Hirdetés
- One mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Megbüntették, ezért feloszlatná az EU-t Elon Musk
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Elindult a One UI 8.5 béta program
- Fele annyit ér az iPhone Air, mint amennyibe pár hete került
- Máris megvásárolható az Ulefone új RugKing szériája
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen robotporszívót vegyek karácsonyra? (2025)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Kolbi_30
#40101
üzenetére
A Pascal sem kamu DirectX 12. A Pascal architektúra problémája ennél az API-nál az, hogy bizonyos erőforrásokat el kell szeparálni a memóriahalmazokban, míg a Turingnál, illetve a GCN/RDNA-nál erre nincs szükség. Ez a memóriavezérlés tekintetében problémás, mert utóbbira érdemes optimalizálni, az előbbit pedig csak lekezelni, viszont ha ezt a problémát csak kezeled, akkor az gond a Pascal teljesítményére, mivel ilyenkor az történik a kódban, hogy az egyes erőforrások a leíróhalmazokban kerülnek, csak a szeparálás miatt több ilyen lesz a kelleténél. Emiatt van az az ajánlás, hogy az erőforrásokat ne is rakják a fejlesztők leíróhalmazba, hanem dobják be a root signature-be, de ugye ez nem olyan egyszerű, mert a root signature-t nem buffer viewekre találták ki, tehát számos formátum így nem is támogatott, vagyis végeredményben a leíróhalmazok alkalmazása elkerülhetetlen. A problémát tehát ezek idézik elő, és ezt kell kitesztelni a Pascal esetében. De ha ez a kód nem jó, akkor instabil lesz a Pascal. Viszont maga az API nem instabil, eleve nem is támogatja azt, hogy a buffer viewek a root signature-be kerüljenek, ezt csak beleerőszakolják oda a fejlesztők, csak ezt a Microsoft nem ajánlja, mert nem erre tervezték az API-t. Inkább érdemes elviselni, hogy a Pascal lassul a leíróhalmazokba pakolt buffer viewektől, mert az igazodik az API működéséhez. Az újabb játékok, például a Control már ilyen. No persze ott meg a barrierek és a szinkronizálás van elcseszve, ez a másik problémás rész.
-
Habugi
addikt
válasz
Kolbi_30
#40101
üzenetére
Ebbe a táncba a topicjában sem megyek bele egy ideje.
NV driver probléma listán szerepel a dolog fél féle, plusz Abu is driver oldali fordítót említ szóval én is ezt írom, ennyi.
Lehetne linkelgetni h AMD kártyákkal is CTD-zik, illetve lehetne boncolgatni a Div1-et is amiben szintén a megjelenés óta határ szar a DX12 és igen, az AMD kártyámmal is az volt. Nem, nem teszem. Driver oldali kulimász, legyen, mint írtam, legkisebb gondom.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Öszvér módszerrel veszi fel a harcot a memóriapánikkal szemben az ASRock
- Parkside szerszám kibeszélő
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- One mobilszolgáltatások
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen RAM-ot vegyek?
- iPhone topik
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- További aktív témák...
- Dell 14 Latitude 5430 FHD IPS i5-1245U vPro 4.4Ghz 10mag 16GB 512GB Intel Iris XE Win11 LTE Garancia
- Apple iPhone 16 Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Razer Blackshark v2 Pro Vezeték nélküli Fejhallgató
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ultra 7 265KF 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


