM, ami jelentos kulonbseg. Ugye elotte volt az auto szervizben, teljes diagon, es nem talaltak benne hibat. DPF telitettsegere fogtuk, mivel elotte a rossz magyar utak miatt sokat lassuztam, es Bp.-n dugoztam. Aztan elolvastam pont a korbelen ezt a cikket, egy X6. Ugye ha rejtett hiba lenne, mar jelentkezett volna, foleg a hazaut utan. De semmi. Egyenlore nem tudom hova tenni... Lehet jo lenne megegyszer padra allni vele, es lemerni valtozott e valamit. Ugye sok ilyen cikket olvasni, hogy az auto valamiert gyenge, de nem talaljak az okat.
Don't Tread On Me
-
Cxgrav
senior tag
Nemrég vásárolt kis e39-em vasárnap óta furcsaságot produkál.
1 hetet állt, indítottam, 4-5 perc járás, beraktam rükibe és valami elkezdett darálni a motortérben, ami érezhető is volt a fékpedálon. Leléptem a fékről elmúlt. Ráléptem, megint dara. Rükiben tolatok, furcsa hang megint a motortérből. D-ben semmi, tökéletes.
Autókáztam 10 percet vele, rükibe tettem semmi, elmúlt.
Ma hidegen megint ugyan ez a jelenség.
Pénteken viszem automata váltóshoz, ha minden jól megy, akkor olajcsere és társai és megjavul.
Bízom bennePicture me Rollin' by 2pac
-
whitezo88
nagyúr
Na masik megoldas se sokkal olcsobb mert a szerelo szilent cseret is javasol bar o nem 50ert hanem 28ert hoz gyari minosegu lengokart. Ja es ugye olajcsere is kell. Na mindegy jarok iyg aztan olajcsere kov honap, futomu meg marcius mert ez egyszerre igy a muszaki utan sok kicsit. Ugse megyek mar mindennap vele sokat meg foleg nem. Most lesz egy 160 km hetvegen de ennyi. Kb 14k van az olajban meg nem vagyok kifutva.
-
BeZol
őstag
válasz MPowerPH #21902 üzenetére
Én úgy tudom, hogy az idő előrehaladtával minden autó egyre gyengébb lesz. Van valamilyen intézet BP-en, ahol a motorokat tesztelik, és ismerős mondta, hogy csak a Suzi motorok hozták azt a teljesítményt, amit a gyári adatlapon írnak, minden más márka alatta teljesített pár százalékkal, mint amit ígérnek, tehát már az sem mindegy, hogy gyárilag milyen motort kapsz (jobbat-rosszabbat-átlagosat).
Az is egy fontos dolog, hogy a gyári adatok milyen tengerszint feletti magasságnál és mekkora hőmérséklet és kitudja mi esetén van megadva. ( pl. sztem 300-500m-es tengerszint feletti magasság és 15-20 fok lehet, de valaki biztosan tudja )
Egy turbós autónál pedig méginkább fontos, hogy milyen külső paraméterek mellett zajlik a mérés, nem mindegy milyen az a levegő... (ritkább oxigénű, hideg-meleg stb.)
És akkor még nem is beszéltünk a motor és alkatrészei állapotáról, sőt lehet csak premium üzemanyag mellett hozza az elvárt szintet.
Ha a fentiek közül minden optimális, akkor gyári értéket kapsz, amúgy meg alatta leszel mindig pár százalékkal. Minél nagyobb értékeid vannak, annál többet számít 3-4%...
És igen, lehet, hogy még a szenzor is rossz, majd egyszer kiderül.
Olvastam egy peugeot tartós tesztet 1 éve. Nem tudom mi volt, csak hogy 1.6-os benzines 156 pacival talán, beletettek 98ezer km-t, és mikor újra lemérték, már csak 144-et tudott!
Én autóm gyárilag 231 lóerő 500nm helyett, mikor 12ezer km-esen chipeltettem, g-powernél németben lemérték és 233 lóerő 511nm-t tudott. A chipelést 270 lóerő és 600nm-re ígérték, de már ezt is csak körülbelüli értékben adták meg, végül 269 paci és 609nm lett, de biztos, hogy nem tudná ezt az értéket hozni, eltelt 4,5 év és 140ezer km azóta...
És akkor mégegyszer említeném a prémium üzemanyagot. Volt szerencsém Lukoil-on tankolni egyszer, érzésre -100 lóerő, komolyan Mintha mászás súlyokat pakoltam volna az autóba, hát alig ment.
Nálam a Shell vált be, de ott is mélyen bennem van még, hogy majdnem üres volt már a tankom (sima shell diesel volt benne), mentem M5-ösön Szegedről BP irányába, mindig fékezni majd gyorsulni kellett a forgalomtól, aztán tankoltam 20 liter prémium shell dieselt, és "érzésre" 6-osból visszaváltás nélkül ugyanannyi idő alatt 110ről nem 160ig gyorsultam, hanem 170-180ig. Ég és föld a két üzemanyag, és biztos hogy nem csak érzésre, hanem papíron is mérhető a különbség.
Én egyébként még azzal szoktam "kedveskedni" a motornak, hogy ugyan csak 30ezrenként cserélek olajat és nem 15ezrenként, de minden 30ezres cserénél teszek az olajhoz ilyet: [Cera Tec]
Mikor először tettem az olajba, az tűnt fel, hogy nyugodtabb lett a motor, selymesebben jár, nem is rezeg annyira alapjáraton (mondjuk amúgy sem rezgett nagyon), és ami a legfontosabb, hogy mikor lepadlózom, mintha sokkalta könnyebben szaladna fel a fordulatszám, mintha eddig erőlködött volna picit, most pedig mint kés a vajba, kicsit más, és biztos, hogy ez is számít valamit. -
CharlieDrop
veterán
Az Si-ben volt benne motor cserélve?
Hjah, megértem az ingázás okát
@ (#21903) Cxgrav
Háát, mint régi automatás, ott más is lesz, nem csak olajcsere, sőt a most vett automatámban is el fog következni a felújítás, az olajcsere nem hozta a várt eredményt... bár lehet az 5 liter helyett szét kellene borítani és mind a 20-at le kellene cserélni...@(#21906) hdman
Bár én sem hiszek ebben, de az enyémben is ez van beállítva (sosem lesz 30 ezres csere az tuti), de a hozzá való olaj úgy 30+ ezer lenne, és ha autópályán használják annyira nem vészes...[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
BeZol
őstag
Hát, hétvégente megyek vele össz-vissz 160km-t, max hétközben 5-10-et, tehát igazából csak autópályán csapatom, igaz akkor 160+-szal
Tudod ez "longlife" olaj A szerelők is leszóltak a 30ezres csere miatt, de marad így, és remélem nem hamisított castrol olajat kaptam bele legutóbb.
Egyébként minden oké, még ha 120ezer km után tudtam csak meg, hogy nagy száguldozás után nem állítjuk le a motort azonnal a turbo miatt Na meg hogy hidegen sem padlózzuk le
Kis Honda Jazz-nél franc se figyelt ilyenekre Annak tiporhattam, csak a jobb első kereke tört ki félig-meddig, mert kicsit gyorsabban álltam be a garázsba, és a féltenyérni magas küszöb megreccsentette... Aztán autópályán nem ment egyenesen a kocsi, jobbra-balra cikázott, a kormány is mozgott a kezemben. Azt mondták a szerelők, hogy ha tempósan vettem volna be egy bal kanyart, kiesett volna a jobb első kerék a helyéről, mint egy Ladának -
BeZol
őstag
Egyébként a győri BMW szervíz legalább 1xer, de lehet hogy kétszer sem cserélte ki az olajat, mert tömény darabkás massza jött ki édesanyám Mini-jéből... A szerelő azt mondta, hogy most vagy sosem volt cserélve az olaj benne, vagy max 1xer, de hogy még ő sem látott ilyet. (120ezer km volt akkor abban a kocsiban, és utána újra ment rendesen, nem volt erőtlen)
Nesze neked 30ezres olajcsere, ha el se végzik neked -
whitezo88
nagyúr
-
whitezo88
nagyúr
válasz CharlieDrop #21911 üzenetére
nem is akarom, max még párezret, de nem sokat. előbb lehet a futóművet csináltatom meg, ne menjen jobban tönkre.
-
hdman
őstag
válasz CharlieDrop #21907 üzenetére
Még nem volt motorcsere, de nincs baja.
BeZol: én is szinte csak pályán használom, mégis ledobom 10-12-ként az összes szűrővel együtt.
Neked cabriod van?
A győri BMW szervizről olvastam már mindenfélét, legutóbb haverommal voltam amikor Cooper S-t szervizelték. Amikor kész lett, kivitték a kocsit, de ráálltak a szegélykőre, ugy, hogy az első spoiler fennakadt+ benne hagyták a szerelős zsákot...
Sopron city :)
-
BeZol
őstag
Igen, E93-as.
Édesanyámnak is Mini Cooper S-van, még a kompresszoros 163 pacis, abban nem cseréltek olajat...
Nekem cserélték, viszont akárhányszor vették le a kerekeket, az erőkarral a végén annyira meghúzta valamelyik baromarcú szerelő azt a spéci csavarkát, hogy S-alakú lett a menete...
Első alkalom után szóltam, hogy figyeljenek oda rá, és rendelni is kellett újat. Aztán az újjal is eljátszották, annak is szétszarták a menetét... Azt még láttam is, hogy a 90kg+-os pacák a dög hosszú erőkarral szinte ránehezedve húzta rá... No comment...
Slusszpoén, hogy mikor maszekoknál próbáltam a már majdnem használhatatlan menetű csavarkával kereket cseréltetni, a kisgép nem tudta leszedni, a nagy gép pedig levitte az egyik sima csavar tetejét
Szerencsére ráhegesztettek a csavarra és végül ki tudták operálni, nem kellett szétvágni a felnit...Én egyszer épp sétáltam elfele, és láttam hogy jön a szerelő, beül, és padlógázzal berodeózott a műhelybe...
Az a baj, hogy hiába normálisak az értékesítők és társaik, ha a szervizesek ekkora bunkók.
Mi már 3 éve nem járunk oda szervizre, lehet azóta változtak egyes személyek ott, de ahogy írtad, ezek szerint a padlógázast foghattátok ki.Egyébként engem továbbra is az zavar, hogy megvettük az olajat, odavittük, felszámoltak hozott olaj költséget, és még egy csomó apróságot, fizettünk egy rakat pénzt egy maszekhoz képest, és el se végezték a munkát, és lehet hogy a szervizesük fogta és hazavitte magának az olajat, nekünk meg átrakta a szakadt szarjából a használt olajat. Talán jobb nem is tudni, mit csinált, a lényeg, hogy kiderült mi miatt lett brutálisan erőtlen az autó, a problémaokozókat pedig kiiktattuk a továbbiakban. Én szervizelésre egyáltalán nem ajánlom őket, már minden kártyájukat eljátszották nálunk...
-
Stukker1987
senior tag
Kijelenthető,hogy a felelős autótartás egyik alapja a JÓ szerelő megtalálása!
Nekem lassan 6.éve nem sikerül olyan szerelőt találnom akire minden fenntartás nélkül rábízhatnám az autóimat.
Az esetek nagy többségében éppen ezért úgy viszem a verdát javításra,hogy többé-kevésbé ott tudjak lenne a szerelés folyamata alatt,így csak kisebb meglepetések érhetnek...Ja és az alkatrészeket is én szoktam beszerezni alapos informálódás után.
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Chal
addikt
Ilyenkor jön jól valamilyen jogsegély szolgáltatás. Én pl a DAS-nál vagyok, évi 40-50kHUF összegért cserébe 10 millió forinting biztosítanak perköltséget, ügyvédet, szakértőt stb.. Ha lukra futnak, és nem sikerül a fight, akkor sincs tehát semmi, viszont rá lehet őket küldeni az ilyen köcsögökre, aztán játszák le. Ha megvannak a számlák, és szakértőt is fizetsz, akkor egyébként nagy eséllyel nyerni fogsz, vagy lehet hogy sikerül annyira rájuk ijeszteni, hogy perig sem jut a dolog. Csak sajnos nem jó az ilyennek saját zsebből nekimenni, mert rengeteg idő/pénz.
-
whitezo88
nagyúr
ez a piros belső nagyon jól néz ki. 2,5 éves korához képest az ára sem horror (már akinek...)[link]
bátyám pont ilyennel furikázik, a kora is ilyesmi lehet, csak touring. jó volt vezetni, és azért ereje is van, hiába csak 18d.
-
ignorant
senior tag
-
Chal
addikt
válasz ignorant #21919 üzenetére
Azokkal is megy azért az etetés, persze azért nem úgy, csak egy kis apróság. Szóval: pár napja beszéltem a Wallissal, mert folyamatban vannak árajánlatok német "premium selection" behozásra a segedelmükkel. Most először volt, hogy kijavított a fickó, mert én következetesen a "premium s." jelzőt használtam, de elmondása szerint ez csak 2 éves korig érvényes, és csak bizonyos autókra. A BMW frachhise-os honlapokon (német központi, magyar központi, kereskedői oldalak stb..) pedig eléggé félrevezető a dolog, mert ebbe a kategóriába listázza a kereső az összes használtautót.
Szóval 2 év felettinél annyi csak a helyzet, hogy valahogy hozzájuk kerül az autó (jellemzően beszámítás), majd átnézik úgy ahogy (tudjuk hogy hogy), aztán ki van rakva a netre. Garancia, vagy bármilyen extra dolog nincs ezek kapcsán, ha ügyesen tekerte vissza aki bevitte, még az se derül ki, ha pedig utólag igen, hát így jártál, ők ezért nem vállalnak semmilyen felelősséget.
Egyébként én ez alapján a premium selectionben sem látok nagy fantáziát, gyakorlatilag 2 éven belül az autó még nem vesztett akkorát az értékéből hogy ne érje meg helyette újat venni (az árak alapján egyel jobb motorral tudod megvenni az újhoz képest, esetleg ha szerencséd van még egy business navi is lesz benne, ennyivel vagy bentebb, meg persze 2 év használattal kintebb, és akkor nem számoltam bele hogy alkudtál az újból, vagy ajándékba kaptál felszereltséget). Ráadásul a jelentős értékvesztés nálad fog realizálódni.
Szóval én úgy látom jelenleg, hogy vagy új, vagy gondosan kiválasztott 3+ éves. A kettő közöttit nem tartom túl jó döntésnek, persze kivételek lehetnek, illetve vannak is, ez tény.
[ Szerkesztve ]
-
ignorant
senior tag
Magyar premium selection autokkal nincs tapasztalatom, de nemeteknel mindegy milyen idos a kocsi, ha kell kotnek ra garit (2evet).
Nem is a garancia a lenyeges, hanem az utak minosege amin futott, uzemanyag minoseg, es hogy elcsaltak-e a szervizeket.
Persze kint is belefuthatsz atveresbe, de nem jellemzo az en tapasztalataim szerint.
Itthon viszont eleg siralmas a helyzet fuggetlen es markaszerviz teren is.
-
-
CharlieDrop
veterán
136 lovas Mondeot cseréltem 116 lovas M47N-es e46 318d-re (gyengébb ugye az újabbnál), sokkal jobban megy, pedig automata...
@(#21913) hdman: akkor valószínű majd lesz baja Si-k már csak ilyenek, mármint az első szériásak
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
-
whitezo88
nagyúr
kézi váltós 740i, ez se gyakori. [link]
-
Xmodule
őstag
válasz Xmodule #21816 üzenetére
Nos megjött a diagnosztikai cuccos (ODB2 usbs kábel+programok) (utolag kiderult, hogy mivel az én kocsim régebbi 2000-es ezért a teljes 100%-os használathoz minden féle képpen a motortérben lévö 16pines csatlakozot kell használni és nem a kormány alatti ODB2 portot. Igy rendelnem kellet egy 16pin (motortér kör alaku) - ODB2 csatlakozot. Nem volt drága igy sem csak kétszer kellet rendelnem érdemesebb egyszerre rendelni. (van olyan csomag is ahol mind a két kábelt adja). De az ára még igy sem volt vészes szerintem. A két kábeles verzio 12e ft. , akinek meg ujabb tipusu kocsija van ( 2001-2007) annak szerintem elég csak a ODB2-es kábellal(persze ha a srácot elötte megkérdezitek megmondja pontosan). Az meg 8.800ft. Ezek az árak persze ott magyarban soknak tunhetnek, de itt svédben egy sima hibakod olvasás mint mondtam 16.000ft. Szóval nekem minden féle képpen megérte. Maga az egész telepités nem bonyolult. Ami nagyon fontos "szerintem" legalább egy 2 magos CPU, 30+ GB szabad hely HDD/SSD-n. (ez alatt semmi féle képpen ne legyen), és egy min. 15" képernyö. (ebböl talán kisebb is jó, de pl elöször a netbookra tettem fel 11" és volt olyan program ahol sokat kell görgetni jobbra ballra mert nem lehetett látni rendesen, most meg egy 15" notebookon van fent tökéletesen megy). Igazábol a srác nagyon profi modon leir mindent mit hogy kell csinálni (2 DVD-t küld amin a programok vannak és leirások). Természetesen minden angolul van. Amire én eddig használtam: Hibakod olvasás/törlés (itt volt 2 hiba de mivel ezek szerintem régiek voltak és a kocsi is megy gond nélkul töröltem öket ha kicsit jobb idö lesz és nem -10 akkor ujra olvasom elö jön e ujra.), élö adatok kiolvasása (bár ezek sokmindent nem mondtak nekem, ebbe még jobban bele kell ássam magam milyen értéknek mennyi a normális). Futtattam egy hütö ventillátor tesztet csak úgy valami egyszeru proba képpen. Programozni még álltam neki azzal még várok amig jobb idö is lesz és kicsit több idöm. Olvastam rola dolgokat nem tunik tul bonyolultnak az SSS nevu programmal eléggé szájbarágos (szóval semmi ilyen HEXába szeresztés 01001EZ01XX kódólás ). Akkor van egy program ami olyasfajta szerviz leirás, kiválasztod mik a tunetek stb és leirja mi lehet a hiba forrása pontosan mit kell csinálni stb. Az a jó hogy ahhoz a programhoz nem is kell rákötni a kocsira a gépet szóval amolyan offline. TIS a neve amugy. Szoval szumma szummára aki ilyesmiben gondolkodik szerintem megéri. Nem kell hozzá nagy mérnöki tudás. A sráccal valo kommunikácio példás! Azt tudni kell, hogy akármikor telepiteni akarod a programot akkor elöször ki fog irni egy Hardver ID számot azt el kell neki kuldeni emailbe és kb 2 perc mulva jön válaszban az aktiválo kod. Ez inább neki egy amolyan biztonság, hogy most nem állok itt neki másolgatni és eladni a programcsomagot amit össze állitott.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
turbobusa
senior tag
Sziasztok!
Idrive-nál lehetséges valahogy ssd-t beszerelni? Hány mA-t bír el a rendszer? Milyen korlátok lehetnek még?
Ha nem lehet megcsinálni akkor pendrive-ból mi a maximum amit elbír?[ Szerkesztve ]
-
Z0mbi
senior tag
Sziasztok,
szervizelesi intervallumok egy modellhez hol lehetnek? Leginkabb egy 100000 es szerviz erdekelne hogy ott mit szokas egy e87 hez (1.6i 2008)
Kocc
Z -
pityeszka
őstag
Sziasztok!
Tegnap beléptem a klubba ( E46 320i 99/12 ) s a kérdésem a köv. lenne:
-normális az, hogy 1-2 váltásnál ránt az autó kicsit és olyan mint ha a hátul kicsit koppanna valami. Lehet még szokatlan az autó az 1.4 diesel után, mert általában csak akkor csinálja ha leugrok a kuplungról. Autószerelőtől vettem szóval gyanítom, hogy nem szoktam még meg és nem valami műszaki probléma. Nem közölte, hogy valami problémája lenne az autónak, korrekt volt, mindent elmondott. Na, de ki tudja!
- vennem kell bele egy új akksit. Ezt néztem, megfelelő vagy lehet kisebb?Vannak apróbb hibák, pl, légzsákvisszajelző világít. A szaki azt mondta, hogy a patront kell cserélni csak az aksi mellett. Két hátsólámpa szintén világít, gondolom azt is cserélni kell majd. Egyelőre ennyi lenne. Ami a legjobban tetszik az autón az a futómű. Nem csörög, nem zörög semmi, fekszi az utat, nincs az a feeling kanyarban, hogy mindjárt felborulok.
Pár képet teszek fel legközelebb, hogy milyen állapotban is van.
Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<
-
CharlieDrop
veterán
válasz pityeszka #21935 üzenetére
szia
hát, jó szakitól vehetted.
1. akksi lehet kisebb, bár a felszereltségtől függ.
2. nem hiszem, hogy patron lenne, bár nincs kizárva, de BMW-nél az ülésfoglaltság visszajelző megy tönkre
3. megint a remek szakit jelenti, ha a hátsó lámpából az izzót sem tudta cserélni :S
4. a rántás fura, koppanással lehet vmi hátsó futómű baja van, de távgyógyítással akármi is lehetkb. ennyi...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
whitezo88
nagyúr
válasz pityeszka #21935 üzenetére
" légzsákvisszajelző világít. A szaki azt mondta, hogy a patront kell cserélni csak az aksi mellett."
nem. két hiába lehet:
- a foglaltságjelző elszakadt, mert beletérdeltek vagy valami. ezen nem segít más csak az ülésfoglaltságjelző bypass modul, ez olcsó, vagy cserélni a hálót ami macera és drága.
-szétcsúszott az ülés alatt a kábel kicsit. nekem már háromszor csinálta... gépet kell rádugni, az mutatja ha jó és törölni a hibát. -
pityeszka
őstag
válasz CharlieDrop #21936 üzenetére
Nem BMW szaki, de azért nem is buta hozzá. Fél évig állt az autó bizonyos okokból. Ő szerelgette magának mindig. Egők égnek egyébként majd cserélem. 7 végén megnézzük gépen is.
Köszi mindkettőtöknek.Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<
-
whitezo88
nagyúr
4er GC = 3er Sedan? fuck logic. [link]
-
BeZol
őstag
4-es GranCoupe 420i, 420d és még 418d motorral is rendelhető, pff... Nagyon exkluzív kocsika lesz.
5ből 4db tuti 418d lesz, mint most az új 3asoknál, csak ott 316d-kkel rohangálnak... Azért van egy szint, aminél lejjebb nem kéne menni, vagy legalábbis első modellfrissítésig nem, erre már most így lépnek, nekem ez nagyon nem szimpi húzás, de biztos kimatekozták, hogy több lé folyik így majd be... -
ignorant
senior tag
Szerintem az M-esek szamitanak(szamitottak) valamennyire exkluzivnak egyedul.
A vasarlok nagy resze tokeletesen elvan egy 16i-vel is akar, tovabba a szabalyozasok palettara vonatkoznak, ha nincs megfelelo szamu kis motoros model akkor nem kapnak engedelyt a nagyokra (ha jol tudom, de javitsatok ki ha tevedek).
-
KINKY_007
aktív tag
válasz ignorant #21943 üzenetére
És az m-es is csak a tömegautókon belül számít különlegességnek...
Ez elég jó kis klipA világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
Shadowbull
addikt
-
BeZol
őstag
válasz Shadowbull #21947 üzenetére
Sokkal gyakoribb lesz, mint gondoltam. Engem zavar/zavarna, ha ugyanolyan autót látok/látnék mint az enyém
Azzal pedig, hogy ilyen alacsonyra vitték a belépőszintű motorokat, több jár majd az utakon, kívülről pedig csak a hátsó kipufogók alapján lehet majd tudni az igazságot, mert típusjelzést úgyis eltüntetik, ergo ha vettem is volna ilyen autót, most már biztos nem fogok, mert szó szerint irritálna, ha egy 435i GC-m lenne legalább 20-22 milláért fullosan, és látnék egy ugyanilyen kocsit a forgalomban, talicska 418d-vel, fapadosan, ami max 13misi ha volt, és mégis egy "lapon említenének" vele, hiszen kipufogókat leszámítva ugyanúgy nézne ki mindegyik autó...
Még egyetlen egy ugyanolyan autóval sem találkoztam, ami 1:1-ben olyan lett volna, mint az enyém, a GC esetén viszont sok-sok klónnal ütköznék, főleg 3 évvel megjelenés után, ez zavar/zavarna, ergo marad a 6os GC exkluzív autónak, a 4-es GC pedig felejtős lesz az elméleti vásárlási listámon.
Engem ennyi bánt csak, amúgy eléggé tetszik nekem is. Ha lesz M4 GC, na az majd szóba jöhet, csak hát diesel párti lennék a hatótáv érdekében... -
Shadowbull
addikt
"szó szerint irritálna, ha egy 435i GC-m lenne legalább 20-22 milláért fullosan, és látnék egy ugyanilyen kocsit a forgalomban, talicska 418d-vel, fapadosan, ami max 13misi ha volt, és mégis egy "lapon említenének" vele, hiszen kipufogókat leszámítva ugyanúgy nézne ki mindegyik autó..."
Sohasem ertettem ezt a gondolkodasmodot...
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #21949 üzenetére
Ezért van nekem, ritka e46 titansilber metalic színben
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!