- Honor 400 Pro - gép a képben
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Külföldi SIM-ek itthon
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Így lesz tégla a porszívódból - a Roidmi csődje
- Nem nyílnak a Foldok?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
-
Mobilarena
Android szakmai topic
Windows 8/10 gépen a készülék nem csatlakozik többé, mit tehetek?! ---> [link]
Az alábbi témák kitárgyalása kerülendő, mert nem ide tartozik!
Kérdésed a megfelelő topikba tedd fel:"melyik alkalmazás, ami"
"milyen tokot vegyek"
"piros hátlap hol kapható"
"Melyik okostelefont vegyem?"
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Üdv mindenki!
Egy érdekes probléma vetődött fel, ami bár kizárólag egyetlen készülékcsaládra koncentrálódik, talán az android szakik, akik mélyebben ismerik a rendszert, tudnak nekem segíteni.
Samsung Galaxy S10 széria (az enyém a középső, sima S10, de az S10e és az S10+ is érintett), hívás közben gyakran panaszkodnak, hogy nem hallják rendesen, amit mondok.
A mikrofon nyílások tiszták, nem takarja semmi őket. Nem mindig jelentkezik a hiba, de általában igen. A telefont újonnan üzembe állítva vállalhatatlanul halk volt a hívott félnél az én hangom, ezen sokat segített a Google Assistant és a Bixby kikapcsolása, de még mindig elég halkan hallanak. A Samsung hivatalos oldalán is rengeteg a panasz. Már végigmentem jópár javasolt megoldáson, de nem hozott eredményt. A tárcsázóba beütve a *#0283# kódot előjön a mikrofon teszter, és itt is nagyságrendekkel halkabban adja vissza a hangomat az alsó mikrofon. A felső teljesen rendben van.
Nekem ez szoftveres gondnak tűnik - két lehetőséget látok! Vagy valami alkalmazás használja a mikrofont, vagy valamiért az alsó mikrofon nyereségét visszaveszi a rendszer, ugyanis a hangminőség a másik oldalon jó, nem recseg, nem visszhangos, csak olyan, mintha nem mernék hangosan beszélni, közben persze normál hangerővel beszélek.
Ha a hívott fél oldalán van háttérzaj, alig értik, mit mondok, de csendes helyen is nagyon fülelniük kell.
Kérdésem, hogy alkalmazás- vagy rendszerszinten tudtok valami ötletet adni?
Köszönöm a segítséget előre is! -
Üdv mindenki!
Van egy régi Samsung Galaxy Young telefon, ami biztonságos módban ragad. Visszaállítottam gyáriba, újraindítottam többször, de ugyanúgy kiírja a bal alsó sarokban. SIM nincs benne, de szerintem ettől még nem kellene abban indulnia.
Próbáltam hosszan nyomni a kikapcsolás opciót, de ezen a verzión még nem jön elő a biztonságos mód.Hogyan tudnám normál módba indítani?
Köszi a segítséget előre is! -
-
válasz
csabyka666 #40071 üzenetére
Csak a gyorsítótárat engedi törölni, az adatokat nem, de ugyanúgy bedobálja 10 másodpercenként, hogy leállt.
-
-
Üdv mindenki!
Kérdésem lenne. Adott egy Galaxy J5, amin állandóan leáll a Google Play szolgáltatás. Állítólag a frissítéseket ha törlöm, megoldódik. Viszont ehhez ki kellene kapcsolnom a készülékkeresőt, ehhez be kellene írnom a jelszót - amit nem fogad el... Az adott e-mail címmel és jelszóval asztali gépen be tudok lépni a fiókba. Találkozott már valaki a jelenséggel?Köszi a segítséget előre is!
-
Üdv mindenki!
Segítségre lenne szükségem. Egyik ismerősöm kidobta a telefonját, mert betört az érintőpanel (vett helyette máskészüléket), de valaki használatba vette a töröttet, és ezért nála azokat a videókat dobálja fel a YouTube, amit az ismeretlen ember nézeget rajta.
A gmailes jelszavát gépen megváltoztattuk, az új telefon egyből jelezte is, hogy be kell írni újra, ezt meg is tettük, de a YouTube továbbra sem kérte, hogy adjuk meg az új jelszót (ugyanazzal a címmel lépett be).
A gmailból a bejelentkezett eszközöknél látszik a régi telefon, látom a hálózatot, a töltöttséget, de hiába megyek rá a törlésre, "kérés elküldve" üzenetet dob, de nem történik semmi, nem gyalulja le a telefont, ugyanúgy ott marad.
Huawei Y7 a szóban forgó készülék, ha ez számít.Van valami tippetek, hogy lehetne megszüntetni, hogy a YouTube ne kövesse a tagot?
Köszi a segítséget előre is!
-
Ezeket az adatokat már az elején kéri? Mert pl fiók nélkül is továbbenged.
Egyik ismerős azt mondta, S7-től felfele, gondolom a 6-os droid még nem tudta ezt, de van, aki 4-est mondott...szóval passz.
-
Üdv mindenki!
Mostanában hallottam, hogy az "újabb" androidos telefonok esetében nem elegendő gyári visszaállítást csinálni, a fiókból is ki kell lépni előtte, különben a telefon a következő alkalommal, amikor egy másik fiókkal használják, téglásítja magát.
Nekem ez eléggé hihetetlen, legalábbis a téglásítás, max valami figyelmeztetést tudok elképzelni, de légyszi segítsetek, hogy tisztán lássak a témában.
Anno vásároltam egy Samsung Galaxy S6 Edge készüléket használtan, úgy rémlik, akkor is csak gyári visszaállítást csináltunk, az előző tulaj nem lépett ki a fiókjából, és nem jelentkezett semmi probléma, teljes körűen tudom használni a telefont. Pont ugyanúgy indult utána, mint az újonnan vásárolt sima S6-om, semmi figyelmeztetés nem volt. Vagy csak bizonyos típusokra vonatkozik, és/vagy be kell hozzá állítani valamit pluszban, hogy adott google fiókhoz kösse a készüléket?Köszi a válaszokat előre is!
-
-
@ (#33889) Fall-N: Igazából csak egy kósza ötlet volt, de ezek szerint bonyolultabb a dolog, mint hittem.
@ #33890) Viktor0610: Ja, hadd szenvedjen vele más.
Nem vagyok olyan.
@ (#33892) darvinya: Elméleti síkon gondolkodtam, próbálom kihozni a legtöbbet, amit lehet.
@ (#33893) Shirko: Nem emlékezhetsz mindenre. Szép is lenne.
-
Üdv!
Támadt egy furcsa ötletem. Van arra valami mód, hogy a telefon processzorát visszafogjuk? Tuninga olvastam lehetőségeket, de vajon olyat lehet-e, hogy egy kis lassulásért cserébe visszavesszük az órajelet, ezáltal talán nem melegedne annyira, és nem lenne instabil?! Még mindig az S6-ossal kapcsolatban érdeklődöm ilyenekről...
-
-
válasz
Somatom #33880 üzenetére
Wow, siker! S6-on nekem előjött a menü! Ki is raktam a CPU használatot, de folyamatokra lebontva hol találom ezt? Illetve kellene valami LOG fájl féleség, mert ha megfagy a készülék, vissza akarom nézni, mi ette a ramot/CPU-t.
###
Kaptam egy tippet az egyik fórumtárstól, de jelenleg SAFE módban fut a készülék, ki kell szűrnöm, hogy valami 3rd party app okozza-e az újraindulást. Gyanakszom a Messengerre és/vagy a TuneIn rádiós appra, hát kiderül! 1 napig általában szokott menni, akárhogy is nyüstölöm, utána kezdi el a hülyeségét.
Másik kérdés: SAFE mód alól lehet appokat kivételként kezeltetni? Úgyértem, hogy ebben a módban is tudjak futtatni 1-2 appot, amit én telepítek?
Illetve adja magát a másik kérdésem: ha gyáriba visszarakom a készüléket, és nem telepítek semmit, akkor az kvázi SAFE módnak felel meg? -
@ (#33877) air: Hupsz, eltévedtem. Bocsi.
@ (#33878) Somatom: Nem találok ilyet, de nem akarom offolni a topicot.
-
Üdv!
Létezik olyan app, ami monitorozza a többi alkalmazást vagy úgy általában a telefon folyamatait? Amikor lefagy a telefon, rendszerint elkezd melegedni, gondolom számoltatja rendesen ilyenkor "valami", és ezt akarom kideríteni, hogy pontosan micsoda.
-
válasz
darvinya #33865 üzenetére
Legfeljebb tanulok belőle, de ez a gyakorlatban úgy néz ki, hogy 1 hónapig nincs telefonom, majd visszaküldik, és közlik, hogy nem produkálja a hibát. Jobb esetben tényleg tesztelték, rosszabb esetben beblöffölik. Egy ilyen random hibát nem nagyon hiszem, hogy elő tudnak csalni. Neked szerencséd volt.
Na de vissza az eredeti kérdéshez, kell-e változni a verziószámoknak, vagy nem feltétlenül, és ha kell, milyen szoftvert kell keresnem rá?
-
válasz
darvinya #33863 üzenetére
Én erre csak azt tudom mondani, mégis mit kellett volna tennem vele? Vigyem be szervizbe, és mondjam azt, hogy használjátok 1 hónapig, és talán előjön a hiba? Bemondásra szerintem nem cserélnek alkatrészt, különben évente másik mobilom lenne, de nem csak nekem, mindenkinek.
Ha hardveres a hiba, gyakrabban várnék instabilitást a készüléktől, vagy legalább elő lehessen idézni. Legkönnyebb ráfogni, hogy alaplaphiba...
-
Üdv mindenki!
Régóta küzdök egy Samsung Galaxy S6-tal, és úgy vélem, a probléma lassan túlmutat a konkrét készüléken, lehet, hogy szoftveres eredetű, azért posztolok ide.
A telefont újonnan vettem, soha sem volt mókolva, nem rootolt, én csak használom. Gari lejárt. Nincsenek kétes appok telepítve rá, se játékok. A sztori röviden, hogy időről időre a telefon újraindult már újonnan is, de akkor csak havonta, mostanra viszont már napi szinten. Van, hogy bootloopos lesz, van, hogy befagy a bootképernyő és csak többszöri hard resettel sikerült elindítani. Újra lett szoftverezve a boltban, ahol vettem, és a kérdésem igazából magára a szoftverezésre vonatkozik.
Az biztos, hogy változott a szoftver rajta, mert korábban a telefon németül indult első indításkor, és volt rajta 4-5 német alkalmazás telepítve alapból (a gyári visszaállítás után ezek mindig vissza is jöttek). A készülék most portugálul indul, az említett appok nincsenek rajta, viszont ami furcsa, hogy a szoftverinfónál szögre ugyanaz van, ami előtte volt. Ennek így kellene kinéznie? Vagy ez úgy működik, hogy több ROM is létezik totál ugyanazokkal az adatokkal? Alapsáv verzió, build number, minden ugyanaz, mint volt korábban.Azért kérdezem, mert ha ez a ROM (régiótól függetlenül) hibás, akkor hiába az újraszoftverezés...
Én már mindent kizártam, sok mindent kipróbáltam, de nem oldódott meg a probléma. Akksi állapotától függetlenül csinálja, ezt is kizárhatjuk. Persze, alaplaphibás, de egy ilyen telefonnál az gazdasági totálkár, szóval keresem az egyéb megoldásokat.
Szerintetek? Változnia kellene a szoftver paramétereinek? Mi ennek az elve egyáltalán?
Köszi a válaszokat előre is!
-
-
Üdv mindenki!
Utólagos engedelmetekkel átlinkelem egy leendő készülékkel kapcsolatos hozzászólásom.
Kérdezlek benneteket, mint droid-szakikat, hogy jogosak-e a félelmeim, vagy teljesen felesleges, és előbb utóbb úgyis frissülni fog a rendszer?
Aztán persze jöhet hideg meleg a két típussal kapcsolatban, bár tudom, annak nem igazán itt van a helye.
Köszi a válaszokat előre is!
-
-
-
-
-
-
@ beg: Gondolom ez gyárilag nem volt bekapcsolva...a srác meg tuti nem kapcsolta be, elmondása szerint minden alapon volt.
@ Mennali: Mivel nem volt bekapcsolva az opció, igazából - szerintem - mindegy, van-e mobilnet vagy nincs, így a letiltás ez nem hinném, hogy befolyásolja.
Valahogy nem lehet kinyerni az adatokat a bejelentkezett alkalmazásokon keresztül? Gmail, Facebook app...?
-
Üdv!
Androidos telefon megkeresésében lenne szükségem segítségre, ötletekre, bármire.
Egyik ismerős a hétvégén hagyta el Sony Z3 Compact telefonját. A mobilon nem volt telepítve semmilyen alkalmazás, ami eltűnt telefon megtalálására szolgálna - gyárilag nem tudom, van-e ilyen opció, és hogy be van-e kapcsolva alapból. Szombaton reggel lett levéve a telefon a töltőről, kb keddig (holnapig) van még benne szufla. Hívták, kicsörgött, de nem találták meg, ezért a kártya le lett tiltva. A teló tehát - még - nincs kikapcsolva.
Beléptem gépről a srác google fiókjába, találtam is előzményeket, szépen berajzolja a térképen őket, de kb 1 éves a legfrissebb, és ahogy nézem, csak "ismert helyek" vannak, nem random pontok a pusztában.
Van valami trükk, hogy kinyerjük a telefonból a GPS koordinátákat?
A rendőrség sajnos nem opció, a telefont nem ellopták, hanem elhagyta, és ha bejelenti ellopottként, akkor rosszabbul jön ki a dologból a hamis bejelentés miatt...szóval valami más megoldást kellene találni.
A szolgáltató nem tud semmit tenni, ők is a rendőrséget javasolták, de ugye az zsákutca ebben az esetben, mert csak bűncselekmény kapcsán nézik meg a cellainfókat.
