Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz imi123 #6318 üzenetére

    Az FP16-ot láttam. Azt nem tudom mennyire fogják használni, de bizonyos pufferek esetében felesleges FP32-ben dolgozni, mert nem hoz minőségelőnyt, viszont az FP16 eddig sok hardveren nem volt elérhető. Az Intel már megmutatta, hogy sokszor lényegesen előnyösebb az FP16, mert kétszeresére növeli az adott eljárásra levetített teljesítményt és csökkenti a fogyasztást.

    A legnagyobb DX12-e fícsőrök egyébként nem ezek, hanem az async DMA/shader, a typed UAV loads, a resource heap lehetőségek, illetve ez a szép nevű:

    VPAndRTArrayIndexFromAnyShaderFeedingRasterizerSupportedWithoutGSEmulation

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák