Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz
Laja333 #8500 üzenetére
Csakhogy ugyanannyi pénzért nem kérdés melyiket érdemes venni.
(Na jó van köztük 20-30 dodó, az aztán nagyon földhözverős difi.)Pesze igen, biztos sokan vesznek ref Ti-t is, ellenben nem ref Fury X-nem tudsz...
Kit érdekel ref vagy nem ref... vérpistike be tud menni a boltba, venni egyet és bepasszintja a gépbe és ezt hozza a dobozból kivéve és beszerelve mindenféle trükk nélkül. Hozzá sem kell nyúlnia, out of the box. Ennyi.
-
válasz
Malibutomi #8491 üzenetére
-
válasz
FLATRONW #7822 üzenetére
Az a baj hogy rengeteg keresztlicenc technológiát használnak... egyik sem tud a másik nélkül megélni (persze az intel igen, ha fel tudná vásárolni az AMD-t, de ezt meg nem engednék nekik a hatóságok).
Szóval ilyen "elválás" elképzelhetetlen úgy hogy a kompatibilitás is megmaradjon.
(SSE, AVX stb stb)Ez nagyon költői filozofálgatás ami itt most felütötte a fejét.
-
válasz
rumkola #7662 üzenetére
Ebben benne van az iGPU is... szóval ezen belül a diszkrét valószínűleg elég pocsék mutatókat hozna.
Ma már a notebook a menő, és abba is egyre rikább mert sok a probléma a dGPU-val (Optimus, Enduro stb).
A broadwell/skylake meg aztán még ráfog tenni egy lapáttal erre.Látszik is hogy még iGPU-kat beleszámolva is eléggé rosszul áll a desktop piac.
-
-
válasz
Malibutomi #6883 üzenetére
A játék kicsit bugos még... lesz mit javítani.
Amugy áttettem SSD-re és (elvileg leszedett valami +100MB patchet is??
) így már "elfogadhatóan" fut.
De ha esik az eső és sok a füst meg a gameworks cucc akkor beesik bizony huszon fps-ekre még mindig (GTX 970-en, de ahogy nézem a külföldi fórumokat még Titan X esetén is, szóval biztos lesz javítva picit a dolog.).
De ha nincs ilyen akkor 40+ megvan azért majdnem mindig és nem szaggat.Kilépéskor meg AMD és nVidia kártyán is crash van. Szóval semmi újdonság.
-
Működik a limit feloldása (így 35-85 között ingázik attól függ mi merre mennyi a városban)... viszont a benchnek köze nincs a valós játékhoz.
Ha csinálsz a bolhával (
) powerslide-ot, ami füstöl baromira, simán beesik 30 alá tartósan.
Szóval Gameworks off...
Ehhez Titan kell minimum.
-
válasz
#85552128 #6850 üzenetére
Nem nagyon... max töltésnél talán, mert most nincs SSD-n nálam.
De nem lehet megmondani mert valamiért 30FPS lock van rajta... pedig vsync meg minden kikapcsolva mindenhol.
De az a 30 stabil.
Mindegy ma én se vacakolok vele már.(#6851) westlake
Nincs jobb, legalábbis nálam most. Van low ami 2GB és alatta kártyákra van, meg van normal ami 3GB és felette. (Ezt mondja rá a progi.
)
Lehet valami last minute korlát van a játékon mert annyira szarul futna mindenen amugy.
És később jön majd valami peccs. -
-
Azért ez nem így működik... kereslet kínálat van... vagy egy szint aminél többet az emberek nem fizetnek (keresnek többet).
Nem rohangál ám a világ nagyrésze GTX980 Ti meg Titanokkal attól még hogy lehet kapni.És akkor sem, ha csak az lenne.
Ha netán valami egyszereplőssé válik akkor szépen behúzza a fejlődés a kéziféket (mint ami most CPU fronton van) és annyi.
-
Meg ott az Experience aztán belövik vele valamire (automatikusan?), a felhasználó meg elfogadja hogy ezt tudja a vas. Game Ready? Nice!
Mondjuk a játékoknál élmény szempontjából azért a végén ugyis mindig maga a játék számít nem az hogy néz ki (szerencsére még), de tényleg gáz amit csinálnak sajnos.
Abban lehet bízni hogy az AMD miatt talán visszafogják magukat, nehogy az jöjjön ki a végén egy olcsóbb konkurens kártyán jobban fut. Szóval hosszútávon azért ebben még lehet (minimális) remény, hogy nem viszik túlzásba.
Holnap/Ma jön a Batman, kíváncsi leszek. Már izzítom a vasat. -
-
válasz
proci985 #6560 üzenetére
Nos most így hirtelen a techpowerup tesztjeit volt időm felütni, nem látok nagy változást... pár százalék javulás van talán. Mire gondolsz?
Vagy milyen lényegi különbséget kellene látni?Az viszont látszik hogy a 780Ti, a 290X és a 980 elég közel van (első kicsit lemaradva) s Titan X/980Ti meg elhúz 4K-n.
És lemerem fogadni, hogy itt nem a sávszél a baj, hanem az hogy 48/64/96 a ROP + az órajel előny (TMU-król nem is beszélve).Na mindegy majd kiderül, biztos jobb lesz mint mondjuk a 290X... de nagyon kíváncsi leszek hogy alakul a 4K téma.
Lehet tévedek és rámcáfolnak... én tuti 128 ROP-ot tettem volna bele, kerül amibe kerül.
Az nVidia valahogy eddig mindig jobban ráérzett milyen területen mennyit kell beleadni hogy ma is jó legyen meg holnap se legyen tragikus. Persze nyilván a játékok többségét is rájuk méretezik.
-
Szerintem pont 4K alatt lesz ez a ROP probléma (TMU amugy mennyi lesz?).
Ugyanúgy szar prognózist állítottak fel mint anno a 2900XT-nél... aztán a 4xxx szériáig kellett várni hogy versenyképesek legyenek valamennyire (addira jutott el a játékipar is oda hogy jó lett), mert ugye a 3870 is egy beváltatlan ígéret maradt (csak a fogyasztás lett jobb, 14/16nm váltás valaki?
).
(Compute az isten ugye, minek textúrázni/pixeleket rajzolni stb stb. ezért tervezzük alul / szarabb aránnyal.)Ez az egyetlen dolog (főleg) ami nem szimpatikus, megint csináltak egy félkarú óriást. Tökmindegy milyen trükköt vetnek be mellé.
-
Tök értelmetlen a vitátok, minden chip és kártya más van kis szórás és minden gyártó minden típusának vrmje is más, teljesen más fogyasztással.
Épp mikor egy hónapja kártyát kerestem és nézegettem a techpowerupon a fogyasztásokat még azonos gpu de különboző gyártók között is volt akár 20-40W kölönbség azonos oc mellett is.
-
Most is lealázzák nem (Tianhe-2)? Igaz, még "veszik" a gépeket, de ők "gyártják" majdnem most is.
Egyébként jelenleg szerintem sem venné meg senki az AMD-t. Túl sok macera...
Viszont, ha netán lesz valami tényle előremutató termékük majd, pl bejön a Zen... akkor elképzelhető lehet valami megkaparintja majd. Ha meg nem jön be akkor marad minden így, max csőddel veszik meg, ha úgy alakul netán utána. -
válasz
#Morcosmedve #6334 üzenetére
-
-
-
-
-
-
-
-
Lehetne... de nVidia mindig konzervatív az új dolgokkal.
Gyártástechben mindig később lépnek, mint a konkurencia... más a cég filozófiája.Mondjuk most érdekes lesz, mert mindkét cégnek egyszerre kell (hosszú idő után) ugyanarra a 14/16nm-re lépni. AMD persze a memória terén már előrébb van, de ez a GDDR5 idején sem volt annyira fontos hátrány.
-
-
válasz
#85552128 #5992 üzenetére
Azt már lenyilatkozták (Microsoft), hogy az összes DX12 lehetőséget egyetlen mai GPU sem támogatja majd. Szóva ahhoz új vas kell majd.
A Maxwell és a GCN között meg nemigazán tudás beli különbség van, hanem más limitációk vonatkoznak rájuk. Elsősorban a Maxwell limitált jobban egy két dologban a GCN-hez képest.
Amugy a GCN 1.0 is van valami limit ami elég erős, de nem jut eszembe mi az.Szóval akinek Maxwell 2 és GCN 1.1+ kártyája van annak nem kell aggódnia ezen szerintem (nagy meglepetések nem érhetik).
-
válasz
daveoff #5976 üzenetére
Szerintem nem, mert a konzolra megírt kód sokkal egyszerűbben áthozható majd. Vagyis nem kell midnenféle trükköt bevetni meg átírni hogy pl a drawcall limitbe beleférj. Néztem mostanában már GDC prezentációt erről és elképesztő trükköket vetnek be hogy az API limitációkat elkerüljék (adat stuktúrák, textúrákba bújtatott plussz adatok, GPU generált kód stb stb). Remélhetőleg ezt az egészet kukázza a DX12.
Onnantól meg annyi a különbség hogy PC-n lehet több a textúra és nagyobb a felbontás.Én optimista vagyok.
-
-
Nem, arról beszélünk hogy 2007-es játék és most 2015 (8 év
) van és szarabul néz ki majdnem.
És ma már egy középkártya is viszi maxon.És nem tudom hol látod benne a csőt.
(#5970) TTomax
Jól van oké...
DX12: mármint arra gondoltam ott mégjobb technikák lesznek hogy ne láss töltőképenyőket, de ettől még a grafika lehet jobb is (meg rosszabb is persze).
Amugy igen bízok benne, mert amit eddig mutattak belőle eléggé előremutató. -
Rosszak az emlékeid, vedd elő újra valamikor.
Igen továbbra is semmi köze a mindenkori megjelenített grafikához.
És a sziget(ek) egyáltalán nem kicsi... nem látsz többet a Witcherben sem, max azóta fejlődött a technika, vagy seamless stream stb megoldás ami a háttéreben tölt és távolít el dolgokat a memóriából.
DX12-ben mégjobb lesz ez a rész. -
-
válasz
daveoff #5959 üzenetére
Naja... nemrég mentem kicsit a Crysis 1-el (2007-es játék), még azis jobban néz ki (kis túlzással), pedig ott is nagy a terep, meg dzsungel stb.
Mondjuk a készítők is bevallották a konzol volt a cél, és a PC-ből tudtak volna többet is kihozni + ugye a gameworks belerondított.
Ez van. -
És AMD oldalon még a mostani limitácókkal is kevesebbet sikerül kihozni, mert nem támogatnak mindent:
-
De mi most itt egy frame alatt akarunk minél több dolgot kihozni, azért vagyunk a "framehez kötve".
És ha ebbe az időbe nem férsz bele akkor nem tudod megjeleníteni, vagy túl lassú lesz.
Nem az az érdekes képkockák között vagy mellett mit csinálunk, hanem 1 képkockához/alatt mennyire komplex dolgot oldunk meg. És itt van CPU limit (meg soros végrehajtás).Teljesen mindegy a GPU meg a CPU önmagában mennyire tudna gyors lenni és hány dolgot egyszerre végezni, ha az API belimitálja szűk keresztmetszetbe az egészet.
Itt mi minél több effektet, egységet, részletességet akarunk megoldani egy frame alatt (a felső határon vagyunk ahol az API/CPU limitál).
(És ez nem a minél nagyobb FPS a cél, hanem adott FPS alatt minnél több munka elvégzése.)Na de mindegy már eleget offoltunk... én részemről nem folytatom.
Ezek szerint nem tudom jól elmondani hogy megértsd amit akarok/unk mondani neked. -
Hogyne lenne már összekapcsolva... az totál káosz lenne ha mindegyik azt csinálná amit akar amikor akar.
Ezek össze vannak szinkronizálva/kapcsolva. Gondolj bele mi lenne ha míg egy kép megjelenik addig az AI vagy a hang két vagy három lépéssel továbbmenne... akkor ugrások lennének meg összevisszaság hogy na.Amire te gondolsz az max az lehet hogyha egyszer megvan egy adat amit kiadunk ezeknek akkor azok azt megjelenítik (belső ciklusuk szerint) addig amíg nem adsz nekik új adatot. Na de mi most az új adatok előállításáról beszélünk és azok kirajzolásáról (a játék belső ciklusa, nem a GPU/driveré).
Kicsit olyan mint a játék FPS vs monitor frissítési frekvencia viszonya. egyik fix 60 vagy 120, 144 akármi... a másik meg ettől egy független dolog, de valahol össze szinkronizálódik, vagy így vagy úgy. Ettől a szinkrontól függ mit látsz és mennyire folyamatos.
-
-
Nem ireleváns a videó, mert amiről te beszélsz az a kék kocka.
Mondhatnám úgy is hogy egy kép kiszámolására rendelkezésre álló időből (frame time) csak a kéket tudod fizikára és egyéb számításokra használni, majd amit kiszámolsz átadod a drivernek/GPU-nak, ami a piros és utána az végzi a dolgát amíg kikerül a képernyőre a végeredmény. Közben nem tudsz mit számolni (mert adott képkockára nézve már nincs mit) és amíg a driver nem végez nem is tudsz új feladatot adni az egésznek, leköti az időt.Van a Nitrous motor, ebben a fizika az AI stb stb. Kiszámolja amit kell, majd jön a driver, piros, ami leköti addig a procit míg egy képkockát kitesz a képernyőre a GPU.
Majd kezdődik az egész elölről.
Úgy képzel el hogy balról jobbra haladva ez egy képkocka kiszámolásának feladata a megjelenítéséig. Majd jön a következő új adatokkal. Tehát alatta felette mellette nincs semmi. Nincs szabad kapaciás meg semmi, mert az egész sáv maga az összkapacitás (összes CPU mag egyben).Az a különbség a Mantle esetében hogy a driver (piros rész) megszűnik. Van ugyanúgy a kék, ami maga a játék motor egésze, majd a mantle (a sárga) ami kiteszi a képernyőre és utána pamm ott a szabad processzoridő a kövekező kép kiszámolásáig hátralévő időből szabad.
Magyarán lehetne az hogy az egész zöld meg kék mostantól az AI, a fizika a játék többi része, majd a végén egy kis időre a sárga ott a végén kiteszi a képernyőre. És jöhet a következő képkocka feladata.
Vagyis sokkal több időd van (egy képkockára vetítve) komplexebb fizikai és AI számításokat elvégezni (kék rész nagyobb lehet), mert a megjelenítésnek nem kell annyi processzoridő (egy képkocára vetítve megintcsak).Érted?
-
-
-
válasz
stratova #5861 üzenetére
Mondjuk épp ideje lenne a sarkukra állni kicsit, ha valamit akarnak.
Exkluzív játék exkluzív effektekkel... ezt kéne tolniuk régóta, hogy a plussz tudásukat eladják és legyen értelme őket venni.
Rengeteg technológiai lehetőséget és fejlesztést dobtak ki a kukába az elmúlt évtizedben, csak azért mert a vezetés nem volt elég tökös ilyen téren ami plussz selling point lehetett volna (+ egy kis pénz persze mellé a fejlesztőnek).Én pl most azért vettem egy 970-et, hogy tudjak pár PhysX címmel játszani "teljes pompájában".
Batman játékok, Metro stb ki akarom pörgetni és habár csak kicsit is de hozzáad az élményhez.Aztán lehet ha végzek velük és az AMD is kínál majd valami exkluzív dolgot váltok megint (vagy kényszerből
)
-
-
Az új patch javított rajta valamit?
Elvileg az írták valamit csináltak a HW-vel... én még nem tudtam megnézni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5500 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 65QNED86T / 65" - 164 cm QNED / 4K UHD / 120Hz & 3ms / HDR 10 Pro / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- 35" ASUS ROG Swift PG35VQ curved GAMER monitor
- Apple iPhone 13 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest