Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz gbors #9355 üzenetére

    De ez nem megoldás! Éppen ez a lényeg! Ez egyfajta kompromisszum, az AMD egy másik, az Intel pedig egy harmadik. Mindegyiknek megvan a maga előnye és hátránya.

    A BSOD-t okozó hibák szvsz igen hamar ki fognak bukni. Ha pedig kibuknak, ki lesznek javítva, amivel már játszani fogunk, nem nagyon fog BSOD-zni. :N

    "Ha limitálom a szálak számát, akkor nem teszek nekik félre erőforrást, hanem maximálom, hogy mennyit vihetnek el. Ha ez nem elég a grafikára, akkor kevés lesz az FPS, és vissza kell venni a beállításokból."

    Az AMD pontosan ezt csinálta, nem indított annyi szálat, mint az Nv drivere, és pontosan az is történik, pl. BF4-ben kicsit lejjebb kell venni a grafikát DX11 alatt (Ultra-->High), mert nem bír el a driver a sok repkedő szirszarral, amiket szétszór a játék Ultra-n.
    Kicsit fura, hogy azt a megoldást írod rosszabbnak, amit magad is javasoltál megoldásnak egy másik hsz-ban. Most akkor hogy is van ez? Vagy én értettem félre valamit?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák