Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    STALKER 2: DLSS vs. FSR vs. XeSS Comparison Review

    Úgy tűnik megint nekem lett igazam.

    Amíg az előzetes, korai press build-ben a DLSS nem adott valami jó minőséget, a Steam verzióban már olyan masszívan javult, hogy az lett a legjobb a felskálázók között.

    "The DLSS Super Resolution implementation is excellent at 4K resolution, producing a very crisp, detailed and stable image in motion, without shimmering in vegetation or ghosting issues. Compared to native TAA solution, it's a night and day difference across all resolutions in terms of overall image quality and stability."

    Az UE saját TSR megoldás a második legjobb:
    "Actually, in this game the TSR image is the second best, after DLAA/DLSS, in terms of image details and stability compared to other upscaling solutions, which is quite unusual and somewhat impressive."

    Az FSR 3.1 és az XeSS 1.3 pocsék képminőséget ad. A videón tökéletesen látszik, hogy a DLSS sokkal stabilabb, nyugodtabb képet ad.
    A játék saját TAA algoritmusa egy rakás kaki.

    A natív hívőknek ez újabb rossz hír. ;]

    Sajnos a játékban az árnyékok minősége is pocsék, de erről a felskálázók nem tehetnek. Különösen vicces, hogy árnyékok terén visszalépés történt a 2007-es első részhez képest. :D Például a zseblámpa fénye nem vet árnyékot, míg az X-Ray Engine-nél igen (DF videóban látni). Epic Fail!

Új hozzászólás Aktív témák