- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ignorant
senior tag
válasz Shadowbull #21251 üzenetére
Na ezt nem tudtam, par hirdetesnel kulon fel van tuntetve h DKG, ez megtevesztett.
-
Shadowbull
addikt
nehany M4 video, ha valakit erdekel.
http://www.bimmertoday.de/2013/09/27/bmw-m4-2014-m3-video-f80-f82-technik-entwicklung-nuerburgring/
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
BeZol
őstag
válasz Shadowbull #21254 üzenetére
Szép kocsi lesz, engem csak az "zavar", hogy a 3literes motor miatt kevesebb tartalék lesz benne, nem lesz már hova továbbpöckölni, ha netán valaki szeretné, és kérdéses az is, hogy a jobban csúcsra járatott technika hogyan fogja bírni idővel a kiképzést. Ez a hanggenerátoros dolog, mint ami az M5-be is került, nem tudom milyen hétköznapi használat során, de így M5-ös videók alapján kicsit viszolygok tőle, igaz úgy sem lesz belátható időn belül ilyen kocsim.
Azért van itt még érdekes cikk is: [link]
335D touring csak 4kerkékhajtással lesz kapható és a 8fokozató automatával. 4,9 sec a 0-100 sprint, 313 paci, és még a 335i variánsot is otthagyja menetteljesítményben. Ami érdekes, hogy már nem jár a két nagy kipufógó oldalanként, hanem csak a két karika bal oldalra, mint a 330D-ken is.
Ez is érdekes: [link]
Az új 335D-k csak xdrive-osak, így aki hátsókerékhajtás akar, annak 330D jut maximum.
Erre itt ez a tuningcég, és kihoz a kocsiból 302 lóerőt és 655nm nyomatékot, nem semmi -
BeZol
őstag
válasz MPowerPH #21256 üzenetére
Az biztos, hogy a 0-100-as sprintérték javításához kell az a 4kerékhajtás. Anno A6 3.0tdi quattros kilőtt a lámpánál, én meg csak egy helyben kapargattam kábé, és mire ténylegesen el tudtam indulni, kidolgozta az 1 kocsinyi előnyt, ami biztos ér vagy fél másodpercet! Ezen kívül nem látom értelmét a 4kerékhajtásnak, mert eszementen nem fogok kanyarodni, hogy tényleg a 4kerékhatjás kelljen, télen is elevickélek hátsókerekekkel, autópályára meg minek, ott már megtapad a két hátsó is. X-drive miatt nehezebb is lesz a kocsi, és még a fogyasztást is megdobja, részemről teljesen felejtős, de van aki hasznosnak találhatja
-
BeZol
őstag
Youtube-on találtam egy jó kis videót, mennyit számít enyhén vizes úton a 4kerékhajtás nulláról gyorsuláskor / 535i vs 330D x-drive: [link]
-
Shadowbull
addikt
Az M-es BMWk mindig is csucsra voltak jaratva, ebben semmi meglepetes nincs. Hogy hogyan tudjak a "tunerek" feljebbhuzni, az szempont egy gyarnal sem.
A hanggeneratorral en sem vagyok kibekulve, az m5-te kifejezetten zavar, az M3-at meg nem probaltam, de azt mondjak az jobb. majd ha kiprobalom megirom milyen.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
ignorant
senior tag
válasz Shadowbull #21261 üzenetére
A hang generator szerintem az egyik legnagyobb merenylet az emberiseg ellen.
Minap lattam valami francia bohoctalicskat, a menujeben lehetett valtogatni hogy hogy szoljon, es volt benne amerikai V8 aktol kezdve nissan skyline-ig minden.
BMW-kben probalta mar valaki kikapcsolni?
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz ignorant #21262 üzenetére
pedig egyre tobb autoban lesz ilyen, mert egyreszt a turbo megoli a hangot, masreszt egyre szigorubbak a zajemisszios eloirasok, tehat a torvenyileg megfelelo kipufogorendszerrel szerelt autoknak egyszeruen nem lesz sportos hangjuk.
Az M5-ben alapbol nem mukodik a rendszer, csak ha aktivalod a motor sportmodjat. Kikapcsolni nem lehet, esetleg szakszervizben a diagnosztikai szamitogeppel.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
ignorant
senior tag
válasz Shadowbull #21264 üzenetére
turbo miert olne meg a hangot, rengeteg turbos auto van aminek nagyon jo a hangja
-
MPowerPH
félisten
válasz ignorant #21265 üzenetére
Nem öli azt el azért annyira, csak teljesen más tónusú. F1 -el lehet majd a legjobban érzékeltetni a különbséget. Pl. ez jó viszonyítási alap. Bevallom, nekem is jobban bejön egy rendes szívó hangja, mint a turbósé, persze ettől még imádom őket.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
Hogy lenne már kevesebb tartalék egy feltöltött 3 literes motorban mint egy szívó 4 literben?
Ettől függetlenül kíváncsi leszek mit alkotnak az M4-ben a mérnökök.Turbós autók jelentősen halkabbak mint a szívók. Végig nyitott rendszerrel sem veszélyes a hangjuk ellenben egy szívóval. A hanggenerátor alatt azt értjük hogy valami úton -módon bevezetik az utastérbe a hangot vagy a parasztvakítós HIFI-ből szoló retekre kell gondolni? Utóbbi nagyon gáz.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
ignorant
senior tag
válasz Shadowbull #21267 üzenetére
Szerintem ez legalabb annyira szubjektiv dolog mint a forma.
Nekem hangelmenyben a legszebb eddig a C63 AMG volt. Sok esetben viszont a 35i hangjat jobbnak ertekelem mint egyes v8-v10-eket, pedig ott 2 turbo is van a "hang utjaban"
-
BeZol
őstag
Úgy gondoltam, hogy ott van a 2 turbo, azokon tudnak még nyomást növelni, és kész, míg a régi szívó V8-ashoz a g-power kínál kompresszoros rendszert 730 pacira tuningolva Igaz, azzal nem mehetsz közútra, de a 600 lóerős variánssal igen. Az új M4-ből kíváncsi leszek ki tudnak-e majd hozni ennyit.
A legbetegebb átalakítás viszont még mindig az volt, amikor a szívó V8-as helyére berakták az előző M5 szívó V10-esét, arra rá a kompresszort, és így elvileg az M5-ből kihoztak 800 pacit
[link]
Közben találtam olyan M3-ast, ami engedélyezett közútra is :
[link]Szóval csak erre gondoltam, hogy ilyen adatokat szerintem nem fognak kihozni a mostani M4-esekből, mert már nincs mit rápakolni, igaz chippeléssel lehet hozni rajta kapásból, nem kell plusszba kompresszor.
-
Zewa
senior tag
Turbó csere szvsz. Komoly teljesítmény növekedést csak feltöltővel tudnak hozni a tuningcégek. Akkor melyik a jobb alap hozzá amelyet ár alapból turnyósra terveztek vagy amelyiket szívóra? (pl leöl elhelyezés, kialakítás). (Mellesleg a kompresszornak lényeges rosszabb a hatásfoka mint a turbónak.)
Keress rá az S54B32-ből épített szörnyekre. Határ a csillagos ég.. pl.ps.: Szép meg jó ez a csillió lóerő de utcára minek? Főleg RWD mellé?!
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
ignorant
senior tag
válasz Shadowbull #21274 üzenetére
fekpad dyno-t jelent?
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #21274 üzenetére
Mondjuk erről annyit, hogy így is elég gyári széria BMW motor vérzik el minimális km-el, fékpad ide vagy oda...
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
válasz Shadowbull #21274 üzenetére
Miből gondolod?
Legjobb tudomásom szerint driftre lett fogva és a szezonban és még nem kellett a motorhoz nyúlni.
250le/liter a teljesítmény azért ne olyan csillagászati egy turbómotortól. 400+nyihás Leonka 1.8T van itt helyben, "utcára" és működik.. 1x ezer km után is. Igaz az nem megy állandóan padlógázon.
Kovi beles PGT is járnak 350le magasságában."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MPowerPH
félisten
És az megint ki van felejtve, hogy a gyáriak soha nem fognak speckó kovácsoltvas hajtókart, dugattyút beletenni. A gyári kuplungok tűréshatárairól pedig nem is beszélhetünk, mert nemhogy 100 ló fölött használhatatlanok, de még néha a gyári értéket sem bírják el.(váltó szintén) Azért azt nyugodtan ki lehet jelenteni, hogy az új M-es gépek nagy része egy ipari, platina áron mért ócskavas. És ehhez elég csak elolvasni a véleményeket róla.... Nem tudom mit szólna az új M V8 turbo egy ilyen driftversenyhez.... Szerintem hamar beadná a derekát, ismerve ezen motorok terhelhetőségét.
Don't Tread On Me
-
Shadowbull
addikt
válasz MPowerPH #21276 üzenetére
ne keverd a minosegi problemakat a koncepcio problemaival.
(#21277) Zewa
"Miből gondolod?"
Talan mert mar lattam motort kozelrol?
(#21278) BMW001
"a gyáriak soha nem fognak speckó kovácsoltvas hajtókart, dugattyút beletenni. "
LOL. Amugy meg gondolod ennyibol all egy motort? Hajtorudbol meg dugattyubol?
"Azért azt nyugodtan ki lehet jelenteni, hogy az új M-es gépek nagy része egy ipari, platina áron mért ócskavas. "
Ez egy baromsag. Konkretan.
"És ehhez elég csak elolvasni a véleményeket róla."
Abszolut tudomanyos megkozelites.
" Nem tudom mit szólna az új M V8 turbo egy ilyen driftversenyhez..."
Semmit. Egy driftverseny lofasz megterheles egy ilyen motornak. A nevleges teljesitmenyuk toredeket kell leadniuk. Ami gondot jelenthet az a hutes-kenes de az meg megoldott.
"ismerve ezen motorok terhelhetőségét."
Ismerve? Eddig folyamatosan marhasagokat beszelsz, nulla hattertudassal.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
" 1x ezer km után is. Igaz az nem megy állandóan padlógázon."
Azt hiszem el is erkeztunk a tunerek egyetlen mentsegehez... Fel lehet tekerni barmit csillio loerore, ha aztan utana ugysem hasznaljak ki. Akkor az olyan mintha nem is lenne. Ezert valik el fekpadon a szar a majtol.
http://www.youtube.com/watch?v=cSPM1KxONAk
http://www.youtube.com/watch?v=szKrECDOO7g
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #21279 üzenetére
Elég végignézni pár hirdetést, ahol M-es BMW-t árulnak. Elég sok helyen oda van írva, hogy 'garanciális motorcsere történt'. Sőt, ismerve pár tulajt, szintén alátámasztják ezt.
A motor pedig természetesen több részből áll. Ellenben akárhogy is nézzük, egy ilyen átépített erőforrás sokkal strapabíróbb, mint egy gyári, ha ugyan azon a teljesítményen nézzük a kettőt. Na persze az átépítés nem azt a célt szolgálja, hogy az erő változatlan maradjon, ezért kerül oda egy csiga vagy kompresszor. Megnézném én ugyan azt a gyári motort átalakítás nélkül, meddig bírná egy csiga társaságában. Nem adnék neki egy futamot sem...Don't Tread On Me
-
Shadowbull
addikt
válasz MPowerPH #21281 üzenetére
aham, szoval sok hirdetesben van benne szerinted hogy garancialis motorcsere. Egyre jobb
Legyszives vezesd mar le nekem, hogy az osszes eladott autobol hany volt garancialis motorcseres, es ezekbol mennyi volt a tenylegesen gyengere/szarul tervezett alkatreszek miatti meghibasodas, es mennyi a minosegi, szerelesi, egyeb problemakbol eredo meghibasodas? Mert nyilvan naprakesz statisztikakkal rendelkezel, mert egyebkent ugy tunne, hogy a levegobe beszelsz.
"Ellenben akárhogy is nézzük, egy ilyen átépített erőforrás sokkal strapabíróbb, mint egy gyári, ha ugyan azon a teljesítményen nézzük a kettőt. "
Hogy mi? Ezt most hogyan kell erteni? Mondok neked valamit: egy gyari 500 loeros motor nagysagrendekkel tartosabb mint barmilyen 500 loerore huzott tuningcsoda.
"Megnézném én ugyan azt a gyári motort átalakítás nélkül, meddig bírná egy csiga társaságában. "
Ez megint mekkora marhasag mar. Kabe mintha azt mondanad, hogy megnezned azt az 1 tonna teherbirasra tervezett darut, amire 5 tonnat akasztanak... Remelem erzed a kijelentesedben a nonszensz tartalmat.
Eleve ott kezdodik, hogy ezek a tuningolt izek a vilagon sehol nem kapnanak tipusengedelyt, mert semmifele emisszios, karosanyagkibocsatasi, es zajemisszios normat nem birnak teljesiteni. Ez a kezdes.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Shadowbull #21283 üzenetére
nyilvan a szerelok, akikhez szokoevben egyszer jut el egy M-es BMW, es az is mar csak akkor amikor log a bele es veres a torka, kivaloan meg tudjak allapitani
Csak erdekessegkeppen: a jomultkor lattam egy E60M5 darabokra szedett motorjat kabe 120e utan, talan egy kicsit tobb volt benne. Az auto ridegtartasban volt nalunk, mikor ki vitte el, kapott hideget-meleget, viszont az osszes eloirt karbantartast, olajcseret megkapta. A motor belsejeben nem volt szamottevo kopas felfedezheto, a hengerek mintha ujak lettek volna, csapagyak szepen, egyenletesen szabalyosan bekopva, a motornak az egvilagon semmi baja nem volt, meg legalabb ennyit problemamentesen elment volna.
Errol ennyit.
A 700 loerosre huzott G-Power meg hasonlo fele elmebaj meg vicckategoria, autoskartyas szinvonal. Abban semmi tudomany nincs, hogy egy motorra rabaxok egy nagy feltoltot/kompresszort, megfujom ahogy birom aztan kijon a sok loero.
Ezt uzembiztosra, tartosra*, sorozatban gyarthatora megcsinalni, na az mar tudomany, nem is szaladgal olyan sok 700 loeros szeriaauto, meg a nagy sportkocsigyartoknal sem. Biztos mert hulyebbek mint a GPower
*Az nem tartossag hogy megcsinalok egy autot, es az nem hullik szet egy nagy gazadasra, meg Jozsika elfurikazik vele hetkoznap tizedgazon. Az a tartossag hogy megcsinalok sok ilyen motort, abbol nehany nyomja a szazorakat a fekpadon extrem korulmenyek kozott, a tobbi meg autoba epitve tolja, utcan, zart probapalyan es/vagy a Nürburgringen, amikor hiba nelkul mukodik az egyenliton vagy az eszaki sarkon, tengerszinten, vagy egy magas hagon, esoben, hoban, napsutesben, dugoban, autopalyan, esatobbi.
Aztan ha egyik sem esik szet, meg tartosan a nevleges teljesitmenyen uzemelve sem, akkor mondhatom hogy tartos.
Ezt letesztelni hosszu ido es baromi sok penz, ami csak egy gyarnak van meg.
http://www.youtube.com/watch?v=w0SUXrtgV04
http://www.youtube.com/watch?v=z9DLpE_R0vc
http://www.youtube.com/watch?v=cFqNFC8jJ7Q
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #21284 üzenetére
Imádom a stílusodat
Viszont lenne egy kérdésem, mint aki látott már ezt-azt.
E46 vagy E39 ha kettő közül lehetne választani. ÉS melyik motorral?Most nincs semmilyen anyagi, meg használhatósági kikötés.
Vagy úgy is kérdezhetném melyik a megbízhatóbb.Ahány BMW-s kollégát kérdezek annyi féle a válasz.
Akinek van 39 az arra esküdözik, akinek meg 46 az meg azt mondja, az vidámabb, 3-as feeling, meg olcsóbb fenntartani...[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Casanova*
veterán
válasz CharlieDrop #21285 üzenetére
nagyon jó olvasni shadowbullt. sok okosságot,érdekességet ír. szerintem az E46 a legjobban sikerült széria. ezekkel van a legkevesebb baj és legolcsóbb fenntartani. neten olvasgatva,nekem ez jön le.
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Casanova*
veterán
válasz CharlieDrop #21287 üzenetére
tökéletes ótó nincsen. ezek nem olyan vészes hibák. javíttatásuk nem olyan drága.
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Casanova*
veterán
válasz CharlieDrop #21289 üzenetére
igen,de az többe van fenntartani. szar magyar utakra e39 a legjobb! nagyon strapabíró a futóműve. jól bírják a káttyúkat.
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Casanova*
veterán
válasz CharlieDrop #21291 üzenetére
pl. hamann e39 gyönyörű! e46 vagy e39? szerintem állapotot nézd! amelyik a legjobb állapotba van azt vedd!
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #21285 üzenetére
ebben nem tudok neked segiteni, nem ismerem a regi autokat, sot ugy nagyjabol a hasznalt autok nyugjei-bajai sem igazan az en temam. tuti sok netes forum van ezzel kapcsolatban.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #21294 üzenetére
Köszönöm.
Majdnem mindet végigolvastam. Szerelőkkel beszéltem.
Csak gondoltam rákérdezekNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Casanova*
veterán
válasz CharlieDrop #21295 üzenetére
e46 topikokba hirdessed,hogy bömöst vennél! privibe írni fognak rád. egyik bmw fan biztos eladja e46-os bmw-jét,ami gyönyörű,nagyon megkímélt állapotba van.
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Casanova*
veterán
válasz CharlieDrop #21297 üzenetére
fiatalabb,jó állapotú e46-ot vegyél! jobban jársz.
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Casanova*
veterán
válasz CharlieDrop #21299 üzenetére
ne nevess
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Spórolós topik
- Politika
- PlayStation 5
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm