Hirdetés
Legfrissebb anyagok
Mobilarena témák
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- MWC 2025: 7 évre nő a Honor csúcsmodellek terméktámogatása
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- MWC 2025: Focusban a tekerhető kameragyűrű
- Bemutatta az Apple az iPhone 16e-t
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- MWC 2025: Ilyen élőben a Galaxy A36 és A56
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- iPhone topik
PROHARDVER! témák
IT café témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
Loha
veterán
válasz
Whit3Rav3n #570 üzenetére
A CF sem párhuzamosan számol 2 képkockát hiszen az lehetetlen, maga az engine egymás után adja a képkockákat és annak is van egy feldolgozási ideje. Alapesetben a Windows/DirectX 3-as pre-rendered frames értékkel dolgozik, tehát a CPU 3 képkockát mindig előkészít a GPU-nak, ha rendelkezésre állnak hozzá az erőforrások.
Abu85: NV control panel azt írja, hogy a max pre-rendered frames beállítást nem vonatkozik SLI-re.
Új hozzászólás Aktív témák
Téma tudnivalók
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Aktív témák
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- MKV szerkesztés (mkvmerge gui, stb)
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Lightyear - befektetési app
- MWC 2025: 7 évre nő a Honor csúcsmodellek terméktámogatása
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Házimozi belépő szinten
- Építő/felújító topik
- Mozilla Firefox
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- További aktív témák...
Új fizetett hirdetések