Hirdetés
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Garmin Forerunner 965 - csúcs
- Beépül a Nano Banana a Google Fotókba
- Motorola Edge 70 - többért kevesebbet
-
Mobilarena
▼▼▼ ANDROIDOS TABLETEK ▼▼▼
(A további hasznos tudnivalókért és az ajánlott modellek listájáért kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2025. november
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabopeter73
csendes tag
válasz
kurtuzov
#54145
üzenetére
Pár nappal ezelőtt itt a fórumon írtam, hogy az alábbi gondom van a tablettel:
"Olyan gondom van a tegnap érkezett cube u27gt tablettel hogy a kijelzőjén egy idő után elmegy a kép vagyis fehér háttér keresztbe hosszában fekete vonalakkal csíkokkal. Ilyenkor a kijelző nem reagál csak kikapcsolni lehet. Visszakapcs után kiszámithatatlan idő után a probléma ismét előáll."
Két levélváltás után - miután fényképet küldtem nekik és a youtubéra is felraktam videót kérésükre a helyzetről - az alábbi levelet kaptam a kedves tinydealtól:
1. Remove the battery and restart the device.
2, Press the power key and the volume""+"",enter to factory mode ,select clear eMMC when it is in off status.
3, Display cable defect, please replace another cable.
4. Display screen is defective, please replace another display screen.
5. Return it for repair service.Most akkor mi van?
Ad 1. Fogalmam sincs, hogy egyáltalán el lehet-e távolítani az akksit, sőt abban sem vagyok biztos, hogy én le tudnám-e szedni a hátulját fizikai károsodás nélkül, ugyanis nem látok rajta olyan helyet, ahol meg lehetne bontani a tabletet.
Ad 2. Oké azt értem, hogy ez lehet a factory reset - legalábbis gondolom - de ez erre a típusra vonatkozik, vagy minden androidos eszközre érvényes? Testvérem mondta szintén, hogy csináljak rajta egy ilyet, de ő mintha többlépcsős, bonyolultabb eljárást említett volna.
Ad 3. és 4. Ez most komoly, hogy a garancia ideje alatt én gondoskodjak a kábel, vagy a kijelző cseréjéről?
Ad 5. Ezt jól értem, hogy az utolsó lehetőség, hogy visszaküldöm szervízelni?
Olyan fel sem merült bennük, hogy kicserélnék, pedig szerintem ez volna az alap, vagy rosszul gondolom.
Az első két pont vonatkozásában tud valaki tanácsot adni?
Köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mielőtt kérdeznél, olvasd el a téma összefoglalót!
- A warez minden formában tiltott!
- Alkalmazást keresel? Ide kattints!
- RedMagic Astra
- Microsoft Surface Go 2 m3-8100Y 8GB 128GB 1 év garancia
- "ÚJ ÁLLAPOT" iPad Pro 12.9 + Apple Pencil 2 + Smart Folio tok
- újszerű iPad 2021 (9. generációs) Wi Fi + cellular 64GB asztroszürke space gray Apple
- ELADÓ iPad 9th cellular 64 GB space gray - "láthatatlan" karc a kijelzőn, képeket csatoltam
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 1st - i7-6G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD Sérült I HDMI I W10 I CAM I Garancia
- iPhone 15 Pro Max 256GB Blue Titanium -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3957, 100% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black - 1 ÉV GARANCIA, Kártyafüggetlen,MS3489, 100% Akksi
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB DDR5 RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3330, 100% Akksi
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Dr.NX

