- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Magisk
- iPhone topik
- Beköszönt a hajlítható telefonok aranykora
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Honor 200 Pro - mobilportré
-
Mobilarena
Arch Linux topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sehol senki nem ajánlotta az Archot kezdőknek. De, csak most lusta vagyok előkeresni.
Egyébként lehet Manjaro-val jobban is járnál, az is Arch alap, de felhasználóbarátabb
Minden működik ezen a klónon is a második telepítés óta, a másik topikban írtam is, hogy 8 sec alatt van a totál bootidőm, most már ugyanott vagyok, mint ha bármilyen disztrót telepítettem volna. Mindig elfelejted, hogy kezdő vagyok, de nem abszolút kezdő.

Manjaroval ugyanott lennék, mint a többi telezsúfolt disztróval, pont az a célom, hogy alap legyen, majd felrakosgatom, amit használni kell rajta, ill. már minden meg is van. Talán a Caprine-t raktam fel pluszban, más nem kell, ezek a 100-as scriptek felrakták a legszükségesebbeket. A systemd-analyze blame 2.492s-sel zárul, mit akarjak még?
(#5045) berojocy Ha ennyire applet-mániás vagy, akkor Cinnamont rakjál fel, abban az a legjobb. szerintem
Új hozzászólás Aktív témák
- MEGA AKCIÓ! - Jogtiszta Windows - Office & Autodesk & CorelDRAW - Azonnal - Számlával - Garanciával
- Bitdefender Total Security 3év/3eszköz! - Tökéletes védelem.
- Játékkulcsok ! : PC Steam, EA App, Ubisoft, Windows és egyéb játékok
- Játékkulcsok olcsón: Steam, Uplay, GoG, Origin, Xbox, PS stb.
- Eredeti Microsoft termékek - MEGA Akciók! Windows, Office Pro Plus, Project Pro, Visio Pro stb.
- iPhone 14 Pro 128GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4266
- iKing.hu Apple iPhone 12 128GB White használt karcmentes 100% akku 6 hónap garancia