- Azonnali mobilos kérdések órája
- Galaxy Watch8 Classic-ot tessék!
- iPhone topik
- WWDC 2025: Nagy változásokat hoz az iOS és iPadOS 26
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Motorola Edge 50 Ultra - szépen kifaragták
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
-
Mobilarena
Arch Linux topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sehol senki nem ajánlotta az Archot kezdőknek. De, csak most lusta vagyok előkeresni.
Egyébként lehet Manjaro-val jobban is járnál, az is Arch alap, de felhasználóbarátabb
Minden működik ezen a klónon is a második telepítés óta, a másik topikban írtam is, hogy 8 sec alatt van a totál bootidőm, most már ugyanott vagyok, mint ha bármilyen disztrót telepítettem volna. Mindig elfelejted, hogy kezdő vagyok, de nem abszolút kezdő.
Manjaroval ugyanott lennék, mint a többi telezsúfolt disztróval, pont az a célom, hogy alap legyen, majd felrakosgatom, amit használni kell rajta, ill. már minden meg is van. Talán a Caprine-t raktam fel pluszban, más nem kell, ezek a 100-as scriptek felrakták a legszükségesebbeket. A systemd-analyze blame 2.492s-sel zárul, mit akarjak még?(#5045) berojocy Ha ennyire applet-mániás vagy, akkor Cinnamont rakjál fel, abban az a legjobb. szerintem
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti Microsoft termékek - MEGA Akciók! Windows, Office Pro Plus, Project Pro, Visio Pro stb.
- Assassin's Creed Shadows Collector's Edition PC
- Kaspersky, McAfee, Norton, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Eladó steam/ubisoft/EA/stb. kulcsok Bank/Revolut/Wise (EUR, USD, crypto OK)
- Új, bontatlan World of Warcraft gyűjtői kiadások
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- LG 55C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU