Hirdetés
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Fotók, videók mobillal
- Netfone
- Prohardver app (nem hivatalos)
- A piac legerősebb kameráját ígéri a Xiaomi 17 Ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- VoLTE/VoWiFi
- Milyen okostelefont vegyek?
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
-
Mobilarena
Arch Linux topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sehol senki nem ajánlotta az Archot kezdőknek. De, csak most lusta vagyok előkeresni.
Egyébként lehet Manjaro-val jobban is járnál, az is Arch alap, de felhasználóbarátabb
Minden működik ezen a klónon is a második telepítés óta, a másik topikban írtam is, hogy 8 sec alatt van a totál bootidőm, most már ugyanott vagyok, mint ha bármilyen disztrót telepítettem volna. Mindig elfelejted, hogy kezdő vagyok, de nem abszolút kezdő.

Manjaroval ugyanott lennék, mint a többi telezsúfolt disztróval, pont az a célom, hogy alap legyen, majd felrakosgatom, amit használni kell rajta, ill. már minden meg is van. Talán a Caprine-t raktam fel pluszban, más nem kell, ezek a 100-as scriptek felrakták a legszükségesebbeket. A systemd-analyze blame 2.492s-sel zárul, mit akarjak még?
(#5045) berojocy Ha ennyire applet-mániás vagy, akkor Cinnamont rakjál fel, abban az a legjobb. szerintem
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Steam kulcsok kedvező áron!
- MS SQL Server 2016, 2017, 2019
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Játékkulcsok olcsón: Steam, Uplay, GoG, Origin, Xbox, PS stb.
- Játékkulcsok ! : PC Steam, EA App, Ubisoft, Windows és egyéb játékok : (12.20.)
- Dell Latutide E7270, 7280, i5- i7, 8GB RAM, 256gb ssd, EU bill., számla, 6 hó gar - több db
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
- Keresünk iPhone 13/13 Mini/13 Pro/13 Pro Max
- 182 - Lenovo Legion 5 (15IRX10) - Intel Core i9-14900HX, RTX 5070 (ELKELT)