Hirdetés
- IFA 2025: Nem is látszik, hogy strapatelefon
- Google Pixel 10 Pro XL – tíz kicsi Pixel
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bemutatta második generációs harmonikamobilját a Huawei
- Apple Watch
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Fotók, videók mobillal
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Kolbi_30 #40101 üzenetére
A Pascal sem kamu DirectX 12. A Pascal architektúra problémája ennél az API-nál az, hogy bizonyos erőforrásokat el kell szeparálni a memóriahalmazokban, míg a Turingnál, illetve a GCN/RDNA-nál erre nincs szükség. Ez a memóriavezérlés tekintetében problémás, mert utóbbira érdemes optimalizálni, az előbbit pedig csak lekezelni, viszont ha ezt a problémát csak kezeled, akkor az gond a Pascal teljesítményére, mivel ilyenkor az történik a kódban, hogy az egyes erőforrások a leíróhalmazokban kerülnek, csak a szeparálás miatt több ilyen lesz a kelleténél. Emiatt van az az ajánlás, hogy az erőforrásokat ne is rakják a fejlesztők leíróhalmazba, hanem dobják be a root signature-be, de ugye ez nem olyan egyszerű, mert a root signature-t nem buffer viewekre találták ki, tehát számos formátum így nem is támogatott, vagyis végeredményben a leíróhalmazok alkalmazása elkerülhetetlen. A problémát tehát ezek idézik elő, és ezt kell kitesztelni a Pascal esetében. De ha ez a kód nem jó, akkor instabil lesz a Pascal. Viszont maga az API nem instabil, eleve nem is támogatja azt, hogy a buffer viewek a root signature-be kerüljenek, ezt csak beleerőszakolják oda a fejlesztők, csak ezt a Microsoft nem ajánlja, mert nem erre tervezték az API-t. Inkább érdemes elviselni, hogy a Pascal lassul a leíróhalmazokba pakolt buffer viewektől, mert az igazodik az API működéséhez. Az újabb játékok, például a Control már ilyen. No persze ott meg a barrierek és a szinkronizálás van elcseszve, ez a másik problémás rész.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- IFA 2025: Nem is látszik, hogy strapatelefon
- TCL LCD és LED TV-k
- Google Pixel 10 Pro XL – tíz kicsi Pixel
- Gyúrósok ide!
- Milyen videókártyát?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Háztartási gépek
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- Gaming notebook topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- További aktív témák...
- Asus TUF Gaming F17 FX707 - 17.3"FHD IPS 144Hz - i7-13620H - 32GB - 1TB - RTX 4060 -3+ év garancia
- AKCIÓ! FEHÉR ipad pro 13" M4 billentyűzet, VADIÚJ! EU-MAGYAR átvilágítós (lézeresen)
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3356
- Samsung Galaxy A53 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest