Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GoodSpeed

    addikt

    LOGOUT blog (1)

    válasz Digitalis #34525 üzenetére

    Mint szinte minden más jelentős értékkel bíró eszközhöz, adnak garancia jegyet is. Természetesen ez manapság már lehet elektronikus PDF állományként is mellékelve, Telekom, eMAG stb, már a fiókhoz rendeli és / vagy emailben is kiküldi, letölthető, lementhető. Speciel nekem minden ilyen külön lokálisan és felhőben is megvan.

    "
    A szervizszolgáltatás igénybevételéhez, kérjük, olvassa el az alábbi instrukciókat és feltételeket:
    • A notebookot a hozzáadott vagy vásárolt kiegészítők (táska, egér stb.) nélkül, valamint a vásárlást igazoló dokumentumokkal (másolati példány) eggyütt adja fel, csak a készüléket, az adaptert (kábellel együtt) és az akkumulátort küldje el, amennyiben más utasítást nem kap az ügyfélszolgálattól. Ettől eltérő ügyfélszolgálati tájékozatás esetén kövesse az ügyfélszolgálat utasításait. A készülék becsomagolásához lehetőség szerint használja az eredeti gyári, vagy azzal egyező minőségű és biztonságot nyújtó csomagolást. Mindenképpen ügyeljen a készülék éleinek és sarkainak kiemelt védelmére, valamint a dobozban párnázza ki a készüléket habszivaccsal vagy más rugalmas térkitöltő anyaggal. A dobozt biztonságosan zárja le. Az ASUS és megbízott szervizpartnerei nem vállalnak felelősséget a helytelen csomagolásból eredő sérülések miatt, személyesen beszállított készülékek esetén sem.

    Mi a fene...

    Felhívjuk figyelmét, hogy a küldéshez használt csomagolást a csomag szervizbe érkezése után újrahasznosíthatják. Ilyen esetben a megjavított készülék visszaszállításkor új csomagolást kap, melyet kérjük, őrizzen meg esetleges további szállítási célokra."
    Nekem nehogy már az eredeti csomagolás helyett egy kartonban küldjék vissza...

Új hozzászólás Aktív témák