Minden megoldás érdekel, hátha valami elkerülte a figyelmünket.
Köszi a segítséget mindenkinek előre is!
-
válasz
Viktor0610 #24342 üzenetére
Rendben, köszi szépen a segítséget!
-
válasz
Viktor0610 #24339 üzenetére
Még egy buta kérdésem lenne. A programokat hogy tudják letiltani? Hosszan rányomnak, és ott, vagy hol?
Mármint alkalmazáskezelő, addig ok, és utána hogyan?
Bár lehet, hogy elugrok a napokban, és megcsinálom, ha nem mennek vele semmire.
-
válasz
Viktor0610 #24337 üzenetére
Köszi a választ! Ezt hol lehet megtenni? Droidban nem mozgok.
-
Üdv mindenkinek!
Érdeklődöm, hogy a recovery módból indított wipe data / factory reset illetve a beállításokon keresztül kezdeményezett gyári visszaállítás szoftveres szinten ugyanazt csinálja-e?
Van egy DPS Dream 7 tablet (szerintem a gyári Jelly Bean 4.2 van rajta), ami állandóan belassul / lefagy. A tablet nincs nálam, távsegítség formájában kellene megoldani a problémát. A beállításokból megcsinálták a visszaállítást, pár napig használható sebességű a rendszer, majd ismét belassul. Tudom, hogy nem egy csúcs gép, de az illető elmondása szerint - nem túl meglepő módon - használhatatlan így.
Én szoftveres galibára tippelek, illetve azt is el tudom képzelni, hogy feltesznek rá valamit, ami belassítja, vagy befagyasztja, de első körben azt szeretném tudni, hogy a kétféle visszaállítás ugyanazt teszi-e, vagy inkább a recovery-s visszaállítással kellene próbálkozni?
Köszi a segítséget előre is!
-
Valaki esetleg?
-
-
-
-
Hú, emiatt resetet?
Igen, nekem is első kérdésem az volt, hogy nincs-e letiltva az adott partner, de azt mondták, nincs.
Én is jártam így, nekem se jelzett se telefon se asztali kliens, és valamiért le volt némítva az illető...de azt mondták, az itt nem áll fenn. Csak fura, hogy egyik droidoson se jelez, nekem a WP-n viszont igen.
-
Üdv mindenkinek!
Lenne egy androidos kérdésem, mert ismét adódott egy logikátlan helyzet.
Adott 3 darab androidos és egy WP-s telefon - Doogee X5, Huawei Mate 7 Premium, Samsung Galaxy S6 Edge, Nokia Lumia 820. A probléma, hogy ha a Doogee-ről írnak Facebook Messengeren a másik kettőre, akkor az üzenet ugyan megérkezik, de a teló nem csipog, egyik sem! Nincs lenémítva a partner, megnéztük böngészőben is, szóval nem ez a gond.
Ha más valaki (bárki) ír a Samsungra vagy a Huaweire, akkor minden ok, és most jön a csavar, ha a Doogee-ről írnak az én Lumia 820-amra, akkor az viszont csipog, jelez szépen, mint minden egyéb partneremnél.Erre mondjatok valami okosságot, légyszi, én a droidra fogom a dolgot...de legalábbis fura ez így.
Köszi a segítséget előre is!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Sok embernek van kérdése az Android rendszerrel kapcsolatban, mely igazán nem köthető gyártóhoz. Ebben a topikban lehet feltenni a szakmai kérdéseket, amelyek telefon/tábla függetlenek.
A Factory Reset Protection (FRP) megkerülésében nem nyújtunk segítséget!
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Robotporszívók
- Támadásra figyelmezteti a Microsoft a kormányzatokat és a cégeket
- Gitáros topic
- További aktív témák...
- Eladó Vagy Csere SAMSUNG GALAXY Z FOLD 4
- iPhone 15 Pro MAX 256 Gb vadonatúj állapotban 2027.02.07-ig hazai garanciával
- IPhone 16 Pro max Pitaka és gyári Apple tok
- Land Rover Explore R 4/64GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- IPhone 12 128GB gyári független új programozott akkuval
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X280 - i5-G8 I 8GB I 256SSD I 12,5" FHD Touch I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude E6520 - i5-2GEN I 6GB I 320GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Gari!
- Dell Latitude 8-11. gen i5, i7, 2-in-1 szinte minden típus csalódásmentes, jó ár, garancia
- Telenor 5G Indoor WiFi Router (FA7550) + töltő (bolti áruk 100.000Ft)
- Telefon felvásárlás!! Honor Magic6 Lite, Honor Magic6 Pro, Honor Magic7 Lite, Honor Magic7 Pro
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest