- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
-
Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
gp Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Eyesis
őstag
GPS tracker
Ti használtok ilyesmit? Én terveztem egy olyan kütyü beszerzését, amibe tehetek egy sim-et, és GPRS-en küldené nekem egy megadott IP címre az aktuális pozíciót.
Arra gondoltam, hogy valahova berejteni, de nem tudom hova érdemes, esetleg hátsó lámpába, vagy ülés alá, és szeretném megoldani, hogy ha mozog az autó akkor küljön jelet, amíg bírja akksiról, illetve, ha gyújtáson van akkor is. Ti milyet használtok, hol vettétek?Eyesis
-
Eyesis
őstag
Nagyon hosszú a lista és vannak olyan tételek is rajta, amik nem olcsóak, pl kormánymű...
Szerintem mégsem leszek béemvésEyesis
-
DroneZ^
őstag
Állítőlag ebből az E60-as 530d-ből több féle is van. Ez hang, vagy belső alapján melyik lehet? Állítólag van régebbi 3L-es diesel motorral, aminek még nincs ilyen szép hangja meg elvileg több a gond vele. Mi igaz ebből az egészből?
-
BeZol
őstag
válasz Eyesis #22651 üzenetére
Kormányzár, váltózár és biztosítékchip elég a gyári riasztó mellett.
Zárat kiszedik, bent is vannak és nyugodtan elvannak, ha nem szól ilyenkor semmi. Csatlakoznak a computerre, beindítják és mennek is. Ismerősnek legalábbis gyári riasztó nem volt (E92 320d és csak szürke műanyag van a piros lámpa helyett a visszapillantónál), zárat kiszedték, és a csatlakozó burkolata is hiányzott. Kormányzárat kérte el tőlem előző este, és most vagy az mentette meg a kocsiját, vagy valaki megzavart a tolvajokat, mert belülről semmit nem vittek el, pedig fényképező és márkás napszemüveg is volt ott...
Azóta van váltózárja, kormányzárja, ilyen biztosítékchipes védelme is van. Azóta nem történt semmi.
Egyszer kerestem kis pici kémkamerát, és azon az oldalon árultak gps meg gsm blokkolókat is röhejes árakon, ezért sem látom értelmét ezeknek a GPS/GSM alapú dolgoknak, mert az egy hordozható cucc, még csak bíbelődnie sem kell vele, DE a mechanikus védelmekkel bajlódnia kell, sőt még látja is, és inkább keres egyszerűbb prédát.
Persze váltózárat kikuplungolja, de a kormányt mindig csutkára eltekerve kormányzár rajta nem olyan egyszerű trailerre rakni vagy ilyesmi, a biztosítékchipes cucc miatt pedig addig nem lehet beolvasni a computert, míg az a biztosíték a helyére nem kerül (amit otthon tartasz a lakásban és csak szervizeléskor viszed be és teszed be előtte, mert csak te és az aki beszerelte tudja, hogy hova való).
De ha nyomon akarod követni merre mikor hogyan mentél vagy megy vele az, akinek kölcsön adod, akkor van értelme. -
Chal
addikt
válasz menalcas #22662 üzenetére
A helyzetét abból nehezen határozod meg, a cella azonosítóját kapod meg ebben az infóban, ami nem sokat fog neked mondani. Megpróbálhatod valami netes adatbázissal összevetni "hátha" alapon, de 1-3 km-es pontosság (se) lesz, ha egyáltalán... Szolgáltató oldalról lenne lehetőség pontosabb helymeghatározásra, de ők ezt csak a rendőrségnek fogják kiadni, szóval mire odáig eljut az ügy, az autó már régen az ebay-en lesz, darabokban.
Sok mobileszközben nincs GPS, és egész pontos pozíciót ad benne néha pl. a googlemaps, de ez nem összekeverendő a fentivel. Ugyanis kell hozzá internet (mobilnet), és bekapcsolt wifi rádió. A google-nek van egy elég komoly adatbázisa a világban levő wifi AP-kről (mac cím alapú), és ezek pontos pozíciójáról, erre épül a megoldás. Szóval lehet esély GPS zavarás mellett is, HA van mobilnet és van egy wifi scanner, de ilyet én még nem láttam autós tracking cuccban
[ Szerkesztve ]
-
menalcas
őstag
nem is a hasznosságáért említettem, hanem a felvetésre válaszoltam hogy jammeres autótolvajoknak nem működik a mobilja, egyébként ha már ellopták, akkor megette a penész sose kerül elő, és ezzel nem a magyar nyomozók tehetetlenségét akartam kiemelni
Az élet túl rövid ahhoz, hogy mindig biztonságosan távolítsd el a pendrive-ot.
-
hdman
őstag
Motorcserés lesz a múltkori 320si, amiről írtam.
Később teszek fel képeket.
Sopron city :)
-
marsu
addikt
Press any key to continue ...
-
hdman
őstag
válasz CharlieDrop #22672 üzenetére
Van két képem, de viberről nem tudom beszúrni, mert ilyen b*** fájlnevek mellett keresse akinek két anyja van
Sopron city :)
-
hdman
őstag
-
BeZol
őstag
Ma hazafele menet egy szlovák rendszámú legújabb X5 M50D ment el mellettem mikor felhajtottam autópályára, úgyhogy gyorsan utánamentem, mert mikor az új X5-öst teszteltem kevésnek éreztem a 258 pacis 30D-s motort hozzá, és mondtam is a csókának, hogy ide legalább a 40D-s motor kell, ha ugyanazt a dinamikát szeretném, mint most (E93 330D).
Hááát, tévedtem, ide bizony a triplaturbós diesel kell, hogy a súlytöbbletet és a légellenállás többletet egálba hozza velem.
110-130-ról gyorsulva tényleg nagyon max. 1/4 autónyit tudott feljönni/eltávolodni úgy 210-ig, aztán 210-230 között holtverseny, 230tól pedig már én távolodtam tőle egyre gyorsabban a légellenállás miatt. Úgy 180km-ren keresztül mentünk végig 200felett, úgyhogy taposta neki ő is Fel is ment a fogyasztásom 8,7-re , tehát kb. olyan 9-9,5-et ehetett a kocsi folyamatosan 200+-szal haladva.
Ami érdekes volt, hogy kanyarban nagyobb sebességgel mert haladni mint én, nagyon stabilan feküdt neki a kocsi! Én nem mertem bizonyos kanyarokban 220-230cal kanyarodni, mert szakadt az eső végig, és már csereérettek a hátsó gumik. Jó kis élmény volt -
hdman
őstag
-
BeZol
őstag
válasz Shadowbull #22679 üzenetére
Hát biztos praktikusabb mint egy coupe. Van nagy csomagtartója, magasan is ülsz, egyszerű ki-be szállni, csak hát zabál is
-
BeZol
őstag
válasz Cxgrav #22682 üzenetére
Bárhol, ha látom tisztán a leállósávot, ill. felüljáróknál, benzinkutaknál és pihenőknél lassítok, na meg az ismert mérési helyeken és kameráknál. Ha lehet, mindig olyankor közlekedem, mikor kihaltabb a pálya, és akkor nem csak átlag 160nal tudok hajtani. Nincsen radar és lézerdetektorom sem.
Eddig csak egyszer kaptak gyorshajtáson (7 éve van jogsim). Jöttem ki egy körforgalomból és lemértek hátulról városon belül 73-mal Fekete vw transporter volt tuti.
Elég harapós a fék, és eddig mindig időben kiszúrtam a mérőket, volt már necces szitu, de nem jött semmi. (szemüvegesként sasszemem van ). Persze ha folyamatosan fékezgetnék kiderül, hogy tök hamar ellágyul. Legalábbis végig"versenyeztem" a visegrádi kacskaringós utat a hegyek között szentendre fele ([link])egy motorossal padlógáz és fullfék módjára, és mire kiértem a hegyekből az egyenesebb pusztásabb részre, nem bírtam megállni, hogy jobbra kanyarodjak, túlmentem a kereszteződésen... Szóval jah, ha forszírozzák szar, amúgy normálisabb használatra tökéletes.
7,8-ra jövök ki 160as átlaggal, egyáltalán nem vág földhöz fogyasztás, na meg 230ig megállás nélkül ugyanúgy gyorsul egyenletesen.Ezeket még téli gumikkal készítettem (210ig mehetek vele), ha netán érdekel valakit: (manuális a váltó)
Természetesen lezárt útszakaszon és nem csak félig-meddig fogtam kézzel a kormányt
Egyébként érezhető a különbség a fogyasztásokban. Ha végigporoszkálok 130cal, akkor 75km-es szakaszon(várossal együtt) 1,5 egységnyi üzemanyag fogy el, 140nél 2egységnyi, 160-200közötti tempóval pedig 3egységnyi majdnem. (elvileg 6,2, 7 és 8-8,5es fogyasztásokról beszélünk 100ra vetítve ilyenkor)
-
BeZol
őstag
válasz Shadowbull #22684 üzenetére
Ha megszerzem a diplomát, megyek németbe vagy svájcba állást szerezni (kéttannyelvűs voltam, nincsenek nyelvi akadályai, csak kicsit gyakorolni kéne már), és az ottani keresett mellett simán beleférne nekem is az a fogyasztás, max. a hajam állna égnek a sok tankolástól, de a hang és a dinamika biztosan kárpótolna.
Az az autó nem arra van, hogy spóroljanak vele Én 22-24re számítok, legalábbis anno X6 activehybrid evett 24,5-et, a 7es activehybrid meg 22,5-et a győr körüli tesztúton 70-80% országúttal. Vajon miért? -
BeZol
őstag
válasz Shadowbull #22687 üzenetére
Élménybeszámolót várunk
-
mézespálinka
senior tag
Sziasztok!
USB-s obd2 diagnosztikával kapcsolatban szeretném megkérdezni, hogy a diagos programok azt az utastást adják, hogy csak laptopról, csak fullra lemerített majd feltöltött (laptop) akksival használjuk őket úgy, hogy az akksi ne legyen hálózatra kötve. Ezt az utasítást miért adják? Ha nem adott a feltétel (döglött akksika laposban), akkor ne is próbálkozzak hálózatról? (persze nem fogok addig, csak azért kérdezem, mert nem tudom, hogy ez most egy nagyon betartandó utasítás, vagy "hülyebiztos" utasítás, ha áramszünet van akkor az akksi ugye még megy stb)
-
Xmodule
őstag
válasz mézespálinka #22690 üzenetére
Sosem hallottam meg ilyenről. Mondjuk én eddig mindig aksirol nyomattam.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Chal
addikt
válasz mézespálinka #22690 üzenetére
Kihúzol mondjuk 30 méter kábelt a házból a laptopig, ami rákerül a ház földjének a potenciáljára, ez okozhat érdekes dolgokat az USB-n keresztül az autónak meg a laptopnak is (ha van nagyobb töltéskülönbség akkor az ott fog kiegyenlítődni, ezért aztán kijöhet az érintett elektronikákból a füst ) . De csak tippelek.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Sziasztok!
Régóta nézegetem már a BMW E46 coupe-kat, nagyon tetszik, és szeretnék egyet, de nem akarok valami rosszba belenyúlni.
Jelenleg egy Renault Megane II-esem van (1.4 coupe), igazából megfelel minden tekintetben, de az E46 jobban néz ki, csak ezért váltanék. Nem akarok száguldozni, nem is szoktuk sokat használni a kocsit., főleg városban vagy főúton, autópályán évente 1-2x.
Végre van egy, ami megtetszett: [link]
Mi a véleményetek erről? Mennyire érdemes 1.6-al venni? Ahogy írtam száguldozni nem szeretnék, inkább a fogyasztás miatt kérdezem, mert állítólag az 1.8 is ennyit eszik Viszont azért is tetszik ez a kis motor, mert ha jól tudom, ez csak erre a piacra készült (tehát nem behozott a kocsi), illetve remélem, hogy aki ilyen kis motorral vesz BMW-t az nem száguldozni veszi, tehát nincs széttaposva.
2000-es évjárat mennyire megbízható? Rozsda elvileg csak az ajtó alján van, amiről tudom, hogy típushiba. (még nem tudtam élőben megnézni a gépet, csak telefonon)
Jobban megérné egy 2004-es olaszból behozott 320d két millióért? Mert itt Mo-n egy jobb 2004-esért 2.5mFt-ot kérnek, amit nem adnék már ki. Dízel sem nagyon kellene, mert jellemzően 5 km-es távokra használjuk a kocsit, be sem melegedne.
-
CharlieDrop
veterán
válasz SocketA #22694 üzenetére
Szia,
menni jó, nincs baj vele, az 1.6-os motor, nem csak erre a piacra készült, egész pontosan az e36 1.6-os motorja, e46-ban váltott, de k európában cc-mre ment az adó, meg biztosítás, így nem volt nyerő az 1.9-es motor ugyanazzal a teljesítménnyel
amúgy jó gép. szeret rohadni, de odafigyeléssel nem vészes.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #22695 üzenetére
Tudom, hogy Nemeteknel van olyan 1.6-os, ami valojaban az 1.8as csak lefojtva, de elvileg ez nem az:
Hengerűrtartalom: 1595 cm³
A rohadast is tudom. De az elado elmondasa alapjan csak az ajto aljan van pici rozsda, az pedig legjobb tudomasom szerint attol van, hogy megall a viz a szigeteloben.
Milyen tipushibak vannak meg? Vasarlaskor van valami, amire kulonosen erdemes odafigyelni, ami arulkodo jel lehet, vagy ami nagyon sokba fajhat.
Igazabol en ugy allok hozza, hogy a kasztni legyen rendben, a tobbit helyre lehet pofozni (persze nem mondom, hogy orulnek egy motorcserenek). Ezert is kerdezem, hogy erdemes lehet-e mondjuk 7-800eFt-tal tobbet fizetni egy 4 evvel fiatalabb olasz valtozatert? Mert magyar es magyar kozott 1 millio van 4 ev elteresnel.
Szerk.: Ja, nem gondolkozom hosszu tavra a kocsiban, 1-2 ev, meg kicsit kielni fiatalsagom utolso eveit. Aztan johet a csaladi kocsi vagy egyteru.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #22697 üzenetére
En ugy tudtam, hogy a sima 1.6 106LE, a "fojtott" 118Le, a sima 1.8-as pedig 143 Le... de igazabol mind1. Sztem eleg lesz a 100LE is nekem, legalabb nem a kocsiban halok meg. Inkabb a fogyasztas miatt. Mert a 98Le-s Renault-om is mar autopalyan 4000-es fordulatszammal megy, ha klimat is rakapcsolom, meg tobben ulunk benne, akkor mar vissza kell valtani gyorsitashoz.
Futomunel mit nezzek? Sziszeg-e a lengescsillapito? Mas?
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #22699 üzenetére
Okok, ertem, koszi! Mondom, ezen nem akadok fent. Bar hasznaltauton van egy 316, amit 128Le-vel hirdetnek, mert hogy chipelve van. Az mondjuk mar eleg teljesitemeny lenne, ha a fogyasztas nem valtozna, meg nem olne meg a motort. De nekem eleg a 100LE, ha a kocsinak is
Szoooooval mire figyeljek?!
Pl. Ez a motor mind 4 hengeres es szijas, ugye? Szijakat mennyi idonkent / kilometerenkent kell cserelni? Kuplung mennyit bir ki? Mert a kinezett kocsiban 50eKm-terrel ezelott volt kuplung es vezerles cserelve. Kibir meg 50 ezret / 1-2 evet?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Anime filmek és sorozatok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- ASUS routerek
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Total Commander
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amazon
- 3D nyomtatás
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND