Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    válasz Yutani #46234 üzenetére

    Pedig szerintem teljesen logikus és nyilvánvaló, nem véletlen írja a CB szerkesztősége is ezt a probléma forrásának.
    Minden VGA-t a tesztben PCI-E 4.0-n teszteltek. Minden VGA 16 PCI-E sávval rendelkezik kivéve a 6650-est. Ha a textúrákat visszaveszik, akkor a 6650-en is helyreáll a sebesség. Tipikus VRAM elfogy jelenség.
    Ha ebben a játékban max grafikán akarsz játszani, akkor nagyon erősen ajánlott a 16 PCI-E sáv. Nem lenne gond a 6650-nek se, ha az AMD javította volna a memóriatömörítést. Ez már jónéhány generáció óta jobb a zöld oldalon, ez csak egy újabb példa rá.
    Az RX 5700XT is pont azért gyorsabb picivel a 6650-nél, mert az 16 PCI-E sávot tud használni.
    Mivel az AMD VRAM menedzsmentje kevésbé hatékony, mint a zöldeké, így a piros kártyák jobban rá vanna kényszerítve a PCI-E busz használatára. Egyszerűen ennek a motornak kell a 16 sáv.
    Ha az általad említett 128 bit+Infinity Cache kombó lenne a bűnös, akkor nem állna helyre a sebesség a textúraminőség csökkentésével. Csakhogy ez esetben helyreáll a sebesség, mert egyszerűen max textúrákkal kifut a 8 GB-ból.

Új hozzászólás Aktív témák